Strona 11 z 12

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

: 15 sty 2024, 13:58
autor: daro69
Ciekawy pomysł - myślę, że przy all-innie na swobodnie 2x 1vs1 .. da się zrobić bo przy każdym dodatku(zamku dostajesz karty i kafle dodatkowe) - kości trzeba by tylko załatwić (z propsować.)

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

: 15 sty 2024, 14:00
autor: Nosiadbt1100
Kośćmi się jakoś podzielisz jak grałoby się na dwa stoly - w sumie to nie jest gra w której co 2s rzucasz :) do przemyślenia temat :) bo wtedy grasz na 4 i nie masz w ogóle downtimu :)

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

: 15 sty 2024, 14:10
autor: seki
Myślę, że przy all-inie i świadomości drobnych ograniczeń bądź wdrożeniu zamienników (kości, żetony zasobów) da się rozegrać takie równolegle partie. Nie jestem pewien czy każdy scenariusz bo w którymś może brakować konkretnych typów kafli ale pewnie 2 różne scenariusze dałoby radę. Talii kart aż tak dużo się nie mieli więc jak losowo podzielisz je na 2 stoły to powinno wystarczyć. Plansza bitwy gdyby była zajęta też w sumie jest zbędna jeśli wydrukujesz sobie zamiennik.

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

: 16 sty 2024, 12:18
autor: battledwarf
a mam pytanie do osób które dostały swój egzemplarz, w jaki sposób dostaliście egzemplarz, jaka firma kurierska dostarcza paczkę? czy zostało to poprzedzone mailem że dostaniecie?

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

: 16 sty 2024, 12:26
autor: goldsun
battledwarf pisze: 16 sty 2024, 12:18 a mam pytanie do osób które dostały swój egzemplarz, w jaki sposób dostaliście egzemplarz, jaka firma kurierska dostarcza paczkę? czy zostało to poprzedzone mailem że dostaniecie?
GLS
tak

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

: 16 sty 2024, 22:55
autor: Kerlag
Hej! Jak długo trwa setup? Czy można spodziewać się tego, że do pudełka z podstawki zmieszczą się komponenty z dodatków (z wykluczeniem figurek jednostek, zamków i dodatku Battlefield)? Czy raczej trzeba czekać na sensowny nieoficjalny insert? Osobiście coraz częściej łapię się na tym, że konieczność żonglerki kilkoma pudełkami demotywuje mnie tak bardzo, że odpuszczam grę - dlatego pewnie zrezygnuje z figurek i postaram się sensownie upchać jak najwięcej komponentów do pudła z podstawką.

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

: 16 sty 2024, 23:23
autor: seki
Kerlag pisze: 16 sty 2024, 22:55 Hej! Jak długo trwa setup? Czy można spodziewać się tego, że do pudełka z podstawki zmieszczą się komponenty z dodatków (z wykluczeniem figurek jednostek, zamków i dodatku Battlefield)? Czy raczej trzeba czekać na sensowny nieoficjalny insert? Osobiście coraz częściej łapię się na tym, że konieczność żonglerki kilkoma pudełkami demotywuje mnie tak bardzo, że odpuszczam grę - dlatego pewnie zrezygnuje z figurek i postaram się sensownie upchać jak najwięcej komponentów do pudła z podstawką.
Setup pewnie tak z 5-10 minut. Dość szybki. Dłużej trwa chowanie gry bo trzeba karty posortować. Jeśli chodzi o insert to niestety jest jak zwykle czyli do podstawki jest taki sobie, a o dodaniu czegokolwiek więcej należy zapomnieć. W insercie są np rynienki na żetoniki tekturowe zasobów i obrażeń. Znajdź mi takiego który będzie to układał pojedynczo. W woreczku tam nie wejdą bo wnękę na nie przykrywa pokrywka i figurki bohaterów. Budynki, które buduje się w zamkach w teorii powinny być przechowywane wciśnięte w planszetki zamku ale w praktyce wejdą wszystkie bez jednego w każdym zamku bo jest to tak ciasno spasowane, że po wyciśnięciu już nie wciśniemy wszystkich z powrotem. W grze to nie przeszkadza bo raczej wszystkich nigdy nie wybudujemy ale przy przechowywaniu dochodzą nam żetony, które gdzieś trzeba trzymać. Ostatecznie już przy samej podstawce kafle terenu zajmują całą wnękę na nie przeznaczoną. Kostki, żetony i karty zajmują miejsca na karty (karty bez koszulek ale nie widzę sensu ich zastosowania w tej grze). Cześć żetonów/kostek poszła u mnie na sam szczyt pod wieko pudełka do organizera już nie weszła.

