Strona 41 z 98

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 27 wrz 2019, 18:48
autor: khuba
W polskiej dosc jasno jest napisane :
Jeżeli nie zostanie odrzucona wcześniej, karta Mocy pozostaje w grze przez X tur Nemezis, zanim jej efekt zostanie rozpatrzony. Podczas fazy głównej Nemezis, należy usunąć po jednym żetonie Mocy, z każdej karty Mocy znajdującej się w grze. Jeżeli na karcie Mocy nie ma żadnych żetonów, należy rozpatrzyć jej efekt, a następnie ją odrzucić"

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 30 wrz 2019, 20:17
autor: preshiq
Czy Portal podawał dokładną datę premiery Wiecznej Wojny ?

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 30 wrz 2019, 21:16
autor: MManiekM
Marrr84 pisze: 30 wrz 2019, 20:17 Czy Portal podawał dokładną datę premiery Wiecznej Wojny ?
Może w tym roku będzie. Przecież przedruk kilku kart zajmuje co najmniej pół roku.

Tak na serio, podobno listopad.

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 06 paź 2019, 11:21
autor: tommyray
Ukazała się wersja elektroniczna Aeon's End autorstwa Handelabra Studio LLC
Link do wersji iOS https://apps.apple.com/pl/app/aeons-end ... 90287?l=pl
Jest też oczywiście wersja androidowa i dla Windows na Steam

Na razie tylko podstawka bez dodatków.

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 06 paź 2019, 14:46
autor: omas
tommyray pisze: 06 paź 2019, 11:21 Ukazała się wersja elektroniczna Aeon's End autorstwa Handelabra Studio LLC
Link do wersji iOS https://apps.apple.com/pl/app/aeons-end ... 90287?l=pl
Jest też oczywiście wersja androidowa i dla Windows na Steam

Na razie tylko podstawka bez dodatków.
Z wersja na androida sie troszke kolega pospieszyl. Przynajmniej na ta chwile nie ma w markecie.

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 06 paź 2019, 15:45
autor: aeiou871
omas pisze: 06 paź 2019, 14:46
tommyray pisze: 06 paź 2019, 11:21 Ukazała się wersja elektroniczna Aeon's End autorstwa Handelabra Studio LLC
Link do wersji iOS https://apps.apple.com/pl/app/aeons-end ... 90287?l=pl
Jest też oczywiście wersja androidowa i dla Windows na Steam

Na razie tylko podstawka bez dodatków.
Z wersja na androida sie troszke kolega pospieszyl. Przynajmniej na ta chwile nie ma w markecie.
Jest już wersja na androida, ale wyłącznie na tablety (link). W przyszłości być może powstanie wersja na telefony.

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 06 paź 2019, 22:38
autor: Jiloo
aeiou871 pisze: 06 paź 2019, 15:45 Jest już wersja na androida, ale wyłącznie na tablety (link). W przyszłości być może powstanie wersja na telefony.
Wersja na iOS też jest tylko na iPada z tego co widzę.

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 11 paź 2019, 23:45
autor: Sroczka
Czy mogę gdzieś znaleźć spis oryginalnie zapakowanych kart talii z podstawki? Chodzi mi o to co znajduje się i jakie nr kart pod znakami STOP A, B, C...i w jakiej kolejności, mam grę z drugiej ręki a chciałbym poznać wszystko od początku. A może ktoś z Was wie jak to poukładać tak, jak było od nowości?

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 12 paź 2019, 00:02
autor: japanczyk
Sroczka pisze: 11 paź 2019, 23:45 Czy mogę gdzieś znaleźć spis oryginalnie zapakowanych kart talii z podstawki? Chodzi mi o to co znajduje się i jakie nr kart pod znakami STOP A, B, C...i w jakiej kolejności, mam grę z drugiej ręki a chciałbym poznać wszystko od początku. A może ktoś z Was wie jak to poukładać tak, jak było od nowości?
Zrób sobie setup rynku z instrukcji, nic więcej Ci nie potrzeba. Tam też są opisani magowie na początek - keldorn czy jakoś tak i ktoś jeszcze

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 12 paź 2019, 07:38
autor: RUNner
Sroczka pisze: 11 paź 2019, 23:45 Czy mogę gdzieś znaleźć spis oryginalnie zapakowanych kart talii z podstawki? Chodzi mi o to co znajduje się i jakie nr kart pod znakami STOP A, B, C...i w jakiej kolejności, mam grę z drugiej ręki a chciałbym poznać wszystko od początku. A może ktoś z Was wie jak to poukładać tak, jak było od nowości?
Proponuję od razu zagrać z losowym rynkiem. To prosta mechanicznie gra i nie ma sensu bawić się w tutoriale. Moim zdaniem ta "ustawka" kart zaszkodziła grze, bo wiele osób grając na takim układzie pierwszy raz, zraziło się do AE przez niski poziom trudności.

