Summoner Wars (Colby Dauch)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
farmer
Posty: 1768
Rejestracja: 08 gru 2007, 10:27
Lokalizacja: Oleśnica
Has thanked: 379 times
Been thanked: 94 times

Re: Summoner Wars

Post autor: farmer »

Atakujący wyrzuci same trafienia = Baldar otrzymuje rany
Atakujący wyrzuci choć jedno pudło = Baldar nie otrzymuje żadnych ran.
Słowem, wszystko albo nic - nie ma stanów pośrednich (pośrednie trafienia liczą się jako nic).

Tak ja to rozumiem :).

pozdr,
farm
W czasie wojny, milczą prawa.
Pierwszą ofiarą wojny jest prawda.


W to gram...
Awatar użytkownika
BEBZ
Posty: 75
Rejestracja: 26 wrz 2009, 01:10
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times

Re: Summoner Wars

Post autor: BEBZ »

Wookie pisze:"When Baldar is attacked, if your opponent fails to roll a Hit on every die rolled for that attack, Baldar receives no Wound Markers from the attack."
Nie grałem w tą grę, jednak się wypowiem ;) Jak dla mnie, zgodnie z opisem na karcie, jeżeli gracz NA KAŻDEJ kości będzie miał pudło Baldar nie otrzymuje ran. "... if your opponent fails to roll a Hit on EVERY DIE ROLLED for that attack, Baldar receives NO Wound Markers ..." - jak dla mnie sprawa jest oczywista, jeżeli na każdej kości jest pudło, to wtedy nie ma żadnego hita. Jeżeli natomiast nawet na jednej kości wypadnie jakaś ilość, to wtedy Baldar otrzymuje dane obrażenia. Ale jak już wcześniej wspominałem, ja nie grałem i się nie znam :P
Awatar użytkownika
garg
Posty: 4485
Rejestracja: 16 wrz 2009, 15:26
Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
Has thanked: 1443 times
Been thanked: 1102 times

Re: Summoner Wars

Post autor: garg »

farmer pisze:Atakujący wyrzuci same trafienia = Baldar otrzymuje rany
Atakujący wyrzuci choć jedno pudło = Baldar nie otrzymuje żadnych ran.
Słowem, wszystko albo nic - nie ma stanów pośrednich (pośrednie trafienia liczą się jako nic).

Tak ja to rozumiem :)
Dokładnie tak - lepiej bym tego sam nie ujął :D
Mam / Sprzedam/wymienię
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)

Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
Awatar użytkownika
Wookie
Posty: 935
Rejestracja: 19 gru 2008, 12:23
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Summoner Wars

Post autor: Wookie »

fajno, że tak to rozumiecie, ale karta mówi co innego

poprawna interpretacja znaczenia karty to interpretacja BEBZ, bo jest napisane, że jeżeli będzie miss on EVERY dice, to wówczas nie otrzymuje ran.
dla mnie to nie ma sensu, chyba że dla jednej jednostki (chyba w elfach), która zawsze daje +1 obrażenie
Awatar użytkownika
garg
Posty: 4485
Rejestracja: 16 wrz 2009, 15:26
Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
Has thanked: 1443 times
Been thanked: 1102 times

Re: Summoner Wars

Post autor: garg »

Wookie pisze:dla mnie to nie ma sensu, chyba że dla jednej jednostki (chyba w elfach), która zawsze daje +1 obrażenie
Nie wiem, co nie ma sensu :lol:

When Baldar is attacked, if your opponent fails to roll a Hit on every die rolled for that attack, Baldar receives no Wound Markers from the attack w tłumaczeniu dosłownym (niewygładzonym) oznacza:
Jeśli Baldar jest atakowany, a przeciwnik nie wyrzuci na wszystkich użytych kościach trafienia, Baldar nie otrzymuje żadnego znacznika obrażeń.

