Descent IIed Cień Nerekhall misja Pokaz

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
Awatar użytkownika
trooper
Posty: 20
Rejestracja: 27 cze 2015, 12:16
Lokalizacja: Wrocaw
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times

Descent IIed Cień Nerekhall misja Pokaz

Post autor: trooper »

Witam. Pytania dotyczą pierwszej misji rozgrywanej w dodatku (POKAZ). Podczas gry OL upierał się przy własnej interpretacji zasad, mnie ta interpretacja nie pasowała (ale nie chciałem się kłócić tylko pograć. Whatever). Oto moje wątpliwości:
1) Czy jako bohater mogę zakończyć ruch na Zimnym Żelazie? Jeśli tak, to czy bohater sąsiadujący z zajmowanym przeze mnie polem z ZŻ może je spróbować podnieść?
2) Czy mogę nieść więcej niż jedno Zimne Żelazo (przy założeniu, że każde wyrzucone wzmocnienie daje mi +2, przy dwóch wzmocnieniach +4 itd. do obrażeń podczas ataku)?
3) Czy OL może przywołać jakiegokolwiek potwora poza 1 odmieńcem na polu wyjścia (ewentualnie na polu sąsiadującym z Tristanem po pokonaniu Niewolnika Żelaza) jak to opisano w akapicie WSPARCIE?
4) Czy kiedy OL zakończy ruch potworem na żetonie przeszukiwania, mogę podnieść ten żeton i zyskać przedmiot z talii czy też potwór blokuje mi pole widzenia tego żetonu i podnieść go nie mogę?
5) Czy po tym jak Odmieniec wykona ruch i za akcję opęta Obywatela (postać neutralną), może ponownie poruszyć się pod koniec tury OL czy kończy swoją aktywację? ("Pod koniec każdej swojej tury MW może wykonać akcję ruchu każdym opętanym obywatelem". Ale wcześniej napisane jest "Opętanego obywatela należy traktować jak figurkę odmieńca na potrzeby wielkości grupy ale nie jest on uważany za potwora"?). I to samo pytanie z małą zmianą: jeżeli w 1. akcji Odmieniec opętał postać neutralną, OL kończy jego aktywację to czy może się nim poruszyć na koniec tury?
ODPOWIEDZ