Bestia / Beast (Aron Midhall, Elon Midhall, Assar Pettersson)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Re: Bestia / Beast (Aron Midhall, Elon Midhall, Assar Pettersson)
Dla nas po pierwszej rozgrywce bestia ma zdecydowanie za łatwo. Wystarczy, że zagra dwie karty ruchu nawet jeśli jest osaczona i szanse na jej ponowne odnalezienie są znikome. Dodatkowo jest kilka kart atak+1 ruch co przy 3 wyjściach z wioski oznacza, że mamy 1/3 żeby w ogóle ja znaleźć. Potem trzeba jeszcze zagrać kartę ataku którą często mamy tylko jedną.
Największym problemem było to, że bestii najbardziej opłacało się po prostu wejść na pole z drwalem i go zabić mimo tego, że go strzeglismy. Przyjęła dwa ciosy na twarz i uciekła. Potworzyła akcje i wygrała.
Największym problemem było to, że bestii najbardziej opłacało się po prostu wejść na pole z drwalem i go zabić mimo tego, że go strzeglismy. Przyjęła dwa ciosy na twarz i uciekła. Potworzyła akcje i wygrała.
- Odi
- Administrator
- Posty: 6589
- Rejestracja: 21 kwie 2007, 12:51
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 682 times
- Been thanked: 1054 times
Re: Bestia / Beast (Aron Midhall, Elon Midhall, Assar Pettersson)
Z tego co piszecie zastanawiam się czy:
a) gra jest trochę niedotestowana i trzeba będzie łatać ją home rulesami
b) wymaga po prostu bardzo kompetentnego teamu łowców, ściśle współdziałających ze sobą według określonego i konsekwentnie realizowanego planu
XLR8 -> na przykładzie tego co pisałeś: czy widzicie po rozgrywce opcję, żeby w takim razie stale "skubać" bestię w taki sposób, aby taka akcja Bestii "na szeryfa" (atakuję, zbieram dwa hity, atakuję ponownie - wygrywam) była niemożliwa? Czyli stale trzymać ją na poziomie 1-2 życia, poprzez ataki, pułapki, jakieś inne efekty?
a) gra jest trochę niedotestowana i trzeba będzie łatać ją home rulesami
b) wymaga po prostu bardzo kompetentnego teamu łowców, ściśle współdziałających ze sobą według określonego i konsekwentnie realizowanego planu
XLR8 -> na przykładzie tego co pisałeś: czy widzicie po rozgrywce opcję, żeby w takim razie stale "skubać" bestię w taki sposób, aby taka akcja Bestii "na szeryfa" (atakuję, zbieram dwa hity, atakuję ponownie - wygrywam) była niemożliwa? Czyli stale trzymać ją na poziomie 1-2 życia, poprzez ataki, pułapki, jakieś inne efekty?
Re: Bestia / Beast (Aron Midhall, Elon Midhall, Assar Pettersson)
Po partii zrobiłem kilka scenariuszy i wnioski na szybko są takie:Odi pisze: ↑20 lut 2023, 08:56 Z tego co piszecie zastanawiam się czy:
a) gra jest trochę niedotestowana i trzeba będzie łatać ją home rulesami
b) wymaga po prostu bardzo kompetentnego teamu łowców, ściśle współdziałających ze sobą według określonego i konsekwentnie realizowanego planu
XLR8 -> na przykładzie tego co pisałeś: czy widzicie po rozgrywce opcję, żeby w takim razie stale "skubać" bestię w taki sposób, aby taka akcja Bestii "na szeryfa" (atakuję, zbieram dwa hity, atakuję ponownie - wygrywam) była niemożliwa? Czyli stale trzymać ją na poziomie 1-2 życia, poprzez ataki, pułapki, jakieś inne efekty?
- walka bez mitycznej broni+1 obrażeń nie ma sensu, ewentualnie możemy bic na oślep
- możnaby wprowadzić jakąś mechanikę obrony wieśniaków na polach z łowcami ale wtedy gra by straciła sens już całkiem
- hit n run jest zbyt łatwe, możnaby dodać jakaś mechanikę że bestia krwawi i zostawia ślad przez najbliższe pole, dwa po otrzymaniu obrażeń
- karty oręża powinny być tajne i być może łowcy mogliby je dobierać z talii po prostu
- bez summonow łowcy nie mają jak zdobywać waluty więc bestia może ich zadusić po prostu
Ogólnie szkielet gry jest mocny z jedynie brak tej grze doszlifowania i pomysłów. Podobnie jak w Brazilu.
