Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Masz pomysł na grę planszową? Chciałbyś go kiedyś zrealizować? Chcesz się nim podzielić albo pomóc w realizacji jakiegoś pomysłu? Do dzieła!

Czy chcesz mieć własną kopię gry poprzez zamówienie zbiorowe?

TAK, pewnie że chcę
357
85%
Oczywiście, muszę ją mieć! (ankieta musi mieć min. 2opcje do wyboru ;) )
62
15%
 
Liczba głosów: 419

Awatar użytkownika
woytas
Posty: 756
Rejestracja: 03 lis 2013, 16:11
Has thanked: 178 times
Been thanked: 139 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: woytas »

Jeszcze garść uwag ode mnie:
-Karta "Junghans" - może warto dodać na karcie, kiedy można uzupełnić Gospodę. Ja nie pamiętam i nie chciało mi się szukać w instrukcji, więc uzupełniłem ją zaraz po zabiciu Junghansa.
-Tekst na karcie "Levecque" jest niepełny. Brakuje informacji, że Napadnięci powinni pochodzić ze stosów kart odrzuconych graczy.
-Karty "Sprytny pachołek" i "Nastrogscy łucznicy" - "Jeżeli ten przeciwnik jest w Okolicy..." może lepiej by brzmiało "Jeżeli ten przeciwnik znajduje się w Okolicy..." Może się czepiam, ale na kartach Yannicka i Pauliego jest właśnie tak, jak proponuję. Zdecyduj się na jedno.
-Na karcie "Magiczna Pułapka" czcionka jest wyraźnie większa niż na pozostałych kartach z tej samej talii.
-Karta "Wij" - Jedna linijka tekstu i najmniejsza czcionka. Śmiało można ją powiększyć.
Bartek0307
Posty: 39
Rejestracja: 11 wrz 2018, 05:59
Has thanked: 8 times
Been thanked: 2 times
Kontakt:

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Bartek0307 »

Ja osobiście jestem za pudełkiem kallaxopodobnym,ale tak na prawdę to mi wszystko jedno.
Co do planszy to zdecydowanie mata - po przerzuceniu się z planszy składanej czuć taki luksus,że naprawdę warto dopłacić te parę dyszek.
Marvel LCG
Awatar użytkownika
uyco
Posty: 1055
Rejestracja: 09 sty 2006, 13:00
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 147 times
Been thanked: 25 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: uyco »

Mata must have - także chętnie zainwestuję te kilka dyszek.
'STAY OUT OF MY TERRITORY.'

kupię sprzedam
Awatar użytkownika
TOMEQ
Posty: 259
Rejestracja: 08 sty 2019, 09:19
Has thanked: 149 times
Been thanked: 85 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: TOMEQ »

Szefie. Jak tam sytuacja na froncie?
Pozdro
* Sic parvis magna *

Let's do some PnP... BUY COFFEE
Awatar użytkownika
woytas
Posty: 756
Rejestracja: 03 lis 2013, 16:11
Has thanked: 178 times
Been thanked: 139 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: woytas »

Bardzo długa cisza w temacie. Czyżby dopadło zniechęcenie i zmęczenie materiałem?
Awatar użytkownika
TOMEQ
Posty: 259
Rejestracja: 08 sty 2019, 09:19
Has thanked: 149 times
Been thanked: 85 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: TOMEQ »

to dobre Panie... krąg walki moim zdaniem też lepiej brzmi

inna sprawa, że... Master and Command is still alive...
napisze to osobiście w wolnej chwili, taką przynajmniej otrzymałem informację.

tak więc... czekamy mistrzu
* Sic parvis magna *

Let's do some PnP... BUY COFFEE
Awatar użytkownika
Lets_Grajmy
Posty: 399
Rejestracja: 16 lip 2016, 19:22
Has thanked: 75 times
Been thanked: 439 times
Kontakt:

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Lets_Grajmy »

Jestem. Ale dużo mniej ostatnio mnie jest w okolicy.

Robota na tą chwilę stoi. Co tu dużo mówić, zarobiony jestem :D Od początku wirusa więcej pracuję (więc chyba nie mogę narzekać, inni mają gorzej), rozpocząłem budowę domu (co też jest raczej na plus) 200km od obecnego miejsca zamieszkania, więc logistycznie - koszmar i pojawiło się drugie dziecko (no to też nie powinienem narzekać), więc obecnie wygląda to tak, że po pracy ja się zajmuję jednym dzieckiem, żona drugim i tak aż padną.

Nie tylko Wiedźmin leży, ale i cały mój mini kanał na FB, YT. Planszówki nie rozłożylem od maja, żadnego PnP nie skleiłem :( Na komputer nie mogę patrzeć po całodniowej gonitwie, hobby musi poczekać.

Będę informował jak coś się wyklaruje. Ostatnio z kart robiłem Marti Sodergren i tam to chyba teraz zostało.

A krąg Walki brzmi nawet dobrze. Sprawdzę czy nie będzie za dużo zabawy z poprawianiem już zrobionych kart.
Facebook: LET'S GRAJMY - Facebook
YouTube: LET'S GRAJMY - YouTube
Buycoffee: Jeśli sądzisz, że to co robię zasługuje na uznanie to --> Wspieraj kanał tutaj <--
Awatar użytkownika
TOMEQ
Posty: 259
Rejestracja: 08 sty 2019, 09:19
Has thanked: 149 times
Been thanked: 85 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: TOMEQ »

Dzięki szefie za info. Trzeba czekać.. No to poczekamy... Powodzenia.
* Sic parvis magna *

Let's do some PnP... BUY COFFEE
Awatar użytkownika
Lets_Grajmy
Posty: 399
Rejestracja: 16 lip 2016, 19:22
Has thanked: 75 times
Been thanked: 439 times
Kontakt:

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Lets_Grajmy »

Update 0.34!

Udało się ukończyć karty dla czwartej i ostatniej części podstawowej wersji gry. Kto może niech sprawdzi czy tam wszystko śmiga na Tabletop Simulator.

Wasze wcześniejsze uwagi nie zostały jeszcze zaimplementowane, wolałem wszystkie poprawki zrobić za jednym razem i będzie się to działo teraz. W następnym kroku nie przechodzę więc do pkt. 0.4, tylko do 0.34.1 (roboczo nazwana "rewizja zwyczajna").

