Aeon's End (Kevin Riley)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
sasquach
Posty: 1846
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 941 times
Been thanked: 588 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: sasquach »

A karty można trzymać w koszulkach i dopiero na koszulka dawać naklejki.
Awatar użytkownika
Bart Henry
Posty: 976
Rejestracja: 15 sie 2013, 19:59
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 134 times
Been thanked: 685 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: Bart Henry »

Czy moderator mógłby wydzielić osobny temat na AE Legacy? Aeon's End to duży cykl, który tylko się powiększa, więc będzie w tym wątku coraz większy misz-masz. Byłem z jakiegoś powodu przekonany, że podglądam spoiler dla podstawki, a pytanie było o Legacy, więc jestem zdziwiony, że nadal wszystko o serii AE ląduje tutaj.

Wrzucenie wszystko do jednego worka sprawia, że osoby obserwujące wątek, ale zainteresowane tylko Legacy lub tylko podstawką, dostają powiadomienia o postach, które mogą ich totalnie nie interesować.
sasquach
Posty: 1846
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 941 times
Been thanked: 588 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: sasquach »

Z drugiej strony podstawki, łącznie z Legacy można ze sobą mieszać. Gdzie wtedy pisać? ;) Ja bym zostawił tak jak jest. No bo co dalej? New Age i Outcast mają swoje mini kampanie fabularne, a Legacy of Gravehold przy dobrych wiatrach trafi do ludzi za pół roku.
Death4ever
Posty: 142
Rejestracja: 20 paź 2019, 13:45
Has thanked: 50 times
Been thanked: 56 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: Death4ever »

aeiou871 pisze: 21 mar 2021, 17:01
Spoiler:
Jakby powiedział Japończyk: "Seńk Ju". :)
P. S. Przeszliśmy Legacy dwa tygodnie po premierze ;)
sasquach pisze: 21 mar 2021, 17:11 Ale przecież separatory masz w samej grze :) W każdej kopercie masz jeden dla danego nemesis. Chyba, że chcesz inne niż standardowe.
Tak, ale nie mam modyfikatorów do przeszłych oraz przyszłych części uniwersum...
Tym bardziej, te modyfikatory są zbyt ogólne ("Zaklęcia", "Klejnoty", ...), a niektóre są zbędne.
Ja natomiast chcę poszerzyć modyfikatory, pochodzące stąd, żeby były w jednym stylu oraz żeby łatwo było zmodyfikować i wydrukować kontynuację...
O ile, oczywiście, będzie kontynuacja. Na razie nie pamiętam, żeby PortalGames na 100% potwierdził kolejne gry/dodatki z serii. :(
Damon22
Posty: 205
Rejestracja: 13 gru 2018, 20:09
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 95 times
Been thanked: 42 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: Damon22 »

Legacy zakończone. W czteroosobowym, powiedzmy mało-zaawansowanym, składzie łatwo nie było. Szczególnie pod koniec.
Wczoraj uruchomiłem akcję "Łączę wszystko i wrzucam do pudła po Legacy BEZ kupowania/tworzenia specjalnych piankowych insertów". O dziwo akcja udana, idealnie pasuje niecałe 1,5 wypraski z podstawek, separatory z Legacy + zamówione w ReDrewno, wszystkie elementy z 2 podstawek, 4 dodatków + bonusy i kampanii się mieszczą 8)
I tu przyszła refleksja. Mam 30 klejnotów, 30 artefaktów i 65 czarów. Z matmy specjalistą nie jestem i mogłem się machnąć w obliczeniach, ale wyszło mi 681 535 kombinacji rynku... Do tego wielu magów i nemezis. Regrywalność sięga zenitu więc dalej odpuszczam. Mam duże ciężkie pudło z jedną z moich ulubionych gier i mi to wystarczy.
sasquach
Posty: 1846
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 941 times
Been thanked: 588 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: sasquach »

