Strona 23 z 24

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 10 gru 2021, 13:23
autor: anitroche
krisow pisze: 10 gru 2021, 13:15
Bart Henry pisze: 10 gru 2021, 12:31 Gdybyśmy czytali, to już byś być może wiedział, że sprzedało się zbyt mało, by mieć nadzieję na wydanie drugiej części. ;)
Nie znam oficjalnej wiadomości, w której Iuvi Games informuje o braku wydawania kolejnych części Star Realms i Hero Realms. Do tej pory zazwyczaj mówią, że linia będzie kontynuowana. Masz jakieś źródło?
Ja tę wypowiedź czy tam tak: "Gdybyśmy czytali ze zrozumieniem, to wiele osób, by tego dodatku nie kupiło, bo by wcześniej zorientowało się, że to tylko wstęp do kampanii. I wtedy dodatek by się nie sprzedał i nie było szans na kolejną część, o czym byś już teraz słyszał". ;)

A tak skoro wiele osób nie wczytywało się dokładnie, to kupiło ten dodatek i stąd sprzedaż jest bardzo dobra i najprawdopodobniej dodatek będzie (zresztą wydaje mi się, że IUVI Games już gdzieś mówiło, że chcą wydać kolejną część).

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 10 gru 2021, 21:06
autor: Bart Henry
Onishin pisze: 10 gru 2021, 13:01
Bart Henry pisze: 10 gru 2021, 12:31
Onishin pisze: 10 gru 2021, 12:05 Mi się podobało, ale wiedziałem że to tylko fragment przygody. Tak jak przedmówca napisał, przyjmując taka taktykę zakupową nie wspierasz dalszych części i możesz się przyczynić do ich braku :( Weźcie ludzie czytajcie co kupujecie przed zakupem :p
Gdybyśmy czytali, to już byś być może wiedział, że sprzedało się zbyt mało, by mieć nadzieję na wydanie drugiej części. ;)
Niestety nic na ten temat nie czytałem, skąd masz takie informacje? *smutek*
krisow pisze: 10 gru 2021, 13:15
Bart Henry pisze: 10 gru 2021, 12:31 Gdybyśmy czytali, to już byś być może wiedział, że sprzedało się zbyt mało, by mieć nadzieję na wydanie drugiej części. ;)
Nie znam oficjalnej wiadomości, w której Iuvi Games informuje o braku wydawania kolejnych części Star Realms i Hero Realms. Do tej pory zazwyczaj mówią, że linia będzie kontynuowana. Masz jakieś źródło?
Spokojnie, nie mam źródła na to, co sobie dopowiedzieliście. :lol: Miałem na myśli dokładnie to, co napisała anitroche. Sorry za zamieszanie. ;) Nie wierzę, by IUVI nie wydało kolejnej części. Pytanie tylko - kiedy? Ja już do Ruin Thandaru nie wrócę przed następnym dodatkiem, skoro i tak jeszcze raz od początku będę musiał zagrać całość. Dla mnie regrywalność jest na akceptowalnym poziomie, chociaż do 10 rozgrywek doszliśmy w bólach. Teraz już stop, czekamy na drugi dodatek.

Hero realms

: 24 sty 2022, 10:48
autor: Varturo_90
Witam, czy nie uważacie, ze w tej grze jest trochę zły balans jeśli chodzi o karty w formie czempionów a kart typ Akcja? W sensie czempion strażnik ma mało życia a duży koszt. A taka akcja za 3 wali juz za 7. Przecież tutaj wystarczy kupic praktycznie same akcje i walić wszystko w twarz....? Moze ma ktoś odmienne zdanie albo inne zasady? Gdyby tak zmniejszyc atak akcji to sądzę, ze lepiej by aie w to gralo bo komba dochodzą do ponad 20 😑 a życia raptem 50.

