Zombiaki II

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
revenant
Posty: 2
Rejestracja: 10 maja 2010, 09:57

Zombiaki II

Post autor: revenant »

Witam. Dwa pytania dotyczące Zombiaków

1. czy karty ludzi takie jak Kamaz czy odwiert można wystawić na polach gdzie już jakieś Zombiak stoi, czy musi to byś wolne pole ?

2. czy wszsytkie Zombiaki poruszają się naraz? chodzi mi o sytuację gdzie 2 Wladków stoi obok siebie i czy jeden może pójść do przodu a drugi wejść za niego?

bardzo proszę o szybką odpowiedź

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Odi
Administrator
Posty: 6455
Rejestracja: 21 kwie 2007, 12:51
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 586 times
Been thanked: 943 times

Re: Zombiaki II

Post autor: Odi »

1. Wolne pole
2. Najpierw poruszają się te zombiaki, które są najbliżej barykady. Jeden władek porusza się do przodu, a drugi wchodzi na jego miejsce.
revenant
Posty: 2
Rejestracja: 10 maja 2010, 09:57

Re: Zombiaki II

Post autor: revenant »

wielkie dzięki za pomoc
Awatar użytkownika
RasTafari
Posty: 1410
Rejestracja: 20 kwie 2010, 17:26
Lokalizacja: Breslau
Has thanked: 71 times
Been thanked: 69 times

Re: Zombiaki II

Post autor: RasTafari »

mam nadzieję że mnie trzewik nie ubije ale kilka wątpliwości ;p

1. Kilof - "Odrzuć na Śmietnik dowolną leżącą na planszy kartę planszy z talii ludzi"
Czy można kilofem usunąć "Łańcuchy"?
2. Kable - "(...) Kable leżą na planszy do momentu, aż zostaną z niej usunięte (np. przez Kilof lub Czeczena).
Czy można Kable usunąć używając Psa Szarika?
3. Kamaz - (...) Gdy ostatni z Zombiaków nie ma miejsca, by się cofnąć zostaje zgnieciony.(...)
Jak rozumiem jeżeli ostatnimi zombiakami jest Matuszka lub Gniazdo to oni właśnie ulegają anihilacji?
4. Łańcuchy
nie chce mi się pisać więc zobrazuję
http://img532.imageshack.us/img532/3121 ... jakgra.jpg
i pytanie czy w takiej (lub podobnej) sytuacji Wladek jest zmuszony poruszać się w prawo (Wania otrzymuje 1 obrażenie?) czy oba zombiaki mogą pozostać na
miejscach?

btw. jak na razie ludkowie dostają baciory :cry:


kolejna partia, kolejna porcja zapytań :wink:

5. Tramwaj - co się dzieje w sytuacji gdy zombiaka który ma zostać przejechany przez Tramwaj chroni żywa tarcza w postaci Człowieka?

6. Siergiej - to może trochę głupie ale czy Siergiej (2 ruchy do przodu) może wejść od razu na 4 przecznicę?

7. 13.ta dzielnia - czy ją również się przetasowuje gdy się nią zagrywa czy ona trwale "wychodzi z gry"?

aktualizacja danych, na 6 gier jedną wygrali ludkowie biedni :D
Przyszedł Rasta i zepsuł grę.
Matio.K
Posty: 1582
Rejestracja: 04 cze 2007, 10:59
Lokalizacja: Olsztyn
Has thanked: 9 times
Been thanked: 12 times

Re: Zombiaki II

Post autor: Matio.K »

RasTafari pisze:mam nadzieję że mnie trzewik nie ubije ale kilka wątpliwości ;paktualizacja danych, na 6 gier jedną wygrali ludkowie biedni :D
Heh, a myślałem, że ja i moi współgracze nie potrafimy grać ludźmi :) Skłaniam się więc ku stwierdzeniu, że o ile w jedynce zombie miały przekichane, tak tutaj jest zupełnie odwrotnie. Poza tym mam podobne pytania do Twoich :wink:
www.facebook.com/newsyograchplanszowych: newsy planszowe, choć nie tylko!
guru
Posty: 13
Rejestracja: 24 lut 2010, 01:01

Re: Zombiaki II

Post autor: guru »