Damon22 pisze: 22 mar 2021, 13:42 Z matmy specjalistą nie jestem i mogłem się machnąć w obliczeniach, ale wyszło mi 681 535 kombinacji rynku... Do tego wielu magów i nemezis. Regrywalność sięga zenitu więc dalej odpuszczam. Mam duże ciężkie pudło z jedną z moich ulubionych gier i mi to wystarczy.
Tylko, że w New Age pojawia się nowy tryb gry z nowymi kartami - Ekspedycje. To takie mini kampanie gdzie z gry na gry zdobywamy nowe "skarby" poszerzające możliwości naszych magów, a wrogowie też stają się trudniejsi dzięki rozwojowi talii Nemesis. Oni już dbają o to, żeby człowiek nie przerwał kupowania ;)
Damon22
Posty: 205
Rejestracja: 13 gru 2018, 20:09
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 95 times
Been thanked: 42 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: Damon22 »

Wiem o tych dodatkach. Mini kampanie podobne do Ruin Thandaru? W sumie i tak zostaną dodatkowe karty, których już jest bardzo dużo.
Przede mną duuża kampania - pokonanie wszystkich Nemezis po kolei od najsłabszego :wink:
Zobaczymy jak będzie wyglądała sytuacja Aeon's End w Polsce za, mhm, 2 - 3 lata? Będą recenzje, rozgrywki, itd. Z przedsprzedaży rezygnuję. Do tego czasu wystarczy mi to co mam.
Ktoś też poczuł przesyt?
sasquach
Posty: 1846
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 941 times
Been thanked: 588 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: sasquach »

Tak, trochę jak w Ruinach Thandaru.
Wosho
Posty: 1442
Rejestracja: 01 gru 2011, 13:15
Has thanked: 177 times
Been thanked: 141 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: Wosho »

Gram wlasnie w ten dodatek co sie to pojawilo i srednio mi sie podoba.
Jak skonczymy ta fabularna to zapewne wrocimy do standardowego trybu, pokonac wszystkich nemsis na hardmodzie ;)
Awatar użytkownika
Chudej
Posty: 399
Rejestracja: 18 sty 2020, 13:52
Lokalizacja: Białystok
Has thanked: 342 times
Been thanked: 309 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: Chudej »

Damon22 pisze: 22 mar 2021, 14:44 Wiem o tych dodatkach. Mini kampanie podobne do Ruin Thandaru? W sumie i tak zostaną dodatkowe karty, których już jest bardzo dużo.
Przede mną duuża kampania - pokonanie wszystkich Nemezis po kolei od najsłabszego :wink:
Zobaczymy jak będzie wyglądała sytuacja Aeon's End w Polsce za, mhm, 2 - 3 lata? Będą recenzje, rozgrywki, itd. Z przedsprzedaży rezygnuję. Do tego czasu wystarczy mi to co mam.
Ktoś też poczuł przesyt?
Podobnie u mnie, w Legacy nam się grało super i dalej gramy z połączonymi wszystkimi (polskimi) podstawkami i dodatkami, ale bardzo mała szansa, że kupię jeszcze jakiś dodatek do tej gry, mimo że ją bardzo bardzo lubię. Mamy to jakoś w miarę poorganizowane w woreczki, ale i tak rozkładanie i składanie tej gry to teraz już jest w ogóle masakra (już wcześniej było ciężko przy AE + WW + 4 małych dodatkach). Troszkę się odechciewa przez to grać. Miło, że pudło od Legacy jest takie ładne i duże, bo pomaga to w trzymaniu tego wszystkiego, ale czuję, że więcej contentu już nie potrzebuję. ... no, chyba, że dodadzą więcej kart korzystających z impulsów :)
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 11134
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3388 times
Been thanked: 3286 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: japanczyk »

Chudej pisze: 22 mar 2021, 15:44 Mamy to jakoś w miarę poorganizowane w woreczki, ale i tak rozkładanie i składanie tej gry to teraz już jest w ogóle masakra (już wcześniej było ciężko przy AE + WW + 4 małych dodatkach).
Troche nie ogarniam tego zarzutu - co tam jest do rozkladania i skladania?
wyciagasz 9 kart rynku, karty Nemesis mieszasz z kartami podstawowymi, wyciagasz Iskry i Krzystały + karty startowe magów
Koniec. Jedyne co jest potrzebne, a czego brakuje w polskiej wersji to separatory
Wosho
Posty: 1442
Rejestracja: 01 gru 2011, 13:15
Has thanked: 177 times
Been thanked: 141 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: Wosho »

