Nemesis (Adam Kwapiński)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- walkingdead
- Posty: 2047
- Rejestracja: 06 lut 2013, 19:57
- Has thanked: 123 times
- Been thanked: 337 times
Re: Nemesis (Adam Kwapiński)
No i co? O tym właśnie pisałem Sprawa dotyczy tego, że jeszcze niedawno Awaken Realms zarzekało się, że opóźnienie wersji sklepowych (przez figurki, gdzie był problem z formą uszkodzoną) w niczym nie wpłynie na wersję kickstarter i generalnie sugerowano, żeby informacjami od rebela się nie przejmować. A parę dni potem tłumaczą się Nowym Rokiem w Chinach. Nie wierzę, że w momencie twierdzenia, że marzec jest aktualny nie wiedziano o opóźnieniu. Świadczy to, że Awaken Realms boi się mówić prawdę w trosce o toczone kampanie lub w obawie przed odpływem klientów. Oby nie doszli do poziom mistrzów podrabiających maile od złych celników.walkingdead pisze: ↑05 sty 2019, 09:47 No chyba, że coś namieszałam, ale:
https://www.kickstarter.com/projects/aw ... ts/2381692
Jeśli chodzi o dodatki i cele, to tak jak napisałaś - będą przez to na pewno jeszcze później (a i tak najlepiej do pierwszego podanego terminu dodaj z pół roku to wyjcie Ci realny termin, w który AR mooże się wyrobi). Wszystko się opóźni, bo AR ma zwyczaj robienia wszystkiego po kolei i żaden z etapów nawet częściowo się u nich nie nakłada: angielska podstawka, lokalizacje podstawki + teren packi, angielskie dodatki po ich zaprojektowaniu, lokalizacje dodatków i można zapomnieć o produkcie. Z tego też powodu zawsze biorę wysyłkę w dwóch falach, żeby nie czekać dodatkowo kiedy wszyscy grają i dawno już w sklepach gra jest (a więc grają też ci co nie wspierali wydania gry) - zwłaszcza jak przy dodatkach "nagle" coś zaskoczy AR
- Muad'Dib
- Posty: 1558
- Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 61 times
- Been thanked: 106 times
Re: Nemesis (Adam Kwapiński)
To raczej była moja ostatnia kampania AR, właśnie ze względu na to, że ciągle ich coś zaskakuje i nie są transparentni. A jeśli nawet coś jeszcze wesprę to raczej wersję ENG bo nie chce mi się czekać kolejnych miesięcy na tłumaczenie. Tym bardziej, że kolejne kampanie, po This War of Mine, już nie wymagały aż takiej pracy przy tłumaczeniu a opóźnienia są takie same. Jeśli Nemesis wjedzie do sklepów zanim otrzymam swoją kopię to podziękuję tej firmie i tyle. Nie dlatego, że nie mam w co grać ale dla samej zasady.
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
- brazylianwisnia
- Posty: 4081
- Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
- Has thanked: 267 times
- Been thanked: 934 times
Re: Nemesis (Adam Kwapiński)
AR od początku zaznaczalo że wersję językowe będą 3 miesiące po ENG. Z 3 zrobiło się 5 i myślę że nie ma dramatu. Wersja angielska miala 2 miesiące opóźnienia co jest dobrym wynikiem jak na tworzone gry w systemie wspieraczkowym. Przy pocesie testowania, balansowania i projektowania lepiej się nie spieszyć i wydać gotowy produkt. Problem dla mnie się zaczyna gdy opóźnienie sięga 8-9 miesięcy. Jeśli wam to tak bardzo przeszkadza to nie lepiej poczekać na wersję sklepowa i kupić prosto z pulki zamiast się denerwować?
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
- playerator
- Posty: 2873
- Rejestracja: 01 lis 2015, 21:11
- Has thanked: 904 times
- Been thanked: 310 times
Re: Nemesis (Adam Kwapiński)
Czy wtedy stosujesz się do swojej rady:brazylianwisnia pisze: ↑05 sty 2019, 14:09 (...) Problem dla mnie się zaczyna gdy opóźnienie sięga 8-9 miesięcy.
