Coś rodzinnego :)

Zastanawiasz się co kupić? Poszukujesz gry dla 2 osób? A może najzabawniejszej gry dla 3-6 osób Reinera Knizia o kosmosie, zaczynającej się na literę Z? Pomożemy!
nowy_gracz
Posty: 23
Rejestracja: 26 sty 2012, 13:07

Coś rodzinnego :)

Post autor: nowy_gracz »

Witam, kompletnie nie znam się na rynku gier planszowych dlatego proszę Was o pomoc.

Szukam gry dla 3-5 osób dorosłych - typowo rodzinnej. Każdy ma inne upodobania dlatego szukam czegoś uniwersalnego - coś jak Monopol czyli trochę szczęścia, trochę strategii a przy tym mnóstwo śmiechu :)

Sugerując się nagrodzonymi na stronie http://nagroda.gry-planszowe.pl/ przeczytałem recenzje wszystkich tych gier i mam mały mętlik w głowie bo nie wiem co wybrać.

Mam wrażenie że do wszystkich tych gier trzeba mieć stół wielkości pokoju tyle tych wszystkich kart i żetonów, prócz tego chyba trzeba wziąć urlop żeby w to zagrać bo zajmują strasznie dużo czasu a na dodatek obawiam się że są zbyt strategiczne żeby rodzinka podołała... :(

Pomożecie ?
Awatar użytkownika
Vilk
Posty: 223
Rejestracja: 10 cze 2007, 16:55
Lokalizacja: Kraków

Re: Coś rodzinnego :)

Post autor: Vilk »

Padnie tu kilkanaście/kilkadziesiąt propozycji, które może pomogą ci w dokonaniu wyboru, ale raczej spowodują jeszcze większy mętlik :wink:

Ode mnie - Wsiąść do Pociągu: Europa. Jak dotychczas (kilkanaście razy) jeszcze mnie nie zawiodła w kwestii wprowadzania ludzi w świat planszówek. Ładnie wykonana, o prostych zasadach, strawna dla każdej grupy wiekowej i w przyzwoitej cenie.
cezaras
Posty: 1925
Rejestracja: 08 maja 2008, 13:15
Lokalizacja: Reda
Has thanked: 15 times
Been thanked: 14 times

Re: Coś rodzinnego :)

Post autor: cezaras »

Ma być łatwo, rodzinnie, śmiesznie, wesoło i minimalnie strategicznie (jak w Monopoly :) ):
Piraci Karaibów (Boomtown),
For Sale,
Zooloretto
Ticket To Ride: Europe.
+
nowy_gracz
Posty: 23
Rejestracja: 26 sty 2012, 13:07

Re: Coś rodzinnego :)

Post autor: nowy_gracz »