Strona 30 z 36

Re: Mage Wars

: 22 gru 2017, 13:21
autor: Gambit
jan_osik pisze:Pytanie czy jest sens kupna 2ch podstawek ?? Czy wystarczy 1 pudło?
Przymierzam się do zakupu i nie wiem co wybrać. Dziękuję za pomoc
Wystarczy jedno pudło. Jeśli bardzo Cie przyciśnie, to możesz poszukać Core Spell Tome 1 i 2 (o ile wchodzisz w wersję angielską). To takie małe dodatki z najczęściej używanymi kartami, których może zabraknąć w podstawce, jeśli chcesz mieć zrobionych kilka talii jednocześnie.

Re: Mage Wars

: 22 gru 2017, 17:33
autor: Galatolol
Zależy od podejścia, dla mnie nie do zniesienia była myśl suboptymalnych decków (konkretnie, że tylko jeden duży misiek w mojej druidzkiej talii), ponadto dzięki drugiej podstawce mamy więcej kostek (co robiło różnicę). I dwa dodatkowe spellbooki. I druga plansza, np. do wariantów 4-osobowych.
Także nie powiem, że podstawka nie wystarcza, bo to zależy od osobistych preferencji, natomiast jeśli już coś brać, to optowałbym za kupnem drugiej miast spell tomów.

Re: Mage Wars

: 22 gru 2017, 19:15
autor: lucius88pl
Ja jestem posiadaczem dwóch podstawek i z perspektywy czasu uważam ten wybór za znacznie mniej słuszny niż w chwili zakupu. Zgadzam się, że dodatkowe komponenty są bardzo użyteczne, jednak należy pamiętać, że każdą rzecz (znaczniki gracza, księgi, kości, plansza i karty) można dokupić oddzielnie, choć oczywiście sumaryczny koszt będzie wyższy. Co do rozgrywek na 3+ graczy zdecydowanie polecam dokupienie do podstawki dodatku "Battlegrounds: Domination", dającego w tym zakresie znacznie większe możliwości.

Re: Mage Wars

: 22 gru 2017, 20:09
autor: Gambit
Galatolol pisze:Zależy od podejścia, dla mnie nie do zniesienia była myśl suboptymalnych decków (konkretnie, że tylko jeden duży misiek w mojej druidzkiej talii), ponadto dzięki drugiej podstawce mamy więcej kostek (co robiło różnicę). I dwa dodatkowe spellbooki. I druga plansza, np. do wariantów 4-osobowych.
Także nie powiem, że podstawka nie wystarcza, bo to zależy od osobistych preferencji, natomiast jeśli już coś brać, to optowałbym za kupnem drugiej miast spell tomów.
Podstawowa rozgrywka na 3+ graczy, czyli taka na dwóch planszach i jazda, to dramat. I pisze to jako wielki fan Mage Wars. Dopiero Battlegrounds Domination dodaje dobrze działający tryb wieloosobowy. Bez dłużyzn i dramatów.

Re: Mage Wars

: 22 gru 2017, 22:42
autor: mckil
jan_osik pisze:Pytanie czy jest sens kupna 2ch podstawek ?? Czy wystarczy 1 pudło?
Przymierzam się do zakupu i nie wiem co wybrać. Dziękuję za pomoc

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Pytałam się już o to w tym wątku :

http://www.gry-planszowe.pl/forum/viewt ... 44#p797644

Re: Mage Wars

: 10 sty 2018, 22:54
autor: KonradT
24.02 w Berlinie odbędzie się turniej Mage Wars. Ja jadę na pewno, bo poprzedni turniej wspominam dobrze. Fajnie by było jakby ktoś jeszcze pojechał na ten turniej z Polski. To największy turniej blisko granicy.

Re: Mage Wars

: 10 sty 2018, 23:45
autor: nanautzin
Z miłą chęcią o ile dostanę kiedyś swoją kopię gry od GFP i nauczę się zasad :D

Re: Mage Wars

: 13 sty 2018, 13:55
autor: shivetay
To gdzieś prócz USA są turnieje w MW?!! Ech, szkoda, że u nas nie ma takiego środowiska :/ jeszcze bardziej szkoda, że we Wro ciężko znaleźć kogoś do gry :/

Re: Mage Wars

: 13 sty 2018, 19:00
autor: KonradT
W Szczecinie do 2016 była regularna liga i turnieje. Odwiedzili nas mistrz Niemiec i mistrz drugiego pod względem wielkości turnieju w USA.
Do Berlina jest mi bliżej i taniej niż do Wrocławia. Chciałem pojechać do Poznania ale jedynie jedna początkująca osoba mi odpowiedziała.
Jak się zbierze kilku chętnych na turniej w Szczecinie to mogę znowu ściągnąć jakiś mistrzów zza granicy.