?brazylianwisnia pisze: ↑05 sty 2019, 14:09 Jeśli wam to tak bardzo przeszkadza to nie lepiej poczekać na wersję sklepowa i kupić prosto z pulki zamiast się denerwować?
tak że = w takim razie, więc
także = też, również
Piszmy po polsku :)
także = też, również
Piszmy po polsku :)
- brazylianwisnia
- Posty: 4081
- Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
- Has thanked: 267 times
- Been thanked: 934 times
Re: Nemesis (Adam Kwapiński)
Nie. Wtedy pojawia się problem i jestem niezadowolony ale nie przeszkadza mi to na tyle by nie wspierać wydawcę w przyszlosci jeśli zrobi dobra kampanie. Do tego wolę poczekać i dostać dopracowany produkt niż mieliby zrezygnować z QC, testowania czy proofreadingu aby wysłać szybciej.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Re: Nemesis (Adam Kwapiński)
Jeśli wolisz poczekać zamiast wycofać pieniądze, to dla wydawcy jest to równoznaczne z Twoim zadowoleniem jak klienta. $$ się zgadza, więc po co mamy coś zmieniać i poprawiać na lepsze. Jak dla mnie jedyna sensowna i odczuwalna dla wydawcy (na tyle, że zacznie myśleć) forma okazania niezadowolenia to głosowanie portfelem. Jestem pewien, że gdyby przez opóźnienia więcej ludzi się wycofywało to twórcy kampanii stawaliby na głowie, żeby dopilnować terminów albo podawać bardziej realistyczne daty, albo nie podawać żadnych jeśli nie są pewni (nawet Jordan podał, że na niektórych zamówieniach, tylko nie pamiętam czy LoH czy Nemesis, daty dostawy są po prostu placeholderami, to o czym my tu mówimy...).brazylianwisnia pisze: ↑05 sty 2019, 14:26 Nie. Wtedy pojawia się problem i jestem niezadowolony ale nie przeszkadza mi to na tyle by nie wspierać wydawcę w przyszlosci jeśli zrobi dobra kampanie. Do tego wolę poczekać i dostać dopracowany produkt niż mieliby zrezygnować z QC, testowania czy proofreadingu aby wysłać szybciej.
Chyba, że masz na myśli czekanie na wersję sklepową bez wsparcia. Wtedy mogę się zgodzić. Sam uważam, że jeśli AR się poprawi to wrócę do wspierania ich kampanii.
Re: Nemesis (Adam Kwapiński)
Zawsze możesz np na meplu kupić (oni trochę gier w edycji KS sprzedają) i płacić przy odbiorze. Dobra rzecz, bo nie mrozisz pieniędzy Ty tylko sklep. Ja tak zrobiłem przy Tainted Grailu i najpewniej tak będę robić przy następnych kampaniach AR, dopóki nie odzyskają mojego zaufania.
-
- Posty: 896
- Rejestracja: 20 mar 2017, 09:52
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 47 times
Re: Nemesis (Adam Kwapiński)
Odbiegajac lekko od tematu - marza w Mepel.pl jesli mowimy o tym konkretnym produkcie to jakis kosmos. Podstawka wychodzi jakies 100$ z przesylka, a u nich 500zl. Nie wspominajac o znizkach dla nich, bo pewnie biora duzo sztuk.Acererak pisze: ↑05 sty 2019, 15:53Zawsze możesz np na meplu kupić (oni trochę gier w edycji KS sprzedają) i płacić przy odbiorze. Dobra rzecz, bo nie mrozisz pieniędzy Ty tylko sklep. Ja tak zrobiłem przy Tainted Grailu i najpewniej tak będę robić przy następnych kampaniach AR, dopóki nie odzyskają mojego zaufania.
