Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
salaba
Posty: 306
Rejestracja: 08 maja 2020, 14:40
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 173 times
Been thanked: 258 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: salaba »

Nilis pisze: 22 cze 2023, 11:41 nachodzi mnie myśl czy te 600-700 złotych to nie jest przesada za przygodówkę, która jest na kilkanaście posiedzeń A później nudne powtarzalne gry.
Człowieku, nawet gdybyś miał tylko 10 kart przygód w podstawce to regrywalność TMB masz zagwarantowaną bez poczucia nudy. Wszystko dzięki losowości, bo Twoje walki mogą się kompletnie inaczej potoczyć.

Zdradzę Ci sekret, po kilkunastu rozgrywkach de facto przestajesz czytać tekst na kartach, przelatujesz nim byle tylko ustawić walkę zgodnie z kartą i tu dopiero zaczyna się gra. Wszystko wcześniej to czysty setup. I uwierz mi, w zupełności wystarczy by poczuć klimat i przygodę. Osobiście mam raptem kilkanaście rozgrywek a już wracam do TMB jak do ulubionej książki, którą można przeczytać od deski do deski te naście razy i chcieć i tak do niej wracać.
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8771
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2685 times
Been thanked: 2362 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Curiosity »

Nilis pisze: 22 cze 2023, 14:20
venomik pisze: 22 cze 2023, 12:29 Nie wiem jak Seki, ale Curiosity parę miesięcy temu pisał, że ma wszystko co wyszło, zagrał kilkadziesiąt partii i nawet Undertow nie spróbował, więc nie wiem skąd pomysł, że mu się gra po kilkunastu partiach wydawała nudna i powtarzalna ;)
Tzn. domyślam się skąd. Stronę temu napisał, że mu się jedna postać znudziła. No ale to jedna postać, a nie cała gra.
No ale chwila :) ja nie napisałem że znudziła im się gra bo nic takiego nie widziałem. Ja napisałem że znudziła się gra jednym i drugim Gearlockiem obu graczom. Gra może być dalej ciekawa ale prowadzenie konkretnej postaci już nie.
Cześć!
Do TMB wyszło jak dotąd 16 różnych postaci. Są one bardzo różnorodne i nie ma dwóch takich samych. Jak to w życiu bywa, jedne podobają mi się bardziej, inne mniej, a niektóre wcale. Ghillie jest bardzo cenna postacią w drużynie, bo zadaje bardzo mocne obrażenia na odległość, ale mi jego styl rozwoju trochę nie odpowiada. Zagrałem nim kilka razy i to po prostu nie moja bajka. Zostało mi do ogrywania 15 pozostałych Gearloków co daje niewyobrażalnie wiele kombinacji 8)
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Pynio
Posty: 860
Rejestracja: 14 sty 2013, 14:16
Has thanked: 122 times
Been thanked: 114 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Pynio »

salaba pisze: 22 cze 2023, 15:40
Człowieku, nawet gdybyś miał tylko 10 kart przygód w podstawce to regrywalność TMB masz zagwarantowaną bez poczucia nudy.
Tu bym nie przesadzał... Mnie szybko zaczęło denerwować to, że pierwsze 3 przygody są zawsze takie same. Mogli chociaż dać w podstawce łącznie 6 kart (po dwie na każdy z pierwszych trzech dni) i bym nie płakał.
venomik
Posty: 564
Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 253 times
Been thanked: 271 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: venomik »