Dobre wydawnictwo na pewno by załatalo większość dziur z a tak to zostaje to po naszej stronie.
Re: Bestia / Beast (Aron Midhall, Elon Midhall, Assar Pettersson)
Co masz na myśli tutaj? Bo Łowcy NIE zyskują zatargu (waluta) za zabijanie Chowańców (summony).
Re: Bestia / Beast (Aron Midhall, Elon Midhall, Assar Pettersson)
Ups. Mogłem źle zapamiętać tę zasadę bo nie było żadnych chowancow w grze
- Seraphic_Seal
- Posty: 1060
- Rejestracja: 28 lis 2021, 20:44
- Has thanked: 341 times
- Been thanked: 275 times
Re: Bestia / Beast (Aron Midhall, Elon Midhall, Assar Pettersson)
Czy czyjś egzemplarz też przyszedł mocno porysowany i z dziwnymi ubytkami pod folią? ;c
Na forum wchodzę głównie 7-15:30 w dni robocze.
Osoby odpowiedzialne za produkcję i dystrybucję monopoly w 2024r. powinny być osądzone za zbrodnie wojenne. 90 minut bezdecyzyjnego rzucania 2k6.
Osoby odpowiedzialne za produkcję i dystrybucję monopoly w 2024r. powinny być osądzone za zbrodnie wojenne. 90 minut bezdecyzyjnego rzucania 2k6.
Re: Bestia / Beast (Aron Midhall, Elon Midhall, Assar Pettersson)
Ja grę sprzedaję. Dlaczego?
- wymaga stałej ekipy, szczególnie bestia nie może być nieogarnięta
- gdy ktoś zamula (szczególnie bestia) to można usnąć z wynudzenia, druga partia pod rząd z niedzielnymi graczami trwała 30min (super w tej kategorii), a pierwsza z myslicielami 130min (tragedia)
- gra jest dziurawa i wymaga homerules, moje propozycje na tę chwilę: gdy ujawniona bestia ucieka z pola z łowcą to zaznacza pierwsze następne pole, bo przecież łowcy chyba nie odwracają wzroku prawda? drugi to bestia musi przeżyć do końca rundy po wygraniu, może nocy, ale nie chce mi się testować, zapobiegnie to hit n runom bez namysłu
Ogólnie to koślawa gra, zrobiona na odpierdziel bez jakiegokolwiek doszlifowania przez niedoświadczonych twórców. Jednak jest w niej coś wciągającego. W kategorii gier na 40min i z homerulesami może być fantastyczna, niestety moja grupa stwierdziła, że szkoda czasu na jej łatanie.
- wymaga stałej ekipy, szczególnie bestia nie może być nieogarnięta
- gdy ktoś zamula (szczególnie bestia) to można usnąć z wynudzenia, druga partia pod rząd z niedzielnymi graczami trwała 30min (super w tej kategorii), a pierwsza z myslicielami 130min (tragedia)
- gra jest dziurawa i wymaga homerules, moje propozycje na tę chwilę: gdy ujawniona bestia ucieka z pola z łowcą to zaznacza pierwsze następne pole, bo przecież łowcy chyba nie odwracają wzroku prawda? drugi to bestia musi przeżyć do końca rundy po wygraniu, może nocy, ale nie chce mi się testować, zapobiegnie to hit n runom bez namysłu
Ogólnie to koślawa gra, zrobiona na odpierdziel bez jakiegokolwiek doszlifowania przez niedoświadczonych twórców. Jednak jest w niej coś wciągającego. W kategorii gier na 40min i z homerulesami może być fantastyczna, niestety moja grupa stwierdziła, że szkoda czasu na jej łatanie.
Ostatnio zmieniony 03 mar 2023, 16:46 przez XLR8, łącznie zmieniany 1 raz.
- Hardkor
- Posty: 4859
- Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1451 times
- Been thanked: 975 times
- Kontakt:
Re: Bestia / Beast (Aron Midhall, Elon Midhall, Assar Pettersson)
Zagraliśmy dziś w 4 osoby i super się bawiliśmy. Gra jest ogółem bardzo ładna i klimatyczna. Dość porządnie wykonana. Na minus stanowczo karty (cienkie jak cholera) oraz kolumny oznaczające wykup umiejętności mogłyby by być większe. Również standy mogłyby być bardziej charakterystyczne (myliły się) oraz lepiej widoczne drogi na planszy. Cała reszta super wykonanie. W tej cenie moim zdaniem warto. Oczywiście gra wymaga odpowiedniej ekipy, która nie będzie mulić, ale u nas każdy się wczuwał i rozgrywka była wyborna. Osobiście po jednej partii bym dał 8/10 i na pewno usiądę do kolejnych. Instrukcja jest dość okej, ale czasem pojedyncze słówka w niej bardzo dużo zmieniają w grze. Mimo błędów jakoś nam się udało pograć. Polecam!