- brazylianwisnia
- Posty: 4081
- Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
- Has thanked: 267 times
- Been thanked: 934 times
Re: Nemesis (Adam Kwapiński)
Głosowanie portfelem to zawsze najlepsza opcja wyrażania niezadowolenia tyle że przy opoznieniach nie dochodzi u mnie do aż takiego rozgoryczenia. Wystarczy mi zwykle, polskie ponarzekanie. Lubie ich gry i chce je kupic tak czy inaczej. Czekając na Retail w wielu przypadkach pozbawiasz wydawcy części zysku(muszą mocno zejść ze swojej prowizji) jednak nie w tym wypadku bo AR z niczego nie schodzi i tracisz na tym tylko Ty płacąc dużo wyższa cenę lub rezygnując z ponad połowy zawartości (Nemesis sam Core będzie pewnie w tanich sklepach kosztował przynajmniej 350zl). Tutaj wybór jaki możesz zrobić to zakup na KS lub całkowita rezygnacja z gry.Acererak pisze: ↑05 sty 2019, 15:36
Jeśli wolisz poczekać zamiast wycofać pieniądze, to dla wydawcy jest to równoznaczne z Twoim zadowoleniem jak klienta. $$ się zgadza, więc po co mamy coś zmieniać i poprawiać na lepsze. Jak dla mnie jedyna sensowna i odczuwalna dla wydawcy (na tyle, że zacznie myśleć) forma okazania niezadowolenia to głosowanie portfelem. Jestem pewien, że gdyby przez opóźnienia więcej ludzi się wycofywało to twórcy kampanii stawaliby na głowie, żeby dopilnować terminów albo podawać bardziej realistyczne daty, albo nie podawać żadnych jeśli nie są pewni (nawet Jordan podał, że na niektórych zamówieniach, tylko nie pamiętam czy LoH czy Nemesis, daty dostawy są po prostu placeholderami, to o czym my tu mówimy...).
Chyba, że masz na myśli czekanie na wersję sklepową bez wsparcia. Wtedy mogę się zgodzić. Sam uważam, że jeśli AR się poprawi to wrócę do wspierania ich kampanii.
Druga sprawa to nie chce by stawali na głowie. Moje priorytety kupujac na KS:
1.Dopracowana, dająca satysfakcję mechanika
2.Zbalansowanie
3.Dodatkowa zawartość lub niższa cena niż retail
4.Jakosc wydania
Także przyspieszanie procesu jest sprzeczne z moimi oczekiwaniami bo będzie wiązało się z kompromisami na jakims polu. Poprostu wspierając jakąś grę na KS trzeba się liczyć że projekt jest jeszcze w fazie projektowania i mogą być opóźnienia a podana data to termin jeśli wszystko pójdzie gładko.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
- brazylianwisnia
- Posty: 4081
- Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
- Has thanked: 267 times
- Been thanked: 934 times
Re: Nemesis (Adam Kwapiński)
Wydaje mi się że na KS płaciłem 330zl w grupowce za Nemesisa więc różnica spora. Chociaż 500zl to i tak taniej niż za ta zawartość w retailu (pewnie ok 700zl)
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Re: Nemesis (Adam Kwapiński)
Jest jeszcze trzecia opcja: sklepy sprzedające wersję z KS.brazylianwisnia pisze: ↑05 sty 2019, 16:35
Głosowanie portfelem to zawsze najlepsza opcja wyrażania niezadowolenia tyle że przy opoznieniach nie dochodzi u mnie do aż takiego rozgoryczenia. Wystarczy mi zwykle, polskie ponarzekanie. Lubie ich gry i chce je kupic tak czy inaczej. Czekając na Retail w wielu przypadkach pozbawiasz wydawcy części zysku(muszą mocno zejść ze swojej prowizji) jednak nie w tym wypadku bo AR z niczego nie schodzi i tracisz na tym tylko Ty płacąc dużo wyższa cenę lub rezygnując z ponad połowy zawartości (Nemesis sam Core będzie pewnie w tanich sklepach kosztował przynajmniej 350zl). Tutaj wybór jaki możesz zrobić to zakup na KS lub całkowita rezygnacja z gry.