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

: 17 sty 2024, 14:58
autor: CrossSleet
Nie zdążyłem w normalnym terminie zamówić, ale widzę, że nadal jest opcja Late Pledge. Wie ktoś może jaki jest termin wysyłki w tym trybie?

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

: 17 sty 2024, 15:13
autor: seki
CrossSleet pisze: 17 sty 2024, 14:58 Nie zdążyłem w normalnym terminie zamówić, ale widzę, że nadal jest opcja Late Pledge. Wie ktoś może jaki jest termin wysyłki w tym trybie?
Podali dość enigmatycznie, że po zakończeniu wysyłki fali 1 a ta ma być jeszcze rozsyłana w marcu bo wtedy przybędą chyba ostatnie kontenery. Jeśli czegoś nie pokrecilem. Zakładam, że pewnie mógłbyś się spodziewać wysyłki nie wcześniej niż maj.

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

: 17 sty 2024, 18:45
autor: CrossSleet
Dzieki za odpowiedź. A w sumie w retailu wiadomo kiedy będzie?

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

: 17 sty 2024, 19:09
autor: salut
Ciekaw jestem jakie ceny będą w retailu

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

: 18 sty 2024, 12:47
autor: seki
CrossSleet pisze: 17 sty 2024, 18:45 Dzieki za odpowiedź. A w sumie w retailu wiadomo kiedy będzie?
O retailu chyba nie było żadnej informacji. Póki gry nie dotarły do osób wspierających trudno by przedstawiali plany odnośnie oferty sklepowej. To raczej znacząco bardziej odległy termin.

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

: 21 lut 2024, 09:32
autor: nullptr128
Coś czuję, że nie będę miał czego w tej grze szukać. Tak jakby autorzy zafixowali się na odtworzeniu gry komputerowej, która sama w sobie, odrzucając kwestie nostalgii i (na tamte czasy) innowacyjności, już mechacznie jest raczej.. przeciętna.

Ja uwielbiam planszowki oparte na grach komputerowych, bo podoba mi się ogolny twist jak oddać klimat gry na mechanice planszowkowej. I tak mamy np Dooma ktory pozyskiwanie broni rozwiazuje deck buildingiem, X-Coma ktory w oryginale strategia, w formie planszowkowej jest gra real time, itd.

Tu tez powinno byc inaczej. Nie wiem, moze wiekszy fokus na czynnik strategii a mniej na walke? Moze walka to np kilka kart jednostek, rzucamy X kostkami zaleznie od rodzaju bohatera i przypisujemy kostki do istot zadajac obrazenia, generujac oslony itd, wrog robi to samo i cyk podliczamy, walka skonczona. Bez "udawania" pola walki z H3. Artefakty, umiejetnossci, czary czy um specjalne jednostek moglyby jakos te kostki permutowac, dodawac, zmieniac wyniki, dac mozliwosc przerzucenia itd. Walki z istotami neutralnymi moglyby byc na dedykowanych kartkach z wydrukowanymi rzutami wrogow, zeby przyspueszyc walke pve itd. Jakis resource managment, ze czary wyczerpujemy do czasu odpoczynku w miescid czy cos.

No nie wiem, kompletnie mnie ten koncept nie ciagnie co tu jest, takie sztuczne i na sile sie to wydaje.