Do poprawienia jest całkiem sporo elementów. Muszę ujednolicić język, poprawić literówki, gramatykę w kilku miejscach, wielkość czcionek muszę też przejrzeć, żeby nie było zbyt wielu różnic, zmienię grafiki w kilku miejscach, jedną czy dwie nazwy kart, wasze spostrzeżenia też muszą mieć swoje miejsce. A to nie cała lista.

Testujcie i zgłaszajcie.
Facebook: LET'S GRAJMY - Facebook
YouTube: LET'S GRAJMY - YouTube
Buycoffee: Jeśli sądzisz, że to co robię zasługuje na uznanie to --> Wspieraj kanał tutaj <--
Awatar użytkownika
woytas
Posty: 756
Rejestracja: 03 lis 2013, 16:11
Has thanked: 178 times
Been thanked: 139 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: woytas »

A możesz powiedzieć, co nowego dorzuciłeś, żeby było wiadomo na czym się skupić?
Awatar użytkownika
TOMEQ
Posty: 259
Rejestracja: 08 sty 2019, 09:19
Has thanked: 149 times
Been thanked: 85 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: TOMEQ »

o kurczaki... ruszyło ponownie!!!
:D :D :D
* Sic parvis magna *

Let's do some PnP... BUY COFFEE
Awatar użytkownika
Breżniew
Posty: 824
Rejestracja: 26 paź 2015, 12:47
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 51 times
Been thanked: 122 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Breżniew »

strategie_pl pisze: 14 gru 2020, 23:42 Update 0.34!

...
Zagrałem scenariusz mniej więcej do połowy, ale nie skończyłem, bo miałem pilny telefon :) Nie będę go już kończył teraz, ale przeglądnąłem nowe karty i mam kilka drobnych spostrzeżeń:
1. Super są te flavor teksty na kartach Miejsc Zleceń :)
2. Karta ZNAK IGNI ma błąd w tekście - mowa w nim o kartach Geralta, a powinny być karty Białowłosego.
3. Zmieniłeś tekst Hazardu 3 "Eksplozja Portalu Lary" (w oryginale "They're All Dead"). Nie wiem czy to dobry pomysł, bo ten Hazard teraz jest właściwie prawie nieszkodliwy jeśli nie masz w danej turze w ręce lub zagranych na stole kart o wartości 8 lub więcej - są tylko 4 takie karty w talii.
Podejrzewam, że ta zmiana jest spowodowana niepoprawnym zrozumieniem terminu "Your/Their characters" - chodzi tylko o karty w ręce lub karty zagrane w aktualnej turze i nie dotyczy to kart w talii, discard pile ani zagranych jako coordinate. Informacja na ten temat jest na stronie 14 instrukcji do LE:A. Ja na początku posiadania Aliena rozumiałem tekst "Each player kills all of their characters that have a printed * of 1 or more" tak, że zabijaliśmy wszystkie karty z gwiazdkami wszędzie, więc to w zasadzie uniemożliwiało jakiekolwiek "zakupy" do końca gry, co najczęściej kończyło się sromotną porażką.

Całkiem fajnie skonstruowałeś ten scenariusz :)
Awatar użytkownika
Lets_Grajmy
Posty: 399
Rejestracja: 16 lip 2016, 19:22
Has thanked: 75 times
Been thanked: 439 times
Kontakt:

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Lets_Grajmy »

woytas pisze: 15 gru 2020, 01:21 A możesz powiedzieć, co nowego dorzuciłeś, żeby było wiadomo na czym się skupić?
Wszystkie karty w prawym dolnym rogu, dotyczące Zlecenia 4 oraz karty "Odkrycia Tajemnicy" (Secrets revealed) leżące po lewej stronie.
Breżniew pisze: 15 gru 2020, 11:13 Zagrałem scenariusz mniej więcej do połowy, ale nie skończyłem, bo miałem pilny telefon :) Nie będę go już kończył teraz, ale przeglądnąłem nowe karty i mam kilka drobnych spostrzeżeń:
Super! Dzięki. Co do 2. To teraz widzę, że podobnie może być na karcie Vilgefortza, ale zastanawiam się czy to nie byłoby dobrze bo te karty w oryginale mówią o "Ripley" a nie o Ripley No. 8 czy Sister Ripley itd, więc gdyby zagrać wszystkimi taliami Ripley to mógłby być niezły power-up.
Ale nie mam teraz ani kart ani komputera przed sobą więc nie jestem pewien.
Facebook: LET'S GRAJMY - Facebook
YouTube: LET'S GRAJMY - YouTube
Buycoffee: Jeśli sądzisz, że to co robię zasługuje na uznanie to --> Wspieraj kanał tutaj <--
Awatar użytkownika
Breżniew
Posty: 824
Rejestracja: 26 paź 2015, 12:47
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 51 times
Been thanked: 122 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Breżniew »

strategie_pl pisze: 15 gru 2020, 16:08 Super! Dzięki. Co do 2. To teraz widzę, że podobnie może być na karcie Vilgefortza, ale zastanawiam się czy to nie byłoby dobrze bo te karty w oryginale mówią o "Ripley" a nie o Ripley No. 8 czy Sister Ripley itd, więc gdyby zagrać wszystkimi taliami Ripley to mógłby być niezły power-up.
Ale nie mam teraz ani kart ani komputera przed sobą więc nie jestem pewien.
Zagrałem raz w scenariusz Nostromo, ale talią Barracks składającą się z samych kart Ripley. Panie, nie było czego zbierać - 15-20 ataku na rundę to wcale nie był ewenement :P
Bartek0307
Posty: 39
Rejestracja: 11 wrz 2018, 05:59
Has thanked: 8 times
Been thanked: 2 times
Kontakt:

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Bartek0307 »

bardzo cieszę się,że temat ciągle w grze :)
Marvel LCG
Awatar użytkownika
Leinadus
Posty: 994
Rejestracja: 01 wrz 2018, 19:57
Has thanked: 8 times
Been thanked: 85 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Leinadus »

Hej,
Jakieś newsy? Coś już widać na horyzoncie?
Awatar użytkownika
uyco
Posty: 1055
Rejestracja: 09 sty 2006, 13:00
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 147 times
Been thanked: 25 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: uyco »

coś temat umarł… coś się dzieje, czy projekt porzucony?
'STAY OUT OF MY TERRITORY.'