Ok. Według mnie to:
1. Tak
2. Tak
3. Tak
4. Tak, raczej muszą, jak to głupie zombiaki wleźć w zasieki i Władek dostać 1 ranę.
5. Trzymając się wykładni to cały cios przyjmuje człowiek a zombiak przeżywa (jeśli tak można powiedzieć :) )
7. Na logikę powinna wyjść
Awatar użytkownika
Pastorkris
Posty: 901
Rejestracja: 10 lis 2009, 07:30
Lokalizacja: Katowice
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Zombiaki II

Post autor: Pastorkris »

Ja mam pytanie co do gniazda.
Czy jeśli je zagramy i ograniczymy drugiemu graczowi dociąg do 2, 3 kart to czy wciąż musi on jedną wyrzucać na starcie?
A co jeśli miał zostawione karty (np 3, a dociąg zmniejszony tylko do dwóch kart), ma je odrzucić jako nadmiar?

Nie musi - przykro mi ale nie pamiętam gdzie, na pewno jednak widziałem taką informację Trzewika.
Awatar użytkownika
espresso
Posty: 1559
Rejestracja: 22 lut 2010, 12:00
Lokalizacja: poznań
Has thanked: 40 times
Been thanked: 103 times

Re: Zombiaki II

Post autor: espresso »

W czasie kilkunastu rozgrywek, jakie udało mi się przeprowadzić, pojawiło się kilka wątpliwości:
1) Karta "mózgi mózgi" powoduje, że karty z talii ludzi zadają jedno obrażenie mniej. Czy to znaczy, że karty, które normalnie zadają jedno obrażenie w ogóle nie wyrządzają szkód (np. "strzał 1" albo "ulica w ogniu")? W rozgrywce pojawiła się ta wątpliwość, bo dociągnęliśmy takie karty, że w praktyce ludzie zostali zupełnie pozbawieni ruchu, więc ustaliliśmy, że zadają jedno obrażenie mniej, ale równocześnie nie mniej niż jedno.
2) Kamaz spycha zombiaki aż do końca planszy. Co w sytucji, gdy na jego drodze pojawia się zombiak przykuty łańcuchami do innego? (rozważałam opcję, że oba się cofają, ale czasem ten drugi nie ma miejsca, a trochę bez sensu, żeby cofać zombiaki na obu torach... z drugiej strony coś powinno się cofnąć, bo inaczej kamaz utknie w miejscu...)

Dodatkowo grając wg standardowych reguł w zdecydowanej większości przypadków wygrywały zombiaki. Po usunięciu karty "amerykański szit" sytuacja się odwróciła: wygrywali ludzie, a zombiaki ginęły na 3, max 2 dzielnicy. Teraz testujemy wariant, gdzie "amerykański szit" jest w talii, ale nie powoduje całkowitej straty ruchu przez ludzi, a jedynie zmniejsza ilość możliwych do zagrania kart w danej kolejce do 2 i wygląda na to, że gra się wreszcie zbilansowała :)
Awatar użytkownika
Sandman
Posty: 1406
Rejestracja: 11 lut 2009, 11:23
Lokalizacja: Wrocław

Re: Zombiaki II

Post autor: Sandman »

revenant pisze: 1. czy karty ludzi takie jak Kamaz czy odwiert można wystawić na polach gdzie już jakieś Zombiak stoi, czy musi to byś wolne pole ?
Odi pisze:1. Wolne pole
Czy to jest oficjalna interpretacja? Mam wątpliwości, gdyż w przypadku kabli rzeczywiście jest napisane zagraj na "dowolne wolne pole", a na kamazie po prostu "zagraj na dowolne pole pierwszej przecznicy"

Może ktoś to potwierdzić? (najlepiej oczywiście Trzewik)
Planszowa przeszłość, teraźniejszość, przyszłość
Uzależniony od TtA :]
Visca el Barca!!!
Awatar użytkownika
piechu
Posty: 267
Rejestracja: 26 sty 2010, 10:09
Lokalizacja: Zabrze
Has thanked: 5 times

Re: Zombiaki II

Post autor: piechu »

RasTafari pisze:mam nadzieję że mnie trzewik nie ubije ale kilka wątpliwości ;p
(...)
4. Łańcuchy
nie chce mi się pisać więc zobrazuję
http://img532.imageshack.us/img532/3121 ... jakgra.jpg
i pytanie czy w takiej (lub podobnej) sytuacji Wladek jest zmuszony poruszać się w prawo (Wania otrzymuje 1 obrażenie?) czy oba zombiaki mogą pozostać na
miejscach?