+1 Japańczyk
Aktualnie gram w 4ta falę i każda jest w osobny pudle z separatorami.
Wiec wybieram nemesisa, losuje rynek w apce, wyciagam karty z pudeł, i najdłużej to zajmuje mi wybor magów :)
sasquach
Posty: 1846
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 941 times
Been thanked: 588 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: sasquach »

Wosho pisze: 22 mar 2021, 15:48 i najdłużej to zajmuje mi wybor magów :)
To magów też losujcie ;)

A do trzymania żetonów polecam: https://www.decathlon.pl/p/pude-ko-w-dk ... Bia%C5%82y

No i zamiast żetonów życia lepsze są kostki. Ja polecam małe k6 bo się elegancko mieszczą na planszetkach i kartach. Ale na k10 się łatwiej operuje :)
Awatar użytkownika
Chudej
Posty: 399
Rejestracja: 18 sty 2020, 13:52
Lokalizacja: Białystok
Has thanked: 342 times
Been thanked: 309 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: Chudej »

japanczyk pisze: 22 mar 2021, 15:46 Troche nie ogarniam tego zarzutu - co tam jest do rozkladania i skladania?
wyciagasz 9 kart rynku, karty Nemesis mieszasz z kartami podstawowymi, wyciagasz Iskry i Krzystały + karty startowe magów
Koniec. Jedyne co jest potrzebne, a czego brakuje w polskiej wersji to separatory
Te 2 pierwsze kroki. Nie wiem jak wy, ale ja mam posortowane klejnoty, artefakty i zaklęcia kosztami w woreczkach, plus jeszcze podzielone karty nemesis na 3 woreczki na podstawowe tiery i oddzielnie 1 woreczek na nemesis z AE, 1 z WW i 2 z Legacy. To wszystko się jeszcze miesza na stole i wcale nie jest to takie proste. Jak macie jakieś lepsze storage solution to chętnie poznam :)
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 11134
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3388 times
Been thanked: 3286 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: japanczyk »

Woreczki to najgorszy pomysl o jakim slyszalem przy grze tej skali :-P
Zanim kupilem insert z redrewno to mialem wycieta rynienkę z tektury ktora byla w pudełku i powkladane tylko karteczki z wartością klejnotów w ramach pseudoseparstorow
sasquach
Posty: 1846
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 941 times
Been thanked: 588 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: sasquach »

Tak trzymam dwie pierwsze podstawki i 5 małych dodatków (wstążka bardzo ułatwia wyciąganie planszetek):
Spoiler:
A co do losowania wszystkiego używam: https://aeons-end-randomizer.de
kozz84
Posty: 735
Rejestracja: 27 lip 2013, 15:06
Has thanked: 17 times
Been thanked: 161 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: kozz84 »

Ja mam poukładane karty w paczki po 5/7 w jednej koszulce ccg. Ustawienie zajmuję chwilę. Losuję, wyjmuję z koszulek i można grać. Podobny system mam w Dominion.

Upierdliwe jest tylko dobór magów, ponieważ plansza maga jest znacznie większa od jego dedykowanej karty i nie mam patentu jak trzymać te dwie rzeczy obok siebie. Najlepiej pewnie trzymać plansze magów w koszulce i wsunąć ich karty do środka.
Awatar użytkownika
Bart Henry
Posty: 976
Rejestracja: 15 sie 2013, 19:59
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 134 times
Been thanked: 685 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: Bart Henry »

sasquach pisze: 21 mar 2021, 18:32 Z drugiej strony podstawki, łącznie z Legacy można ze sobą mieszać. Gdzie wtedy pisać? ;) Ja bym zostawił tak jak jest. No bo co dalej? New Age i Outcast mają swoje mini kampanie fabularne, a Legacy of Gravehold przy dobrych wiatrach trafi do ludzi za pół roku.
Taki Brzdęk ma osobne tematy na obie wersje. Dobrze, że Ekspedycja do Newdale pomimo podobnej mechaniki głównej i grafiki nie ma w nazwie "O mój Zboże", bo pewnie też byłaby młócona w jednym wątku. ;)

