Eldritch Horror - zasady

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
venomik
Posty: 542
Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 236 times
Been thanked: 252 times

Re: Eldritch Horror - zasady

Post autor: venomik »

Domeru pisze: 01 kwie 2022, 11:05 Mało klimatyczne jest wpłynięcie sobie statkiem z rozpędu w środek Afryki albo Amazonii. Zupełnie by wyleciało poczucie, że te miejsca są trudno dostępne, i że trzeba wysiąść gdzieś na końcu cywilizacji, a potem się przedzierać, czy tam jakichś wielbłądów do wynajęcia szukać...
Nie do końca łapię. Może to kwestia tego, że dawno nie grałem w tę grę, ale bilety morskie i kolejowe pozwalają poruszać się po morzu i trasah kolejowych. Więc w tym przypadku wciąż bilet morski pozwoliłby na poruszanie się po morzu, więc nie pojawia się opcja by nagle wpłynąć do środka Afryki.
Dlatego rozumiem zgrzyt mechaniczny (bo faktycznie część miejsc stałaby się łatwiej dostępna), natomiast zgrzytu klimatycznego nie widzę w ogóle. Wciąż biletem morskim poruszasz się po morzu, biletem kolejowym po trasie kolejowej, jedynie standardowy ruch możesz wykonać po wydaniu biletu także, nie tylko przed.
Awatar użytkownika
Domeru
Posty: 107
Rejestracja: 07 kwie 2019, 00:57
Has thanked: 248 times
Been thanked: 36 times
Kontakt:

Re: Eldritch Horror - zasady

Post autor: Domeru »

venomik pisze: 01 kwie 2022, 11:36 Nie do końca łapię. Może to kwestia tego, że dawno nie grałem w tę grę, ale bilety morskie i kolejowe pozwalają poruszać się po morzu i trasah kolejowych. Więc w tym przypadku wciąż bilet morski pozwoliłby na poruszanie się po morzu, więc nie pojawia się opcja by nagle wpłynąć do środka Afryki.
Dlatego rozumiem zgrzyt mechaniczny (bo faktycznie część miejsc stałaby się łatwiej dostępna), natomiast zgrzytu klimatycznego nie widzę w ogóle. Wciąż biletem morskim poruszasz się po morzu, biletem kolejowym po trasie kolejowej, jedynie standardowy ruch możesz wykonać po wydaniu biletu także, nie tylko przed.
No tak, tylko że jeśli w jednej akcji możesz się poruszyć, załóżmy z Indii do Serca Afryki, to przecież niczego nie zmienia, że formalnie bilet morski wydajesz na szlaku morskim - nadal pole pośrodku niczego jest dostępne w jednym ruchu przy użyciu biletu na statek. :D Jak dla mnie to kompletnie niszczy poczucie niedostępności tych pól.
Dominik Sobociński
https://www.facebook.com/groups/gry.pla ... i.zdjecia/ - nie tylko zdjęcia planszówek, ale między innymi. :P
https://www.boardgamegeek.com/user/Domeru - mój profil na BGG
morrison-1986
Posty: 24
Rejestracja: 08 sie 2017, 11:46
Lokalizacja: Łódź, Retkinia
Has thanked: 10 times
Been thanked: 2 times

Re: Eldritch Horror - zasady

Post autor: morrison-1986 »

Hej Załoga!

Na wstępie napiszę, że cholernie żałuję iż Eldritcha odkryłem tak niedawno temu :) . Znaczy się konkretnie to jak najbardziej wiedziałem o tym, że taki tytuł istnieje ale jakoś mnie od niego odtrącało i cisnęliśmy w Posiadłość (i nadal ciśniemy). Ale od pewnego czasu na punkcie Eldritcha po prostu zwariowałem :D . Wskoczył chyba na pierwsze i absolutne miejsce faworytów i zostawił peleton baaaardzo daleko z tyłu (Posiadłość jeszcze troche próbuje z nim walczyć :) ).
Ale do rzeczy. A konkretnie to jak zazwyczaj w przypadku kiedy zaczynamy zabawę z nowym tytułem to niektóre zasady czy interpretacje wydają się niejasne. Podobnie jest i tutaj. Przynajmniej dla mnie :wink: .
I tym sposobem zapytuję Was:

* coś spowodowało, że otrzymałem stan "zatrucie". Przez kilka rund stanu nie udało mi się usunąć, a jakieś wydarzenie spowodowało że ponownie zostaję zatruty. Czy mogę być zatruty podwójnie? Ogólnie czy mogę posiadać dwa identyczne stany? Bez względu jaki to stan? Nigdzie nie znalazłem wzmianki w tym temacie w instrukcji :?

