Budowa talii,limit ran i ogłuszeń,zastosowanie medytacji i punktacja.Najpierw odrzuć dwie karty;
Deck składa się z 1-medytacji, 3-ataków, 2-karty obrony.Czyli 6 kart.Talie SI zaznaczam że każdy może budować po swojemu, jak sugerowałem się trochę tematycznie, np.obrona -rzeczna zapora,(Żeglarz, Wakou),medytacja-okrzyk wojenny ( Ronin) itp.oczywiście z zachowaniem budowy talii z instrukcji. TALIE SI+ wybrane karty ogólne. 1.Mistrz-017,026,028 2.Ronin-009,029 3.Uczeń-006,021 4.Wojowniczka-016,029 5.Musashi-008,035 6.Kojiro-010,028 7.Yasuke-008,027 8.Wakou-032,033 9.Yojimbo-001,035 10.Onna Bugeisha-011,029 11.Mnich-003,013,030 12.Żeglarz-024,032. LIMIT RAN; 9, a ogłuszeń połowę ran zaokrąglając w górę czyli 5. Myślę że 7 troszkę za mało 9 w sam raz,tak samo ogłuszenia wiadomo że dużo zadaje Wakou oraz Ronin ale jakość przeważnie brakowało mi 1 trafienia by pokonać SI. Jeśli chodzi o ilość kart to sprawdza się dobrze, fajnie się to zazębia tylko kwestia karty medytacji otóż; JEŚLI -SI- BĘDZIE W PREFEROWANEJ POZYCJI I FRONTEM DO BOCHATERA + 1 ROTACJA (w lewo czy prawo),TO GDY DOBIERZESZ KARTĘ MEDYTACJI TO JĄ ODRZUĆ I WEŹ NASTĘPNĄ. Przykłady;
oraz;
Dlaczego ma medytować jak tu trzeba atakować albo się bronić, dobrze się sprawdza. Samuraje mają limit zdrowia tyle co na kartach, oprócz Wakou który ma 7 życia.Może jeszcze punktacja; Samuraj; 5 życia- gdy wygra z: 0 ran+ 5 / 1 raną +4 / 2 rana.+3 / 3 ranami +2 / 4 ranami +1 / 5 ranami porażka.Wakou liczy oczywiście od 7 czyli 0 ran + 7 / 1 rana + 6 itd. SI ma 9 życia gdy wygra z : 0 ran.minus 9
1 rana -8 / 2 rany - 7 / 3 rany - 6 itd. Ogłuszenie limit 5 kto pierwszy zarobi przegrywa, i wtedy przejść do wyżej wymienionych punktów życia.Udanych pojedynków.