Rozumiem, że jest to wątek dla serii gier, ale zrobił się tu misz-masz taki, że już nawet nie ogarniam, które posty odpowiadają na pytania odnośnie jednej z podstawki, a które na pytania o Legacy. W międzyczasie przeplatają się wątki nowych gier z serii i tak naprawdę rozmawiamy tutaj o kilku produktach, których łączy uniwersum gry i możliwości współdzielenia bohaterów i kart. Pytania odnośnie gier z serii z mechaniką legacy mogłyby lecieć do innego wątku, ale już jest tu tak nasrane, że nastu stron nikt ręcznie tam nie będzie wydzielał.

Ot, mamy forum, które ma mieć nad fejsbukiem przewagę w postaci logicznej kompozycji treści i wyszukiwalności, a sami nie dbamy, by dało się to wszystko sensownie przeglądać.
sasquach
Posty: 1846
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 941 times
Been thanked: 588 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: sasquach »

Bart Henry pisze: 22 mar 2021, 20:58 rozmawiamy tutaj o kilku produktach, których łączy uniwersum gry i możliwości współdzielenia bohaterów i kart
Czyli de facto łączy można wszystko. To je różni od Brzdęka czy Ekspedycji do Newdale, bo w nich różnych podstawek nie wymieszasz ze sobą.
No i co z dodatkami? Przecież je też można dowolnie mieszać z różnymi podstawkami.

A co do ogarniania, to jak widać wszystko idzie sprawnie, dyskusje się toczą, więc gdzie problem? Pamiętaj, "lepsze jest wrogiem dobrego" ;)
Awatar użytkownika
Chudej
Posty: 399
Rejestracja: 18 sty 2020, 13:52
Lokalizacja: Białystok
Has thanked: 342 times
Been thanked: 309 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: Chudej »

Bart Henry pisze: 22 mar 2021, 20:58
sasquach pisze: 21 mar 2021, 18:32 Z drugiej strony podstawki, łącznie z Legacy można ze sobą mieszać. Gdzie wtedy pisać? ;) Ja bym zostawił tak jak jest. No bo co dalej? New Age i Outcast mają swoje mini kampanie fabularne, a Legacy of Gravehold przy dobrych wiatrach trafi do ludzi za pół roku.
Taki Brzdęk ma osobne tematy na obie wersje. Dobrze, że Ekspedycja do Newdale pomimo podobnej mechaniki głównej i grafiki nie ma w nazwie "O mój Zboże", bo pewnie też byłaby młócona w jednym wątku. ;)

Rozumiem, że jest to wątek dla serii gier, ale zrobił się tu misz-masz taki, że już nawet nie ogarniam, które posty odpowiadają na pytania odnośnie jednej z podstawki, a które na pytania o Legacy. W międzyczasie przeplatają się wątki nowych gier z serii i tak naprawdę rozmawiamy tutaj o kilku produktach, których łączy uniwersum gry i możliwości współdzielenia bohaterów i kart. Pytania odnośnie gier z serii z mechaniką legacy mogłyby lecieć do innego wątku, ale już jest tu tak nasrane, że nastu stron nikt ręcznie tam nie będzie wydzielał.

Ot, mamy forum, które ma mieć nad fejsbukiem przewagę w postaci logicznej kompozycji treści i wyszukiwalności, a sami nie dbamy, by dało się to wszystko sensownie przeglądać.
Bez przesady, przy takiej segregacji znowu strach napisać coś ogólnego żeby nie wyszło poza ramy jednego wątku.
Awatar użytkownika
Bart Henry
Posty: 976
Rejestracja: 15 sie 2013, 19:59
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 134 times
Been thanked: 685 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: Bart Henry »

sasquach pisze: 22 mar 2021, 21:26
Bart Henry pisze: 22 mar 2021, 20:58 rozmawiamy tutaj o kilku produktach, których łączy uniwersum gry i możliwości współdzielenia bohaterów i kart
Czyli de facto łączy można wszystko. To je różni od Brzdęka czy Ekspedycji do Newdale, bo w nich różnych podstawek nie wymieszasz ze sobą.
No i co z dodatkami? Przecież je też można dowolnie mieszać z różnymi podstawkami.