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

: 21 lut 2024, 10:31
autor: ave.crux
nullptr128 pisze: 21 lut 2024, 09:32 Tu tez powinno byc inaczej. Nie wiem, moze wiekszy fokus na czynnik strategii a mniej na walke? Moze walka to np kilka kart jednostek, rzucamy X kostkami zaleznie od rodzaju bohatera i przypisujemy kostki do istot zadajac obrazenia, generujac oslony itd, wrog robi to samo i cyk podliczamy, walka skonczona. Bez "udawania" pola walki z H3. Artefakty, umiejetnossci, czary czy um specjalne jednostek moglyby jakos te kostki permutowac, dodawac, zmieniac wyniki, dac mozliwosc przerzucenia itd. Walki z istotami neutralnymi moglyby byc na dedykowanych kartkach z wydrukowanymi rzutami wrogow, zeby przyspueszyc walke pve itd. Jakis resource managment, ze czary wyczerpujemy do czasu odpoczynku w miescid czy cos.
Zapraszam do zakupu Mage Knight

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

: 21 lut 2024, 10:33
autor: Seraphic_Seal
ave.crux pisze: 21 lut 2024, 10:31
Spoiler:
Zapraszam do zakupu Mage Knight
I bez kostek!

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

: 21 lut 2024, 10:55
autor: nullptr128
Mam i sobie bardzo cenię, choć rzadko ląduje na stół bo jest dość "ciężka" mechanicznie. Heroes mogłoby wypełnić lukę i być takim bardziej casualowym mage knightem.

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

: 21 lut 2024, 12:06
autor: daro69
Dla mnie ble , bardzo dobrze że poszli w swoją stronę, z gry wylewa się klimat komputerowki :) co do twoich zarzutów , mam opcjonalne zasady automatycznych bitew z neutralnymi jednostkami jak chcesz tylko eksplorować , masz rozwój bohatera , rozwój miasta i deckbuilding , dla malkontentów gra jest bardzo friendly dla modyfikacji zasad , można wyrzucić kości z walki jak się chce zmniejszyć losowość itd.... grę o której piszesz w życiu bym nie kupił :)

Re: (KS) Heroes of Might and Magic 3

: 11 kwie 2024, 11:45
autor: Lart
To tak kilka następnych przemyśleń po partiach:

Może na początek plusy:
- @salut Przypiłowałem te nieszczęsne kafle.... i działa jak najbardziej bez większego uszkadzania elementu. Do piłowania polecam pilniczki na gąbce (najlepiej jakiś rossmannowy - najtańszy). Piłujemy, aż każdy bok kafelka się lekko "zabieli" i starczy - będzie wchodziło jak w masło.

- Rozgrywka jak na razie bardzo fajna, dająca satysfakcję. Troszkę denerwujące jest zarządzanie tym wszystkim. Ciężko też grać bez przenoszenia się z jednej na drugą stronę stołu. Natomiast na dwóch graczy jest to do przeżycia jak się dobrze przemyśli układ.

- Widzimy, że najwięcej frajdy dają potyczki i już nie możemy się doczekać, aż rozegramy Battlegrounds (żeby się nie okazało, że sam tryb battlegrounds jest ciekawszy od wszystkiego wokół walki...)

- Jeśli ktoś gra/grał w wersję komputerową dużo rzeczy będzie robił intuicyjnie i to tez jest bardzo fajne - mimo uproszczeń sporo rzeczy ociera się o pierwowzór

- To oczywiście gdybanie, ale gra daje potężny potencjał na rozwój w ramach "społeczności". Biorąc pod uwagę, że jest to H3 to przypuszczam, że doczekamy się sporej ilości fanowskich pomysłów!

Niestety zaczynają się wyolbrzymiać też minusy ... najczęściej te wydawnicze... bo mam wrażenie, że jest to nie mały koszmarek pod tym kątem:
- Kto na do jasnego Arcydiabła stwierdził, że plastikowe monety (20,10,3,1) mające ten sam kolor to dobry pomysł? Nie wiem. Nie lepiej jest z zasobami (budulec / kryształ) czemu zamiast standardowych kryształków jak w większości gier dostajemy te zasoby w formie kolejnych monet (3,1)... Do tego dochodzi problem czytelności tego badziewia ... Jedyną fajną rzeczą są znaczniki surowców 10 (budulca) i 5 (kryształu) bo się wyróżniają... reszta w zasadzie do kosza, albo malowania. Ja już sobie zmówiłem kryształki akrylowe, a na razie gram na kartonach (są po prostu czytelniejsze). Na obronę dodam, że miło się to kojarzy z odpustowymi plastikami z lat 90 (więc klimatycznie spoko, tylko że praktycznie dziadostwo)

- Inni forumowicze już to poruszyli...Mianowicie, gdzie są oznaczenia kart dodatków? Jak to segregować? Życzę powodzenia w przypadku odsprzedaży, jak gra nie podejdzie ...