kupię sprzedam
Awatar użytkownika
mauserem
Posty: 1817
Rejestracja: 26 lis 2014, 09:37
Has thanked: 253 times
Been thanked: 165 times
Kontakt:

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: mauserem »

różnie bywa...
Pomysł przedni, realizacja szła całkiem przyjemnie i w ciekawym kierunku - bardzo byłem ciekaw jakiejś wersji testowej PnP , w która mógłbym zagrać i skonfrontować z własnymi oczekiwaniami.
To może być efekt działania widma monetyzacji i presja odpowiedzialności....
A czasami taka cisza często potrafi nastąpić po chłodnym telefonie/mailu z działu prawnego posiadacza praw do IP :mrgreen:
Awatar użytkownika
Lets_Grajmy
Posty: 399
Rejestracja: 16 lip 2016, 19:22
Has thanked: 75 times
Been thanked: 439 times
Kontakt:

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Lets_Grajmy »

Hej,

Na szczęście jeszcze nie umarło ;) Mniej więcej od ostatnich moich postów zupełnie straciłem zainteresowanie planszówkami, więc temu przedsięwzięciu również się oberwało. Nie grałem prawie zupełnie w nic przez długi czas a pandemia tylko to pogłębiła, bo zwyczajnie nie było z kim grać. Większość pudełek sprzedałem, zostały tylko te najważniejsze tytuły w piwnicy.

Ale, wracając do tematu. Zbyt wiele pracy zostało tu włożone, żeby to porzucić, więc prace są wznowione. Za jakiś czas podrzucę update kart i planszy głównej na TSS. Tymczasem zacząłem pisać instrukcję. Kolejność prac będzie więc zmieniona, gdyż pudełko i insert zostaną przeniesione na koniec. Najpierw chcę wydrukować karty i inne gadżety żeby wymierzyć pudełko.

Tutaj też będę zaglądał rzadziej, ale pierwszą wersję instrukcji wrzucę wam do przejrzenia. Liczę na feedback oczywiście ;)

PS. Niczego nie zamierzam monetyzować, ani też nie obawiam się strażników IP, ale wolę być z tym po prostu ostrożny, więc pliki do druku udostępnię tylko dla Was a sobie wrzucę tylko fotki na FB z zaznaczeniem, że nie udostępniam plików. Mam nadzieję, że rozumiecie ;) pewnie później będę musiał to usunąć by zatrzeć ślady :D

Pozdrawiam!
Facebook: LET'S GRAJMY - Facebook
YouTube: LET'S GRAJMY - YouTube
Buycoffee: Jeśli sądzisz, że to co robię zasługuje na uznanie to --> Wspieraj kanał tutaj <--
Awatar użytkownika
TOMEQ
Posty: 259
Rejestracja: 08 sty 2019, 09:19
Has thanked: 149 times
Been thanked: 85 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: TOMEQ »

no szefie... długo tu gawiedź przetrzymałeś... ;-)

bardzo dziękuję za wpis, humor poprawiony. czekamy.
* Sic parvis magna *

Let's do some PnP... BUY COFFEE
Awatar użytkownika
Lets_Grajmy
Posty: 399
Rejestracja: 16 lip 2016, 19:22
Has thanked: 75 times
Been thanked: 439 times
Kontakt:

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Lets_Grajmy »

Update v0.4

Poprawiłem kolejność prac w pierwszym poście.
Na TTS jest dostępna zupdejtowana gra. W dużym skrócie: ujednoliciłem wielkość czcionek i kolory, ale też słowa pokrewne (jak np: jeżeli - jeśli, kiedy - gdy...). Jest tylko kilka większych poprawek, jak zmiana grafiki czy nazwy karty. Dodane podpisy z numerami zleceń do kart Wydarzeń. Poprawione koszty kart, dużo poprawek by tekst był bardziej konkretny i zrozumiały, ale też z pierwotnym sensem itp, itd... Dokładniejsza rozpiska poniżej.

Jest też nowa plansza główna, jeszcze bez Przebiegu gry (to po instrukcji, żeby się zgadzały) i bez loga po lewej.

Obecnie pracuję nad instrukcją. Idzie całkiem sprawnie, lepiej niż się spodziewałem. Pomaga na pewno opracowanie Woytasa do Aliena. Muszę poszukać później dobrego miejsca, żeby ją uploadować, tak by za rok nie zniknęła, bo chciałbym, żeby się automatycznie ładowała na tablecie w TTS.

CHANGELOG:

Nadludzka zwinność – dodany cytat, poprawione rozłożenie tekstu

Znak Quen – dodany cytat

Ballada rycerska - dodany cytat

„Tchórz umiera po stokroć” - poprawiony tekst:
B:Weź wierzchnią kartę z Traktu. Jeżeli jest to jednostka to zatrzymaj ją lub połóż na spód Traktu.
J: Weź wierzchnią kartę z Traktu. Jeżeli jest to bohater, to możesz ją zatrzymać lub położyć na spód Traktu.

„Połowa Temerii mnie zna” - dodany cytat

Zaczerpnięcie ze źródła - poprawiony tekst:
B: Kiedy dobierasz nowe karty na rękę na koniec tury a Uroczysko jest puste, dobierz dodatkową kartę.
J: Podczas dobierania kart na rękę pod koniec tury, dobierz dodatkową kartę jeżeli Uroczysko jest puste.

Otwarcie portalu – dodany tekst – brakowało zdania z nawiasu „Klątwy nie mogą zostać przesunięte”

„Wypowiedz życzenie!” - poprawiony koszt (było 8 ma być 7),
poprawiony tekst:
B: Jeżeli będziesz walczył z Żywiołakiem Powietrza w tej turze, ten otrzymuje -4 ataku.
J: Jeżeli w tej turze będziesz walczył z Istotą Magiczną, ta otrzymuje -4 ataku.

Kom: oryginalnie tekst mówi o Synthetic'u a nie o Ash'u, stąd zmiana.

Astromancja – dodany cytat

„”To rozkaz!” -
B: Dobierz kartę. Raz na turę możesz wziąć kartę z talii Dowódcy lub kartę z Gospody o wartości 3 lub mniej.
J: Dobierz kartę. Raz podczas tej tury możesz wziąć kartę z talii Dowódcy lub kartę bohatera z Gospody o koszcie równym 3 lub mniej.