5. Tramwaj - co się dzieje w sytuacji gdy zombiaka który ma zostać przejechany przez Tramwaj chroni żywa tarcza w postaci Człowieka?

6. Siergiej - to może trochę głupie ale czy Siergiej (2 ruchy do przodu) może wejść od razu na 4 przecznicę?

7. 13.ta dzielnia - czy ją również się przetasowuje gdy się nią zagrywa czy ona trwale "wychodzi z gry"?
Ad.4 W tej sytuacji zombiaki złączone łańcuchami nie mogą się w ogóle poruszyć w prawo. Obaj mają się poruszać w tym samym kierunku, a skoro Wania nie może się poruszać na boki, to Władek też nie może. (Tak samo byłoby, gdybyś spiął jakiegokolwiek zombiaka, który się porusza z np. gniazdem albo matuszką. Gniazdo, ani matuszka nie mogą się poruszać, nie ważne czy na boki, czy do przodu, więc zombiak spięty z nimi nie będzie się mógł w ogóle poruszyć. A za każde pole, o które nie mógł się poruszyć dostaje ranę). W Twojej sytuacji jeśli przyjąć, że chcesz poruszyć ich w prawo, to Władek otrzyma ranę, bo to on jest szybszy (porusza się o 1 w prawo, a Wania o 0) i nie może się poruszyć.
Natomiast jeśli mają iść do przodu, to obaj stoją w miejscu przez zasieki i wtedy nie powinni dostawać żadnych obrażeń.

Ad.5 Na to odpowiedź już była i właściwie jest na karcie - Człowiek zbiera wszystkie obrażenia wynikające z działania jednej karty, więc zbiera wszystkie 6 obrażeń zadawanych przez tramwaj i wtedy człowiek oraz tramwaj są odrzucani.

Ad.6 Wystawiasz Siergieja tak samo jak inne zombiaki - normalnie na 5. przecznicy, chyba że masz Matuszkę to na 4., ewentualnie na 3., jeśli zagrasz zasadzkę.

