Strona 38 z 38

Re: Star Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 04 paź 2022, 21:15
autor: SwistakCZC
Czy jak mam podstawową podstawkę oraz małe dodatki united i crisis to co warto dokupić dalej colony wars czy to nowe frontiers? Chciałbym sobie zrobić dwa zestawy do grania nie wiem która podstawkę dorzucić jeszcze. Czy też czekać na jakieś inne nowe rzeczy które się mają w pl pojawić (ale nie ogarniam ich jak wspomniane tu command decki).

Re: Star Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 04 paź 2022, 21:56
autor: menelobej
SwistakCZC pisze: 04 paź 2022, 21:15 Czy jak mam podstawową podstawkę oraz małe dodatki united i crisis to co warto dokupić dalej colony wars czy to nowe frontiers? Chciałbym sobie zrobić dwa zestawy do grania nie wiem która podstawkę dorzucić jeszcze. Czy też czekać na jakieś inne nowe rzeczy które się mają w pl pojawić (ale nie ogarniam ich jak wspomniane tu command decki).
Dokup Frontiers i zrobisz 2 zestawy: SR+Crisis i Frontiers+United. Command Decki to odpowiednik postaci w Hero Realms, ale są one dwufrakcyjne więc idealnie pasują do dodatków United i High Alert (najnowsze dodatki nie wydane w PL).

Re: Star Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 13 paź 2022, 10:51
autor: gafik
Do Frontiers dokłada się wszystkie 4 United czy wybrane?

Re: Star Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 13 paź 2022, 11:18
autor: Jiloo
gafik pisze: 13 paź 2022, 10:51 Do Frontiers dokłada się wszystkie 4 United czy wybrane?
Pełna dowolność. Zresztą United ukazały się razem z Colony Wars czyli jeszcze przed Frontiers. Razem z Frontiers wyszła seria dodatków High Alert.
Anyways – Ja gram z United I używam tylko z Assault i Command.

Re: Star Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 24 lis 2022, 11:28
autor: Zawaterniok
Kurczę, ja zamówiłem Frontiers (chciałem głównie solo pograć), a dostałem podstawkę od IUVI. Niestety już folia ściągnięta i nici z wymiany :roll: Czy ta talia z Frontiers się jakoś łączy z podstawką, żeby to można było domówić i jakoś sensownie pograć?

Re: Star Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 24 lis 2022, 11:54
autor: Baloosh
Star Realms pozwala łączyć wszystko ze wszystkim :) Jest kompatybilność wszystkich podstawek i dodatków.

Re: Star Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 24 lis 2022, 12:39
autor: Jiloo
Zawaterniok pisze: 24 lis 2022, 11:28 (...) Czy ta talia z Frontiers się jakoś łączy z podstawką, żeby to można było domówić i jakoś sensownie pograć?
Tak jak wspomniał Baloosh możesz łączyć wszystko praktycznie dowolnie.
Natomiast ja nie przepadam za łączeniem i zawsze grałem jedną podstawką (pierwsza, CW czy Frontiers) nie łącząc ich ze sobą. Dodawałem jedynie karty z boosterów. Zazwyczaj gramy w dwie osoby i te około 100 kart (podstawka i dwa boostery) jest zupełnie wystarczająca. Miałem obawy, że więcej kart tylko niepotrzebnie rozrzedzi talię.

Re: Star Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 24 lis 2022, 18:56
autor: SwistakCZC
Kupiłem właśnie Frontiers i jakoś po kilku grach mam wrażenie, że Podstawka była ciekawsza- lepsze combosy i z każdego koloru szło się fajnie wybić, tutaj na razie wrażenie że dwie frakcje odstają a partie toczą się znacznie szybciej bo karty mają większy power creep.
Spoiler:
.

Wolicie Frontiers łączyć z dodatkami Crisis czy United? Wydaje mi się że multifrakcyjne dodatki z United znacznie podbiją moc Frontiers (bo są zdolności podwójnego sojuszowania, z multikolorem dużo łatwiej je będzie osiągnąć), a bazy z Crisis trochę przytną power creep dwóch frakcji.