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Re: Bestia / Beast (Aron Midhall, Elon Midhall, Assar Pettersson)
What? Jakie 30 min? Grałem już 6-7 razy, z dziećmi, z dorysłymi, z nastoletnią córką, i zawsze było tak że:
4 graczy - 2-3h
3 graczy - 1-2h
z grubsza 30min na gracza.
I to jest normalne.
Najbardziej intensywne rozgrywki mielismy na 4p, tj. 1vs3, z dorosłymi, gdzie przez te 3h każdy siedział i kminił jak na szpilkach. Po tej grze mógz był już pozytywnie wypalony
Także nie wiem o czym Ty piszesz, jak można rushować całą rozgrywkę w 30 minut. U nas tak to nie wygląda.
I ga ma swoje problemy, owszem, ale to chyba największe obawy są z balansem. Mam wrażenienie że Bestii jest trochę łatwiej, ale dużo zależy od ogarnięcia łowców. Mieliśmy już gry że Bestia uciekła daleko, i Łowcy byli bez szans, ale kilka teleportów, trochę koordynacji, i Bestia złapana, 2-3 dmg w twarz, i zrobiło się gorąco.
Jako ludzie trzeba kombinować - teleport jednego, żeby ten drugi zrobił teleport trzeciego, ten trzeci odpala zdolności "każdy pobliski cośtam", i dzieją się rzeczy które budują przewagę.
Generalnie wszystkim się podoba, i każdy chce jeszcze.
No ale gra nie jest dla każdego, i jeśli masz w ekipie nudziarzy czy zamulaczy, no to sry
- Seraphic_Seal
- Posty: 1060
- Rejestracja: 28 lis 2021, 20:44
- Has thanked: 341 times
- Been thanked: 275 times
Re: Bestia / Beast (Aron Midhall, Elon Midhall, Assar Pettersson)
Po pierwszych rozgrywkach odnoszę wrażenie, że bestia może i faktycznie ma potencjalnie łatwiej, ale jeden błąd gdzie da się złapać i będzie dla niej problem, bo życia to za dużo nie ma. W pierwszej rozgrywce, mimo że jako bestia dość jednostronnie wygrałem, to w jednym momencie dałem się na chwilę złapać i już pół życia nie było. Łowcy mają chyba bardziej złożone narzędzia - tak jak ktoś powyżej już pisał o kartach teleportacji itp, więc wymaga to trochę ogrania, żeby nad tym zapanować.
Gra zrobiła niezłe pierwsze wrażenie, sam klimat oraz mechanika jest bardzo zachęcająca. Na duży plus też stosunkowo szybka rozgrywka. Bardzo interesująco zrealizowana asymetria - nie tylko model 1 przeciw wielu, ale też spory wybór bestii (nie miałem jeszcze okazji przyjrzeć się jak bardzo urozmaica to rozgrywkę), i wybór kilku łowców. A ponad to oczywiście sedno - łowcy mają grę dedukcyjną z ukrytymi ruchami bestii, a bestia bawi się przy tym w psychologię odwrotną - czasami może kręcić się pod samym nosem łowców wmawiając im, że popatajtała na drugi koniec mapy. Nagroda podczas nocy - zmień niebieskiego mieszkańca na pomarańczowego - i czy bestia zamierza upolować tego pomarańczowego, czy jednak jest to tylko podpucha?
Na forum wchodzę głównie 7-15:30 w dni robocze.
Osoby odpowiedzialne za produkcję i dystrybucję monopoly w 2024r. powinny być osądzone za zbrodnie wojenne. 90 minut bezdecyzyjnego rzucania 2k6.
Osoby odpowiedzialne za produkcję i dystrybucję monopoly w 2024r. powinny być osądzone za zbrodnie wojenne. 90 minut bezdecyzyjnego rzucania 2k6.
Re: Bestia / Beast (Aron Midhall, Elon Midhall, Assar Pettersson)
Spoiler:
Była.to druga partia pod rząd, więc byliśmy rozgrzani i nikt nie zamulal.