Re: Mage Wars

: 13 sty 2018, 19:04
autor: KonradT

Re: Mage Wars

: 07 lut 2018, 16:59
autor: kirin99
lucius88pl pisze:Ja jestem posiadaczem dwóch podstawek i z perspektywy czasu uważam ten wybór za znacznie mniej słuszny niż w chwili zakupu. Zgadzam się, że dodatkowe komponenty są bardzo użyteczne, jednak należy pamiętać, że każdą rzecz (znaczniki gracza, księgi, kości, plansza i karty) można dokupić oddzielnie, choć oczywiście sumaryczny koszt będzie wyższy. Co do rozgrywek na 3+ graczy zdecydowanie polecam dokupienie do podstawki dodatku "Battlegrounds: Domination", dającego w tym zakresie znacznie większe możliwości.
Różnica jest tylko taka, że podstawkę angielską, ostatniej edycji - Arena, na rynku wtórnym kupiłem za 90 zł. A były też po 120... Czyli Spell Tomy nijak się mają do tego, jeżeli wersja językowa nie ma dla nas znaczenia i fakt zakupu "używki", które i tak w większości przypadków są równe ideału.

Re: Mage Wars

: 02 mar 2018, 14:56
autor: Kisun
Czy ktoś sprawdzał instrukcje dostępne na stronie GF akademia i arena? Jest lepiej czy tak jak było?

Re: Mage Wars

: 03 mar 2018, 12:38
autor: KonradT
Sprawdziłem trzy rzeczy w Akademii i dwie z nich pozostały bez zmian.

Re: Mage Wars

: 22 cze 2018, 12:38
autor: Wosho
Pytanie czy ktos probowal grac zestawem akademii na planszy areny wg zasad areny?
Zastanawiam sie czy moge grac juz na planszy jak kupie akademie (mam zestaw ang ale musze miec karty pl) czy musze czekac na arene?

Re: Mage Wars

: 22 cze 2018, 14:26
autor: promykx
Karty akademii nie maja z tego co pamietam za duzo mozliwosci dotyczacych stref, bo wszystko tam znajduje sie w jednej :) Grac sie pewnie da bo instrukcja jak i same karty to przewiduja, tylko nie wydaje mi sie zeby to bylo jakos "glebokie".
Czekac na arene pl nie musisz bo tlumaczenie kart do jest dostepne na bgg.

Re: Mage Wars

: 22 cze 2018, 17:24
autor: Wosho
No tak ale wydruk kilkuset kart i wycinanie tez takie sobie jest. Jesli wydadza dobra wersje pl chetnie udziele wsparcia bo MW to jest z najlepszych gier dla dwoch osob.

Teraz musze sie pozbyc mojej prawie kompletnej wersji ang.

Re: Mage Wars

: 22 cze 2018, 20:05
autor: KonradT
Stworzenia w Akademii mają tylko jeden atak. Jeśli jest on silny to jest pełną akcją, by nie móc kontratakować nim. Sprawia to problem przy przemieszczaniu stworzeń.

Re: Mage Wars

: 23 cze 2018, 09:39
autor: Wosho
promykx pisze: 22 cze 2018, 14:26 Karty akademii nie maja z tego co pamietam za duzo mozliwosci dotyczacych stref, bo wszystko tam znajduje sie w jednej :) Grac sie pewnie da bo instrukcja jak i same karty to przewiduja, tylko nie wydaje mi sie zeby to bylo jakos "glebokie".
Czekac na arene pl nie musisz bo tlumaczenie kart do jest dostepne na bgg.
Znalazlem tlumaczenie do podstawki a dodatki sa gdzies?

Re: Mage Wars

: 23 cze 2018, 21:04
autor: promykx
Wosho pisze: 23 cze 2018, 09:39
promykx pisze: 22 cze 2018, 14:26 Karty akademii nie maja z tego co pamietam za duzo mozliwosci dotyczacych stref, bo wszystko tam znajduje sie w jednej :) Grac sie pewnie da bo instrukcja jak i same karty to przewiduja, tylko nie wydaje mi sie zeby to bylo jakos "glebokie".
Czekac na arene pl nie musisz bo tlumaczenie kart do jest dostepne na bgg.
Znalazlem tlumaczenie do podstawki a dodatki sa gdzies?
nie widzialem :}}}

Re: Mage Wars

: 25 cze 2018, 07:30
autor: Bary
KonradT pisze: 03 mar 2018, 12:38 Sprawdziłem trzy rzeczy w Akademii i dwie z nich pozostały bez zmian.
Będziesz może robił jakieś finalne podsumowanie, jeśli chodzi o Akademię? Co tam udało się poprawić, a na co Twoim zdaniem trzeba zwrócić uwagę?