Też bym tak nie szalał. Mi przeszkadzało, że w podstawce jest tylko 12 kart do gry solo, mimo że większość partii grałem albo z kimś, albo sam - ale prowadząc dwa gearlocki. Więc może używałem ich w co trzeciej rozgrywce.
Ale to też trochę efekt tego, że spotkania z podstawki są momentami trochę bardziej pokombinowane, momentami irytujące i mają pewne aspekty, które są zupełnie innym utrudnieniem w zależności od okoliczności. Nie mówiąc o tym, że z tych 12 spotkań są dwa, które w ogóle nie pozwalają walczyć i z trzy kolejne, gdzie walka jest tylko w jednej opcji z dwóch do wyboru.
Najbardziej mnie wkurzało spotkanie w którym całość walki jest ograniczona do jednej linii i serii pojedynków 1 vs 1. Niestety alternatywą było, jeśli dobrze pamiętam, coś w stylu 'Spotkanie bez walki: podejrzyj tylu złoli ilu by było podczas walki i za każdego dystansowego rzuć dwiema kośćmi ataku i zadaj sobie obrażenia. Aby wygrać musisz przetrwać te rzuty". Innymi słowy piątego dnia jest to auto win (bo jeden złol to max 4 obrażenia, a piątego dnia raczej każdy już ma te 5 punktów zycia), natomiast dzień wcześniej potencjalna ilość kości ataku waha się od 0 do 8. I nie ma się żadnej opcji aby wpłynąć na cokolwiek.
Albo to spotkanie w którym na koniec trzech fazy 3, 4 oraz 5 jest 50% szans, że dojdzie kolejny wróg 1 poziomu. Pamiętam walkę, gdzie 4 dnia aby wygrać musiałbym pokonać 7 złoli. Jakoś nie wyszło.

Kurde, tyle się dzisiaj napisałem o TMB, że najchętniej bym usiadł teraz do partii, a niestety czas mam dopiero w weekend :(
Awatar użytkownika
qreqorek
Posty: 426
Rejestracja: 26 maja 2015, 22:42
Has thanked: 197 times
Been thanked: 558 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: qreqorek »

W kwestii za mało w podstawce: pamiętajcie, że gra na KSie była w 2017 i nie było wiadomo jak i czy w ogóle się przyjmie. Komuś za mało? Całe universum to:
- ponad 800 kart
- ponad 350 sztonów (nie liczę tu sztonów życia, które powtarzają się x3 w pudełkach standalone)
- ponad 500 kości (nie liczę tu kości ataku i obrony, które się powtarzają x3 w pudełkach standalone)
Finalnie mamy 25 Tyranów i kolejne 13 licząc odmienione oblicze i zdolności z dodatku Rage of Tyranny.
18 Gearloków.
Prawie 250 sztonów Złolców (pewnie sporo ponad 100 unikalnych).
Ponadto jeszcze 3 różne kampanie oraz Splice & Dice, które pozwala nam tworzyć własnych Tyranów.

I teraz każdy może sobie złożyć taki zestaw, jaki chce. Gra jest olbrzymia i cieszyć się należy, że polityką CTG jest dostępność wszystkiego, co wyszło od początku i ciągły dodruk. Brak Ci spotkań w podstawce? Masz odpowiednie dodatki. Za mało Bohaterów - wybierz sobie których chcesz. Drogo? Pograj i dokup sobie za rok, za dwa. Ciągle będzie dostępne. Naprawdę mało która gra ma taką politykę wydawniczą. Najczęściej jest jakiś KS i kto się załapał, ten ma, potem już dodruków brak. A tu mamy świetny support, rozbudowane FAQ, gigantyczną społeczność. Nie widzę żadnych powodów do narzekań w świetle innych pozycji na rynku.
venomik
Posty: 564
Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 253 times
Been thanked: 271 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: venomik »