* czy kwarantanna działa na potężne potwory? Wiem, że tak ale w jaki sposób wygląda wtedy walka? Po porstu odrzucam potwora z planszy bez konieczności rozpatrywania testu woli? Niby powinno to być jasne ale w jednej z tajemnic (chyba Yiga) pojawia się właśnie potężny potwór o sile 4. Taka kwarantanna rozwiązałaby problem od ręki :wink:

* znowu pytanie dotyczące stanów. Posiadam ich kilka. Załóżmy, że "Zatrucie", "Zahipnotyzowany" i "Uraz nogi". Hipotetycznie. Podczas akcji odpoczynku mogę rzucić kością aby odrzucić stan. Czy podczas jednej akcji mogę odrzucić tylko jeden stan? Czy wykonuję po jednym rzucie za każdy ze stanów? I przy olbrzymim szczęściu podczas jednej akcji odpoczynku pozbyłbym się wszystkich stanów? Czy mogę odrzucić tylko jeden z nich?

* karta mitów wskazuje, że pokazuje się potwór na bramie z aktywnym znakiem. Jeżeli takowych nie ma to pojawia się nowa brama. Czy na tej bramie pojawia się potwór. Czy pojawia się goła brama bez potwora? Niby na każdej bramie która się pojawia w grze, zawsze pojawia się potwór. No ale tutaj mam jakiś dylemat :? .

* i ostatnie pytanie dotyczące bram. Pojawia się brama. Dolosowuję potwora i jest on z efektem rozmnożenia. Rozmnożenie mówi, że jest on przeniesiony do "serca Afryki". Rozumiem, że ta brama zostaje bez potwora bo ten się przeniósł, tak?

No i to na ten moment chyba tyle :wink: . Pewnie więcej pytań pojawi się podczas kolejnych rozgrywek :lol:

Pozdrawki!

Dawid
Awatar użytkownika
sirafin
Posty: 2715
Rejestracja: 21 sie 2009, 14:17
Lokalizacja: Gdańsk
Been thanked: 150 times

Re: Eldritch Horror - zasady

Post autor: sirafin »

Ad.1)
(Almanach str. 9 - Stany)
„Badacz nie może otrzymać kopii Stanu, który już posiada.
Badacz nie może wybrać efektu, wskutek którego miałby
otrzymać kopię Stanu, który już posiada.”

Ad. 2)
Kwarantanna nie ma żadnego związku z walką. To usługa, która natychmiast zadaje 4 obrażenia na wybranym polu. Jeśli potężny potwór ma taką wytrzymałość, to ginie.

Ad. 3)
Wykonujesz osobny rzut za każdą kartę.

Ad. 4)
Rozmnożenie bramy zawsze oznacza wylosowanie potwora.

Ad. 5)
Tak.

Udanych strać z mackami ;)
BECAUSE I'M BATMAN!

Moje planszówki
Awatar użytkownika
KOSHI
Posty: 864
Rejestracja: 23 kwie 2011, 19:23
Has thanked: 298 times
Been thanked: 285 times

Re: Eldritch Horror - zasady

Post autor: KOSHI »

morrison-1986 pisze: 11 kwie 2022, 14:03 Hej Załoga!

Na wstępie napiszę, że cholernie żałuję iż Eldritcha odkryłem tak niedawno temu :) . Znaczy się konkretnie to jak najbardziej wiedziałem o tym, że taki tytuł istnieje ale jakoś mnie od niego odtrącało i cisnęliśmy w Posiadłość (i nadal ciśniemy). Ale od pewnego czasu na punkcie Eldritcha po prostu zwariowałem :D . Wskoczył chyba na pierwsze i absolutne miejsce faworytów i zostawił peleton baaaardzo daleko z tyłu (Posiadłość jeszcze troche próbuje z nim walczyć :) ).
Ale do rzeczy. A konkretnie to jak zazwyczaj w przypadku kiedy zaczynamy zabawę z nowym tytułem to niektóre zasady czy interpretacje wydają się niejasne. Podobnie jest i tutaj. Przynajmniej dla mnie :wink: .
I tym sposobem zapytuję Was:

* coś spowodowało, że otrzymałem stan "zatrucie". Przez kilka rund stanu nie udało mi się usunąć, a jakieś wydarzenie spowodowało że ponownie zostaję zatruty. Czy mogę być zatruty podwójnie? Ogólnie czy mogę posiadać dwa identyczne stany? Bez względu jaki to stan? Nigdzie nie znalazłem wzmianki w tym temacie w instrukcji :?