Przecież to jest proste :shock:

Przeciwnik atakuje trzema kośćmi:
a) wyrzuca 3 trafienia - Baldar dostaje 3 trafienia
b) wyrzuca 2 trafienia - Baldar dostaje 0 trafień
c) wyrzuca 1 trafienie - Baldar dostaje 0 trafień
d) wyrzuca 0 trafień - Baldar dostaje 0 trafień

Bo ja z kolei nie do końca rozumiem Twoją interpretację. Czy mógłbyś ją też rozpisać na poszczególne przypadki?
Mam / Sprzedam/wymienię
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)

Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
Awatar użytkownika
BEBZ
Posty: 75
Rejestracja: 26 wrz 2009, 01:10
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times

Re: Summoner Wars

Post autor: BEBZ »

Jeśli Baldar jest atakowany, a przeciwnik na żadnej kości nie wyrzuci trafienia, wtedy Baldar nie otrzymuje żadnego znacznika obrażeń.

a) wyrzuca 3 trafienia - Baldar dostaje 3 trafienia
b) wyrzuca 2 trafienia - Baldar dostaje 2 trafienia
c) wyrzuca 1 trafienie - Baldar dostaje 1 trafienie
d) wyrzuca 0 trafień - Baldar dostaje 0 trafień

Tak to łapię ;) BTW, pozwoliłem użyć sobie Twojego schematu ;)
Awatar użytkownika
garg
Posty: 4485
Rejestracja: 16 wrz 2009, 15:26
Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
Has thanked: 1443 times
Been thanked: 1102 times

Re: Summoner Wars

Post autor: garg »

BEBZ pisze:Jeśli Baldar jest atakowany, a przeciwnik na żadnej kości nie wyrzuci trafienia, wtedy Baldar nie otrzymuje żadnego znacznika obrażeń.

a) wyrzuca 3 trafienia - Baldar dostaje 3 trafienia
b) wyrzuca 2 trafienia - Baldar dostaje 2 trafienia
c) wyrzuca 1 trafienie - Baldar dostaje 1 trafienie
d) wyrzuca 0 trafień - Baldar dostaje 0 trafień

Tak to łapię ;) BTW, pozwoliłem użyć sobie Twojego schematu ;)
OK - teraz rozumiem bardziej :)

Poważne pytanie do tego tłumaczenia - skąd wzięło się tam słowo "żadnej"? W oryginale jest fails to roll a hit on every die czyli nie wyrzuci trafienia na KAŻDEJ z kości.
Mam / Sprzedam/wymienię
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)

Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
Awatar użytkownika
farmer
Posty: 1768
Rejestracja: 08 gru 2007, 10:27
Lokalizacja: Oleśnica
Has thanked: 379 times
Been thanked: 94 times

Re: Summoner Wars

Post autor: farmer »

BEBZ pisze:Jeśli Baldar jest atakowany, a przeciwnik na żadnej kości nie wyrzuci trafienia, wtedy Baldar nie otrzymuje żadnego znacznika obrażeń.

a) wyrzuca 3 trafienia - Baldar dostaje 3 trafienia
b) wyrzuca 2 trafienia - Baldar dostaje 2 trafienia
c) wyrzuca 1 trafienie - Baldar dostaje 1 trafienie
d) wyrzuca 0 trafień - Baldar dostaje 0 trafień

Tak to łapię ;) BTW, pozwoliłem użyć sobie Twojego schematu ;)
Przecież to jest bez sensu - to, co pokazałeś, to normalność. Tak działa każda walka.
Specjalna zdolność Baldara zmienia normalność - sprawia, że Baldar jest trudniejszy do zranienia - aby go zranić, trzeba wyrzucić trafienie na każdej kości. W przeciwnym wypadku Baldar unika ataku (taki z niego zwinny gość, a co!).
To jest tak oczywiste, że już prościej po prostu nie potrafię tego objaśnić :O.