Ale nikt nie twierdzi, że gra ma za mało elementów jako całość. Raczej są momentami źle rozłożone. Jest cała mini gra z czterema kośćmi i talia troove loot, które później przez 10 kolejnych gier nikt nie wykorzystuje, za to wszystkie gry rozpoczynają się tymi samymi spotkaniami. No coś tutaj w decyzjach poszło nie tak. Albo CTG postanowiło podbić sprzedaż dodatków że spotkaniami.
Awatar użytkownika
wrojka
Posty: 475
Rejestracja: 10 cze 2018, 00:00
Lokalizacja: Gdańsk Wrzeszcz
Has thanked: 234 times
Been thanked: 217 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: wrojka »

qreqorek pisze: 22 cze 2023, 18:30 - ponad 800 kart
- ponad 350 sztonów (nie liczę tu sztonów życia, które powtarzają się x3 w pudełkach standalone)
Wiem że zliczałeś to w kwestii regrywalności, ale w tych liczbach widzę pole do błędów w tłumaczeniach z których słynie pewne wydawnictwo :mrgreen:

Jeżeli chodzi o regrywalność to z jednej strony mamy dosyć statyczne Gearlocki & Tyranów (tj. niewiele się zmieniają pomiędzy rozgrywkami), oraz bardzo dynamiczne i combogenne karty encounter & loot & trove loot. Encoutnery mącą przeważnie w obrębie 1 dnia, looty zmieniają nasze zagrywki w obrębie 2-3 dni, a trove loot potrafi całkowicie wywrócić grę do góry nogami. Warto też zauważyć, że w TMB się przegrywa i to też potrafią być oryginalne partie dające sporo rozrywki.

Edit: @Up.
Próbuję sobie tłumaczyć, że te pierwsze karty spotkań z podstawki mają służyć zawsze jako tutorial przy ogrywaniu nowego gearlocka i im bardziej będą powtarzalne, tym więcej uwagi będzie można poświęcić zapoznaniu się z mechanikami danego Gearlocka i jego Backup planami.
Ostatnio zmieniony 22 cze 2023, 21:38 przez wrojka, łącznie zmieniany 1 raz.
gogovsky
Posty: 2252
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 468 times
Been thanked: 516 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: gogovsky »

co wy z tym troove lootem?:D przecież przy bossach z dużą ilością czasu w 3 wydarzeniu opłaca się troove loot wziąć często :p
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3360
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1120 times
Been thanked: 1288 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: seki »

Ja podzielam opinię, że Trove Looty to BYŁ niewykorzystany potencjał. W dużym TMB i Undertow otwierałem jakiegoś Trove Loota raz na 5 partii a często miałem rozgrywki, w których nie trafiła mi się nawet opcja jego zdobycia. W Unbreakable chyba zmienili trudność zamków a encountery mają całkiem sporo nagród tego typu bo na 3 partie widziałem już ze 5 otwartych Trove lootow. Nie porównywałem całej talii trudności zamków ale te co pozyskałem otwierały się łatwo. I chwała im stworzycielem CTG za to bo jak pisałem był to niewykorzystany potencjał a pomysł fajny.
venomik
Posty: 564
Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 253 times
Been thanked: 271 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: venomik »