A jeszcze jedno pytanie warto jeszcze iść w Colony Wars? Są dużo ciekawsze/mocniejsze karty niż w podstawce/Frontiers? Czy raczej mając te dwie, CW można odpuścić? Ewentualnie kiedyś jak wyjdzie high alert, może zrobi się 3 zestawy do gry - z 3 podstawek i 3 serii dodatków, do tego jeszcze wrzucić misje i scenariusze i naprawdę robi się dość spora ilość kombinacji, by gra się nie nudziła, a można było regularnie grywać.

Re: Star Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 24 lis 2022, 19:26
autor: menelobej
Frontiers zdecydowanie z United i z High Alert. Tu trzeba brać pod uwagę, że są jeszcze Command Decki, które są 2 frakcyjne i delikatną asymetrię wprowadzają na starcie i trochę zmieniają przez to rozgrywkę. Co do Colony Wars, to taka trochę dopakowana podstawka. Ja mam połączone CW z podstawką i Crisisem i United (choć akurat lepiej działają z Frontiers moim zdaniem) i jest ok, choć momentami można czuć, że kart jest już naprawdę sporo i jest mocno losowo nawet jak na specyfikę SR, ale Frontiers z dodatkami jest ciekawsze jednak.

Re: Star Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 27 lis 2022, 01:29
autor: NeXuS AlphA
SwistakCZC pisze: 24 lis 2022, 18:56 A jeszcze jedno pytanie warto jeszcze iść w Colony Wars? Są dużo ciekawsze/mocniejsze karty niż w podstawce/Frontiers? Czy raczej mając te dwie, CW można odpuścić? Ewentualnie kiedyś jak wyjdzie high alert, może zrobi się 3 zestawy do gry - z 3 podstawek i 3 serii dodatków, do tego jeszcze wrzucić misje i scenariusze i naprawdę robi się dość spora ilość kombinacji, by gra się nie nudziła, a można było regularnie grywać.
Ja osobiście - choć póki co tylko kilka partii za mną we Frontiers - najmilej dla odmiany wspominam zawsze CF+United.
Nota bene grając we Frontiers też przełożyłem do niego United, bo dla mnie to chyba obowiązkowy już element, bo daje dużo radości przy combosach.
Przyznam też że jak dotychczas na półce wciąż utrzymują się wszystkie wydane rzeczy - właśnie poukładane (można powiedzieć) w pewnego rodzaju pakiety: podstawka+promo+część kart z Crisis, CR+wybrane karty z United i właśnie Frontiers które aktualnie wchłonęło karty z United - używane zwyczajowo w CR, zapewne do czasu kolejnych dodatków, potem wrócą na swoje miejsce ;)

Re: Star Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 23 mar 2023, 18:55
autor: Dr. Nikczemniuk
Który tryb rozgrywki wieloosobowej, np. na 4 graczy, sprawdza się wam najlepiej :?:

Re: Star Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 23 mar 2023, 23:36
autor: Jiloo
Dr. Nikczemniuk pisze: 23 mar 2023, 18:55 Który tryb rozgrywki wieloosobowej, np. na 4 graczy, sprawdza się wam najlepiej :?:
Próbowałem różnych wariantów gier wieloosobowych i dla mnie ta gra sprawdza się najlepiej w 2 osoby.
Jak chcę pograć w 3 i więcej osób to wyciągam coś innego.

Re: Star Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 24 mar 2023, 09:19
autor: Baloosh
Dla trzech graczy próbowaliśmy grać w trybie Hunter - dawało radę, ale za mało partii, aby wydać sensowną opinię.

Dla czterech graczy: Hydra - ale lekko zmodyfikowana - bez łączenia puli "złota" w ramach drużyny - regularnie odbywają się też turnieje "parowe" w tym trybie.

Graliśmy też kilka razy w trybie Emperor (6 graczy) - i bawiliśmy się świetnie!

Przy trzech graczach można też pobawić się w tryb kooperacyjny, przeciwko Bossom - też daje radę.

