Programowanie ruchów

Zastanawiasz się co kupić? Poszukujesz gry dla 2 osób? A może najzabawniejszej gry dla 3-6 osób Reinera Knizia o kosmosie, zaczynającej się na literę Z? Pomożemy!
Awatar użytkownika
kudlacz135
Posty: 645
Rejestracja: 15 sie 2013, 21:39
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Programowanie ruchów

Post autor: kudlacz135 »

Cześć, szukam gry z programowaniem ruchów. Nie grałem w za dużo takich tytułów (Lords of Xidit, Wiek Złodziei), a podoba mi się bardzo ten motyw. Polećcie coś najfajniejszego co spotkało was w tym temacie. Liczba graczy, tematyka i ciężar są drugorzędne :)
Awatar użytkownika
arturpe
Posty: 469
Rejestracja: 12 lis 2014, 21:11
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Programowanie ruchów

Post autor: arturpe »

Robo rally albo Metallum, spośród tych co znam.

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Gromb
Posty: 2820
Rejestracja: 08 paź 2015, 19:09
Lokalizacja: Katowice
Has thanked: 841 times
Been thanked: 363 times

Re: Programowanie ruchów

Post autor: Gromb »

Wspomniane Metallum, 7 Ronin, Outer rim. Z tych wymienionych najwięcej radości miałem przy Metallum.

Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka
The Corps Is Mother, the Corps Is Father
Awatar użytkownika
Xfenix
Posty: 186
Rejestracja: 05 wrz 2016, 23:24
Lokalizacja: Wałbrzych
Has thanked: 12 times
Been thanked: 15 times

Re: Programowanie ruchów

Post autor: Xfenix »

Również polecam grę Metallum. Najlepsza gra z programowaniem ruchów z jaką miałem do czynienia. Na dodatek można ją kupić w bardzo dobrej cenie.
Awatar użytkownika
Andy
Posty: 5129
Rejestracja: 24 kwie 2005, 18:32
Lokalizacja: Piastów
Has thanked: 77 times
Been thanked: 192 times

Re: Programowanie ruchów

Post autor: Andy »

Duel in the Dark, albo znacznie cięższe w tej samej tematyce Bomber Command.

Inna lotnicza: Wings of War/Wings of Glory.

A na ziemi: Duel of the Giants.
Gdy wszystko inne zawiedzie, rozważ skorzystanie z instrukcji.
Nesmeer

Re: Programowanie ruchów

Post autor: Nesmeer »

Poza wyżej wspomnianymi mamy także Colt Express oraz Pokój 25
Awatar użytkownika
szutek
Posty: 430
Rejestracja: 17 wrz 2011, 17:42
Has thanked: 16 times
Been thanked: 32 times

Re: Programowanie ruchów

Post autor: szutek »

Jeżeli dobrze definiuję progranowanie ruchów to z lekkich gierek rodzinnych z tą mechaniką znam Colt Express i Kajko i Kokosz: Wyprawa Śmiałków (zwane też River Dragons). Bardziej do gustu przypadła mi ta druga.
Awatar użytkownika
garg
Posty: 4476
Rejestracja: 16 wrz 2009, 15:26
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1425 times
Been thanked: 1100 times

Re: Programowanie ruchów

Post autor: garg »

Himalaya (lub re-theme Lords of Xidit), Edo.
Mam / Sprzedam/wymienię
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)

Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
Awatar użytkownika
Tomzaq
Posty: 1725
Rejestracja: 09 maja 2014, 18:27
Lokalizacja: Silesia Superior
Has thanked: 112 times
Been thanked: 85 times

Re: Programowanie ruchów

Post autor: Tomzaq »

Who is John Galt?
Posiadam
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8740
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2652 times
Been thanked: 2332 times

Re: Programowanie ruchów

Post autor: Curiosity »

Goblins INC
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Indar
Posty: 1057
Rejestracja: 25 sty 2013, 22:17
Lokalizacja: Łomża
Has thanked: 11 times
Been thanked: 39 times
Kontakt:

Re: Programowanie ruchów

Post autor: Indar »

Shogun.
LongJohn
Posty: 199
Rejestracja: 13 sty 2015, 23:03
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 7 times
Been thanked: 29 times

Re: Programowanie ruchów

Post autor: LongJohn »

Najbardziej zaawansowane to chyba Dominant Species ;)
lhw
Posty: 76
Rejestracja: 18 lut 2014, 21:02
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 6 times

Re: Programowanie ruchów

Post autor: lhw »

Badacze Głębin. Aby móc wykonać ruch, najpierw trzeba zaprogramować swojego robota na odpowiednią akcję.
chantelle
Posty: 84
Rejestracja: 27 wrz 2014, 22:55

Re: Programowanie ruchów

Post autor: chantelle »

mechs vs minions
Awatar użytkownika
Bea
Posty: 4478
Rejestracja: 28 lis 2012, 10:51
Lokalizacja: Skawina k/Krakowa
Been thanked: 6 times

Re: Programowanie ruchów

Post autor: Bea »