* czy kwarantanna działa na potężne potwory? Wiem, że tak ale w jaki sposób wygląda wtedy walka? Po porstu odrzucam potwora z planszy bez konieczności rozpatrywania testu woli? Niby powinno to być jasne ale w jednej z tajemnic (chyba Yiga) pojawia się właśnie potężny potwór o sile 4. Taka kwarantanna rozwiązałaby problem od ręki :wink:

* znowu pytanie dotyczące stanów. Posiadam ich kilka. Załóżmy, że "Zatrucie", "Zahipnotyzowany" i "Uraz nogi". Hipotetycznie. Podczas akcji odpoczynku mogę rzucić kością aby odrzucić stan. Czy podczas jednej akcji mogę odrzucić tylko jeden stan? Czy wykonuję po jednym rzucie za każdy ze stanów? I przy olbrzymim szczęściu podczas jednej akcji odpoczynku pozbyłbym się wszystkich stanów? Czy mogę odrzucić tylko jeden z nich?

* karta mitów wskazuje, że pokazuje się potwór na bramie z aktywnym znakiem. Jeżeli takowych nie ma to pojawia się nowa brama. Czy na tej bramie pojawia się potwór. Czy pojawia się goła brama bez potwora? Niby na każdej bramie która się pojawia w grze, zawsze pojawia się potwór. No ale tutaj mam jakiś dylemat :? .

* i ostatnie pytanie dotyczące bram. Pojawia się brama. Dolosowuję potwora i jest on z efektem rozmnożenia. Rozmnożenie mówi, że jest on przeniesiony do "serca Afryki". Rozumiem, że ta brama zostaje bez potwora bo ten się przeniósł, tak?

No i to na ten moment chyba tyle :wink: . Pewnie więcej pytań pojawi się podczas kolejnych rozgrywek :lol:

Pozdrawki!

Dawid
1. można posiadać 1 taki stan
2. potężnych się nie odrzuca. Nie ma lekko :twisted:
3.rzucasz za każdy osobno i sprawdzasz warunek odrzucenia
5. zostaje goła

Ps. Co to stracia z mackami? :lol:
Awatar użytkownika
sirafin
Posty: 2715
Rejestracja: 21 sie 2009, 14:17
Lokalizacja: Gdańsk
Been thanked: 150 times

Re: Eldritch Horror - zasady

Post autor: sirafin »

KOSHI pisze: 11 kwie 2022, 14:24Ps. Co to stracia z mackami? :lol:
To oczywiście nierówna walka z czeskimi błędami ;)

Ad. 2) Kwarantanna nie odrzuca potworów, tylko zadaje 4 obrażenia, więc potężny potwór nie jest na to odporny.
BECAUSE I'M BATMAN!

Moje planszówki
morrison-1986
Posty: 24
Rejestracja: 08 sie 2017, 11:46
Lokalizacja: Łódź, Retkinia
Has thanked: 10 times
Been thanked: 2 times

Re: Eldritch Horror - zasady

Post autor: morrison-1986 »

Dzięki za odpowiedzi :) ! Błyskawicznie Wam poszło :D !

OK, czyli rozumiem, że oba pytania dotyczace bram sprawiaja, że zarówno przy pytaniu 4 oraz 5 brama pozostaje goła, tak? W jwdnym przypadku po prostu pojawia się brama bez potwora, a w drugim zostaje bez potwora bo ten w efwkcie rozmnożenia gdzieś sobie uciekł. Dobrze rozumuję :) ?