gogovsky pisze: 22 cze 2023, 21:35 co wy z tym troove lootem?:D przecież przy bossach z dużą ilością czasu w 3 wydarzeniu opłaca się troove loot wziąć często :p
Świetnie, ale to jak grasz podstawkę. W Undertow z spotkań pierwszego dnia tylko jedno ma możliwość wybrania spotkania z troove loot, więc zazwyczaj w ogóle nie będziesz miał takiej opcji. Nie mówiąc o tym, że ten wybór wiąże się z pewną koniecznością, za którą, mówiac bez spoilerów, nie przepadam. Delikatnie mówiąc.
Choć z tego co pamiętam, to i w podstawce coś irytującego było, ale juz po nocy nie będę sprawdzał.
Druga kwestia to fakt, że nawet jak zdobędziesz troove loot i odblokujesz, to ryzykujesz, że dostaniesz przedmiot, który będzie zupełnie zbędny. Przykładowo odblokujesz ostatecznie troove loot żeby się przekonać, że Twoją jedyną nagrodą jest... ułatwienie odblokowywania przyszłych troove loot. Albo masz troove loot, który odblokowałeś na dwa spotkania przed końcem gry i pozwala Ci na skorzystanie z backup planu jedną kością mniej. Świetny przedmiot, ale wybierając inną opcję w spotkaniu to zamiast niego i czekaniu na otworzenie skrzyni mógłbyś od razu zgarnąć coś, co pozwoliłoby Ci jednak wygrać następna walkę.
seki pisze: 22 cze 2023, 22:45 W Unbreakable chyba zmienili trudność zamków a encountery mają całkiem sporo nagród tego typu bo na 3 partie widziałem już ze 5 otwartych Trove lootow.
Ok, teraz mnie zaciekawiłeś :)
wrojka pisze: 22 cze 2023, 21:34 Próbuję sobie tłumaczyć, że te pierwsze karty spotkań z podstawki mają służyć zawsze jako tutorial przy ogrywaniu nowego gearlocka i im bardziej będą powtarzalne, tym więcej uwagi będzie można poświęcić zapoznaniu się z mechanikami danego Gearlocka i jego Backup planami.
To jest tłumaczenie, które absolutnie nic nie tłumaczy. Przecież na spokojnie można byłoby dać po kilka różnych spotkań dla pierwszych 3 albo 2 dni z informacją, że dla nowicjuszy/przy nowym gearlocku sugerowane są akurat takie spotkania.
Przy tej cenie, przy tej ilości treści i elementów nie da się w żaden sposób wyjaśnić powtarzalności pierwszych spotkań w podstawowym TMB.

Ale kurde, zaczynam sie czuć nieswojo, bo to wpis pełen krytyki - chyba nie widać po nim, że TMB to jedna z kilku moich absolutnie ulubionych gier :D
Awatar użytkownika
Nilis
Posty: 654
Rejestracja: 26 mar 2020, 13:35
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 247 times
Been thanked: 373 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Nilis »

venomik pisze: 23 cze 2023, 04:16 Przy tej cenie, przy tej ilości treści i elementów nie da się w żaden sposób wyjaśnić powtarzalności pierwszych spotkań w podstawowym TMB.

Ale kurde, zaczynam sie czuć nieswojo, bo to wpis pełen krytyki - chyba nie widać po nim, że TMB to jedna z kilku moich absolutnie ulubionych gier :D
I bardzo dobrze bo ja jako potencjalny kupiec podstawki chcę znać jakie gracze mają zastrzeżenia do gry. Dzięki temu wchodzę na forum i czytam wasze wypowiedzi. Gdyby w temacie były same słodkie pierdzonka to po co zakładać tematy każdej z gry? Po przeczytaniu wątku widzę że dużo graczy bardzo chwali TMB ale najcenniejsze są słowa krytyki i czego dotyczą.
Osobiście często bardziej wolę pograć z ludźmi w planszówki, niż słuchać, co wydaje im się, że mają do powiedzenia. feniks_ciapek
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8771
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2685 times
Been thanked: 2362 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Curiosity »

seki pisze: 22 cze 2023, 22:45 W Unbreakable chyba zmienili trudność zamków a encountery mają całkiem sporo nagród tego typu bo na 3 partie widziałem już ze 5 otwartych Trove lootow.
W weekendowym graniu pojawiło się nam spotkanie, w którym mogliśmy jako jedną z opcji wybrać, że zamiast dostać Trove Loota, dostalibyśmy punkt treningu.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Pynio
Posty: 860
Rejestracja: 14 sty 2013, 14:16
Has thanked: 122 times
Been thanked: 114 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Pynio »

Zabijcie mnie...

Czy karty z TMB się zużywają? W sensie pytam bo... koszulkuję wszystkie tytuły, które u mnie zostaną na wieki na kallaxie, ale z TMB mam problem, bo nie wiem czy jest sens, skoro można kartę po prostu umyć pod wodą jeśli się ubrudzi :) Ciekawi mnie natomiast czy w jakiś sposób nadruk na tych kartach można uszkodzić?
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3360
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1120 times
Been thanked: 1288 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: seki »

Pynio pisze: 24 cze 2023, 17:34 Zabijcie mnie...