When Baldar is attacked, if your opponent fails to roll a Hit on every die rolled for that attack, Baldar receives no Wound Markers from the attack w tłumaczeniu dosłownym (niewygładzonym) oznacza:
Kiedy Baldar jest atakowany, jeśli przeciwnik nie wyrzuci na każdej jednej z użytych kości trafienia, Baldar nie otrzymuje żadnego znacznika obrażeń. (żeby zranić Baldara, trzeba trafić wszystkimi użytymi kośćmi, w przeciwieństwie do tego, jak to się dzieje normalnie)
garg pisze: Przecież to jest proste :shock:

Przeciwnik atakuje Baldara trzema kośćmi:
a) wyrzuca 3 trafienia - Baldar dostaje 3 trafienia
b) wyrzuca 2 trafienia - Baldar dostaje 0 trafień
c) wyrzuca 1 trafienie - Baldar dostaje 0 trafień
d) wyrzuca 0 trafień - Baldar dostaje 0 trafień
Nic dodać, nic ująć :).

pozdr,
farm
W czasie wojny, milczą prawa.
Pierwszą ofiarą wojny jest prawda.


W to gram...
Awatar użytkownika
Wookie
Posty: 935
Rejestracja: 19 gru 2008, 12:23
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Summoner Wars

Post autor: Wookie »

czyli to jest tak - o ile nie uda mu się wyrzucić trafienia na każdej kości to nie ma żadnej rany.

już kumam:)
Awatar użytkownika
garg
Posty: 4485
Rejestracja: 16 wrz 2009, 15:26
Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
Has thanked: 1443 times
Been thanked: 1102 times

Re: Summoner Wars

Post autor: garg »

Wookie pisze:czyli to jest tak - o ile nie uda mu się wyrzucić trafienia na każdej kości to nie ma żadnej rany.
Dokładnie tak :D
Mam / Sprzedam/wymienię
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)

Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
Awatar użytkownika
BEBZ
Posty: 75
Rejestracja: 26 wrz 2009, 01:10
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times

Re: Summoner Wars

Post autor: BEBZ »

Teraz to już też rozumiem ;) Przepraszam za jakiekolwiek frustracje :P

PS. Ahhh, te "sztywne" tłumaczenia... ;)
Awatar użytkownika
hallas
Posty: 187
Rejestracja: 09 wrz 2009, 14:06
Lokalizacja: Brodnica, Toruń

Re: Summoner Wars

Post autor: hallas »

De facto nie opłaca się go atakować czymś co ma siłę 2 lub większą. Najlepiej samymi jedyneczkami. I tarcza Baldara dupa, kiedy goblinów kupa.
Awatar użytkownika
Wookie
Posty: 935
Rejestracja: 19 gru 2008, 12:23
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Summoner Wars

Post autor: Wookie »

Skumałem, pograłem i jest videocast:
http://www.gryplanszowe.net/videocast/g ... -wars.html
Awatar użytkownika
zephyr
Posty: 2373
Rejestracja: 27 paź 2007, 00:12
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: Summoner Wars

Post autor: zephyr »

Grałem jedną partię na Zjawie i nawet mi się podobało, jako lekki przerywnik, ale cena jest odstraszająca - 90PLN za dwa 30 kartowe decki + 70PLN za planszę (bo to coś w zestawie jest koszmarne)... nie dziękuję

Ale na stronie gry znalazłem coś takiego
http://www.plaidhatgames.com/product13.html

za 6 decków i normalną planszę 50$ przy kursie dolara < 3PLN
bym się pisał, tylko wysyłka drugie tyle...
Science is a way of trying not to fool yourself. The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.
R.Feynman
schizofretka
Posty: 4360
Rejestracja: 13 mar 2010, 17:29
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 6 times

Re: Summoner Wars

Post autor: schizofretka »

Rzeczywiście, zdanie znaczy co innego zależnie od przyjętego nawiasowania - fails (to roll a hit) on every die / fails to (roll a hit on every die) Oo.