A co do ogarniania, to jak widać wszystko idzie sprawnie, dyskusje się toczą, więc gdzie problem? Pamiętaj, "lepsze jest wrogiem dobrego" ;)
Problem w tym, że subskrybując wątek jestem wołany do wpisów odnośnie każdej gry z serii, a tylko podstawki z dodatkami mnie interesują na ten moment, bo jeszcze ich nie ograłem. Im dalej w las, tym "niechcianych" treści będzie więcej. Problem też w tym, że sugerując się wątkiem myślałem, że mowa tylko o podstawce, więc nieostrożnie klikając zaspoilowałem sobie to, że w Legacy
Spoiler:
W tym akurat moja wina, zbyt szybka konsumpcja treści. Chyba pozostaje mi odsubskrybować wątek po prostu.
Chudej pisze: 22 mar 2021, 21:37 Bez przesady, przy takiej segregacji znowu strach napisać coś ogólnego żeby nie wyszło poza ramy jednego wątku.
Ogólne rzeczy w wątku ogólnym, rzeczy specyficzne dla Legacy w wątku gry.
Ostatnio zmieniony 23 mar 2021, 13:17 przez Bart Henry, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 11134
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3388 times
Been thanked: 3286 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: japanczyk »

Bart Henry pisze: 22 mar 2021, 20:58
sasquach pisze: 21 mar 2021, 18:32 Z drugiej strony podstawki, łącznie z Legacy można ze sobą mieszać. Gdzie wtedy pisać? ;) Ja bym zostawił tak jak jest. No bo co dalej? New Age i Outcast mają swoje mini kampanie fabularne, a Legacy of Gravehold przy dobrych wiatrach trafi do ludzi za pół roku.
Taki Brzdęk ma osobne tematy na obie wersje. Dobrze, że Ekspedycja do Newdale pomimo podobnej mechaniki głównej i grafiki nie ma w nazwie "O mój Zboże", bo pewnie też byłaby młócona w jednym wątku. ;)
Dla Aeon's End Legacy powinien byc oddzielny watek, ale dla pozostałych gier z serii nie widze sensu - Brzdęki znacząco się od siebie różnią w ramach swoich serii - W kosmosie posiada mechaniki, których fantasy nie posiada i vice versa (inny kierunek rozwoju dodatków, modularne plansze)
Aeon's End w ramach serii dopiero w Outcasts/New Age wprowadził nowe mechaniki, któe jedynie rozbudowują podstawkę zostawiając wciaz jej core nienaruszony. Brzdęk reimplementuje za to podstawowy pomysł tworząc nową wersje gry.
Awatar użytkownika
Bart Henry
Posty: 976
Rejestracja: 15 sie 2013, 19:59
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 134 times
Been thanked: 685 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: Bart Henry »

japanczyk pisze: 22 mar 2021, 23:11
Bart Henry pisze: 22 mar 2021, 20:58
sasquach pisze: 21 mar 2021, 18:32 Z drugiej strony podstawki, łącznie z Legacy można ze sobą mieszać. Gdzie wtedy pisać? ;) Ja bym zostawił tak jak jest. No bo co dalej? New Age i Outcast mają swoje mini kampanie fabularne, a Legacy of Gravehold przy dobrych wiatrach trafi do ludzi za pół roku.
Taki Brzdęk ma osobne tematy na obie wersje. Dobrze, że Ekspedycja do Newdale pomimo podobnej mechaniki głównej i grafiki nie ma w nazwie "O mój Zboże", bo pewnie też byłaby młócona w jednym wątku. ;)
Dla Aeon's End Legacy powinien byc oddzielny watek, ale dla pozostałych gier z serii nie widze sensu - Brzdęki znacząco się od siebie różnią w ramach swoich serii - W kosmosie posiada mechaniki, których fantasy nie posiada i vice versa (inny kierunek rozwoju dodatków, modularne plansze)
Aeon's End w ramach serii dopiero w Outcasts/New Age wprowadził nowe mechaniki, któe jedynie rozbudowują podstawkę zostawiając wciaz jej core nienaruszony. Brzdęk reimplementuje za to podstawowy pomysł tworząc nową wersje gry.
No i o tym mówię. Legacy jest mechaniką na tyle innowacyjną w całej serii, że gra zasługuje na osobny wątek. Tak samo wszystkie następne gry w stylu legacy, które wyjdą (a pewnie będą wychodzić). Brzdęk, o którym wspomniałem, ma osobny wątek na Legacy i nie ma tam takiego bałaganu.