Zaciąg - poprawiony tekst:
B: Dobierz kartę. Raz na turę, kiedy dobierzesz jednostkę możesz odłożyć ją na wierzchu talii.
J: Raz podczas tej tury, kiedy pozyskasz kartę bohatera, możesz odłożyć ją na wierzch swojej talii.

Kom: Występuje tutaj słowo kluczowe gain, tłumaczone obecnie jako „weź”, ale w tym kontekście najbardziej mi pasuje „pozyskaj”, więc to słowo kluczowe ma obecnie dwa synonimy, podkreślę to w instrukcji. Kontekst musi być szerszy gdyż, ta zdolność działa również np. gdy dostaniemy kartę Jonesy'ego, nie tylko gdy sami zapłacimy za rekrutację.

Wir walki - poprawiony tekst:
B:Dobierz kartę. Otrzymujesz punkty ataku równe etapowi obecnego zlecenia.
J: Dobierz kartę. Otrzymujesz punkty ataku równe obecnemu etapowi zlecenia.

Pieśń bitewna - poprawiony tekst:
B: Dobierz karty w liczbie równej etapowi obecnego zlecenia.
J: Dobierz karty w liczbie równej obecnemu etapowi zlecenia.

Rekonesans - poprawiony tekst:
B: Dobierz kartę. Raz na turę możesz dokonać zwiadu na dowolnym obszarze.
J: Dobierz kartę. Raz podczas tej tury możesz dokonać zwiadu na dowolnym obszarze.

Kom: wyszłoby, że wystarczy zagrać raz tą kartę, żeby co turę dokonać zwiadu, teraz jest ok.

Kumulacja materii - poprawiony tekst:
B: Dobierz kartę. Otrzymujesz punkty rekrutacji w liczbie równej etapowi obecnego zlecenia.
J: Dobierz kartę. Otrzymujesz punkty rekrutacji w liczbie równej obecnemu etapowi zlecenia.

Rinde – zmiana szyku zdania:
B: Połóż wierzchnią kartę z talii Przeciwników w Strefie Walki.
J: Połóż w Strefie Walki wierzchnią kartę z talii Przeciwników.

Kom: Brzmi jakoś bardziej po polsku.

Poprawiony tekst:
B: Zostaw odwróconą kartę Niebezpieczeństwa tam gdzie została odkryta. Porusza się ona jak przeciwnik. Jeżeli dojdzie do Strefy Walki, odrzuć ją a każdy gracz dobiera trzy obrażenia.
Zapłać 8 punktów rekrutacji aby uciec przez portal (odrzuć kartę zagrożenia).
J: Pozostaw kartę Niebezpieczeństwa tam gdzie została odkryta (awersem do góry). Porusza się ona jak przeciwnik. Jeżeli dojdzie do Strefy Walki, odrzuć ją, a każdy gracz dobiera trzy obrażenia (odrzuć kartę Niebezpieczeństwa).

Na ratunek Poecie - poprawiony tekst:
B: Ty i następny gracz dobieracie obrażenie.
J: Ty i następny gracz dobieracie po jednym obrażeniu.

Miejskie lochy - poprawiony tekst:
B: (Aby zablokować obszar, połóż tutaj odwróconą kartę zlecenia i na niej połóż talię Przeciwników).
J: (Aby zablokować obszar, połóż tutaj kartę zlecenia awersem do góry i na niej połóż talię Przeciwników).

Chory wilk – zwiększony rozmiar czcionki,
poprawiony tekst:
B: Zabij tego przeciwnika i połóż przed sobą kartę Klątwy z talii Przeklętych.
J: Zabij tego przeciwnika i połóż przed sobą losową Klątwę z talii Przeklętych.

Sprytny pachołek – poprawiony tekst:
B: Jeżeli ten przeciwnik jest w Okolicy na końcu tury, to odwróć go rewersem do góry.
J: Na koniec każdej tury, odwróć tego przeciwnika rewersem do góry, jeżeli znajduje się on w Okolicy.

Straż miejska - zwiększony rozmiar czcionki,

Płotka – poprawiona czcionka i rozmiar,
poprawiony tekst:
B: Dobierz kartę. Wylecz obrażenie Powierzchowna rana dowolnej liczbie graczy.
J: Dobierz kartę. Wylecz jedno obrażenie Powierzchowna rana dowolnej liczbie graczy.

Duch Gromu - zwiększony rozmiar czcionki,
poprawiony tekst:
B: Nie można uniknąć obrażeń przeciwników.
J: Nie można uniknąć obrażeń zadanych przez przeciwników.

Piorun kulisty - zwiększony rozmiar czcionki

Żywiołak Powietrza - poprawiony tekst:
B; Żywiołak powietrza nie może zostać zabity dopóki inny gracz nie użyje w stosunku do ciebie Wsparcia
J: Żywiołak powietrza nie może zostać zabity dopóki inny gracz nie udzieli Ci Wsparcia w tej turze.

Wydarzenie – dodany tekst z nazwą i numerem etapu

Poległy kompan - poprawiony tekst:
B: Na początku swojej tury odrzuć tę kartę i zabij losowo wybraną jednostkę ze swojej ręki o koszcie 1 lub większym.
J: Na początku swojej tury odrzuć tę kartę i zabij losowo wybranego bohatera ze swojej ręki o koszcie 1 lub większym.

Rana nogi – dodany cytat, zwiększony rozmiar czcionki,

Częściowe unieruchomienie - zwiększony rozmiar czcionki,

Rana kłuta - dodany cytat

Poważna rana - dodany cytat, zwiększony rozmiar czcionki,

Cios w głowę - dodany cytat

Rana na wylot - dodany cytat, zwiększony rozmiar czcionki,

Pomocy! - poprawiony tekst:
B: Kiedy dobierzesz tę kartę, dowolny gracz, który pokaże na ręce jednostkę PRZETRWANIE, może zapobiec działaniu tej karty.
J: Kiedy dobierzesz tę kartę, dowolny gracz, który pokaże na swojej ręce bohatera z klasą PRZETRWANIE może zapobiec działaniu tej karty.