A co do kwarantanny, to z tego co kojarzę, ona zadaje 4 obrażenia. Potężny potwór o którym wspominam i który pijawił się na zasadzie tajemnicy ma 4 wytrzymałości. Więc dlaczemu nie może zostać pokonany tą kartą :?:

Co do mitycznej mocy chochlików przy piśmie na klawiaturce to chyba w tym wypadku każdy od czasu do czasu przegrywa takowe "stracia" :lol:
Awatar użytkownika
KOSHI
Posty: 864
Rejestracja: 23 kwie 2011, 19:23
Has thanked: 298 times
Been thanked: 285 times

Re: Eldritch Horror - zasady

Post autor: KOSHI »

Może go zabić. Informacyjnie napisałem, że potężnych nie można odrzucać byś pamiętał na przyszłość.
Awatar użytkownika
sliff
Posty: 928
Rejestracja: 29 maja 2020, 15:27
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 322 times
Been thanked: 380 times

Re: Eldritch Horror - zasady

Post autor: sliff »

morrison-1986 pisze: 11 kwie 2022, 15:21 Dzięki za odpowiedzi :) ! Błyskawicznie Wam poszło :D !

OK, czyli rozumiem, że oba pytania dotyczace bram sprawiaja, że zarówno przy pytaniu 4 oraz 5 brama pozostaje goła, tak? W jwdnym przypadku po prostu pojawia się brama bez potwora, a w drugim zostaje bez potwora bo ten w efwkcie rozmnożenia gdzieś sobie uciekł. Dobrze rozumuję :) ?

A co do kwarantanny, to z tego co kojarzę, ona zadaje 4 obrażenia. Potężny potwór o którym wspominam i który pijawił się na zasadzie tajemnicy ma 4 wytrzymałości. Więc dlaczemu nie może zostać pokonany tą kartą :?:

Co do mitycznej mocy chochlików przy piśmie na klawiaturce to chyba w tym wypadku każdy od czasu do czasu przegrywa takowe "stracia" :lol:
Nie przy pytaniu nr 4 na bramie rozmnaża się potwór
Nischu
Posty: 2
Rejestracja: 16 cze 2022, 23:07

Re: Eldritch Horror - zasady

Post autor: Nischu »

Cześć, mam pytanie co do jednorazowych wzmocnień umiejętności takich jak nafta czy woda święcona. Czy jeśli mamy przedmiot dający +3 do siły i w trakcie spotkania walki odrzucimy naftę lub wodę święcona, żeby dostać +5 do siły to czy w tym przypadku też liczy się najsilniejszy efekt czyli +5 czy jest to może jakiś wyjątek i dostajemy +8?
Awatar użytkownika
sirafin
Posty: 2715
Rejestracja: 21 sie 2009, 14:17
Lokalizacja: Gdańsk
Been thanked: 150 times

Re: Eldritch Horror - zasady

Post autor: sirafin »

To nie jest wyjątek, liczy się tylko największa premia.
BECAUSE I'M BATMAN!

Moje planszówki
Nischu
Posty: 2
Rejestracja: 16 cze 2022, 23:07

Re: Eldritch Horror - zasady

Post autor: Nischu »

Mam pytanie co do szlaków lokalnych z dodatku Pod Piramidami.

Jak traktować szlaki lokalne przy efektach gdy np. potwór ma się poruszyć 1 pole w stronę najbliższego badacza? Czy może się poruszyć tylko o 1 szlak lokalny? Czy może się od razu przemieścić o dowolną ilość szlaków lokalnych? Co jeśli przemieści się np. szlakiem morskim na pole które jest połączone szlakiem lokalnym z polem na którym stoi gracz, czy od razu może się też przemieścić tym szlakiem?
Awatar użytkownika
sliff
Posty: 928
Rejestracja: 29 maja 2020, 15:27
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 322 times
Been thanked: 380 times

Re: Eldritch Horror - zasady

Post autor: sliff »

Nischu pisze: 02 lip 2022, 22:20 Mam pytanie co do szlaków lokalnych z dodatku Pod Piramidami.