Re: Hero realms

: 24 sty 2022, 16:04
autor: Moonday
Varturo_90 pisze: 24 sty 2022, 10:48 Witam, czy nie uważacie, ze w tej grze jest trochę zły balans jeśli chodzi o karty w formie czempionów a kart typ Akcja? W sensie czempion strażnik ma mało życia a duży koszt. A taka akcja za 3 wali juz za 7. Przecież tutaj wystarczy kupic praktycznie same akcje i walić wszystko w twarz....? Moze ma ktoś odmienne zdanie albo inne zasady? Gdyby tak zmniejszyc atak akcji to sądzę, ze lepiej by aie w to gralo bo komba dochodzą do ponad 20 😑 a życia raptem 50.
HR to prosta gra w której trzeba budować talię tak, aby zadawać przeciwnikowi obrażenia szybciej niż on zadaje nam. Z mojego doświadczenia receptą do zwycięstwa jest w miarę chudy deck ale jednocześnie mocny. Jeżeli ktoś gra tylko na Czempionów, to przegra. Grunt w tym, żeby mieć jakiś pomysł na deck. Czempioni sami w sobie też potrafią mieć fajne efekty ale największą ich zaletą jest to, że zostają na stole. Jeżeli przeciwnik nie ogarnie naszych Czempionów, to może mieć pod górkę, bo ci dodatkowo kombią się z kartami z ręki. Tak czy inaczej najprostszą drogą do zwycięstwa jest wybieranie kart, które w odpowiednim momencie odchudzą nam deck lub pozwalają dobierać kolejne karty (czyli zielone i czerwone), więc warto mieć ich kilka sztuk. Jeżeli już szukać problemów w balansie, to raczej pomiędzy kolorami kart. Moim zdaniem najsłabsze są niebieskie, ale nie jestem na tyle ograny żeby się wymądrzać.

Re: Hero realms

: 24 sty 2022, 18:01
autor: hipcio_stg
Varturo_90 pisze: 24 sty 2022, 10:48 Witam, czy nie uważacie, ze w tej grze jest trochę zły balans jeśli chodzi o karty w formie czempionów a kart typ Akcja? W sensie czempion strażnik ma mało życia a duży koszt. A taka akcja za 3 wali juz za 7. Przecież tutaj wystarczy kupic praktycznie same akcje i walić wszystko w twarz....? Moze ma ktoś odmienne zdanie albo inne zasady? Gdyby tak zmniejszyc atak akcji to sądzę, ze lepiej by aie w to gralo bo komba dochodzą do ponad 20 😑 a życia raptem 50.
Balans o którym piszesz jest ok. Ja to mam obiekcje do cen niektórych kart... Taka iskra czy dotyk śmierci (IMO koszt powinien oscylować w okolicy 2-3) do decymatora... który powinien być za 0.

Re: Hero realms

: 24 sty 2022, 19:00
autor: Varturo_90
Moonday pisze: 24 sty 2022, 16:04
Varturo_90 pisze: 24 sty 2022, 10:48 Witam, czy nie uważacie, ze w tej grze jest trochę zły balans jeśli chodzi o karty w formie czempionów a kart typ Akcja? W sensie czempion strażnik ma mało życia a duży koszt. A taka akcja za 3 wali juz za 7. Przecież tutaj wystarczy kupic praktycznie same akcje i walić wszystko w twarz....? Moze ma ktoś odmienne zdanie albo inne zasady? Gdyby tak zmniejszyc atak akcji to sądzę, ze lepiej by aie w to gralo bo komba dochodzą do ponad 20 😑 a życia raptem 50.
HR to prosta gra w której trzeba budować talię tak, aby zadawać przeciwnikowi obrażenia szybciej niż on zadaje nam. Z mojego doświadczenia receptą do zwycięstwa jest w miarę chudy deck ale jednocześnie mocny. Jeżeli ktoś gra tylko na Czempionów, to przegra. Grunt w tym, żeby mieć jakiś pomysł na deck. Czempioni sami w sobie też potrafią mieć fajne efekty ale największą ich zaletą jest to, że zostają na stole. Jeżeli przeciwnik nie ogarnie naszych Czempionów, to może mieć pod górkę, bo ci dodatkowo kombią się z kartami z ręki. Tak czy inaczej najprostszą drogą do zwycięstwa jest wybieranie kart, które w odpowiednim momencie odchudzą nam deck lub pozwalają dobierać kolejne karty (czyli zielone i czerwone), więc warto mieć ich kilka sztuk. Jeżeli już szukać problemów w balansie, to raczej pomiędzy kolorami kart. Moim zdaniem najsłabsze są niebieskie, ale nie jestem na tyle ograny żeby się wymądrzać.