Mam tez takie ogólne pytanie w kwestii Akademii. W polskiej wersji jest 131 kart czarów, w tym dwie karty promo. W angielskiej wersji też jest 131 kart. Te karty weszły na stałe do wydania, czy u nas jakieś dwie inne karty wyleciały?

Re: Mage Wars

: 25 cze 2018, 10:51
autor: KonradT
131 kart jest razem z promkami. Nic nie wyleciało.
W drugim i późniejszych drukach jest 129 kart.
Na razie nie mam czasu by się za to zabrać, ale zamierzam to kiedyś zrobić.

Re: Mage Wars

: 26 cze 2018, 12:53
autor: Bary
KonradT pisze: 25 cze 2018, 10:51 W drugim i późniejszych drukach jest 129 kart.
Czyli manual wiszący na stronie AW pochodzi z pierwszego druku angielskiej wersji i jest to błąd w instrukcji?

Na razie unboxing za mną. Z jednej strony grube, porządne pudełko, solidne tekturowe elementy i świetne księgi czarów. Z drugiej kręciołki, których za chińskiego boga nie można złożyć (te plastikowe łączenia strasznie ciężko wchodzą) i dość cienkie karty. W odpowiedzi na ostatnią falę hejtu z niedomykającymi się pudełkami spieszę także poinformować- tutaj wszystko się elegancko zamyka. ;)

Re: Mage Wars

: 26 cze 2018, 13:38
autor: Daquan
Bary pisze: 26 cze 2018, 12:53
KonradT pisze: 25 cze 2018, 10:51 W drugim i późniejszych drukach jest 129 kart.
Czyli manual wiszący na stronie AW pochodzi z pierwszego druku angielskiej wersji i jest to błąd w instrukcji?

Na razie unboxing za mną. Z jednej strony grube, porządne pudełko, solidne tekturowe elementy i świetne księgi czarów. Z drugiej kręciołki, których za chińskiego boga nie można złożyć (te plastikowe łączenia strasznie ciężko wchodzą) i dość cienkie karty. W odpowiedzi na ostatnią falę hejtu z niedomykającymi się pudełkami spieszę także poinformować- tutaj wszystko się elegancko zamyka. ;)
Też się mordowałem z tymi plastikami. Ostatecznie- da się je złożyć. Ja użyłem prostej metody. Żeński plastik na dole, na to "kółko" i "prostokąt", i od góry męski plastik. Przyłożyłem kawałeczek sklejki i nacisnąłem dłonią. Po kilku sekundach manewrowania, wskoczyło na miejsce i wszystko jest ok. Ciasto spasowane- trzyma się i nie przekręca bez potrzeby.

Re: Mage Wars

: 27 cze 2018, 01:07
autor: KonradT
Bary pisze: 26 cze 2018, 12:53
KonradT pisze: 25 cze 2018, 10:51 W drugim i późniejszych drukach jest 129 kart.
Czyli manual wiszący na stronie AW pochodzi z pierwszego druku angielskiej wersji i jest to błąd w instrukcji?
Nie kojarzę żadnych zmian w instrukcji Akademii, więc może to być wersja z pierwszego druku. Ewentualnie, żeby nie marnować miejsca na arkuszu, zastąpiono promki dodatkowymi kopiami innych czarów. Mam dwie kopie Akademii i obie są z pierwszego druku. Dwie promki miały być dołączone jedynie do pierwszego druku.

Re: Mage Wars

: 02 lip 2018, 08:33
autor: Bary
Kilka pierwszych partii za mną i muszę przyznać, że jest efekt wow! Naprawdę czuć klimat pojedynku magów. Oczywiście po kilku grach przyszła chęć na przebudowę talii i tutaj jestem trochę zaskoczony. Władca Bestii ma kilka stworzeń z cechą obrona, ale nie bardzo widzę duże możliwości u Maga, które tę obronę mogłyby przełamać (znalazłem jeden dość drogi atak). Przydałby się więcej czarów dodających efekt: "nieunikniony". To samo w kwestii żetonu osłabienia. Dostajesz go do końca gry i tyle- pogódź się z tym graczu (choć instrukcja wspomina coś o planowanych dodatkach, w których wyjdą karty umożliwiające jego usunięcie). No właśnie, jak to jest z tymi dodatkami. Wyszły jakieś sensowne karty do Akademii, które pomogłyby zneutralizować wspomniane przeze mnie kwestie?