Ad. 7 13. godzina wypada, nie przetasowujesz jej. Trzeba zwrócić uwagę na kolejność działań. Zagrywasz 13. godzinę i wykonujesz jej akcję, która pozwala Ci przetasować karty odrzucone i wybrać 3, a dopiero potem odrzucasz 13. godzinę na stos zużytych.
Pastorkris pisze:Ja mam pytanie co do gniazda.Czy jeśli je zagramy i ograniczymy drugiemu graczowi dociąg do 2, 3 kart to czy wciąż musi on jedną wyrzucać na starcie?A co jeśli miał zostawione karty (np 3, a dociąg zmniejszony tylko do dwóch kart), ma je odrzucić jako nadmiar?
Nie musi - przykro mi ale nie pamiętam gdzie, na pewno jednak widziałem taką informację Trzewika.
Zgadza się - jeśli grający ludźmi ma ograniczony dociąg, nie musi nic odrzucać. Tak samo jest pod koniec gry, jeśli komuś skończą się karty i będzie miał mniej niż 4 do zagrania. Nic wtedy nie odrzuca. Odrzuca się tylko, jeśli dociągało się do 4 kart.
Natomiast jeśli gracz miał 3 karty z poprzedniej rundy, a zmniejszyło mu się dociąg do 2, to chyba nie musi tej trzeciej odrzucać, bo de facto nic nie dociąga.
espresso pisze:W czasie kilkunastu rozgrywek, jakie udało mi się przeprowadzić, pojawiło się kilka wątpliwości:1) Karta "mózgi mózgi" powoduje, że karty z talii ludzi zadają jedno obrażenie mniej. Czy to znaczy, że karty, które normalnie zadają jedno obrażenie w ogóle nie wyrządzają szkód (np. "strzał 1" albo "ulica w ogniu")? W rozgrywce pojawiła się ta wątpliwość, bo dociągnęliśmy takie karty, że w praktyce ludzie zostali zupełnie pozbawieni ruchu, więc ustaliliśmy, że zadają jedno obrażenie mniej, ale równocześnie nie mniej niż jedno.
Moim zdaniem odpowiedź jest prosta. Skoro "mózgi, mózgi" zadają o jedno obrażenie mniej, to w przypadku kart normalnie zadających jedno obrażenie, będą one zadawały 0 obrażeń. Ja tak gram i nie widzę żadnego problemu.
espresso pisze:2) Kamaz spycha zombiaki aż do końca planszy. Co w sytucji, gdy na jego drodze pojawia się zombiak przykuty łańcuchami do innego? (rozważałam opcję, że oba się cofają, ale czasem ten drugi nie ma miejsca, a trochę bez sensu, żeby cofać zombiaki na obu torach... z drugiej strony coś powinno się cofnąć, bo inaczej kamaz utknie w miejscu...)
Z tym problemem też się już spotkałem, ale niestety, nie mam rozwiązania.
espresso pisze:Dodatkowo grając wg standardowych reguł w zdecydowanej większości przypadków wygrywały zombiaki. Po usunięciu karty "amerykański szit" sytuacja się odwróciła: wygrywali ludzie, a zombiaki ginęły na 3, max 2 dzielnicy. Teraz testujemy wariant, gdzie "amerykański szit" jest w talii, ale nie powoduje całkowitej straty ruchu przez ludzi, a jedynie zmniejsza ilość możliwych do zagrania kart w danej kolejce do 2 i wygląda na to, że gra się wreszcie zbilansowała
A ja bym się Amerykańskiego Shitu nie czepiał. Owszem, przy pierwszych kilkunastu partiach też miałem wrażenie, że to bardzo silna karta i że zombiaki ogólnie są silniejsze, ale moje przekonanie wynikało z tego, że błędnie interpretowałem niektóre zasady (np. gniazda). Ale po kilkudziesięciu partiach uważam, że gra jest dobrze zbalansowana i obie strony mają równe szanse. Zazwyczaj grywam z kolegą po 4-5 partii i najczęściej ilość partii wygranych przez zombiaki i przez ludzi jest taka sama. Bardzo rzadko zdarza się, żeby któraś ze stron wygrała kilka rozdań z rzędu. Dużo zależy od tego jak się karty ułożą, ale nie wszystko. To jak gracze używają dostępnych kart też ma znaczenie. Są takie partie, że dojście jakiejś karty w odpowiednim momencie albo użycie lub nieużycie czy zagranie na tego, a nie innego zombiaka bądź tor może zdecydować o zwycięstwie i przegranej, ale to może być każda karta. Zdarzy się, że tą kartą będzie własnie Amerykański Shit, ale jak często? Może w przypadku jednym na dziesięć. Wtedy jest to po prostu pech, ale nie wada gry.
Sandman pisze:revenant napisał(a):
1. czy karty ludzi takie jak Kamaz czy odwiert można wystawić na polach gdzie już jakieś Zombiak stoi, czy musi to byś wolne pole ?
Odi napisał(a):
1. Wolne pole
Czy to jest oficjalna interpretacja? Mam wątpliwości, gdyż w przypadku kabli rzeczywiście jest napisane zagraj na "dowolne wolne pole", a na kamazie po prostu "zagraj na dowolne pole pierwszej przecznicy"
W instrukcji jest informacja, że na jednym polu może znajdować się tylko jedna karta na polu, chyba że napisano inaczej, a w przypadku Aut nie ma żadnej informacji, żeby można je było wystawić na zombiaku, więc trzeba je wystawić na wolnym polu. (To auto musi skądś wyjechać, nie wyobrażam sobie, żeby Kamaz spadał na zombiaka z nieba :P) A poza tym - czytając opis kart aut, ich zamysł jej taki, że się je wystawia i one jadą, a zaczynają działać, jak już natrafią na jakiegoś zombiaka, co sugerowało by, że startują z pustego pola.