Indar pisze:Shogun.
+1 Również bardzo polecam. Świetna gra.
Awatar użytkownika
tomb
Posty: 4130
Rejestracja: 22 lut 2012, 10:31
Has thanked: 311 times
Been thanked: 343 times

Re: Programowanie ruchów

Post autor: tomb »

2 de mayo
"Jak kto ma swój rozum, ten głupi nie jest [...] Głupie są te, co cudzy rozum mają."
Awatar użytkownika
dicer
Posty: 755
Rejestracja: 11 sty 2014, 00:57
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times

Re: Programowanie ruchów

Post autor: dicer »

Antler Island
Awatar użytkownika
pikpol
Posty: 523
Rejestracja: 02 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Chełmża
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Programowanie ruchów

Post autor: pikpol »

Star Craft
Awatar użytkownika
louiscyphre
Posty: 931
Rejestracja: 29 mar 2014, 18:21
Lokalizacja: okolice Jastrzębia-Zdroju
Has thanked: 95 times
Been thanked: 66 times

Re: Programowanie ruchów

Post autor: louiscyphre »

Space Alert
Om nom nom
Posty: 114
Rejestracja: 29 wrz 2012, 15:45
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Programowanie ruchów

Post autor: Om nom nom »

Robo Rally jest znakomite
.
Awatar użytkownika
Nataniel
Administrator
Posty: 5293
Rejestracja: 03 cze 2004, 20:46
Lokalizacja: Gdańsk Osowa
Been thanked: 6 times
Kontakt:

Re: Programowanie ruchów

Post autor: Nataniel »

Om nom nom pisze:Robo Rally jest znakomite
Nie, jest fatalne. Dłuży się jak flaki z olejem, nowa wersja jest absurdalnie wydłużona przez ciągłe sprawdzanie inicjatywy (odległość od anteny). Ta gra ma sens wyłącznie w trybie Team Deathmatch lub Capture the Flag, w podstawowym trybie w zasadzie nie da się grać.
= Artur Nataniel Jedlinski | GG #27211, skype: natanielx =
= Festiwal gier planszowych w Gdyni - GRAMY! =
Awatar użytkownika
Koshiash
Posty: 937
Rejestracja: 01 sty 2010, 17:45
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 32 times
Been thanked: 119 times

Re: Programowanie ruchów

Post autor: Koshiash »

Nataniel pisze:
Om nom nom pisze:Robo Rally jest znakomite
Nie, jest fatalne. Dłuży się jak flaki z olejem, nowa wersja jest absurdalnie wydłużona przez ciągłe sprawdzanie inicjatywy (odległość od anteny). Ta gra ma sens wyłącznie w trybie Team Deathmatch lub Capture the Flag, w podstawowym trybie w zasadzie nie da się grać.
O wielu grach mogę powiedzieć, że dłużą się jak flaki z olejem, ale na pewno nie o Robo Rally. Ta gra ma swoje wady (mnie na przykład irytuje konieczność ciągłego przetasowywania kart), jednak wykonanie programów jest szybkie i zwykle dostarcza sporo śmiechu. W nową wersję nie grałem, może coś jest skopane.
Awatar użytkownika
rattkin
Posty: 6518
Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 382 times
Been thanked: 929 times

Re: Programowanie ruchów

Post autor: rattkin »

Nie jest. Nataniel chyba wstał lewą nogą dziś po prostu.

RR to najlepsza gra z programowaniem ruchów, jaką mogę sobie wyobrazić. Nie jest pozbawiona wad (w starej wersji, brak balansu powerupów, przetasowywanie talii, w nowej wsiurskie wydanie i durna antena), ale i tak w swojej kategorii nie ma równych. Nie wiem jak można powiedzieć o grze, która rozgrywalna jest symultanicznie (a runda trwa jakieś 30 sekund) i można ją dowolnie skalować czasowo w trakcie setupu, że się dłuży jak flaki z olejem. Mam obydwie wersje, obydwie kocham. Fantastyczny generator śmiechu.
Awatar użytkownika
kwiatosz
Posty: 7874
Rejestracja: 30 sty 2006, 23:27
Lokalizacja: Romford/Londyn
Has thanked: 132 times
Been thanked: 416 times
Kontakt:

Re: Programowanie ruchów

Post autor: kwiatosz »

Dolaczam do frakcji znudzonych RR - ale gralem tyle lat temu, ze jeszcze nie bylo oczywiste, ze tylko male plansze sie nadaja do grania. Teraz, uzbrojony w te wiedze, moze bym zdanie zmienil. Gralem w wersje produkowana przez Granne, wiec raczej stara.
Czy istnieje miejsce bardziej pełne chaosu niż Forum? Jednak nawet tam możesz żyć w spokoju, jeśli będzie taka potrzeba" - Seneka, Listy moralne do Lucyliusza , 28.5b

ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
Awatar użytkownika
rattkin
Posty: 6518
Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 382 times
Been thanked: 929 times

Re: Programowanie ruchów

Post autor: rattkin »

kwiatosz pisze:Gralem w wersje produkowana przez Granne, wiec raczej stara.
???
ODPOWIEDZ