Klątwa: Wilczy głód – poprawiona czcionka, poprawiony tekst:
B: Połóż kartę przed sobą. (...) Jeżeli na końcu następnej tury wciąż jesteś przeklęty, to odrzuć tę kartę i dobierz losową kartę z talii Przeklętych.
J: Połóż tę kartę przed sobą. (...) Jeżeli na końcu swojej następnej tury wciąż będziesz przeklęty, to odrzuć tę kartę i dobierz losową kartę Bolesnej Przemiany z talii Przeklętych.

Ghul - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Każdy gracz zabija jedną swoją jednostkę.
J: Każdy gracz zabija jednego ze swoich bohaterów.

Utopiec - zwiększony rozmiar czcionki,

Dezerterzy - zwiększony rozmiar czcionki,

Bandyci - zwiększony rozmiar czcionki,

Kłusownicy - zwiększony rozmiar czcionki,

Krabopająk - zwiększony rozmiar czcionki,

Wilki - zwiększony rozmiar czcionki,

Bolesna Przemiana – poprawiona czcionka, poprawiony tekst:
B: Kiedy ją otrzymasz usuń kartę Klątwy przed Tobą. Jeżeli znajduje się w Twojej talii lub stosie kart odrzuconych przeciwnicy nie atakują Cię, a kolejna Klątwa przechodzi na następnego gracza.
Kiedy dobierzesz tę kartę, doznajesz ekstremalnego bólu i umierasz.
J: Kiedy ją otrzymasz, usuń karty Klątw leżące przed Tobą. Jeżeli Bolesna Przemiana znajduje się w Twojej talii lub stosie kart odrzuconych, przeciwnicy nie atakują Cię, a nowa Klątwa nie zostaje u Ciebie, lecz przechodzi na następnego gracza. Kiedy dobierasz tę kartę, doznajesz ekstremalnego bólu i umierasz.

Ulfhedinn - poprawiony tekst:
B: Raz podczas każdej z Twoich tur, wybierz gracza, który zabija losową jednostkę ze swojej ręki.
J: Raz podczas każdej z Twoich tur, wybierz gracza, który zabija losowego bohatera ze swojej ręki.

Pansellin - zwiększony rozmiar czcionki,

Kontynentalny – zmiana nazwy karty na „Wilkołak Kontynentalny”

„Uderzył po wilczemu, w nogi, od tyłu” - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Weź wierzchnią kartę obrażeń, a następnie odrzuć ją lub odłóż na miejsce.
J: Spójrz na wierzchnią kartę obrażeń, a następnie odrzuć ją lub odłóż na miejsce.

„On żyje po to by zabijać” - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Wybierz bohatera. Zabij każdą kartę tego bohatera znajdującą się w Gospodzie.
J: Wybierz jedną cechę. Zabij każdą kartę bohatera posiadającego tę cechę, znajdującą się w Gospodzie.

„Wilkołaków wkrótce nie będzie...” - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Weź 3 wierzchnie karty Traktu.
J: Spójrz na 3 wierzchnie karty Traktu.

„...skurwysyny będą zawsze.” - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Weź wierzchnią kartę z talii Przeciwników. Możesz dołączyć ją zakrytą na dowolnym pustym obszarze w Okolicy. Jeżeli nie ma pustego obszaru możesz dołączyć ją do Strefy Walki.
J: Spójrz na wierzchnią kartę talii Przeciwników. Możesz dołączyć ją zakrytą do dowolnego pustego obszaru w Okolicy. Jeżeli nie ma pustego obszaru, możesz dołączyć ją do Strefy Walki.

„Wilczyca zawyła dziko” - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Wybierz bohatera. Każdy z graczy pokazuje karty na ręce i odrzuca jednostki wskazanych bohaterów.
J: Wybierz jedną cechę. Każdy gracz pokazuje swoje karty na ręku i odrzuca jednego bohatera posiadającego tą cechę.

„Żeby Cię lepiej widzieć” - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Każdy gracz pokazuje karty na ręce i odrzuca Kurierów.
J: Każdy gracz pokazuje swoje karty na ręku i odrzuca wszystkich Kurierów.

„Żeby Cię lepiej słyszeć” - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Każdy gracz pokazuje karty na ręce i odrzuca kartę umiejętności.
J: Każdy gracz pokazuje swoje karty na ręku i odrzuca kartę Profesji.

„Żeby Cię zjeść!”- zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Każdy gracz pokazuje karty na ręce i odrzuca wszystkich Żołnierzy.
J: Każdy gracz pokazuje swoje karty na ręku i odrzuca wszystkich Żołnierzy.

„Pięćdziesiąt za Wilkołaka. Dużo.” - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Wybierz gracza. Ten gracz zabija bohatera o najwyższym koszcie rekrutacji w swoim stosie kart odrzuconych. (Jeżeli jest remis wybierz jedną).
J: Wybierz gracza. Zabij bohatera z najwyższym kosztem rekrutacji w jego stosie kart odrzuconych. (Jeżeli jest remis wybierz jednego).

Wezwanie do walki - zwiększony rozmiar czcionki

„Nie zostawiłby tyle dla padlinożerców” - zwiększony rozmiar czcionki

Oddzielenie ofiary - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Każdy gracz pokazuje karty na ręce i odrzuca karty Wsparcia.
J: Każdy gracz pokazuje swoje karty na ręce i odrzuca jedną kartę Wsparcia.

Sprzymierzony z ciemnością - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Odwróć kartę odkrytego przeciwnika w Okolicy.
J: Odwróć odkrytą kartę przeciwnika znajdującego się w Okolicy.

„Wilk rozwarł straszliwą paszczękę” - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Wybierz gracza, który oprócz jednej ujawnia wszystkie karty na ręce. Możesz zabić jedną z ujawnionych kart.
J: Wybierz gracza, który pokazuje wszystkie oprócz jednej karty na ręce. Możesz zabić jedną z ujawnionych kart.

„Rozdzieliły się iście po wilczemu” - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Przesuń przeciwnika lub zakrytą kartę w Okolicy o jedno pole w lewo.
J: Przesuń przeciwnika lub zakrytą kartę leżącego/leżącą w Okolicy o jeden obszar w lewo.

„Wiedźminowi było go żal” - zwiększony rozmiar czcionki

Zimny dreszcz - zwiększony rozmiar czcionki

Siewca grozy - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Gracze nie mogą się Wspierać do momentu rozpoczęcia Twojej nowej tury.
J: Gracze nie mogą się Wspierać do momentu rozpoczęcia Twojej kolejnej tury.

