Jakie gry wybrac.

Zastanawiasz się co kupić? Poszukujesz gry dla 2 osób? A może najzabawniejszej gry dla 3-6 osób Reinera Knizia o kosmosie, zaczynającej się na literę Z? Pomożemy!
kris1982
Posty: 96
Rejestracja: 18 maja 2010, 02:54

Jakie gry wybrac.

Post autor: kris1982 »

Witam wszystkich na forum.
Jestem początkującym graczem który posiada jak narazie tylko jeden tytuł jakim jest Doom no i czas najwyższy to zmienić i powiększyć swoją kolekcję. Forum już dość dobrze przestudiowałem, oczywiście z poradnikiem początkującego na czele a także przeczytałem bądż oglądnałem bardzo dużo recenzji no i powiem tak mam ochotę zagrać we wszystko :) Moim celem bedzie zakup 4 gier o różnej tematyce( za dużo tego jest żeby samemu wybrac) i tak:
-cena nie ma znaczenia
-liczba osób (max zbiorę 5,spokojnie bede miał 4 ale chciałbym żeby choć jedna gra była bardzo dobrze grywalna na dwóch na wypadek jak zostanę sam z bratem)
-tematyka jak już napisałem niech będzie różna od ekonomicznej po strategię a także przygodę itp.
-losowość nie za duza choc z drugiej strony Doom opiera się głównie na rzutach kostkami a bardzo mi się podoba
-narazie zrezygnuję z gier które wymagają duzej znajomości języka angielskiego bo z naszej ekipy tylko jedna osoba dość dobrze go zna i to mogło by bardzo utrudnić rozgrywke.
-karcianka(jak najbardziej)
Bardzo bym was prosił o kilka propozycji najlepszych według was tytułów z których wybiore 4 gry i myśle że wtedy po rozegraniu kilku parti w każdą z nich bede już wiedział co nam się najbardziej podobało a co nie i dalsze pozycję będe mógł już szukać sameme. Bede bardzo wdzięczny za pomoc w pierwszych krokach w świecie gier planszowych :)

Ps. Jak zapomniałem o jakiejś ważnej informacji którą powinienem podać to odrazu uzupełnie ją.
Awatar użytkownika
BEBZ
Posty: 75
Rejestracja: 26 wrz 2009, 01:10
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times

Re: Jakie gry wybrac.

Post autor: BEBZ »