Jak się gra samą podstawką (ewentualnie mając obie)? Bo gra wygląda interesująco, ale dopiero co wsiąknąłem w WHI. Na pewno nie podołam finansowo i czasowo bawić się poważniej w jedno i drugie. Niestety sama podstawka WHI jest straszliwie ograniczająca (i przypadkowo-losowa) i zupełnie nie widziałem celowości w takiej grze - obawiam się, czy tutaj nie będzie podobnie :( Pokusi się ktoś o porównanie (że mechanika zupełnie inna to wiem) ? Jaki jest stosunek losowości do strategii?
Ja bym chciał do ciemnej nocki tak układać z wami razem,
Ale dajcie nowe klocki, albo zmieńcie ten obrazek!
Mogę przynieść
Awatar użytkownika
DDP
Posty: 369
Rejestracja: 12 kwie 2006, 18:01
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 7 times
Been thanked: 21 times

Re: Summoner Wars

Post autor: DDP »

Posiadam obie podstawki oraz 2 dodatkowe armie i reinforcement packi do pierwszych 4. Z pewnoscie mozna sie obejsc bez reinforcementow. Malo tego, zeby grac wystarcza dwie armie. Kolejne daja zroznicowanie (choc pozniej zdolnosci zaczynaja sie powtarzac). Wydaje mnie sie ze 4-6 roznych armii w zupelnosci wystarcza do satysfakcjonujacej gry. Nie ma wiekszego sensu posiadanie wszystkich 16 nacji (tyle jest planowanych) bo to po prostu za duzo. Jesli mialbym cos radzic to poczekalbym na twoim miejscu na to co wychodzi w czerwcu (nowy starter pack). W pudelku bedzie 6 armii oraz normalna sztywna plansza w cenie na pewno nie wiekszej niz dwie pierwsze podstawki (po 90zl kazda) ktore maja w sumie 4 armie i 2 gowniane-papierowe plansze.

Co do porownania do WHI to na pewno WHI bardziej Cie wydoi niz SW. Poza tym w WHI masz cale serie packow i jak juz w jakas sie wbijasz to musisz miec cala (6 packow). Tutaj mozesz kupic pojedyncze decki z armiami, ktore sa niezalezne od siebie i zbalansowane. Co do losowosci to powiedzialbym ze na tym samym poziomie. Warhammer posiada tylko karty a SW jeszcze kosci wiec wydaje sie ze ze Summoner bardziej losowy ale w SW nie ma kart wywalających do góry nogami grę. W talii masz tylko jednostki oraz kilka zaklec o ktorych przeciwniki wie (jakie to sa i ile kazdej posiadasz) i nie ma tak, ze nagle w polowie gry jedna karta wywala ci cala armie z planszy (jak jest w whi). Takze ze strony kart losowosc jest minimalna. Natomiast kosci to kosci. Niby trafiasz na 3-6 ale jesli w kluczowym momencie ataku na 5 kosciach trafiasz tylko 1 albo 0 no to moze zadecydowac o twojej klesce jesli przeciwnik pozniej cie trafi. Najdluzsza serie chybien jaka mialem to 8 kosci (5 moich i 3 przeciwnika) po rzad! same 1 i 2 :) Takze obie gry oceniam w skali losowosci na 7/10 (gdzie 10 to monopoly a 1 to szachy;p)
Zawsze gram o zwycięstwo!
omam
Posty: 287
Rejestracja: 08 wrz 2005, 10:34
Lokalizacja: Katowice
Has thanked: 3 times
Been thanked: 6 times

Re: Summoner Wars

Post autor: omam »

witam

chciałbym się poradzić interpretacji jednej karty:

DEFENDER - when enemy Unit is adjacent to this Defender, that Unit cannot be moved. Czy jak przechodzę przez pole przyległe do Defendera to czy jego zdolność zostaje "uruchomiona" czy też może zdolność ta funkcjonuje wyłącznie w przypadku kiedy chciałbym rozpocząć swój ruch z miejsca przyległego do Defendera ?

z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Don_Silvarro
Posty: 131
Rejestracja: 28 sty 2010, 20:14
Lokalizacja: Warszawa

Re: Summoner Wars

Post autor: Don_Silvarro »

Opcja numer jeden - zatrzymujesz się w momencie, gdy wchodzisz na pole przyległe do Defendera.