Re: Bestia / Beast (Aron Midhall, Elon Midhall, Assar Pettersson)
No ok, skoro 34 min i 2 noce, to Bestia dała się szybko złapać (pełna gra trwa 3-4 noce). To się zdarza w grach z motywem gonienia kogoś.
Też mieliśmy grę gdzie Bestia źle zagrała i Łowcy zjechali ją w pierwszej nocy, i ta gra trwała 38 minut. Zagraliśmy ponownie, i ten sam gracz Bestią już na tyle ogarnął, że graliśmy pełną 2,5h rozgrywkę.
I nie wyobrażam sobie żeby grać krócej niż 2-3h w pełnej grze - tj. 3 noce (3p) lub 4 noce (4p)., gdzie do zagrania mamy około 25 kart łowców i koło 10 kart bestii w każdej rundzie. To jest ok. 140 kart w całej grze.
- Seraphic_Seal
- Posty: 1060
- Rejestracja: 28 lis 2021, 20:44
- Has thanked: 341 times
- Been thanked: 275 times
Re: Bestia / Beast (Aron Midhall, Elon Midhall, Assar Pettersson)
"Pełna gra" będzie chyba miała miejsce tylko czasami - bo limit czasu jest tylko 1 z 3 warunków skończenia partii. Więc te 140 kart to jest wartość teoretycznego maksimum, a zazwyczaj pewnie będzie wyraźnie mniejsza. Nasza pierwsza gra 3-osobowa skończyła się gdzieś w połowie 2. dnia zwycięstwem bestii, razem z rozkładaniem i tłumaczeniem zajęła coś ok. 100 minut. I co do kart - nie wiem czy zostało zagranych 50 kart? Wszystko oczywiście mocno zależy od graczy i ich decyzji
Ostatnio zmieniony 22 lut 2023, 13:30 przez Seraphic_Seal, łącznie zmieniany 1 raz.
Na forum wchodzę głównie 7-15:30 w dni robocze.
Osoby odpowiedzialne za produkcję i dystrybucję monopoly w 2024r. powinny być osądzone za zbrodnie wojenne. 90 minut bezdecyzyjnego rzucania 2k6.
Osoby odpowiedzialne za produkcję i dystrybucję monopoly w 2024r. powinny być osądzone za zbrodnie wojenne. 90 minut bezdecyzyjnego rzucania 2k6.
Re: Bestia / Beast (Aron Midhall, Elon Midhall, Assar Pettersson)
Jak grało się 1v1 ? Grałeś na 2 łowców czy 3 trzech ?Seraphic_Seal pisze: ↑22 lut 2023, 13:00"Pełna gra" będzie chyba miała miejsce tylko czasami - bo limit czasu jest tylko 1 z 3 warunków skończenia partii. Więc te 140 kart to jest wartość teoretycznego maksimum, a zazwyczaj pewnie będzie wyraźnie mniejsza. Nasza pierwsza gra 2-osobowa skończyła się gdzieś w połowie 2. dnia zwycięstwem bestii, razem z rozkładaniem i tłumaczeniem zajęła coś ok. 100 minut. I co do kart - nie wiem czy zostało zagranych 50 kart? Wszystko oczywiście mocno zależy od graczy i ich decyzji
- Seraphic_Seal
- Posty: 1060
- Rejestracja: 28 lis 2021, 20:44
- Has thanked: 341 times
- Been thanked: 275 times
Re: Bestia / Beast (Aron Midhall, Elon Midhall, Assar Pettersson)
Spoiler:
Ale w większości przypadków wyjdzie to samo, co 2-osobowa, jeśli łowcy ze sobą dyskutują i wspólnie próbują coś planować
Na forum wchodzę głównie 7-15:30 w dni robocze.
Osoby odpowiedzialne za produkcję i dystrybucję monopoly w 2024r. powinny być osądzone za zbrodnie wojenne. 90 minut bezdecyzyjnego rzucania 2k6.
Osoby odpowiedzialne za produkcję i dystrybucję monopoly w 2024r. powinny być osądzone za zbrodnie wojenne. 90 minut bezdecyzyjnego rzucania 2k6.