Jak będę pamiętał to zapytam jeszcze autora ;)
Awatar użytkownika
Pastorkris
Posty: 901
Rejestracja: 10 lis 2009, 07:30
Lokalizacja: Katowice
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Zombiaki II

Post autor: Pastorkris »

Dzięki za odpowiedzi ;) W tego rodzaju grach chyba zawsze będą problemy z interpretacją zasad, szczególnie że strony konfliktu całkowicie się od siebie różnią, a większość kart występuje w jednym egzemplarzu.
Cóż, pozostaje sprawdzić jak zasady się spisują :)
piotrekbier
Posty: 208
Rejestracja: 04 lis 2009, 21:47
Lokalizacja: Siedlce
Has thanked: 4 times

Re: Zombiaki II

Post autor: piotrekbier »

1.Czy ktoś mi wytłumaczy jak działa Kamaz?
Spycha on Zombiaki i w momencie gdy któryś jest już na piątej przecznicy to go zgniata. Ok
Co się dzieje gdy kamaz spycha trzy Zombiaki? Czy spycha i zgniata je co turę czy też po tym jak zgniecie pierwszego jest odrzucany?

2. Czy gdy mogę przesunąć kartę planszy to mogę zagrać kable na pole gdzie stoi Zombiak?
Senthe
Posty: 1719
Rejestracja: 21 kwie 2009, 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: Zombiaki II

Post autor: Senthe »

1. Po pierwszym zgniecionym spada.
2. Karty planszy - takie jak kable - można zagrać tylko na wolne pola, na których jeszcze nic nie stoi. Przesuwania raczej też to dotyczy.
BGG
Będę ubierać się w jasne i wesołe kolory, aby wprawić mych wrogów w konfuzję.
Awatar użytkownika
jax
Posty: 8128
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 78 times
Been thanked: 252 times

Re: Zombiaki II

Post autor: jax »

czy trafiony zombiak zasłaniający się Człowiekiem również musi cofnąć się o 1 pole do tyłu?
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Senthe
Posty: 1719
Rejestracja: 21 kwie 2009, 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: Zombiaki II

Post autor: Senthe »

Nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że Człowiek wchłania tylko obrażenia, a Zombiak i tak musi się cofnąć. Ale może ktoś lepiej się znający będzie mógł potwierdzić.
BGG
Będę ubierać się w jasne i wesołe kolory, aby wprawić mych wrogów w konfuzję.
Awatar użytkownika
100rk
Posty: 448
Rejestracja: 27 sty 2011, 23:19
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Been thanked: 1 time

Re: Zombiaki II

Post autor: 100rk »

My graliśmy, że człowiek wchłania wszystko (obrażenia i efekty), właściwie nawet nie pomyślałem, że może być inaczej.
6% zniżki Rebel, 7% Planszomania, 7% 3 Trolle - chętnie się podzielę.
sprzedam/kupię/wymienię
kolekcja - w miarę aktualna
lista życzeń
Awatar użytkownika
piechu
Posty: 267
Rejestracja: 26 sty 2010, 10:09
Lokalizacja: Zabrze
Has thanked: 5 times

Re: Zombiaki II

Post autor: piechu »

trafiony Zombiak się cofa, ale jeśli człowiek zbiera rany to Zombiak nie jest trafiony, więc czemu miałby się cofać? ;)
Perykles
Posty: 9
Rejestracja: 22 mar 2012, 18:15

Re: Zombiaki II

Post autor: Perykles »

Senthe pisze:1. Po pierwszym zgniecionym spada.
2. Karty planszy - takie jak kable - można zagrać tylko na wolne pola, na których jeszcze nic nie stoi. Przesuwania raczej też to dotyczy.
Inni też tak grają z tym Kamazem? Mój Kamaz miażdży wszystkie zombie aż zjedzie (bo jaka ilość mięsa może powstrzymać taką siłę), głupio by było jakbym cały ten czas źle grał.

