Strona 7 z 7

Re: Avalon

: 23 sie 2016, 09:09
autor: dr_Fell
Jest coś co pozwala je łatwo rozróżnić?

Re: Avalon

: 23 sie 2016, 09:29
autor: Zaan84
Jeżeli chodzi o opakowanie to moje pudełko ma na górze taki czerwony pasek
Obrazek

Z tego co widzę na starszych zdjęciach to poprzednia wersja chyba tego nie miała:
http://portalgames.pl/pl/przedsprzedaz-gry-avalon/

Re: Avalon

: 25 sie 2016, 09:24
autor: dr_Fell
Grę dostałem w nowej wersji, ale wygląda na to, że popełniłem zonk przy doborze koszulek. W tym wątku były sprzeczne informacje dot. szerokości (57,5 vs 63) i kierując się informacjami dot. angielskiej wersji zamówiłem koszulki 57,5 oraz 41x63 na karty do głosowania. Tymczasem okazało się że karty mają 63x88 i dodatkowo karty do głosowania się tego samego rozmiaru co reszta kart. Czy pl wydanie różni się rozmiarem kart od oryginału? Czy coś zmieniono pomiędzy wydaniami?

Proszę o szybką odpowiedź, jadę zaraz wymienić koszulki :)

Re: Avalon

: 13 paź 2018, 17:31
autor: Tringa
Hej,

Trochę odkopuję wątek, ale czy graliście w grę "Święty Graal"? Jak opinie? Możną ją gdzieś jeszcze dostać (OLX, Allegro i grupy Fb przekopane), albo ew. jakiś Print and Play?

Re: Avalon

: 24 paź 2018, 00:06
autor: Tringa
Hej,

\W jednym sklepie zalegała na stanie ostatnia sztuka Świętego Graala (i to chyba głównie dlatego, że zrobili w nazwie literówkę i normalnie się nie wyszukiwała). Jakby ktoś był chętny to się mogę podzielić :)

Re: Avalon

: 16 lis 2018, 17:52
autor: arturszc
Powiedzcie mi czy w Avalona da się grać na ponad 10 osób wg jakichś domowych zasad?

Re: Avalon

: 20 lis 2018, 09:57
autor: RunMan
Pewnie i by się dało, gdybyś miał 2 podstawki i zachował proporcję w ilości złych graczy i ilości graczy idących na poszczególne misje, ale granie powyżej 10 osób będzie moim zdaniem średnim pomysłem:

To gra w której wszyscy muszą rozmawiać i każdy powinien swobodnie słyszeć innych graczy. Przy większej ilości graczy mogłoby być zbyt głośno i mogłyby się utworzyć grupki rozmawiające między sobą, natomiast niekoniecznie skupiające się na reszcie stołu.

No i ważniejsze - przy większej ilości graczy mogłoby dojść do sytuacji w której większość osób nie zostałaby wybrana do misji - w końcu najczęściej wybiera się zwycięskie składy. Gdyby odpowiednio zwiększyć ilość osób idących na poszczególne misje, to w ciągu 5 rund ciężko byłoby wydedukować kto jest kim.