Re: Star Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 26 mar 2023, 12:51
autor: Dr. Nikczemniuk
Myślę, że dobry do naparzania tryb w więcej osób jest ten podstawowy, czyli lejemy się nawzajem jak popadnie. Tyle, że w tym trybie kilku może lać jednego.
Ale jest też ten tryb gdzie leję tylko tego po prawo, wiec tu ciche sojusze już odpadają :wink:

Re: Star Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 05 paź 2023, 09:24
autor: samuraj1369
Hej, przybywam po poradę.
Ogrywam teraz SR Frontiers i zastanawiam się, który zestaw dodatków dokupić?
- High Alert
- United
- Talia Bohaterów
- Crisis
- Gambit

i chcę dokupić jedna podstawkę aby móc grać w 6 osób i tutaj też pytanie:
- Oryginalna
- Colony Wars
- ta duża 2-4 graczy
Zależy mi, aby karty tali handlu się nie powtórzyły.

Dzięki za Pomoc :D

Re: Star Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 05 paź 2023, 11:59
autor: Jiloo
samuraj1369 pisze: 05 paź 2023, 09:24 Hej, przybywam po poradę.
Ogrywam teraz SR Frontiers i zastanawiam się, który zestaw dodatków dokupić?
- High Alert
- United
- Talia Bohaterów
- Crisis
- Gambit
Zaznaczę na wstępnie, że swojego czasu miałem wszystko co wyszło do Frontiers. Ale pozbyłem się wszystkiego, zostawiłem sobie tylko właśnie rzeczone Frontiers i dokupiłem United Assault i United Command.
Tak jak wspomniałem miałem wszystko, ale wszelkiego rodzaju dodatki za bardzo rozwadniają tę grę. Nie wiem też czy jest sens kupowania całych cykli, bo te dodatki są bardzo nierówne. Mam tylko dwa dodatki z United, bo wprowadzają fajne urozmaicenie w postaci kart dwufrakcyjnych.
Takie bohaterów trochę ograliśmy, ale jakoś nam nie podeszły.
Gambity są może i fajnym urozmaiceniem, ale ostatecznie też przestałem używać.
Ale ja mam może specyficzne oczekiwania od tej gry. Ma być szybko i dynamicznie.
i chcę dokupić jedna podstawkę aby móc grać w 6 osób i tutaj też pytanie:
6 osób? Dla mnie ta gra jest grywalna tylko na 2 osoby.
W 3 osoby było za dużo koncentracji ataków na jednego z graczy. Na cztery dłużyło się okropnie. Gra dwuosobowa jest idealnym szybkim (najczęściej) pojedynkiem i taką ją Lubie.
Nie próbowałem drużynowo, a to mogło by zadziałać.

Re: Star Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 13 paź 2023, 09:08
autor: samuraj1369
Niestety nie mogłem się powstrzymać i zdobyłem wszystko co się dało do Star Realmsa i pokoszulkowałem.
Teraz pytanie, macie jakieś polecajki gdzie to wszystko trzymać w jednym pudle? Czy Universal Storage Box za stówkę to dobra opcja, czy są jakieś pudełka gdzieś taniej?

Pomóżcie :D

Re: Star Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 13 paź 2023, 09:15
autor: Asurmar
Ja bardzo polecam takie pudełko: https://www.planszomania.pl/akcesoria/1 ... -kart.html
Ewentualnie takie: https://www.planszomania.pl/akcesoria/1 ... -kart.html

Ja wszystkie gry trzymam po w tych pudełkach po 1000 kart. Są lekkie, wygodne w trasporcie i wystarczająco wytrzymałem. Nie ma problemu z wrzuceniem takiego pudełka do plecaka.

Re: Star Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 13 paź 2023, 09:29
autor: Jiloo
samuraj1369 pisze: 13 paź 2023, 09:08 Czy Universal Storage Box za stówkę to dobra opcja, czy są jakieś pudełka gdzieś taniej?
Na pewno znajdziesz jakieś pudełka taniej. Uniwersał Storage było tyle fajne, że miałem plastikowe dividery, w jednej komorze mieściło mi matę. No i pudło było mega solidne – grube i sztywne, ścianki w środku miały ze 2 cm. Czy było warte ceny? Ja miałem więc nie będę obiektywny. Jeden woli wydać 20 zł za zwykłe kartonowe pudełko, inny 200 zł za drewnianą skrzynię na karty.

Re: Star Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 13 paź 2023, 10:57
autor: scraber
Można ewentualnie rozejrzeć się za drewnianymi skrzyniami np. od ReDrewno