No na tyle gier co grałem, u nas czempion czy strażnik na stole właśnie długo nie zagościł wręcz przetrwał co najwyżej jedna turę 🙂to zależy jaka taktykę obierasz :) a jakies inne karcianki podobnego typu? I nie wymieniajcie tylko tych samych twórców tylko sf. Juz nie pamiętam tytułu 🙂

Re: Hero realms

: 24 sty 2022, 21:15
autor: hipcio_stg
Varturo_90 pisze: 24 sty 2022, 19:00
Moonday pisze: 24 sty 2022, 16:04
Varturo_90 pisze: 24 sty 2022, 10:48 Witam, czy nie uważacie, ze w tej grze jest trochę zły balans jeśli chodzi o karty w formie czempionów a kart typ Akcja? W sensie czempion strażnik ma mało życia a duży koszt. A taka akcja za 3 wali juz za 7. Przecież tutaj wystarczy kupic praktycznie same akcje i walić wszystko w twarz....? Moze ma ktoś odmienne zdanie albo inne zasady? Gdyby tak zmniejszyc atak akcji to sądzę, ze lepiej by aie w to gralo bo komba dochodzą do ponad 20 😑 a życia raptem 50.
HR to prosta gra w której trzeba budować talię tak, aby zadawać przeciwnikowi obrażenia szybciej niż on zadaje nam. Z mojego doświadczenia receptą do zwycięstwa jest w miarę chudy deck ale jednocześnie mocny. Jeżeli ktoś gra tylko na Czempionów, to przegra. Grunt w tym, żeby mieć jakiś pomysł na deck. Czempioni sami w sobie też potrafią mieć fajne efekty ale największą ich zaletą jest to, że zostają na stole. Jeżeli przeciwnik nie ogarnie naszych Czempionów, to może mieć pod górkę, bo ci dodatkowo kombią się z kartami z ręki. Tak czy inaczej najprostszą drogą do zwycięstwa jest wybieranie kart, które w odpowiednim momencie odchudzą nam deck lub pozwalają dobierać kolejne karty (czyli zielone i czerwone), więc warto mieć ich kilka sztuk. Jeżeli już szukać problemów w balansie, to raczej pomiędzy kolorami kart. Moim zdaniem najsłabsze są niebieskie, ale nie jestem na tyle ograny żeby się wymądrzać.

No na tyle gier co grałem, u nas czempion czy strażnik na stole właśnie długo nie zagościł wręcz przetrwał co najwyżej jedna turę 🙂to zależy jaka taktykę obierasz :) a jakies inne karcianki podobnego typu? I nie wymieniajcie tylko tych samych twórców tylko sf. Juz nie pamiętam tytułu 🙂
Tylko w ogóle nie bierzesz pod uwagę, że jeżeli DMG nie leci w strażnika/czempiona to leci w twoje punkty życia? Jak zostawisz czempiona (bo tych bić nie trzeba) to najprawdopodobniej odpali kolejne akcje w decku. Coś mi się wydaje, że mało grałeś.

Z innych deckbuilderów (IMO gorszych) to masz np. starego jak świat Dominiona czy chociażby Terror of London.

Re: Hero realms

: 24 sty 2022, 22:26
autor: Moonday
hipcio_stg pisze: 24 sty 2022, 21:15
Tylko w ogóle nie bierzesz pod uwagę, że jeżeli DMG nie leci w strażnika/czempiona to leci w twoje punkty życia? Jak zostawisz czempiona (bo tych bić nie trzeba) to najprawdopodobniej odpali kolejne akcje w decku. Coś mi się wydaje, że mało grałeś.