Jak traktować szlaki lokalne przy efektach gdy np. potwór ma się poruszyć 1 pole w stronę najbliższego badacza? Czy może się poruszyć tylko o 1 szlak lokalny? Czy może się od razu przemieścić o dowolną ilość szlaków lokalnych? Co jeśli przemieści się np. szlakiem morskim na pole które jest połączone szlakiem lokalnym z polem na którym stoi gracz, czy od razu może się też przemieścić tym szlakiem?
Moim zdaniem potwory ignorują typy szlaków więc jeśli ma się poruszyć o pole to porusza się o 1 pole. Nie ma co sobie komplikować i wymyślać zasad których nie ma na karcie.
Awatar użytkownika
Muleq
Posty: 597
Rejestracja: 13 cze 2018, 21:44
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 162 times
Been thanked: 156 times

Re: Eldritch Horror - zasady

Post autor: Muleq »

Czy korzystając z talentu Opanowanie można przerzucić kostki tylko raz czy do skutku?? Na karcie nie jest napisane, że jest to zdolność jednorazowa więc gramy, że do skutku ale nie chciałbym żeby się okazało, że oszukiwaliśmy Przedwiecznych :wink: .
Awatar użytkownika
sirafin
Posty: 2715
Rejestracja: 21 sie 2009, 14:17
Lokalizacja: Gdańsk
Been thanked: 150 times

Re: Eldritch Horror - zasady

Post autor: sirafin »

Oszukiwaliście ;)
ALMANACH - str. 11 pisze:Jeśli w opisie efektu karty nie określono limitu, można
z niego skorzystać raz, za każdym razem, gdy zaistnieją warunki
aktywujące efekt. Przykładowo, jeśli Zasób pozwala badaczowi
odzyskać 1 Zdrowia, kiedy wykonuje akcję Odpoczynku,
badacz może skorzystać z tego efektu raz na akcję Odpoczynku
BECAUSE I'M BATMAN!

Moje planszówki
Awatar użytkownika
Muleq
Posty: 597
Rejestracja: 13 cze 2018, 21:44
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 162 times
Been thanked: 156 times

Re: Eldritch Horror - zasady

Post autor: Muleq »

Czy po tym gdy przedwieczny się przebudzi licznik zagłady może być cofnięty??
Awatar użytkownika
Col. Frost
Posty: 256
Rejestracja: 15 lis 2015, 17:40
Lokalizacja: Głogów
Has thanked: 8 times
Been thanked: 50 times

Re: Eldritch Horror - zasady

Post autor: Col. Frost »

Muleq pisze: 31 paź 2022, 12:54 Czy po tym gdy przedwieczny się przebudzi licznik zagłady może być cofnięty??
Nie. Cytując almanach: "Kiedy Przedwieczny przebudzi się, Zagłady nie można już cofnąć".
Czarnyx
Posty: 70
Rejestracja: 31 sie 2015, 00:40
Lokalizacja: Ryki (woj. Lubelskie)
Has thanked: 5 times
Been thanked: 6 times

Re: Eldritch Horror - zasady

Post autor: Czarnyx »

Taka sytuacja:
W grze jest aktywna karta tajemnicy i/lub karta pogłoski, która głosi, że po wykonaniu spotkania badawczego można położyć jedną z pozyskanych w tym spotkaniu wskazówek na tej karcie (tajemnicy lub pogłoski). Badacz wykonuje spotkanie badawcze, w którym atakuje go z zasadzki potwór i jeśli go pokona to otrzymuje wskazówkę. Udaje mu się pokonać potwora, ale jednocześnie sam ginie w walce. Czy wówczas, mimo śmierci badacza, byłoby legalne przenieść wskazówkę z pola, na którym odbyło się spotkanie, na kartę tajemnicy lub pogłoski?
Awatar użytkownika
sliff
Posty: 928
Rejestracja: 29 maja 2020, 15:27
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 322 times
Been thanked: 380 times

Re: Eldritch Horror - zasady

Post autor: sliff »

Czarnyx pisze: 01 sty 2023, 10:49 Taka sytuacja:
W grze jest aktywna karta tajemnicy i/lub karta pogłoski, która głosi, że po wykonaniu spotkania badawczego można położyć jedną z pozyskanych w tym spotkaniu wskazówek na tej karcie (tajemnicy lub pogłoski). Badacz wykonuje spotkanie badawcze, w którym atakuje go z zasadzki potwór i jeśli go pokona to otrzymuje wskazówkę. Udaje mu się pokonać potwora, ale jednocześnie sam ginie w walce. Czy wówczas, mimo śmierci badacza, byłoby legalne przenieść wskazówkę z pola, na którym odbyło się spotkanie, na kartę tajemnicy lub pogłoski?
Jako że pokonanie następuje natychmiast w momencie utraty zdrowia powiedziałbym że nie, bo zwyczajnie nie ma gracza na polu który tą wsazówkę miałby otrzymać.
Awatar użytkownika
Col. Frost
Posty: 256
Rejestracja: 15 lis 2015, 17:40
Lokalizacja: Głogów
Has thanked: 8 times
Been thanked: 50 times