Czy karty z TMB się zużywają? W sensie pytam bo... koszulkuję wszystkie tytuły, które u mnie zostaną na wieki na kallaxie, ale z TMB mam problem, bo nie wiem czy jest sens, skoro można kartę po prostu umyć pod wodą jeśli się ubrudzi :) Ciekawi mnie natomiast czy w jakiś sposób nadruk na tych kartach można uszkodzić?
Nie zużywają się. Koszulek nie ma sensu stosować w tym przypadku. Zwłaszcza, że nie będą się mieścić w wyznaczonych dla nich pudełkach.
Awatar użytkownika
bajbaj
Posty: 1122
Rejestracja: 11 sie 2019, 11:39
Has thanked: 873 times
Been thanked: 635 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: bajbaj »

seki pisze: 24 cze 2023, 17:36
Pynio pisze: 24 cze 2023, 17:34 Zabijcie mnie...

Czy karty z TMB się zużywają? W sensie pytam bo... koszulkuję wszystkie tytuły, które u mnie zostaną na wieki na kallaxie, ale z TMB mam problem, bo nie wiem czy jest sens, skoro można kartę po prostu umyć pod wodą jeśli się ubrudzi :) Ciekawi mnie natomiast czy w jakiś sposób nadruk na tych kartach można uszkodzić?
Nie zużywają się. Koszulek nie ma sensu stosować w tym przypadku. Zwłaszcza, że nie będą się mieścić w wyznaczonych dla nich pudełkach.
Przy wielokrotnym tasowaniu co najwyżej troszkę będą porysowane, ale naprawdę niewiele. Z komponentów TMB tylko kości nie są pancerne. Są zazwyczaj bardzo dobrej jakości, ale u mnie po kilkudziesięciu partiach na niektórych ściankach kości najczęściej używanych gearlocków mam jakieś ryski. Kości ataku i obrony niestety zużywają się bardziej. Te zawsze można jednak reklamować w supporcie i dostać pakiet zastępczy.
Pynio
Posty: 860
Rejestracja: 14 sty 2013, 14:16
Has thanked: 122 times
Been thanked: 114 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Pynio »

wiem, ze to zabrzmi jak zboczenie... ale może by je polakierować?
venomik
Posty: 564
Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 253 times
Been thanked: 271 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: venomik »

Pynio pisze: 24 cze 2023, 18:02 ale może by je polakierować?
Ja bym w ogóle zeskanował, wydrukował kopie i oryginalnych kart nigdy nie wyciągał z pudełka ;)
Awatar użytkownika
Dako
Posty: 904
Rejestracja: 13 paź 2021, 18:37
Has thanked: 278 times
Been thanked: 278 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Dako »

venomik pisze: 24 cze 2023, 18:17
Pynio pisze: 24 cze 2023, 18:02 ale może by je polakierować?
Ja bym w ogóle zeskanował, wydrukował kopie i oryginalnych kart nigdy nie wyciągał z pudełka ;)
Ale po co tyle zachodu?
Wszystko (w języku polskim) jest do pobrania, gotowe do wydruku, dostępne tu na forum :D
Pynio
Posty: 860
Rejestracja: 14 sty 2013, 14:16
Has thanked: 122 times
Been thanked: 114 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Pynio »

Nie karty kurde... kości :) Widziałem w necie, że potrafią się zdrowo uszkodzić. Dziwna sprawa.
venomik
Posty: 564
Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 253 times
Been thanked: 271 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: venomik »