Z innych deckbuilderów (IMO gorszych) to masz np. starego jak świat Dominiona czy chociażby Terror of London.
Dokładnie. Warto pograć trochę więcej i wypatrzyć ciekawe synergie. Kart jest sporo i gra się szybko, więc można testować. Ja natomiast polecam Ostium, czyli grę z niezrozumiałych dla mnie powodów niedocenianą. Daje więcej możliwości kombinowania niż HR i gra się nieco inaczej, ale uczucie z rozgrywki jest podobne, bo też kupujesz karty z rynku i tak budujesz deck. Z innych gier, to niedawno była premiera polskiej edycji Siege Storm, ale to już nieco większy wydatek. Tu budujesz deck przed rozgrywką i grasz tym co masz. Gra wydaje się być bardziej zaawansowana niż HR i Ostium, ale dopiero do mnie idzie, więc jeszcze nie testowałem. Opinie słyszałem dobre.

Re: Hero realms

: 24 sty 2022, 22:40
autor: nidhog
Varturo_90 pisze: 24 sty 2022, 19:00 No na tyle gier co grałem, u nas czempion czy strażnik na stole właśnie długo nie zagościł wręcz przetrwał co najwyżej jedna turę 🙂to zależy jaka taktykę obierasz :) a jakies inne karcianki podobnego typu? I nie wymieniajcie tylko tych samych twórców tylko sf. Juz nie pamiętam tytułu 🙂
Oryginalnym wydawcą zarówno Star Realms jak i Hero Realsm jest niesławne Games Factory, a nie Iuvi Games. Nie wiem w związku z tym czy mogę wspomnieć o ich innej grze ;)
Wydali jeszcze jeden całkiem nieżły deckbuidler czyli Vikings Gone WIld. Rożnica jest taka iż tam buduje się dodatkowo budynki, które są atakowane i bronione dla punktów zwycięstwa.

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 25 lip 2022, 22:36
autor: Beskid
Czy dodruk od Iuvi Games też ma niesławny problem z jakością kart i dziwnym zapachem z pudła?

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 17 wrz 2022, 13:18
autor: Jacek_PL
Zauważyłem, że ruszyły przedsprzedaże na drugą część kampanii Ruiny Thandaru, ale dodatkowo są jakieś małe paczki Podróże i Geneza wiadomo co to jest, co będzie zawierać i czy to must have ?

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 17 wrz 2022, 13:48
autor: Hu_bert
Jacek_PL pisze: 17 wrz 2022, 13:18 Zauważyłem, że ruszyły przedsprzedaże na drugą część kampanii Ruiny Thandaru, ale dodatkowo są jakieś małe paczki Podróże i Geneza wiadomo co to jest, co będzie zawierać i czy to must have ?

Komentarz IUVI Games z Facebook
Hero Realms: Geneza - Graj jako elf, krasnolud, niziołek, ogr lub ork! Swojemu pochodzeniu zawdzięczasz nowe, potężne zdolności i unikatowe przedmioty. Karty ras z tego zestawu można łączyć z grą deckbuildingową Hero Realms. Każda rasa ma swoją kartę postaci, kartę biegłości lub umiejętności oraz dwie dodatkowe karty, które modyfikują talię startową.

Hero Realms: Podróże (4 dodatki: Łowcy, Wędrowcy, Odkrycia, Podbój) - Hero Realms: Wędrowcy Łowcy wzbogacą

waszą rozgrywkę o nowych Czempionów oraz karty Akcji do talii Rynku. Hero Realms: Odkrycia i Podbój wprowadzą do waszej gry Artefakty oraz Zadania.

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 19 wrz 2022, 10:46
autor: EsperanzaDMV
Hu_bert pisze: 17 wrz 2022, 13:48Komentarz IUVI Games z Facebook
Hero Realms: Geneza - Graj jako elf, krasnolud, niziołek, ogr lub ork! Swojemu pochodzeniu zawdzięczasz nowe, potężne zdolności i unikatowe przedmioty. Karty ras z tego zestawu można łączyć z grą deckbuildingową Hero Realms. Każda rasa ma swoją kartę postaci, kartę biegłości lub umiejętności oraz dwie dodatkowe karty, które modyfikują talię startową.