Zawsze jest coś co da się poprawić, więc jeśli miałaby być gra idealna, bez wad to oczekiwanie byłoby naprawdę dużo dłuższe zapewne. Oczywiście, że trzeba się liczyć, że w 100% nie jest jeszcze dopracowana, ale wg mnie ideą KS jest zgromadzenie środków na WYDANIE gry a nie jej zaprojektowanie. Projektować możesz bez naprawdę dużych nakładów pieniężnych. Sprawdzenie czy coś jest grywalne, czy też nie dokońca nie wymaga przecież mega olbrzymich figurek żywicznych, które zostały pomalowane. Wystarczy sam papier i długopis w wersji minimum.Także przyspieszanie procesu jest sprzeczne z moimi oczekiwaniami bo będzie wiązało się z kompromisami na jakims polu. Poprostu wspierając jakąś grę na KS trzeba się liczyć że projekt jest jeszcze w fazie projektowania i mogą być opóźnienia a podana data to termin jeśli wszystko pójdzie gładko.
Datę powinno podawać się nie w wersji "jeśli wszystko pójdzie gładko", bo wtedy poślizgi są nie do uniknięcia. Powinno zakładać się ze 3-4 miesiące zapasu na ewentualne obsuwy. W każdej sytuacji życiowej, jeśli ktoś by ciągle miał opóźnienia to przestałbyś z nim pracować (chyba, że ma monopol), czyż nie? Nie inaczej jest tutaj. Nie można tego tłumaczyć "bo taki jest KS, chwalmy AR że łaskawie raczy wydawać gry". Z takim podejściem nic się nie zmieni. Naprawdę inaczej wyglądałby update "Słuchajcie! Udało nam się wyrobić gładko z terminami - dostaniecie grę szybciej niż początkowo planowaliśmy! Hurray!" niż "słuchajcie - jest obsuwa" praktycznie co update. Taka firma z pierwszego updatu wykazałaby się profesjonalizmem. I to jest możliwe. Projekt, który był faktycznie nie był gotowy - mam tu na myśli grę paragrafową Into the Dungeon: https://www.kickstarter.com/projects/92 ... path-book/ Termin dostawy był szacowany na marzec 2019. I wiesz kiedy to dostałem? 15 grudnia 2018. 3,5 miesiąca przed czasem. Można? Można. Fakt, jest to mniejsza rzecz niż praktycznie wszystko co robi AR, ale dało się. Ani razu nie informowali o tym, że termin prawdopodobnie będzie szybszy - po prostu wysłali paczkę. Efekt niesamowity - żadnego hejtu w komentarzach. Wszyscy zadowoleni i wychwalają twórców (zasłużenie) pod niebiosa. Tak się to robi. AR widzi, że obsuwy mają zazwyczaj około roku? Niech dodadzą po pół roku na każdą falę do terminów które sobie zaplanowali. I już będzie inaczej, jakoś uczciwiej wobec wspierających i samych siebie. I nie ma co się bać odpływu backerów. Tainted Grail miał dłuższy niż zwykle czas na drugą falę. I co? Kampania zgromadziła tyle kasy, że jest na 4 miejscu najbardziej fundowanych kampanii planszowych na KS. Niech zaufają trochę backerom, dzięki którym zarabiają i backerzy nie będą mieli powodu do narzekania.
- brazylianwisnia
- Posty: 4081
- Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
- Has thanked: 267 times
- Been thanked: 934 times
Re: Nemesis (Adam Kwapiński)
Kupno w sklepie wersji KS to to samo co kupno na KS tylko kto inny figuruje jako wspierający.
Pisza w kampanii że bardzo możliwe są opóźnienia. Jedyne czego brakuje to mogliby odrazu pisać: termin dostawy paź 2018 - luty 2019, wersję językowe 3 do 6 miesięcy później i każdy byłby zadowolony. Tyle że fakt że to napiszą nic nie zmienia w terminie dostawy gry. Wierzę w to że z każdą kolejną kampania lepiej znają cały proces produkcyjny więc z TG wszystkie opóźnienia będą poniżej 3 miesięcy.