Pynio pisze: 24 cze 2023, 18:42 Widziałem w necie, że potrafią się zdrowo uszkodzić.
Jeśli mnie pamięć nie myli, to Marek z podcastu Kości, Piony i Bastiony marudził bardzo na jakość kości w tej grze, ale nie pamiętam teraz czy na fizyczne wykonanie czy może na jakość i czytelność symboli.
Przejrzałem na szybko sobie najczęściej rzucane kości i nie znalazłem żadnej na której byłoby cokolwiek znać. A ja przesadnie o gry nie dbam, szczególnie o tak pancerne. No i zniszczyłem sobie tę nakładkę plastikową, więc kości dość regularnie latają mi po pudle gry. Więc nie wiem co zrobili ludzie, że im się kości zdrowo uszkodziły. Ale jakieś zdjęcia poglądowe chętnie obejrzę.

Inna sprawa, że nie wiedziałem nawet, że istnieje coś takiego jak lakierowanie kości z gier planszowych aby poprawić ich trwałość :D
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 3370
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1046 times
Been thanked: 2039 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Ardel12 »

venomik pisze: 24 cze 2023, 18:17
Pynio pisze: 24 cze 2023, 18:02 ale może by je polakierować?
Ja bym w ogóle zeskanował, wydrukował kopie i oryginalnych kart nigdy nie wyciągał z pudełka ;)
Raczej chodziło o kości względem lakierowania.
Jak ktos ma fioła na punkcie koszulkowania to raczej mówiąc to są plastiki tego nie trzeba a potem dodając, że jednak widać ryski, to osiągniemy odwrotny skutek :D

Ja mam zakoszulkowane w sumie wszystkie gry, ale gier ctg nie koszulkuje. Dla mnie są niezniszczalne.

Kości już po 15 partiach mają ryski, więc tutaj lipa. Jak je zjadę to otworze pewnie kolejna podstawkę i wezmę nowy komplet a tamten zareklamuje. Gorzej z kośćmi gearlockoe, ale nimi się tak często nie rzuca, więc i wytrwają znacznie dłużej(nie gra się co partie tym samym i często rozwija się różne kości).
venomik
Posty: 564
Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 253 times
Been thanked: 271 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: venomik »

Ardel12 pisze: 24 cze 2023, 19:18 Raczej chodziło o kości względem lakierowania.
Tao, to juzsobie wyjaśniliśmy :)
Ardel12 pisze: 24 cze 2023, 19:18 Kości już po 15 partiach mają ryski, więc tutaj lipa.
Byłbyś w stanie wrzucić zdjęcie? Bo ja mam dużo, dużo więcej partii niż 15 i nie widzę nic takiego.
Awatar użytkownika
bajbaj
Posty: 1122
Rejestracja: 11 sie 2019, 11:39
Has thanked: 873 times
Been thanked: 635 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: bajbaj »

Oto moje podstawowe kości po kilkudziesięciu partiach (między 60 a 80).
Spoiler:
Awatar użytkownika
Dako
Posty: 904
Rejestracja: 13 paź 2021, 18:37
Has thanked: 278 times
Been thanked: 278 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Dako »

bajbaj pisze: 24 cze 2023, 19:42 Oto moje podstawowe kości po kilkudziesięciu partiach (między 60 a 80).
Spoiler:
Broń biała i tarcza w starciach się zużywa i nabiera szlachetności oraz jest świadectwem historycznych zmagań ;)
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 3370
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1046 times
Been thanked: 2039 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Ardel12 »

venomik pisze: 24 cze 2023, 19:36 Byłbyś w stanie wrzucić zdjęcie? Bo ja mam dużo, dużo więcej partii niż 15 i nie widzę nic takiego.
Podobnie jak bajbaj, tylko mniej:
bajbaj pisze: 24 cze 2023, 19:42 Oto moje podstawowe kości po kilkudziesięciu partiach (między 60 a 80).
Spoiler:
venomik pisze: 24 cze 2023, 19:36 Tao, to juzsobie wyjaśniliśmy
Długie pisanie postu nie sprzyja, gdy dyskusja toczy się na bieżąco :D
ODPOWIEDZ