Hero Realms: Podróże (4 dodatki: Łowcy, Wędrowcy, Odkrycia, Podbój) - Hero Realms: Wędrowcy Łowcy wzbogacą waszą rozgrywkę o nowych Czempionów oraz karty Akcji do talii Rynku. Hero Realms: Odkrycia i Podbój wprowadzą do waszej gry Artefakty oraz Zadania.
Wprowadzą do Waszej gry Artefakty oraz Zadania... a co wprowadzają Artefakty oraz Zadania? Jak się posługiwać rasami, czy one zastępują klasy?
Brzmi trochę jak nieprzygotowany opis tych dodatków, z tych opisów naprawdę mało można wywnioskować.
Liczę na to, że komuś udało się dorwać w Spodku i ograć - no i potem się wypowiedzieć tutaj szerzej ;)

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 20 wrz 2022, 08:35
autor: ponika
Jacek_PL pisze: 17 wrz 2022, 13:18 Zauważyłem, że ruszyły przedsprzedaże na drugą część kampanii Ruiny Thandaru, ale dodatkowo są jakieś małe paczki Podróże i Geneza wiadomo co to jest, co będzie zawierać i czy to must have ?
To po prostu kolejne dodatki z oficjalnej linii.
Geneza i Kilka dodatków z cyklu Podróży (Journeys)

EsperanzaDMV pisze: 19 wrz 2022, 10:46 Wprowadzą do Waszej gry Artefakty oraz Zadania... a co wprowadzają Artefakty oraz Zadania? Jak się posługiwać rasami, czy one zastępują klasy?
Brzmi trochę jak nieprzygotowany opis tych dodatków, z tych opisów naprawdę mało można wywnioskować.
Liczę na to, że komuś udało się dorwać w Spodku i ograć - no i potem się wypowiedzieć tutaj szerzej ;)
(za BGG) The 20-card Ancestry pack allows you to play Hero Realms as a Dwarf, Elf, Ogre, Orc, or Smallfolk. You may use any race with a generic starting deck, or combine them with any character pack. So you could play as an ogre wizard, an elven ranger, a dwarven fighter, or any one of the 30 new race/class combinations.

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 20 wrz 2022, 08:47
autor: japanczyk
Jacek_PL pisze: 17 wrz 2022, 13:18 Zauważyłem, że ruszyły przedsprzedaże na drugą część kampanii Ruiny Thandaru, ale dodatkowo są jakieś małe paczki Podróże i Geneza wiadomo co to jest, co będzie zawierać i czy to must have ?
Geneza to nowe talie, ktore mozesz mieszac z klasami postaci lub traktowac jako nowe talie, wiec mozesz grac ogrem, albo ogrzym paladynem
podroze za to to fajne boosterki, ktore dodaja skarby - za wykonanie questa (np. miej dwoch straznikow w grze albo poswiec 3 karty w jednej turze) dobierasz losowa karte skarbu, ktore robi fajne rzeczy

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 20 wrz 2022, 09:20
autor: itsthisguyagain
Odnośnie czempionów to ich główną zaletą jest to, że biorą na siebie obrażenia których nie bierze na siebie gracz. Takie dodatkowe punkty życia. Poza tym jeśli czmpion przetrwa do następnej rundy to jest łatwiej o aktywacje zdolności frakcji.

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 02 paź 2022, 21:39
autor: bozydargabka4
Drukował ktoś we własnym zakresie karty promo?

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 13 lis 2022, 22:51
autor: WieszKto
Trochę spóźnione pytanie ale: Czy dodatki do Hero Realms od Iuvi będą pasowały do podstawki od Games Factory?

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 13 lis 2022, 23:11
autor: krisow
Nie zauważam różnicy, wg. mnie pasują.

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 16 lis 2022, 11:30
autor: EsperanzaDMV
WieszKto pisze: 13 lis 2022, 22:51 Trochę spóźnione pytanie ale: Czy dodatki do Hero Realms od Iuvi będą pasowały do podstawki od Games Factory?
Tak, pasują, sam mam taki zestaw - podstawka od GF i wszystkie wydane dodatki przez IUVI, nie ma różnicy (inne wydawnictwa mogłyby się uczyć jak robić takie same rewersy :P).