- Karty pomocy są mało pomocne. Dziwnie napisane... rozwlekłe i nie zawierające podstawowych informacji. Zdecydowanie wolałbym karty z informacją na temat Handlu, Ikon, Poziomów Trudności i bonusów z nimi związanych oraz opisem lokacji (?) Finał jest taki, że częściej siedzimy i tak w instrukcji.

- Czemu na planszy bohatera nie ma informacji, że bohater magii dobiera 2 karty magii, a bohater mocy 1? Dostajemy wszystkie dane jak tworzyć talię startową, prócz tych ... tutaj zrobili dla nas wyjątek...

- Czytelność ikon i napisów na kaflach mapy świata... pozostawia wiele do życzenia. Małe, blade i z opisem wewnątrz lub na końcu instrukcji...

- I na sam koniec - nie widzę możliwości wygodnego grania z figurkami w tryby kampanii, solo etc. (w tryb battlegrounds nie grałem więc się jeszcze nie wypowiadam - na pewno spróbujemy użyć figurek). Trzeciego gracza, też bardzo niechętnie zaprosiłbym do stołu ...

To tyle z moich wypocin ;)

Re: (KS) Heroes of Might and Magic 3

: 21 kwie 2024, 21:32
autor: Błysk
Ok, trzy gry za nami. Pewnie jakieś błędy były (chociaż grałem z osobą, która już ma kilkanaście rozgrywek za sobą). Na pewno zapomnieliśmy rzucać kośćmi zasobów na samym początku gry.

Jeśli chodzi o tl:dr:

Plusy:
+bardzo ładna mapa i arty, planszetki miast, karty też.
+dużo zaklęć, artefaktów itd.
+przyjemna walka
+deckbuilding jest ważny
+przyjemny flow gry
+walka całkiem ok
+świetnie oddany klimat H3, jest vibe
+miasta są różne i trochę różnią się stylem gry
+całkiem ładne figurki (ale nie są jakoś bardzo szczegółowe niestety)...

Minusy
-... Przy czym są najbardziej niepotrzebnymi figurkami w grach planszowych jakie widziałem.
- Paskudne plastkikowe znaczniki żetonów, nie wiem kto na to wpadł. Nieczytelne, brzydkie. Przy czym te znaczniki "nie monety", to są w ogóle dziwne, bo w nominałach 5/10. Gdzie kompletnie nic nie kosztuje 5 lub 10 zasobu tylko zazwyczaj 1/2/3/4/6/8.
-Typowy KS development. Gra jest niedopracowana momentami. Widać to bardzo dobrze w tym jak są tłumaczone (albo raczej czasem nie są) zasady. Jak ktoś nie grał w pierwowzór to mogą być nawet problemy z dopasowaniem kafla mapy do frakcji.
-Downtime bywa paskudny (częściowo pewnie, żeby być wiernym komputerowej grze, a częściowo, bo ktoś nie wpadł na KILKA PROSTYCH TRIKÓW JAK ZMNIEJSZYĆ DOWNTIME... ZOBACZ JAK!).
-Nie czułem, że mam do podjęcia ważne decyzje w czasie gry,
- Losowość bywa bolesna (dociąg artefaktów, zaklęć, umiejętności, kostka walki...).