Pisza w kampanii że bardzo możliwe są opóźnienia. Jedyne czego brakuje to mogliby odrazu pisać: termin dostawy paź 2018 - luty 2019, wersję językowe 3 do 6 miesięcy później i każdy byłby zadowolony. Tyle że fakt że to napiszą nic nie zmienia w terminie dostawy gry. Wierzę w to że z każdą kolejną kampania lepiej znają cały proces produkcyjny więc z TG wszystkie opóźnienia będą poniżej 3 miesięcy.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
- pavel
- Posty: 795
- Rejestracja: 09 sie 2015, 13:45
- Lokalizacja: EU
- Has thanked: 74 times
- Been thanked: 112 times
Re: Nemesis (Adam Kwapiński)
@brazylianwisnia
Tu nie ma w kampaniach AR mowy o projektowaniu. Chyba, że jakieś dodatki A to już mało profesjonalne. Sam autor pisał, że w momencie startu kampanii, gra jest w 99,99% taka jaka będzie wyprodukowana. Mnie martwi, ze dodatki są trochę "oderwane" od całości. Coś na zasadzie: Mamy Core box'a prawie złożonego. Jutro zaczynamy KS, a add-ony i sg, dodatki ...coś się wymyśli. Ja byłem cierpliwy przy LoH ostatni raz. Teraz czekam na wersję retail i nie żałuję.
Tu nie ma w kampaniach AR mowy o projektowaniu. Chyba, że jakieś dodatki A to już mało profesjonalne. Sam autor pisał, że w momencie startu kampanii, gra jest w 99,99% taka jaka będzie wyprodukowana. Mnie martwi, ze dodatki są trochę "oderwane" od całości. Coś na zasadzie: Mamy Core box'a prawie złożonego. Jutro zaczynamy KS, a add-ony i sg, dodatki ...coś się wymyśli. Ja byłem cierpliwy przy LoH ostatni raz. Teraz czekam na wersję retail i nie żałuję.
- brazylianwisnia
- Posty: 4081
- Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
- Has thanked: 267 times
- Been thanked: 934 times
Re: Nemesis (Adam Kwapiński)
Nie widzę tego oderwania. W Nemesis masz inny zestaw potworów które mają inne zachowania, druga ekipę ze swoimi umiejętnościami, dodatkowa postać, inne tryby gry. Wszystko to urozmaica zabawe. Piszą przecież że główny koncept jest skończony ale są jeszcze testy, balansowanie a dodatki są ledwie lizniete. Retail pewnie odstraszylby mnie cena i czekałbym na niego tak samo długo. Mrozenie pieniędzy to kie problem bo w tym czasie zarobilbym na nich może kilkanascie zł.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Re: Nemesis (Adam Kwapiński)
No nie wiem. Retaile kupowane są na pewno hurtwo, a więc w sześciopakach. Zatem czy zamówię czy nie, sklep zawsze zamówi generalnie tyle samo (na podstawie innych KS tego typu oraz popularności danej kampanii). Stąd wynika, że AR i tak dostanie pieniądze od sklepu. Poza tym dużo prościej anulować zamówienie w razie czego, bo pieniądze są cały czas u mnie.brazylianwisnia pisze: ↑05 sty 2019, 17:17 Kupno w sklepie wersji KS to to samo co kupno na KS tylko kto inny figuruje jako wspierający.