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 25 lis 2022, 00:31
autor: Hardkor
Z tego co widzę oba dodatki fabularne to tylko po 3 misję. Jak to wygląda w kwestii czasu gry? Myślałem, że to dwie duże kampanie, a 3 misje to brzmi bardzo krótko i nie wiem czy warto to brać. Mam podstawke + wszytkie małe talie. Chciałem dokupić kampanie + skrzynie (finalnie około 250 zł wyjdzie), ale jeśli dodatki te są do rozpykania w 1 lub 2 wieczory to szkoda kasy.

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 25 lis 2022, 00:38
autor: japanczyk
Hardkor pisze: 25 lis 2022, 00:31 Z tego co widzę oba dodatki fabularne to tylko po 3 misję. Jak to wygląda w kwestii czasu gry? Myślałem, że to dwie duże kampanie, a 3 misje to brzmi bardzo krótko i nie wiem czy warto to brać. Mam podstawke + wszytkie małe talie. Chciałem dokupić kampanie + skrzynie (finalnie około 250 zł wyjdzie), ale jeśli dodatki te są do rozpykania w 1 lub 2 wieczory to szkoda kasy.
Dla mnie te dodatki "kampanijne" to porazka
Hero Realms to nie ejst dobry co-op
Jedynie ewolucja kart z pojedynku na pojedynek jest spoko opcja (czy tam dawanie sobie puli punktow do zakupu) i tylko z tego korzystalismy
Ansestor packi zdecydowanie lepiej wychodza

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 25 lis 2022, 01:05
autor: Hardkor
japanczyk pisze: 25 lis 2022, 00:38
Hardkor pisze: 25 lis 2022, 00:31 Z tego co widzę oba dodatki fabularne to tylko po 3 misję. Jak to wygląda w kwestii czasu gry? Myślałem, że to dwie duże kampanie, a 3 misje to brzmi bardzo krótko i nie wiem czy warto to brać. Mam podstawke + wszytkie małe talie. Chciałem dokupić kampanie + skrzynie (finalnie około 250 zł wyjdzie), ale jeśli dodatki te są do rozpykania w 1 lub 2 wieczory to szkoda kasy.
Dla mnie te dodatki "kampanijne" to porazka
Hero Realms to nie ejst dobry co-op
Jedynie ewolucja kart z pojedynku na pojedynek jest spoko opcja (czy tam dawanie sobie puli punktow do zakupu) i tylko z tego korzystalismy
Ansestor packi zdecydowanie lepiej wychodza
No właśnie przeczytałem parę ostatnich stron i widzę same negatywy. No nic, to kasa zostanie w kieszeni :) Szkoda tylko, że dowiedziałem się, że Talie bossów są tylko od 3 graczy, a ja gram tylko duo w tę grę.. (nie czytałem zasad przed kupnem)

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 25 lis 2022, 01:36
autor: japanczyk
Hardkor pisze: 25 lis 2022, 01:05 Szkoda tylko, że dowiedziałem się, że Talie bossów są tylko od 3 graczy, a ja gram tylko duo w tę grę.. (nie czytałem zasad przed kupnem)
A to bzdura jakas
Mozna spokojnie je wykorzystywac boss vs boss, albo wzmocnic sobie bohatera i grac player vs boss (co jest fajnym wyzwaniem)

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 25 lis 2022, 07:38
autor: Damon22
Hardkor pisze: 25 lis 2022, 01:05 No właśnie przeczytałem parę ostatnich stron i widzę same negatywy.
To ja Ci powiem, że kampania UWAGA SPOILER fabularny
Spoiler:
mi się bardzo podoba i jest mega-regrywalna. Jest kilka wyborów, które urozmaicają przebieg potyczek. Na jeden - dwa wieczory jedna część. Można zagrać też np. tylko Zagubioną Wioskę (ale trzeba mieć Ruiny Thandaru, są tam karty kampanijne). Świetna opcja do grania solo. Fajny rozwój postaci (mało wyborów na pojedynczą kampanię, wiele dróg rozwoju bohatera). Lepsze to od bossów. Cena niewielka, można spróbować Ruiny Thandaru na początek.