- Hardkor
- Posty: 4859
- Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1451 times
- Been thanked: 975 times
- Kontakt:
Re: Bestia / Beast (Aron Midhall, Elon Midhall, Assar Pettersson)
U nas 3 łowców gra skończyła się początkiem 4 rundy wygraną bestii.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Re: Bestia / Beast (Aron Midhall, Elon Midhall, Assar Pettersson)
Zaku wrzucił recenzję na YT
Co sądzicie o jego opinii, że łowcy zarabiają za mało zatargów podczas gry, na czym cierpi balans i o propozycji by łowcy zarabiali zatargi np. za zabicie chowańców (do ustalenia pewno by była kwestia "przelicznika" czy za 1 chowańca zarabialiby 1 zatarg czy np. tylko 1/2)?
Spoiler:
Re: Bestia / Beast (Aron Midhall, Elon Midhall, Assar Pettersson)
Obejrzałem, i bardzo rzetelne słowa.hawkins_ pisze: ↑27 lut 2023, 12:22 Zaku wrzucił recenzję na YTCo sądzicie o jego opinii, że łowcy zarabiają za mało zatargów podczas gry, na czym cierpi balans i o propozycji by łowcy zarabiali zatargi np. za zabicie chowańców (do ustalenia pewno by była kwestia "przelicznika" czy za 1 chowańca zarabialiby 1 zatarg czy np. tylko 1/2)?Spoiler:
I tak - miałem podobne odczucia - że Bestia ma lekką (lub trochę większą) przewagę nad Łowcami.
No ale w tego typu grach tak to bywa, że ci grający w drużynie goniących muszą spiąć dupę, i dobrze grać, a uciekający z kolei jak dobrze ogarnie, to będzie bardzo ciężko go dorwać.
Także w tej typu grach balans zależy głównie od graczy. W Bestii mógz się pali po 2 godzinach grania, także trzeba tutaj ogarniać co się robi. A Łowcy mają kilka kombinacji które jak się ogarnie, to można zyskać przewagę.
Zdecydowanie Bestia nie jest grą, w której przy piwku i śmiechowaniu można sobie przesuwać pionki i zagrywać karty.
Tutaj trzeba myśleć, kombinować, współpracować, szacować, analizować, planować.
A czy zatarg za chowańcow jako homerule? Być może. Nie wiem. Na pewno ingeruje to w balans, także śliski temat czy grzebać w zasadach. Ja generalnie nie lubię homerulowania.
Na moje to pierw ograć Łowcami, poznać mechaniki i kombiantorykę, wtedy Bestii może być ciężej.
- Odi
- Administrator
- Posty: 6589
- Rejestracja: 21 kwie 2007, 12:51
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 682 times
- Been thanked: 1054 times
Re: Bestia / Beast (Aron Midhall, Elon Midhall, Assar Pettersson)
Na razie próbujé grać solo na dwie (trzy? ) ręce, więc to może nie do końca miarodajne, ale miałem wczoraj taką sytuację:
II runda, bestia vs 2 łowców. W pierwszym ruchu bestia (Fangrir) zabija jednego z łowców. I to tego - jak mi się wydaje - silniejszego. Myślę sobie: nie no juz pozamiatane, na spokojnie Bestia zabije teraz osadników. Kontra tego jedynego pozostałego łowcy: odkrycie reki kart bestii i odrzucenie jednej z nich. Jaką kartę wybrał łowca do odrzucenia? Ano kartę z atakiem - jedyną, jaka została bestii na tę rundę.
Sam siebie zaskoczyłem tym ruchem bo jak się okazało, bardzo skutecznie wyeliminowałem bestię na tę rundę. Owszem, w zamian przyzwała chowańce, ale te też mają ograniczoną liczbę ataków i do tego słabszych.
Czyli obie strony bardzo się oslabily nawzajem, ale nie na tyle, żeby to miała być stracona runda.
To mi pokazało, że może warto na razie grze zaufać, bo tu może być trochę takich właśnie nieoczywistych zagrań, balansujących całość.
Mam też wrażenie, że ta gra jest mocno odmienna od Whitechapel, Narcos, nawet Draculi w tym sensie, że lowcy i bestia są dość blisko siebie. Nie ma tutaj raczej ucieczek na drugi koniec mapy, albo szukania po omacku. Raczej caly czas jesteśmy w kontakcie, albo szybko do niego wracamy. Łowcy dość regularnie dostają informacje o bestii, sztuką jest (jak mi się wydaje) nie tyle znalezienie, co raczej powstrzymanie w warunkach niepelnej informacji. Do tego chowańce w ten semi/full contact ładnie wchodzą, poszerzając nieco pole gry. Mniej tu więc dedukcji, a więcej jednak optymalizacji zasobów, umiejek itp.