To prawda, byłoby dużo lepiej. I zgadza się, że nie zmienia to nic w terminie - ale zmienia w podejściu do klienta a to jest dla mnie ważne. Poważne podejście do klienta = szansa na dobre wsparcie gry po jej wydaniu (popatrz tylko, co stało się z TWoMem...). Co do poznawania procesu produkcyjnego - kurczę, Nemesis to która gra AR? Nie pierwsza, bo wtedy to jasne że się uczymy. Druga - no też nie, a wtedy to oczywiste, bo poprawiamy błędy i sprawdzamy czy poprawki są dobrze. Nemesis to nawet nie trzecia ich gra. Wydaje się, że na tym etapie powinni umieć już dużo przewidzieć (a zwłaszcza Chiński Nowy Rok). Owszem, człowiek uczy się całe życie, ale powinien też być choć trochę przewidujący. Jeśli taki nie jest, to błędów popełnia więcej niż trzeba. Wiadomo, że siła wyższa czasem się zdarzy i jest to usprawiedliwione. Jednak AR tłumaczy się takimi rzeczami, które pod to nie podpadają. Jestem pewien, że znowu jakieś głupotki i rzeczy do przewidzenia ich zaskoczą przy TG. Do tej pory tak było i nie mam powodu uwierzyć, że tym razem może będzie w końcu inaczej. Inna też sprawa co do wersji językowych, że każdą ich grę wydaje inny wydawca (przynajmniej polskie, nie wiem jak z innymi jest). To na pewno też utrudnia w jakimś stopniu wyszacowanie terminów, ale bez przesady. Jeśli AR się uczy, to według mnie robi to bardzo powoli, co sprawia wrażenie że jest to firma, która trochę za szybko urosła.Pisza w kampanii że bardzo możliwe są opóźnienia. Jedyne czego brakuje to mogliby odrazu pisać: termin dostawy paź 2018 - luty 2019, wersję językowe 3 do 6 miesięcy później i każdy byłby zadowolony. Tyle że fakt że to napiszą nic nie zmienia w terminie dostawy gry. Wierzę w to że z każdą kolejną kampania lepiej znają cały proces produkcyjny więc z TG wszystkie opóźnienia będą poniżej 3 miesięcy.
- brazylianwisnia
- Posty: 4081
- Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
- Has thanked: 267 times
- Been thanked: 934 times
Re: Nemesis (Adam Kwapiński)
Przecież przewidzieli nowy rok bo ciężko o tym nie wiedzieć tyle że zakładali zapakowanie na statki wszystkiego przed nim. Z tego co napisali to za opóźnienie odpowiadają retailowi wydawcy którzy nie zdarzyli z tłumaczeniem a opóźnienie bedzie duże bo będą wstrzymane pracę na miesiąc. Nie wiem o co chodzi z TWoM? Szczególnie że tam AR mialo prawa tylko do KSowej wersji gry a po tym prawa należą do Galakty.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Re: Nemesis (Adam Kwapiński)
w takim razie KS nie jest dla Ciebie.
nie pisze tego zlosliwie. AR nie sa jedyni ktorzy maja problem z dostarczaniem produktu na czas ktory kiedys tam sobie zalozyli.
na tym etapie juz raczej nie mozesz wycofac pieniedzy.
i tak. mozna poczekac na wersje sklepowe. trzeba sie jednak liczyc z tym, ze nie bedzie to wersja z KSa i bedzie drozsza.
- kaimada
- Posty: 1130
- Rejestracja: 06 sty 2007, 13:58
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 126 times
Re: Nemesis (Adam Kwapiński)
Dobra dobra, angielskie dodatki do Lords od Hellas będą miały rok opóźnienia także tego...
Ja rozumiem że można mieć problemy. Ok. Jednak AR nigdy więcej nie będę wspierał na KS. Kto chce wspiera i mam nadzieję że będzie zadowolony. Ja się nie chce irytować i wolę poczekać na wersję sklepową.
Ja rozumiem że można mieć problemy. Ok. Jednak AR nigdy więcej nie będę wspierał na KS. Kto chce wspiera i mam nadzieję że będzie zadowolony. Ja się nie chce irytować i wolę poczekać na wersję sklepową.