Nie chodzi mi o rozdzielanie wątków per każda gra. Wszystko, co wyszło po polsku, oprócz Legacy, to dokładnie ten sam system. Kolejnych gier z serii nawet nie miałem ochoty do tej pory ogarniać. Taki Pandemic ma nawet osobne wątki dla każdego sezonu i to jest według mnie dobre podejście. Seria serią, ale jeżeli gra dostaje wersję legacy, to osobny wątek powinien być według mnie regułą, tak jak w przypadku w/w gier.

Oczywiście kwestie wspólne dla Legacy i podstawek nadal powinny trafiać tutaj, ale za to specyficzne pytania mogłyby lądować tam. Z perspektywy użytkownika dobrze byłoby też, aby ten temat miał w tytule informację, że chodzi o serię gier AE.
piter555
Posty: 91
Rejestracja: 16 lut 2019, 16:52
Has thanked: 42 times
Been thanked: 23 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: piter555 »

Bart Henry pisze: 22 mar 2021, 23:04
sasquach pisze: 22 mar 2021, 21:26
Problem w tym, że subskrybując wątek jestem wołany do wpisów odnośnie każdej gry z serii, a tylko podstawki z dodatkami mnie interesują na ten moment, bo jeszcze ich nie ograłem. Im dalej w las, tym "niechcianych" treści będzie więcej. Problem też w tym, że sugerując się wątkiem myślałem, że mowa tylko o podstawce, więc nieostrożnie klikając zaspoilowałem sobie to, że w Legacy
Spoiler:
W tym akurat moja wina, zbyt szybka konsumpcja treści. Chyba pozostaje mi odsubskrybować wątek po prostu.
Sam zrobiłeś to czego nie pochwalasz, myślisz że to pomoże w Twoim wniosku
Ale nie przejmuj się to jest ludzka przypadłość ;)
Awatar użytkownika
Bart Henry
Posty: 976
Rejestracja: 15 sie 2013, 19:59
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 134 times
Been thanked: 685 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: Bart Henry »

piter555 pisze: 23 mar 2021, 12:46
Bart Henry pisze: 22 mar 2021, 23:04
sasquach pisze: 22 mar 2021, 21:26
Problem w tym, że subskrybując wątek jestem wołany do wpisów odnośnie każdej gry z serii, a tylko podstawki z dodatkami mnie interesują na ten moment, bo jeszcze ich nie ograłem. Im dalej w las, tym "niechcianych" treści będzie więcej. Problem też w tym, że sugerując się wątkiem myślałem, że mowa tylko o podstawce, więc nieostrożnie klikając zaspoilowałem sobie to, że w Legacy
Spoiler:
W tym akurat moja wina, zbyt szybka konsumpcja treści. Chyba pozostaje mi odsubskrybować wątek po prostu.
Sam zrobiłeś to czego nie pochwalasz, myślisz że to pomoże w Twoim wniosku
Ale nie przejmuj się to jest ludzka przypadłość ;)
Ale, że niby nie pochwalam wrzucania spoilerów? Dlaczego? Jest to jedyny wątek, w którym osoba pytająca o wiedzę niejawną odnośnie Legacy może otrzymać odpowiedź. Nie mam do nikogo pretensji o wrzucenie spoilerów, jeżeli są oznaczone. Wklikanie się w spoiler był mój błąd. Chciałbym tylko wydzielenia pytań z Legacy do osobnego wątku.

Schowałem spoiler głębiej w tamtym poście.
ODPOWIEDZ