Strona 2 z 2

Re: Wyniki finansowe polskich wydawców w czasach pandemicznych

: 05 lis 2022, 11:39
autor: lbyczy
Pandemia pandemią, ale teraz doszły nowe wyzwania. Mam na myśli zapaść na rynku kredytów hipotecznych, wzrost stóp procentowych, wysoka inflacja, wyhamowanie inwestycji i popytu oraz wojna na Ukrainie. Ludzie będą kupować mniej gier i raczej tańsze tytuły. Myślę, że po tlustych latach nadchodzą chude i ten okres może trwać nie rok, czy dwa, ale z dziesięć. Z pewnością odbije się to na ilości wydawanych tytułów i ich jakości. Dobre i drogie gry z czasów prosperity będą poszukiwane i wysoko wyceniane, ale trudno będzie je sprzedać.

Re: Wyniki finansowe polskich wydawców w czasach pandemicznych

: 05 lis 2022, 12:06
autor: MichalStajszczak
lbyczy pisze: 05 lis 2022, 11:39 Ludzie będą kupować mniej gier i raczej tańsze tytuły.
O czym świadczy przykład gry Weather Machine. :mrgreen:

Re: Wyniki finansowe polskich wydawców w czasach pandemicznych

: 05 lis 2022, 14:18
autor: lbyczy
Przykład anegdotyczny. Poza tym użyłem czasu przyszłego. Pożyjemy zobaczymy.

Re: Wyniki finansowe polskich wydawców w czasach pandemicznych

: 05 lis 2022, 15:44
autor: tommyray
lbyczy pisze: 05 lis 2022, 14:18 Przykład anegdotyczny. Poza tym użyłem czasu przyszłego. Pożyjemy zobaczymy.
Logika i rozum człowieka często nie chodzą ze sobą w parze. Po ogłoszeniu- oszczędzajmy energię - wzrosło zużycie energii w Niemczech. I bądź tu mądry i pisz wiersze.

Założę się, że wzrostów konsumpcji nic nic powstrzyma. Alogiczne, wbrew zdroworozsądkowe? Tak, a więc ludzie tak będą postępować.

Re: Wyniki finansowe polskich wydawców w czasach pandemicznych

: 05 lis 2022, 18:24
autor: shuji
Ja myślę że to się spolaryzuje. Owszem będzie dużo tańszych, ale też "premium" bardziej drogie. To pokazuje KS, wether machine i inne przykłady. Przewiduje za to mało gier pomiędzy tym

Re: Wyniki finansowe polskich wydawców w czasach pandemicznych

: 07 lis 2022, 09:43
autor: lbyczy
Co do "Weather Machine" to gra zapewne była projektowana przez kilka lat (2-4?) przed wydaniem, do tego dochodzi produkcja i dystrybucja, a teraz dopiero się ukazuje. Pomysł pojawił się zapewne na długo przed kryzysem i pewnie jeszcze przed pandemią.