- Muad'Dib
- Posty: 1558
- Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 61 times
- Been thanked: 106 times
Re: Nemesis (Adam Kwapiński)
Mam na koncie trochę projektów z KS i żaden nie miał takich obsuw jak produkty AR i wszystko tam było od początku jasne. A wszelkie opóźnienia były dużo wcześniej ogłaszane Także KS jest jak najbardziej dla mnie, może po prostu powinienem omijać niektóre firmy
Żeby nie było takiego mega offtopu to dodam, że sam proces doręczania wersji ENG pozwala myśleć, że wszelkie pogłoski o problemach ze strona FOX były raczej wydumane
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
- YoYo
- Posty: 378
- Rejestracja: 02 sty 2018, 21:07
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 40 times
- Been thanked: 33 times
- Kontakt:
Re: Nemesis (Adam Kwapiński)
Taaaa, to sobie poczekamy na PL, jednak rację mieli ci co tutaj wcześniej pisali o II kwartale i coś bliżej maja (o ile to będzie maj jeszcze! ).Ok guys, so for everyone waiting for language edition we owe you an update on things. Unfortunately, we have a bad news - due to Chinese new year (yup, this again...) there will be around 1-1,5 month delay.
We really hoped to finish translations a month before Chinese new year (which is in Febuary and our factory closes for almost whole month. This is happening everywhere in China.) so that we will manage to produce language editions before CNY. Unfortunately, Christmas time proved to be a really busy period of time for retail partners. We probably could have plan it better, but at some point it becomes chain reaction - English edition got delayed 2 month, translation process gets shifted into pre-Christmas, then we have CNY.
Overall, currently we estimate with big probability that production of paper components (plastic components are already produced) will start in March and take 30 days, then we will have around 30 days on transportation - so Language editions should be delivered early in May.
We know that this is not the news you would like to hear and we know it is disappointing as you would like your games earlier. We are sorry for that. But we are pretty sure that our language edition partners that prepares language edition of Core Box will be able to create a great translation and overall quality of your games will be worth the wait!
Raczej nic na KS już od nich nie wezmę, opłacalność tego interesu z lekka jest zastanawiająca (znając życie w sklepie wersja PL będzie finalnie taniej, albo podobnie, brałem pakiet za coś koło 660zł na nasze, core plus addony), a jakoś z tym "dużo wcześniej się pogra" to jak widać wyżej. Uniknie się przynajmniej rozczarowania.
Może podeszli za ambitnie do tego pomysłu? Nie wiem, ale to też nie pierwsza ich gra i nie pierwszy KS. Powinno być coś extra free za tak dużą obsuwę, ta mata czy coś takiego lepszego.
Re: Nemesis (Adam Kwapiński)
A może jest odwrotnie i KS nie jest dla nich? Ja też rzadko aż tyle problemów widuję (a jednak nie tylko gry od AR funduję )
Oczywiście, że można wycofać pieniądze. Nie bezpośrednio z KS. Wystarczy napisać do supportu gamefounda. Nawet jak już grę dostaniesz. Tak było z TWoMem, tak było z LoHem, i tak będzie z Nemesis oraz jakąkolwiek grą od AR. Tak jest także z większością projektów na KS, z którymi miałem do czynienia. Przeczytaj sobie choćby pierwszy akapit na poniższym obrazku.
Spoiler:
Niekoniecznie. Wspomniany mepel sprzedaje wersje z KS takiego LoH do dzisiaj. Na allegro itp na pewno też zawsze coś się znajdzie. A czy droższa, to zależy ile normalna wersja retail wraz z tymi dodatkami (pamiętajmy że tu prawie nie ma KS exclusive) by wyszła. Może się okazać, że wyjdzie tyle samo lub nawet taniej jak się je porówna (razem z dodatkami). Taki Lords of Hellas (podstawka nie KS) kosztuje 400 zł - czyli tyle co Core Box na KS, a w ramach którego miałeś jeszcze Stretch Goale (nawet może parę złotych drożej wychodzi, bez patrzenia na koszt wysyłki).i tak. mozna poczekac na wersje sklepowe. trzeba sie jednak liczyc z tym, ze nie bedzie to wersja z KSa i bedzie drozsza.
Pytanie jak duże było opóźnienie, bo jeśli od razu było wiadomo że będzie 3 lata czekać to problemu nie ma... No i jak wspomniałem to zależy od projektu - na wspomniane wyżej Into the Dungeon czekałem całe 2 miesiące, nie wspominając, że przyszło sporo przed czasem.