Największy żal mam chyba do tego jak gra czasem zostawia niedomówienia, nie tłumaczy zasad, bo nie miałem wielkich oczekiwań co do samego gameplayu, wiedziałem, że spodziewać się można tego, że mechanicznie to będzie góra średniak. Natomiast było prawo oczekiwać tego, że zasady będą sensownie wytłumaczone. No i podstawy niby są, póki nagle np. nie dostaniesz dodatkowego punktu ruchu (nie jest napisane, że są one tymczasowe), albo np. zasady opcjonalne z dodatkowymi stosami na artefakty czy zaklęcia z gildii (polecam zasadę, bo ogranicza irytującą losowość) - niby spoko, ale jak losować artefakty z umiejętności bohaterów, albo czary z gildii magów? Niedookreślone. To samo przy scenariuszach z Grallem, wydobycie gralla kosztuje 2 punkty ruchu, ale czy następuje walka z potworami, tak jakby kafel był w "normalnym" scenariuszu? Niedookreślone.

Sporo jest takich rzeczy. A potem jeszce zaczynają się zdolności jednostek/ iterakcje między kartami i generalnie hardcore. I interakcje między kartami zawsze są skomplikowane więc ok. Natomiast mógłbym oczekiwać, że zdolności jednostek będą w miarę jasne, ale np. Niektórzy strzelcy ignorują ograniczenia walki (nie pamiętam niestety dokładnego tekstu), a inni strzelcy ignorują ograniczenia w walce wręcz. No i teraz zastanawiaj się człowieku, czy Ci, którzy ignorują ograniczenia walki, to chodzi o zasięg i walkę wręcz, czy tylko np. zasięg? Okazało się, że tylko zasięg, ale znowu - mogło to być napisane na karcie.

Zresztą widać te rzeczy dokładnie choćby po tym, że fanbase już robi instrukcję 2.0 gdzie ktoś zbiera wszystkie klaryfikacje. Tyle dobrze, że ludzie od gry są aktywnie na bgg.

Co do losowości - gra opiera się na dekcbuildingu, ale zazwyczaj dobierasz karty do decku w ciemno (1 znana, albo wybór 1 z dwóch nieznanych), więc jest to niestety ból, zwłaszcza kiedy mało jest okazji do usunięcia kart z decku czy dodatkowego dociągu. Karty mają jedno zastosowanie, brak alternatywnego (jak np. w MK, gdzie karty możesz zagrywać bokiem). No i na podstawowych zasadach np. możesz dobrać 2 najpotężniejsze artefakty przy najsłabszym potworze, kiedy inny gracz całą grę będzie dociągał same "najgorsze". Z zaklęciami jest tak samo. Wyobraźcie sobie ból tego, że dobrało się karty początkowe "Wiedza" i "Moc", ale np. zero zaklęć. Zatem cała ręka bezużyteczna zupełnie. Aspekt ten jest nieco mniej bolesny jak się zagra z opcjonalnymi zasadami (po ustaleniu jak one działają już w grupie, bo nawet na bgg nikt nie wie ;) ).

W walce ta kosteczka też potrafi przyprawić o palpitację jak się nie gra z bohaterami posiadającymi dużo kart ataku lub obrony. Btw. kostki praktycznie się nie toczą, nie lubię takich kości. Natomiast poza tą kosteczką, to walka jest całkiem ok. Nie ma tam wielkich decyzji, ale jest przyjemna i czasem chociaż 5 sekund trzeba się zastanowić co najlepiej zaatakować bądź gdzie się ustawić. ;)

Karty umiejętności/ czarów/ artefaktów są ciekawe, ale czasem bezużyteczne (a nie możesz się ich łatwo pozbyć, lub być pewnym, że dociągniesz coś przydatnego). Nie wiem czy najskuteczniej by było po prostu za bardzo ręki nie rozwijać, jeśli ma się pecha. No ale tak się nie da.

Fajnie, że każdym miastem gra się nieco inaczej, natomiast to co budować zazwyczaj też wydaje się nam oczywiste, rzadko są dylematy, a najczęściej to się leci po to, na co nas stać i może się przydać (chyba, ze jesteśmy pewni, że nam to potem opóźni budowę czegoś kluczowego).

Na samej mapie też raczej nie ma dylematów po co i gdzie iść. Najwięcej kombinowania jest w całej grze z tym jak zrobić sobie deck tak, żeby być pewnym, że dociągnie się coś przydatnego zawsze. ;) Fajne jest to, że jak totalnie się gra na pałę, to można mieć większość decku zupełnie bezużytecznego w danym momencie. Ja np. pierwszą grę zagrałem tak, że miałem dużo zaklęć, a potem się okazało, że mogę zagrać 1 zaklęcie na rundę walki (tutaj niedopatrzenie tłumaczącego zasady) :D.