Tako rzecze FAQ 1.2. Przyznam szczerze, że dopiero teraz to sprawdziłem i do tej pory grałem wg. opcji numer dwa :oops:

BTW. Ile jest osób grających w Summoner Wars w Warszawie? Może by tak ogarnąć jakąś 'grę zorganizowaną', siakieś spotkania, mały turniej, liga, coś gdzieś coś... :)
omam
Posty: 287
Rejestracja: 08 wrz 2005, 10:34
Lokalizacja: Katowice
Has thanked: 3 times
Been thanked: 6 times

Re: Summoner Wars

Post autor: omam »

ok, dzięki
Awatar użytkownika
rob666
Posty: 76
Rejestracja: 18 lip 2007, 12:47
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 9 times
Been thanked: 4 times

Re: Summoner Wars

Post autor: rob666 »

Don_Silvarro pisze:Opcja numer jeden - zatrzymujesz się w momencie, gdy wchodzisz na pole przyległe do Defendera.

Tako rzecze FAQ 1.2. Przyznam szczerze, że dopiero teraz to sprawdziłem i do tej pory grałem wg. opcji numer dwa :oops:

BTW. Ile jest osób grających w Summoner Wars w Warszawie? Może by tak ogarnąć jakąś 'grę zorganizowaną', siakieś spotkania, mały turniej, liga, coś gdzieś coś... :)
Ja i mój syn - bardzo chętnie;) daj znać kiedy ?

Robert
...siedzenie z dzieckiem i zabawa jego zabawkami to dziecinada; wolę z nim zagrać w grę planszową...
Awatar użytkownika
pan_satyros
Posty: 6131
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Siemianowice
Has thanked: 646 times
Been thanked: 513 times
Kontakt:

Re: Summoner Wars

Post autor: pan_satyros »

Odkopię temat, bo gra zdecydowanie zasługuje na uwagę.
Ostatnimi czasy, pozbywszy się Inwazji zakupiłem SW:Master Set. Po kilku rozgrywkach jestem ni mniej, ni więcej zachwycony :) Gra jest prosta w założeniach, ale wystarczająco głęboka w gameplayu, by dać zrównoważoną dozę zabawy i "możdżenia".
Talie zachowują względem siebie odpowiedni balans przez co rozgrywki graczy o wyrównanym poziomie są zacięte i emocjonujące do samego końca, zasadniczo bez względu na wybrana rasę.

PS. Informacje dla osób zainteresowanych tytułem - dziś otrzymałem odpowiedź z wydawnictwa na moje pytanie dotyczące reprintów,a także nowych dodatków. Jak wiadomo aktualnie w Polsce większość zestawów jest niedostępna, z tego co mi napisano reprinty dotychczas wydanych zestawów są już w drodze do Europy i pełna gama produktów spod szyldu SW pojawi się u Nas za kilka tygodni. Natomiast jeszcze niewydanych dodatków możemy spodziewać się w okolicach 13-14 Marca.
Awatar użytkownika
zephyr
Posty: 2373
Rejestracja: 27 paź 2007, 00:12
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: Summoner Wars

Post autor: zephyr »

Ja mam Master seta i dwa używane zestawy podstawowe (cena mnie skusiła).

Z inwazją bym nie porównywał. Deck building w karciance z masą efektów, a prosta gra w wystwianie armii, trochę kombinowania ze zdolnościami i masa rzucania kostkami to trochę co innego.

