Która z gier najmniej wam się znudziła po miesiącach grania?

Tutaj można dyskutować na tematy ogólnie związane z grami planszowymi, nie powiązane z konkretnym tytułem.
Awatar użytkownika
udziar
Posty: 6
Rejestracja: 09 sty 2008, 16:27
Lokalizacja: Gdańsk

Która z gier najmniej wam się znudziła po miesiącach grania?

Post autor: udziar »

Witam,

Powiedzcie do której gry wracacie w kółko i w kółko po miesiacach a może latach grania?
A może macią którąś która uważacie za "przełom" w waszym patrzeniu na gry?

A pytanie 2-gie troche zawężone: Do ktorej sposrod tych przygodówek wracacie najczęściej:
A-Roundbound
B-Shadows Over Camelot
C-Prophecy
Awatar użytkownika
komar france
Posty: 79
Rejestracja: 31 sty 2006, 11:09
Lokalizacja: Bieruń

Re: Która z gier najmniej wam się znudziła po miesiącach grania?

Post autor: komar france »

W mojej małej kolekcji jest to bezapelacyjnie Puerto Rico (gram regularnie od półtora roku).
Awatar użytkownika
Filippos
Posty: 2466
Rejestracja: 02 sty 2007, 16:54
Lokalizacja: Wawa, sercem w Wawie, nogą w wawie i innymi częściami ciała też;))

Re: Która z gier najmniej wam się znudziła po miesiącach grania?

Post autor: Filippos »

U mnie takim ever greenem jest Carcassonne.
Co do przygodówek to z tych trzech gier grałem tylko w SoC i choć jest to bardzo dobra gra to na peno nie taka w którą można grać codziennie.
Zwykle gram w to co mam
Moja strona o projektowaniu: http://milunski.com/
Awatar użytkownika
Don Simon
Moderator
Posty: 5623
Rejestracja: 10 wrz 2005, 16:28
Lokalizacja: Warszawa, sercem w Jozefowie ;-)
Been thanked: 1 time

Re: Która z gier najmniej wam się znudziła po miesiącach grania?

Post autor: Don Simon »

W zadna gre nie gram na okraglo.
Tyle ich jest, ze poza testowaniem w zadna nie gram czesciej niz raz na 2-3 miesiace.

Pozdrawiam
Szymon