Fanom herosów na pewno się spodoba, bo wiernie oddaje ducha gry komputerowej (czasem moim zdaniem zbyt wiernie).

Dla mnie to taki średniak. Chętnie zagram od czasu do czasu (bo lubię gry 4x/ strategiczne), ale jakbym kupił to raczej bym był zawiedziony. Wolę odpalić staruteńkiego Runewars (jakbym miał), BRW czy MK z gierek w jakimś stopniu podobnych.

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

: 21 kwie 2024, 22:52
autor: Faello
Pomijając nostalgicznych wspieraczy i nostalgicznych graczy, gra zbiera raczej takie sobie recenzje od graczy - przykład rozgrywki od AJ's Tabletop.
https://www.youtube.com/watch?v=mmr93l1 ... oeShowLive

AJ władował się w KS'a więc patrzy przez różowe okulary, a współgracze...delikatnie mówiąc ocenili jako średniaka.

Czy jest tu ktoś, kto w to grał, ale nie wspierał i może ocenić (porównując do niedoścignionej doskonałości tj. gry komputerowej) czy w ogóle warto?

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

: 21 kwie 2024, 23:01
autor: Błysk
Faello pisze: 21 kwie 2024, 22:52 Pomijając nostalgicznych wspieraczy i nostalgicznych graczy, gra zbiera raczej takie sobie recenzje od graczy - przykład rozgrywki od AJ's Tabletop.
https://www.youtube.com/watch?v=mmr93l1 ... oeShowLive

AJ władował się w KS'a więc patrzy przez różowe okulary, a współgracze...delikatnie mówiąc ocenili jako średniaka.

Czy jest tu ktoś, kto w to grał, ale nie wspierał i może ocenić (porównując do niedoścignionej doskonałości tj. gry komputerowej) czy w ogóle warto?
Wyżej masz moją opinię.

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

: 19 maja 2024, 11:15
autor: Quaku
Wsparliśmy kampanię i mamy za sobą trzy gry, choć trzeba przyznać, że raczej kulawe. Radość z gry jest wielka, chociaż nie obyło się bez zgrzytów. To moje pierwsze wrażenia:
https://www.okiemgracza.pl/rzut-oka-na- ... planszowa/

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

: 19 maja 2024, 13:44
autor: Dr_Kecaj
Quaku pisze: 19 maja 2024, 11:15 Wsparliśmy kampanię i mamy za sobą trzy gry, choć trzeba przyznać, że raczej kulawe. Radość z gry jest wielka, chociaż nie obyło się bez zgrzytów. To moje pierwsze wrażenia:
https://www.okiemgracza.pl/rzut-oka-na- ... planszowa/
Dzięki za pierwsze wrażenia, tyle że po przeczytaniu dochodzę do wniosku że to pierwsze wrażenia z czytania instrukcji i układania żetonów. Niestety clickbait :lol:

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

: 19 maja 2024, 14:05
autor: Quaku
Spoiler:
Przyznaję, nie rozkładałem każdego aspektu gry na części pierwsze i nie kategoryzowałem ich wszystkich na dobre i złe. Chciałem, aby przyjemnie się to czytało, bardziej wnikliwa analiza będzie musiała poczekać na potencjalną recenzję. Można zwyczajnie założyć, że do czego się nie przyczepiłem, to wypada u mnie na plus. :D

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

: 19 maja 2024, 15:50
autor: prib4
Quaku pisze: 19 maja 2024, 14:05
Przyznaję, nie rozkładałem każdego aspektu gry na części pierwsze i nie kategoryzowałem ich wszystkich na dobre i złe. Chciałem, aby przyjemnie się to czytało, bardziej wnikliwa analiza będzie musiała poczekać na potencjalną recenzję.
Przyjemnie się czytało 2 zdania z unboxingu zakończone oceną 5/5. Jak ktoś wyżej zauważył - clickbait ala pudelek.