„Ździebko czulsze mamy powonienie” - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Weź zakrytą kartę z Okolicy. Jeśli jest to Wydarzenie lub Niebezpieczeństwo możesz ją ujawnić. Jeżeli nie, odłóż ją na miejsce.
J: Spójrz na zakrytą kartę z Okolicy. Jeżeli jest to Wydarzenie lub Niebezpieczeństwo możesz ją odłożyć awersem do góry. Jeżeli nie, odłóż ją na miejsce bez odwracania.

„Szczęściarz z ciebie Dussart” - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Weź zakrytą kartę z Okolicy. Jeżeli jest to przeciwnik to możesz ją odkryć.
J: Spójrz na zakrytą kartę leżącą w Okolicy. Jeżeli jest to przeciwnik, to możesz ją odkryć.

Natychmiastowa regeneracja - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Wylecz obrażenie z Gracza-Wilkołaka lub połóż martwego przeciwnika na wierzchu talii Przeciwników.
J: Wylecz jedno obrażenie Gracza-Wilkołaka lub połóż martwego przeciwnika na wierzchu talii Przeciwników.

„Przypadły do ziemi, szczerząc kły” - zwiększony rozmiar czcionki

„Wpadł niczym szary pocisk” - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Weź wierzchnią kartę z talii każdego gracza. Możesz zabić jedną z nich, resztę odłóż na swoje miejsce.
J: Spójrz na wierzchnią kartę z talii każdego gracza. Możesz zabić jedną z nich, resztę odłóż na swoje miejsce.

Forma Wilcza - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Przenieś obrażenie z ciebie lub innego gracza na innego gracza.
J: Przenieś dowolne obrażenie z ciebie lub innego gracza na innego gracza.

Zaskakująca inteligencja - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Każdy gracz odsłania karty na ręce i zabija każdego dowódcę. Potem zabij każdego dowódcę w talii Dowódców.
J: Każdy gracz pokazuje swoje karty na ręce i zabija każdego dowódcę. Potem zabij wszystkich dowódców w talii Dowódców.

„Chwycił go za głowę” - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Gracz z najmniejszą ilością obrażeń dobiera kartę obrażenia. (Jeżeli jest kilku takich graczy, wybierasz jednego z nich).
J: Gracz z najmniejszą ilością obrażeń dobiera jedno obrażenie (Jeżeli jest kilku takich graczy, wybierasz jednego z nich).

Forma ludzka - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Dołącz ją do postaci w Gospodzie. Kiedy ta jednostka jest dobierana, odrzuć tę kartę a ten gracz dobiera obrażenie.
J: Dołącz tę kartę do bohatera w Gospodzie. Kiedy ten bohater zostanie pozyskany przez gracza, odrzuć tę kartę a ten gracz dobiera jedno obrażenie.

„Coś za tanio za takie odczarowanie” - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Dołącz tę kartę do odsłoniętego przeciwnika. Kiedy ten przeciwnik ma zostać zabity, odrzuć tę kartę zamiast niego.
J: Dołącz tę kartę do odsłoniętego przeciwnika. Kiedy ten przeciwnik ma zostać zabity, odrzuć tę kartę zamiast tego przeciwnika.

Atak od tyłu - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Dołącz tę kartę do odsłoniętego przeciwnika. Kiedy ten przeciwnik atakuje gracza dobiera dodatkowe obrażenie.
J: Dołącz tę kartę do odsłoniętego przeciwnika. Kiedy ten przeciwnik atakuje, gracz dobiera dodatkowe obrażenie.

Potworna solidarność - poprawiony tekst:
B: Dołącz tę kartę do odsłoniętego przeciwnika. Na początku tury każdego gracza, po dodaniu karty z talii Przeciwników, jeżeli ten przeciwnik jest w Okolicy, przesuń go jedno pole w lewo.
J: Dołącz tę kartę do odsłoniętego przeciwnika. Na początku tury każdego gracza, po dodaniu karty z talii Przeciwników, przesuń przeciwnika z dołączoną tą kartą o jedno pole w lewo o ile jest w Okolicy.

Szał zabijania - zwiększony rozmiar czcionki

Forma pośrednia - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Wybierz gracza. Ten gracz nie może być leczony do początku Twojej następnej tury.
J: Wybierz gracza. Ten gracz nie może zostać wyleczony do początku Twojej następnej tury.

Długie szpony - zwiększony rozmiar czcionki

„Ledwiem wtedy nie umarł ze strachu” - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Każdy gracz musi pokazać bohatera z PRZETRWANIE lub dobiera obrażenie.
J: Każdy gracz musi pokazać bohatera z cechą PRZETRWANIE, lub dobrać jedno obrażenie.

„Niewiasta już się zmienić zdążyła” - zwiększony rozmiar czcionki, poprawiony tekst:
B: Nie można dokonać zwiadu na żadnym obszarze aż do Twojej następnej tury.
J: Nie można dokonać zwiadu na żadnym obszarze aż do końca Twojej następnej tury.

Biały - poprawiony tekst:
B: Możesz wymienić się kartą z ręki na kartę z ręki innego gracza.
J: Możesz wymienić swoją kartę z ręki na kartę z ręki innego gracza.

Lis - poprawiony tekst:
B: (Obydwie muszą znajdować się w Okolicy i/lub Strefie Walki)
J: (Obie muszą znajdować się w Okolicy i/lub Strefie Walki)

Żelazny - poprawiony tekst:
B: Spójrz na trzy wierzchnie karty obrażeń, odrzuć jedną z nich a dwie pozostałe odłóż z powrotem w dowolnej kolejności.
J: Spójrz na trzy wierzchnie karty z talii Obrażeń, odrzuć jedną z nich a dwie pozostałe odłóż z powrotem w dowolnej kolejności.

Sokół - poprawiony tekst:
B: Spójrz na trzy wierzchnie karty z talii przeciwników i połóż je z powrotem w dowolnej kolejności.
J: Spójrz na trzy wierzchnie karty talii Przeciwników i odłóż je z powrotem w dowolnej kolejności.

Srogi - poprawiony tekst:
B: Możesz zabić do dwóch kart w swojej talii. Potem ją potasuj.
J: Możesz zabić maksymalnie dwie karty ze swojej talii. Potem ją potasuj.