Z wolna zaczynam się do gry przekonywać, aczkolwiek to caly czas tylko granie samemu, "na sucho".
II runda, bestia vs 2 łowców. W pierwszym ruchu bestia (Fangrir) zabija jednego z łowców. I to tego - jak mi się wydaje - silniejszego. Myślę sobie: nie no juz pozamiatane, na spokojnie Bestia zabije teraz osadników. Kontra tego jedynego pozostałego łowcy: odkrycie reki kart bestii i odrzucenie jednej z nich. Jaką kartę wybrał łowca do odrzucenia? Ano kartę z atakiem - jedyną, jaka została bestii na tę rundę.
Sam siebie zaskoczyłem tym ruchem bo jak się okazało, bardzo skutecznie wyeliminowałem bestię na tę rundę. Owszem, w zamian przyzwała chowańce, ale te też mają ograniczoną liczbę ataków i do tego słabszych.
Czyli obie strony bardzo się oslabily nawzajem, ale nie na tyle, żeby to miała być stracona runda.
To mi pokazało, że może warto na razie grze zaufać, bo tu może być trochę takich właśnie nieoczywistych zagrań, balansujących całość.
Mam też wrażenie, że ta gra jest mocno odmienna od Whitechapel, Narcos, nawet Draculi w tym sensie, że lowcy i bestia są dość blisko siebie. Nie ma tutaj raczej ucieczek na drugi koniec mapy, albo szukania po omacku. Raczej caly czas jesteśmy w kontakcie, albo szybko do niego wracamy. Łowcy dość regularnie dostają informacje o bestii, sztuką jest (jak mi się wydaje) nie tyle znalezienie, co raczej powstrzymanie w warunkach niepelnej informacji. Do tego chowańce w ten semi/full contact ładnie wchodzą, poszerzając nieco pole gry. Mniej tu więc dedukcji, a więcej jednak optymalizacji zasobów, umiejek itp.
Z wolna zaczynam się do gry przekonywać, aczkolwiek to caly czas tylko granie samemu, "na sucho".
Re: Bestia / Beast (Aron Midhall, Elon Midhall, Assar Pettersson)
Niby wszystko rozumiem - gdzie jest mój statek i ile jeszcze muszę czekać ;(
- ZygfrydDeLowe
- Posty: 508
- Rejestracja: 17 sty 2017, 13:47
- Has thanked: 1052 times
- Been thanked: 227 times
Re: Bestia / Beast (Aron Midhall, Elon Midhall, Assar Pettersson)
Twórcy gry byli tak uprzejmi, że stworzyli stronę do śledzenia wysyłki dla osób, które wsparły grę, ale widząc pozytywne recenzje i mając okazję zagrać w egzemplarze znajomych nie mogą doczekać się, aż trafi ona i w ich ręce:
Shipping
Chyba przyjedzie jeszcze trochę poczekać. Nie śledziłem szczegółów logistyki, jeśli gdziekolwiek Twórcy je podali, ale statek wydaj się zmierzać do Barcelony, co jest dość ciekawym wyborem, jeśli faktycznie stamtąd będzie realizowana dystrybucja.
Re: Bestia / Beast (Aron Midhall, Elon Midhall, Assar Pettersson)
Spoiler:
Ostatnio zmieniony 06 mar 2023, 22:09 przez Curiosity, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Cytowanie
Powód: Cytowanie
- Hardkor
- Posty: 4859
- Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1451 times
- Been thanked: 975 times
- Kontakt:
Re: Bestia / Beast (Aron Midhall, Elon Midhall, Assar Pettersson)
Zagrałem dziś drugi raz i trochę hype opadł. Graliśmy w 3 os. Na pewno tym razem byłem bardziej zuchwały jako bestia i też łowcy całą grę depczyli mi po piętach. Ostatecznie przegrałem w 3 z 4 rund o włos -> ujawniłem się atakiem, nie zabiłem na raz, bo łowca miał flarę czy tam granat dymny i już nie zrobiłem z tym nic, bo wpadli i mnie dobili. Gra fajna, ale nie mam takiego hype jak po pierwszej grze. Na pewno jeszcze usiądę, ale raczej sam nie zaproponuje.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Re: Bestia / Beast (Aron Midhall, Elon Midhall, Assar Pettersson)
Mój wątek sprzedażowy: viewtopic.php?f=65&t=66909