PS. Ja zawsze myślałem że to ludzie są bardziej wypakowani z pojazdami (+trolejbus), posiłkami itp. Jedyny problem to amerykański shit na którego trzeba się nastawiać. Raz zostałem zaskoczony dobrze osłoniętym biegaczem.
Awatar użytkownika
Pierzasty
Posty: 2719
Rejestracja: 25 wrz 2011, 11:58
Lokalizacja: Otwock
Has thanked: 3 times
Been thanked: 20 times

Re: Zombiaki II

Post autor: Pierzasty »

To powiedzcie jeszcze dobrzy ludzie co zrobić z taką sytuacją:

Samochód spychający (Kamaz?) najeżdża na zombiaki połączone ze sobą łańcuchami. Jedzie po lewym torze na zombiaka A, a połączenia to A+B i B+C (3 zombiaki w poprzek). Rozumiem, że łańcuchy sprawiają, że to wszystko jest przepychane? Co się dzieje, kiedy taka kombinacja wjedzie na zombiaka na sąsiednim torze? Spycha go, czy któryś z łańcuchowych (albo wszyscy) dostaje ranę za brak możliwości poruszania się? A skoro nie mogą się ruszyć, a ciężarówa dalej jedzie, to ten przed zderzakiem nie zostanie aby zgnieciony?
Awatar użytkownika
Deltharis
Posty: 183
Rejestracja: 10 lip 2010, 00:41
Lokalizacja: Wodzisław Śl.

Re: Zombiaki II

Post autor: Deltharis »

My zawsze graliśmy tak, że jeśli zombiak skuty łańcuchami z jakiegoś powodu miał się ruszyć sam, to zamiast ruchu dostawał obrażenia. Nie widzę powodu żeby nie działało to w "ruchu" w drugą stronę czyli spychaniu (zombie silna rzecz, a kamaz potężnego silnika nie ma). Czyli jeśli cofnięty miałby zostać zombiak A, to on dostaje obrażenia, a magia łańcuchów sprawia, że stoją w miejscu, i linia A-B-C jest tam gdzie stała. Na początku następnej rundy zaś to B i C spróbują się ruszyć, oni więc dostaną obrażenia (po jednym - B za łańcuch AB, C za łańcuch BC). I nie, nikt nie zostaje zgnieciony, tylko zombie na 5 przecznicy może zostać tym zgnieciony.

Zastanawiająca byłaby sytuacja jakby cały tor za nimi był wypełniony. Czy wtedy przyznajemy powoli obrażenia jak to opisałem powyżej, czy dodatkowo jeszcze zgniatany jest zombie z przecznicy piątej a kamaz znika?

@Perykles - tak, prawdopodobnie większość ludzi tak gra Kamazami, bo taki właśnie opis jest na karcie. W przeciwnym wypadku byłby przepakowany względem innych pojazdów (w optymalnej sytuacji miałby trzy razy większą siłę przebicia niż inny pojazd który ma ograniczoną liczbę punktów życia jakie może rozjechać)
jurkov88
Posty: 2
Rejestracja: 10 kwie 2012, 23:41

Re: Zombiaki II

Post autor: jurkov88 »

A mnie zastanawia co się dzieje, gdy tramwaj dojeżdża DO CMENTARZA Zanim zada 6 ran?
Jedzie w drugą stronę? Startuje znowu z I przecznicy po tym samym torze czy może zostaje usunięty?
Awatar użytkownika
Pierzasty
Posty: 2719
Rejestracja: 25 wrz 2011, 11:58
Lokalizacja: Otwock
Has thanked: 3 times
Been thanked: 20 times

Re: Zombiaki II

Post autor: Pierzasty »

Deltharis pisze:(w optymalnej sytuacji miałby trzy razy większą siłę przebicia niż inny pojazd który ma ograniczoną liczbę punktów życia jakie może rozjechać)
Jak ciężarówka w porównaniu do Trabanta :) Nie widzę w tym nic złego.
Senthe
Posty: 1719
Rejestracja: 21 kwie 2009, 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: Zombiaki II

Post autor: Senthe »

jurkov88 pisze:A mnie zastanawia co się dzieje, gdy tramwaj dojeżdża DO CMENTARZA Zanim zada 6 ran?
Jedzie w drugą stronę? Startuje znowu z I przecznicy po tym samym torze czy może zostaje usunięty?
Znika.
BGG
Będę ubierać się w jasne i wesołe kolory, aby wprawić mych wrogów w konfuzję.
ODPOWIEDZ