Ciemiężyciel - poprawiony tekst:
B: Obejrzyj karty w ręce dowolnego gracza, a następnie weź jedną z nich do swojej ręki.
J: Spójrz na karty na ręce dowolnego gracza, a następnie weź jedną z nich do swojej ręki.

Nekromanta - poprawiony tekst:
B: Wybierz jednego martwego przeciwnika i połóż go w Strefie Walki. Uniknij wszystkich obrażeń jakie dobierzesz w tej turze.
J: Wybierz jednego martwego przeciwnika i połóż go w Strefie Walki. Uniknij wszystkich obrażeń, które musiałbyś dobrać w tej turze.

Przeklęty - poprawiony tekst:
B: Umieść dwie Klątwy z pola Przeklętych i/lub pola Martwych Przeciwników przed dowolnym graczem.
J: Umieść dwie Klątwy z talii Przeklętych i/lub pola Martwych Przeciwników przed dowolnym graczem.

Znak Aard – dodany cytat, poprawiony tekst:
B: KONCENTRACJA. Odrzuć ją aby otrzymać +2 do ataku.
J: KONCENTRACJA. Odrzuć tę kartę, aby otrzymać +2 do ataku.

„Był sobie kot i lis...” -
B: KONCENTRACJA. Odrzuć ją aby otrzymać +2 do rekrutacji.
J: KONCENTRACJA. Odrzuć tę kartę, aby otrzymać +2 do rekrutacji.

Sekwencja ciosów - dodany cytat, poprawiony tekst:
B: SIŁA: Otrzymujesz +1 do ataku za każdą jednostkę SIŁA zagraną w tej turze.
J: SIŁA: Otrzymujesz +1 do ataku za każdego bohatera z cechą SIŁA zagranego w tej turze.

Zwężane źrenice - poprawiony tekst:
B: Otrzymujesz +5 ataku w każdej z Twoich tur. Odrzuć ją na końcu tury, w której nie zagrasz innej karty SIŁA.
J: Otrzymujesz +5 ataku w każdej z Twoich tur. Odrzuć tę kartę na końcu tury, w której nie zagrasz innej karty z cechą SIŁA.

Opiekun lasu - poprawiony tekst:
B: Raz na rundę, jeżeli Las jest pusty możesz wyleczyć obrażenie dowolnego gracza.
J: Raz podczas tej tury, jeżeli Las jest pusty, możesz wyleczyć obrażenie dowolnego gracza.

„Moje oczy liczą się w królestwie” - dodany cytat

Hierofant - poprawiony tekst:
B: Dobierz kartę. KONCENTRACJA: Możesz odrzucić tę kartę w swojej turze, jeżeli w Gospodzie znajdują się dwie identyczne karty. Dobierz jedną z nich na rękę i możesz wskazać innego gracza, który dobierze drugą z nich.
J: Dobierz kartę. KONCENTRACJA: Możesz odrzucić tę kartę w swojej turze, jeżeli w Gospodzie znajdują się dwie identyczne karty. Możesz wziąć jedną z nich na rękę i wskazać innego gracza, który weźmie drugą.

„Patrz na twoje przeznaczenie” - dodany cytat

„W szumie liści usłyszysz odpowiedź” - poprawiony tekst:
B: WSPARCIE. Jeżeli Wspierasz tą kartą innego gracza, ten gracz otrzymuje +3 do ataku zamiast +3 do rekrutacji.
J: WSPARCIE. Jeżeli Wesprzesz tą kartą innego gracza, ten gracz otrzyma +3 do ataku zamiast +3 do rekrutacji.

Pani na Duen Canell - poprawiony tekst:
B: Odrzuć ją aby otrzymać +1 do rekrutacji za każdego Kuriera i +1 do ataku za każdego Żołnierza zagranego w tej turze.
J: Odrzuć tę kartę aby otrzymać +1 do rekrutacji za każdego Kuriera i +1 do ataku za każdego Żołnierza zagranego w tej turze.

Znajomość terenu - dodany cytat, poprawiony tekst:
B: Raz na turę możesz dokonać zwiadu w Mieście lub w Podziemiach.
J: Raz podczas tej tury możesz dokonać zwiadu w Mieście lub w Podziemiach.

„Przeżyć, ot cała mądrość” - dodany cytat,

Woda Brokilonu - dodany cytat,

Brokilon - poprawiony tekst:
B: w liczbie
J: nadrukowane w liczbie

B: dokonywać zwiadu i zdobywać bohaterów
J: dokonywać zwiadu i pozyskiwać bohaterów

Poselstwo z Brugge - poprawiony tekst:
B: Dołącz kartę Wydarzenia do obszaru, w którym
J: Dołącz kartę Wydarzenia do obszaru, na którym


B: na obszarze ze Gęstwiną
J: na obszarze z Gęstwiną

Pułapki Brokilonu – poprawiony tekst:
B: Dołącz do pola Działań.
J: Dołącz tę kartę do pola Działań.

B: … pustego obszaru, w którym nie ma innych …
J: … pustego obszaru, na którym nie ma innych …

„Zawsze odchodzę” – poprawiony tekst:
B: losowo wybraną jednostkę
J: losowo wybranego bohatera

Endriaga - – poprawiony tekst:
B: Dołóż kartę z talii
J: Dołącz kartę z talii

Łowcy Skalpów – poprawiony tekst:
B: połóż na to miejsce
J: połóż na jego miejscu

Wij – zwiększona czcionka

Nastrogscy Łucznicy – , zwiększona czcionka, dodany tekst:
jedną po drugiej

Levecque – poprawiony tekst:
B: kartę bohatera
J: kartę bohatera ze stosu kart odrzuconych

Trochę poświęcenia – poprawiony tekst:
B: wszystkie obrażenia wszystkich graczy
J: wszystkie obrażenia innych graczy,

B:w taliach graczy
J: w taliach innych graczy

B: Przetasuj te talie później
J: Przetasuj później te talie

Czternasta spod Sodden – poprawiony tekst:
B: przynajmniej jedna jednostka została zabita
J; przynajmniej jeden bohater został zabity

Okrakiem na palisadzie
Koszt zmieniony z 3 na 2

„No, chodźcie skurwysyny!” - poprawiony tekst:
B: Wszystkie pkt ataku muszą być użyte...
J: Wszystkie pkt ataku z tej karty muszą być użyte...

