Zapowiedzi gier w Polsce
wiesz, wrzucili po to zeby kazdy komu sie nie podoba mogl sie wypowiedziec zanim zostana przyklepane. jak cos sie nie podoba to chyba najlepiej zaproponowac lepsza alternatywe tam, niz narzekac tu?niktos pisze:Na ich forum toczy się właśnie dyskusja na temat nazw budynków. Wrzucili wszystkie nazwy. Niektóre wydają mi się co najmniej dziwnebb.bartosz pisze:brawo!
ciekawe jak sobie poradzą z tłumaczeniem nazw budynków i innych elementów
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 lip 2007, 21:01
- Lokalizacja: Kraków
http://www.eternityii.com - wspominam o tym w innym poscie, nie chciał bym być uznany za spammera, bo to nietypowa rzecz w sumie nie gra planszowa, ale ciekawi mnie jai ten produkt będzie miał oddźwięk w społeczeństwie, co o tym myślicie? , z resztą zapraszam do oddzielnego tematu który założyłem Pozdrawiam
- AvantaR
- Posty: 1071
- Rejestracja: 11 sty 2006, 14:27
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Moglbys zarzucic linkiem, bo jakos tego nie widze :Sniktos pisze:Na ich forum toczy się właśnie dyskusja na temat nazw budynków. Wrzucili wszystkie nazwy. Niektóre wydają mi się co najmniej dziwnebb.bartosz pisze:brawo!
ciekawe jak sobie poradzą z tłumaczeniem nazw budynków i innych elementów
Gór mi mało i trzeba mi więcej
- MichalStajszczak
- Posty: 9433
- Rejestracja: 31 sty 2005, 19:42
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 506 times
- Been thanked: 1444 times
- Kontakt:
Aktualna dyskusja:
http://www.lacerta.pl/component/option, ... pic,34.15/
Wcześniejsza (zamknięta):
http://www.lacerta.pl/component/option, ... opic,33.0/
http://www.lacerta.pl/component/option, ... pic,34.15/
Wcześniejsza (zamknięta):
http://www.lacerta.pl/component/option, ... opic,33.0/
- MichalStajszczak
- Posty: 9433
- Rejestracja: 31 sty 2005, 19:42
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 506 times
- Been thanked: 1444 times
- Kontakt:
- BloodyBaron
- Posty: 1308
- Rejestracja: 15 sie 2007, 12:25
- Lokalizacja: War Shau - czyli szał wojny? :)
- Been thanked: 1 time
Ciekawe, czy niektóre drobiazgi , o których już na tym forum dyskutowano, zostaną poprawione
_________
Moje gry
Moje gry
- MichalStajszczak
- Posty: 9433
- Rejestracja: 31 sty 2005, 19:42
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 506 times
- Been thanked: 1444 times
- Kontakt:
- Andy
- Posty: 5129
- Rejestracja: 24 kwie 2005, 18:32
- Lokalizacja: Piastów
- Has thanked: 77 times
- Been thanked: 192 times
Pewne podobieństwa rozwiązań widzę w tej grze (prędkościomierze, bezpieczna szybkość na łukach, zużycie opon i hamulców - choć tu określane zegarowo, nie kartami): http://www.boardgamegeek.com/game/1535
- MichalStajszczak
- Posty: 9433
- Rejestracja: 31 sty 2005, 19:42
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 506 times
- Been thanked: 1444 times
- Kontakt:
Faktycznie pierwowzorem była gra Waddingtona z 1963 roku. W grze Grand Prix z 1984 roku wprowadzone były dwie istotne zmiany:
- plansza składana z segmentów (jak na owe czasy rzadkie rozwiazanie)
- zmiana sposobu pokonywania zakrętów
W grze Waddingtona można było przekraczać dopuszczalną prędkość tylko o 1 lub 2 poziomy (w oryginale 20 lub 40 mph). Gracz rzucał wtedy dwiema kostkami i ze specjalnej tabelki odczytywał wynik (za darmo, 1 opona, 2 opony, wypadnięcie z toru)
Różnice między Grand Prix a Formułą 1 Granny są następujące:
1. Pasy ruchu są przesunięte o 1/3. Dzięki temu mozna w kazdej chwili określić kolejność samochodów
2. Gracze wykonują ruchy w kolejności zajmowanych miejsc, a nie zegarowo
3. Prędkość zmienia sie co 40 km/h, a nie co 30 (nie ma to wpływu na mechanikę gry)
4. Nie ma hamulców - za hamowanie płaci się tylko oponami
5. W Grand Prix mozna było przyspieszać tylko o 1, 2 lub 3 jednostki (30, 60 lub 90 km/h). W Formule 1 można przyspieszać dowolnie, ale za gwałtowne przyspieszenie płaci sie oponami według postępu geometrycznego.
6. Nie ma kart taktycznych.
7. Gracze z drugiego i trzeciego szeregu dostają odpowiednio o 1 lub 2 opony więcej od startujacych z pierwszego szeregu (w Grand Prix do wyrównania szans służyły karty 1 pole do przodu)
- plansza składana z segmentów (jak na owe czasy rzadkie rozwiazanie)
- zmiana sposobu pokonywania zakrętów
W grze Waddingtona można było przekraczać dopuszczalną prędkość tylko o 1 lub 2 poziomy (w oryginale 20 lub 40 mph). Gracz rzucał wtedy dwiema kostkami i ze specjalnej tabelki odczytywał wynik (za darmo, 1 opona, 2 opony, wypadnięcie z toru)
Różnice między Grand Prix a Formułą 1 Granny są następujące:
1. Pasy ruchu są przesunięte o 1/3. Dzięki temu mozna w kazdej chwili określić kolejność samochodów
2. Gracze wykonują ruchy w kolejności zajmowanych miejsc, a nie zegarowo
3. Prędkość zmienia sie co 40 km/h, a nie co 30 (nie ma to wpływu na mechanikę gry)
4. Nie ma hamulców - za hamowanie płaci się tylko oponami
5. W Grand Prix mozna było przyspieszać tylko o 1, 2 lub 3 jednostki (30, 60 lub 90 km/h). W Formule 1 można przyspieszać dowolnie, ale za gwałtowne przyspieszenie płaci sie oponami według postępu geometrycznego.
6. Nie ma kart taktycznych.
7. Gracze z drugiego i trzeciego szeregu dostają odpowiednio o 1 lub 2 opony więcej od startujacych z pierwszego szeregu (w Grand Prix do wyrównania szans służyły karty 1 pole do przodu)