Z karcianek zainwestowałem w Cthulhu i na razie jestem bardzo zadowolony. A summoner wars to dla mnie bardziej konkurencja dla Memoire 44 czy Battlelore - względnie prosta gra którą można wyjaśnić w parę minut i turlać kostkami z lekkim pobudzeniem szarych komórek. Poprawianie decku zestawami dodatkowymi w ogóle do mnie nie przemawia, to nie CCG/LCG gdzie można naprawdę ciekawie zbudować deck - commonów jest parę typów na krzyż, bohaterów musi być 3, eventy są ustalone i zawsze 9, ściany zawsze 2 - to nie daje specjalnie ciekawej przestrzeni decyzyjnej. Natomiast jako zamknięta gra z różnorodnymi armiami jest naprawdę porządny.

W porównaniu do BL i M44
+ Błyskawiczny Setup
+ Więcej decyzji
+ Bardziej zróżnicowane jednostki
+ Talie są bardzo różnorodne
- Karty są mniej fajne niż figurki :(

Co do losowości to potrafi być masakryczna - 3 bohaterów i 2 ściany na pierwszą rękę i powodzenia życzę (zastanawiam się nad jakimś houserulem że można pokazać rękę z 2 bohaterami żeby ją wtasować w talię i dociągnąć do 5 na początku tury) - ale jako że lekka gra to nie przeszkadza aż tak bardzo. Nie wiem też jak z balansem, za mało grałem. (za dużo tych dobrych planszówek wychodzi :P)
Science is a way of trying not to fool yourself. The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.
R.Feynman
Awatar użytkownika
pan_satyros
Posty: 6131
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Siemianowice
Has thanked: 646 times
Been thanked: 513 times
Kontakt:

Re: Summoner Wars

Post autor: pan_satyros »

zephyr pisze: Z inwazją bym nie porównywał. Deck building w karciance z masą efektów, a prosta gra w wystwianie armii, trochę kombinowania ze zdolnościami i masa rzucania kostkami to trochę co innego.
Nie porównuję ;) po postu po sprzedaniu Inwazji zakupiłem ten tytuł. Tak więc dla sprostowania - nie jest to zapewne konkurencja dla Inwazji sensu stricto, ale jeśli ktoś szuka konfrontacyjnej gry fantasy, która ma nastawiać się -przede wszystkim na akcję, nie pochłaniać ciężkich pieniędzy i pozwalać zagrać osobom z mniejszym doświadczeniem bez potrzeby przytaczania 10 FAQów to moim zdaniem SW to lepszy wybór.
Gwoli ścisłości deckbulding mi się totalnie zbrzydł - jednak więcej przyjemności sprawia mi czysta gra niż siedzenie nad kartami, stąd Summoner Wars mnie bardzo pozytywnie zaskoczył.
btw. Bohaterów z 1 ręki trzeba jeszcze umieć wyłożyć na planszę, a przy koszcie np. 6 nie jest to takie łatwe jeśli przeciwnik wykosi nam jednostki z setupu.
Awatar użytkownika
zephyr
Posty: 2373
Rejestracja: 27 paź 2007, 00:12
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: Summoner Wars

Post autor: zephyr »

co do bohaterów to jest najgorsza ręka a nie najlepsza - zablokowałeś sobie rękę (bohaterów na początku nie wystawisz) i albo zrzucisz bohaterów (ból, jest tylko 3 w talii) albo ściany (też nędza - na planszę da się przeżyć, ale wiadomo co niszczyć - a na manę nie bardzo jest sens bo zaraz się odsłoni że więcej ścian nie będzie), bohaterowie będą zawalać rękę przez ładne parę tur... lepiej mieć commony do oddania na manę.

Choć przy dobrych rzutach jest szansa i z czegoś takiego wybrnąć :)
Science is a way of trying not to fool yourself. The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.
R.Feynman
Awatar użytkownika
pan_satyros
Posty: 6131
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Siemianowice
Has thanked: 646 times
Been thanked: 513 times
Kontakt:

Re: Summoner Wars

Post autor: pan_satyros »

zephyr pisze:co do bohaterów to jest najgorsza ręka a nie najlepsza
Ha no właśnie coś mi tu wybitnie nie pasowało hehe :lol: źle Cię zrozumiałem
ODPOWIEDZ