Re: Eldritch Horror - zasady

Post autor: Col. Frost »

Czarnyx pisze: 01 sty 2023, 10:49 Taka sytuacja:
W grze jest aktywna karta tajemnicy i/lub karta pogłoski, która głosi, że po wykonaniu spotkania badawczego można położyć jedną z pozyskanych w tym spotkaniu wskazówek na tej karcie (tajemnicy lub pogłoski). Badacz wykonuje spotkanie badawcze, w którym atakuje go z zasadzki potwór i jeśli go pokona to otrzymuje wskazówkę. Udaje mu się pokonać potwora, ale jednocześnie sam ginie w walce. Czy wówczas, mimo śmierci badacza, byłoby legalne przenieść wskazówkę z pola, na którym odbyło się spotkanie, na kartę tajemnicy lub pogłoski?
Cytując almanach: "Jeśli badacz zostaje pokonany w trakcie spotkania albo akcji, natychmiast przerywa rozpatrywanie tego spotkania lub akcji." Czyli po mojemu przerywamy akcję i wskazówka zostaje na planszy.
Awatar użytkownika
Muleq
Posty: 597
Rejestracja: 13 cze 2018, 21:44
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 162 times
Been thanked: 156 times

Re: Eldritch Horror - zasady

Post autor: Muleq »

W trakcie gry wylosowałem artefakt Księga umarłych. Przedwiecznym był Nefren Ka i po wykonaniu zadania mam otrzymać Księgę umarłych tyle że już ja mam. Co mam zrobić??
Awatar użytkownika
Koslaz
Posty: 105
Rejestracja: 03 paź 2022, 19:22
Has thanked: 17 times
Been thanked: 53 times

Re: Eldritch Horror - zasady

Post autor: Koslaz »

Muleq pisze: 02 wrz 2023, 13:33 W trakcie gry wylosowałem artefakt Księga umarłych. Przedwiecznym był Nefren Ka i po wykonaniu zadania mam otrzymać Księgę umarłych tyle że już ja mam. Co mam zrobić??
Nic się nie dzieje, Almanach, strona 5:
Otrzymywanie określonych kart: Niektóre efekty powodują,
że badacz otrzymuje określoną kartę (np. „Otrzymujesz Zasób
Siekiera”). Badacz przeszukuje talię wskazanego rodzaju oraz stos
kart odrzuconych, dopóki nie natrafi na tę kartę. Następnie należy
potasować talię.
•  Jeśli wskazana karta znajduje się w rezerwach, badacz otrzymuje
ją z rezerw i nie przeszukuje talii.
•  Jeśli wskazanej karty nie udało się odnaleźć, badacz jej nie
otrzymuje. Jest to możliwe, jeśli np. inni badacze i pokonani
badacze są w posiadaniu wszystkich kopii wskazanej karty
albo wszystkie kopie karty zostały odłożone do pudełka.
Awatar użytkownika
Racuszny
Posty: 21
Rejestracja: 26 gru 2014, 22:54
Has thanked: 5 times

Re: Eldritch Horror - zasady

Post autor: Racuszny »

Pytanie: gdzie można znaleźć najświeższą erratę do polskiej wersji Eldritch Horror? Kupiłem ostatnio kolejny dodatek, i jestem ciekaw, czy aby na pewno wszystkie teksty na kartach są takie, jakie powinny być.
Awatar użytkownika
Koslaz
Posty: 105
Rejestracja: 03 paź 2022, 19:22
Has thanked: 17 times
Been thanked: 53 times

Re: Eldritch Horror - zasady

Post autor: Koslaz »

U źródła - polskiego wydawcy.
Strona z plikami do pobrania i sama errata.
Awatar użytkownika
Racuszny
Posty: 21
Rejestracja: 26 gru 2014, 22:54
Has thanked: 5 times

Re: Eldritch Horror - zasady

Post autor: Racuszny »

Dzięki, chociaż niestety ta errata dotyczy tylko podstawki i pierwszego małego dodatku. Cóż, być może następne dodatki wyszły już wolne od błędów, choć np. główny wydawca wypuścił erratę dotyczącą wszystkich dodatków w języku angielskim.
ODPOWIEDZ