Spleśniały chleb ze śruty - poprawiony tekst:
B: Dobierz martwego bohatera.
J: Możesz dobrać martwego bohatera.

„NIE NADAJĘ SIĘ NA CZAROWNICĘ!” - powiększona czcionka, poprawiony tekst:
B: z ręki, aby móc zagrać
J: z ręki, aby zagrać

Biały Płomień - poprawiony tekst:
B: Zabij jedną,
J: Zabij jedną kartę,

Koszt karty poprawiony z 3 na 6

Róża z Shaerrawedd - poprawiony tekst:
B: zakrytą kartę z Okolicy na wierzch
J: zakrytą kartę na wierzchu
(tego nie ma w oryginalnej karcie, ale sądzę że powinno być dodane)

„Miły Przyjacielu...” - poprawiony tekst:
B: bohatera, który kosztuje 1 lub więcej.
J: bohatera, o koszcie rekrutacji równym 1 lub więcej.

Wiewiórka - poprawiony tekst:
B: o jedno pole w lewo.
J: o jeden obszar na lewo.

Agenci Dijkstry - poprawiony tekst:
B: Pozostali zwykli przeciwnicy
J: Pozostali przeciwnicy

Znak Igni - poprawiony tekst:
B: kartę Geralta
J: - kartę Białowłosego

Kontratak – poprawiony tekst:
B: jako karta Geralta
J: jako karta Białowłosego

B: (Bez względu na to kim była postać na skopiowaanej karcie).
J: (Dodatkowo wciąż liczy się bohater ze skopiowanej karty).

Potwór -
zmieniony tytuł karty na Białowłosy Potwór + jednostkę zamieniam na bohatera

Teleportuj nas – zmniejszona czcionka

Temeria/Wyspa Thanedd – poprawiony tekst:
B: wszystkie jednostki, które mają 8 lub więcej
J: wszystkich bohaterów, którzy mają 1 lub więcej

Ostrzeżenie od Wilka – poprawiony tekst:
B: Nawet jeśli w Okolicy
J: nawet gdy w Okolicy

Głupie skrupuły – poprawiony tekst:
B: trzy wierzchnie jednostki
J: trzy wierzchnie karty bohaterów

Redański żołnierz – zwiększona czcionka

Czarodziej-zdrajca – zwiększona czcionka, poprawiony tekst:
B: w obszarze z Iluzją przenieś go
J: w obszarze z Iluzją Maskującą, przenieś go

Cahir aep Caellach – poprawiony teskt:
B: to dobierz kartę
J: to wciąż dobierasz kartę
Facebook: LET'S GRAJMY - Facebook
YouTube: LET'S GRAJMY - YouTube
Buycoffee: Jeśli sądzisz, że to co robię zasługuje na uznanie to --> Wspieraj kanał tutaj <--
Awatar użytkownika
woytas
Posty: 756
Rejestracja: 03 lis 2013, 16:11
Has thanked: 178 times
Been thanked: 139 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: woytas »

Niezły update. Sporo poprawek, ale to dobrze. Ciekaw jestem instrukcji i czekam na ostateczną wersję :D
Awatar użytkownika
Lets_Grajmy
Posty: 399
Rejestracja: 16 lip 2016, 19:22
Has thanked: 75 times
Been thanked: 439 times
Kontakt:

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Lets_Grajmy »

Draft instrukcji jest dostępny do sprawdzenia. Najbardziej oczywiście liczę na Woytasa ;) ale proszę niech każdy przeczyta ją od deski do deski, wyłapie literówki, nieskładne zdania a przede wszystkim nieścisłości w logice instrukcji.

Znacie założenie, nie różni się ona pod względem mechaniki od Aliena, więc znając tę grę będziecie czuć czy wszystko jest OK. Najlepiej zagrać z instrukcją na TTS jak sądzę.

Na pomarańczowo i niebiesko są jeszcze zaznaczone miejsca, których nie jestem pewien, lub gdzie powinien być wstawiony jakiś symbol albo cytat.

To czego jeszcze nie poprawiłem to:
  • Karta Profesji (Avatar) jest u mnie tym samym co karta Avatara wtasowywana do talii. To muszę poprawić później, prawdopodobnie trzeba będzie poprawić kartę
  • 4. Cleanup Phase - obecnie Faza Odnowy. Nie jestem w 100% przekonany do tego. Może też być Faza Resetu, Końcowa, Sprzątania...
  • Crews - Symbol Tomu. Nie brzmi najlepiej, inne opcje to Symbol Księgi i innych pomysłów nie mam.
  • Odniesienia do konkretnych stron są jeszcze nie ustalone dopóki tekst nie znajdzie się w ostatecznej wersji graficznej instrukcji
Gdyby Wam coś też nie pasowało, dajcie znać.

LINK:
https://drive.google.com/file/d/14gUFX0 ... sp=sharing
Facebook: LET'S GRAJMY - Facebook
YouTube: LET'S GRAJMY - YouTube
Buycoffee: Jeśli sądzisz, że to co robię zasługuje na uznanie to --> Wspieraj kanał tutaj <--
Awatar użytkownika
woytas
Posty: 756
Rejestracja: 03 lis 2013, 16:11
Has thanked: 178 times
Been thanked: 139 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: woytas »

Na pewno rzucę okiem, ale dopiero w weekend. Uprzedzam tylko, że dawno nie grałem w LE. Kolega Breżniew na pewno jest większym znawcą tematu :D
Awatar użytkownika
Breżniew
Posty: 824
Rejestracja: 26 paź 2015, 12:47
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 51 times
Been thanked: 122 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Breżniew »

strategie_pl pisze: 22 lis 2021, 14:14
Gdyby Wam coś też nie pasowało, dajcie znać.

LINK:
https://drive.google.com/file/d/14gUFX0 ... sp=sharing
woytas pisze: 23 lis 2021, 10:16 Na pewno rzucę okiem, ale dopiero w weekend. Uprzedzam tylko, że dawno nie grałem w LE. Kolega Breżniew na pewno jest większym znawcą tematu :D
Postaram się ogarnąć instrukcję w tym tygodniu.

EDIT:
Faza Porządkowa wg mnie brzmi całkiem sensownie i oddaje sens tego co wtedy robimy na planszy.
ODPOWIEDZ