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 12 paź 2019, 13:04
autor: seki
No i muszę w końcu przyznać wam rację w kwestii podstawowego poziomu trudności. Od pierwszych partii grałem błędnie z dużym utrudnieniem i było fajnie z 25% stosunkiem wygranych. Ostatnio zagrałem z najtrudniejszym bossem na zwykłym łatwym poziomie z losowym rynkiem i magami no i łatwo wygrałem za pierwszym razem. Nie ma sensu grać na podstawowym poziomie.

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 12 paź 2019, 13:25
autor: RUNner
Przy niekorzystnym rynku nawet normalny poziom trudności mocno wzrasta.

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 12 paź 2019, 14:35
autor: khuba
Czy warto czy nie to juz każdy powinien sam zadecydowac. Ja jednak proponuje zaczynac zgodnie z instrukcją az ktos nie stwierdzi ze ma za łatwo.
(ja na przyklad poza pierwszym razem nic nie wygrywam;p)

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 12 paź 2019, 16:17
autor: japanczyk
seki pisze: 12 paź 2019, 13:04 No i muszę w końcu przyznać wam rację w kwestii podstawowego poziomu trudności. Od pierwszych partii grałem błędnie z dużym utrudnieniem i było fajnie z 25% stosunkiem wygranych. Ostatnio zagrałem z najtrudniejszym bossem na zwykłym łatwym poziomie z losowym rynkiem i magami no i łatwo wygrałem za pierwszym razem. Nie ma sensu grać na podstawowym poziomie.
What?
Nie wiem w ile osób grasz, ale na podstawowym poziomie na 4 osoby normalny tryb mam 75% przegranych.
Na dwie osoby jest 25% przegranych, ale wciaz...

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 12 paź 2019, 17:11
autor: xBronsonx
Mnie również pierw dziwią wypowiedzi o niskim poziomie wyzwania w tej grze. A potem dopada mnie przygnębienie, że jesteśmy tak słabi i chyba głupi, bo Nemesis leją nas na lewo i prawo. Nie licząc pierwszego Nemesis, pokonanie kolejnych to było zawsze kilka podejść (a jeszcze nie wszyscy polegli ;) ) i ogromna radocha, że się w końcu udało. Grałem solo, we 2, 3 i 4 graczy, zawsze losowymi magami i targiem i zazwyczaj się kończy podobnie (czyli płaczem).
Gnieworodny na trudnym poziomie rozjechał nas jak walec, nawet nie chcę myśleć, jak będzie z kolejnymi Nemesis...

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 12 paź 2019, 19:40
autor: seki
japanczyk pisze: 12 paź 2019, 16:17
seki pisze: 12 paź 2019, 13:04 No i muszę w końcu przyznać wam rację w kwestii podstawowego poziomu trudności. Od pierwszych partii grałem błędnie z dużym utrudnieniem i było fajnie z 25% stosunkiem wygranych. Ostatnio zagrałem z najtrudniejszym bossem na zwykłym łatwym poziomie z losowym rynkiem i magami no i łatwo wygrałem za pierwszym razem. Nie ma sensu grać na podstawowym poziomie.
What?
Nie wiem w ile osób grasz, ale na podstawowym poziomie na 4 osoby normalny tryb mam 75% przegranych.
Na dwie osoby jest 25% przegranych, ale wciaz...
Poziom trudności w tej grze to jak widać temat rzeka. Grałem wyłącznie na dwóch magów, czasami solo na dwie ręce, czasami w rzeczywistym duecie. Sam jeszcze przed chwilą byłem w obozie "trudno wygrać" i szukałem tu na forum przyczyny czemu inni piszą o niskim poziomie trudności. Po czym okazało się, że kilkanaście partii grałem źle i po kolejnych testach przeszedłem do obozu "łatwa gra". Cóż... Obiektywnie tego nie ocenimy. Najważniejsze by każdy dobrze się bawił i grał w takim trybie trudności jaki mu odpowiada.

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 12 paź 2019, 20:35
autor: Sroczka
Jako że właśnie chcę zacząć grę (solo na razie) napiszcie jakie błędy popełnialiście że mieliście tak pod górkę?

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 12 paź 2019, 20:47
autor: japanczyk
Sroczka pisze: 12 paź 2019, 20:35 Jako że właśnie chcę zacząć grę (solo na razie) napiszcie jakie błędy popełnialiście że mieliście tak pod górkę?
Kolega wyżej np. aktywował karty z Mocą co ture, zamiast odczekac az zejda zetony, aktywowac raz i wyrzucic.

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 12 paź 2019, 21:41
autor: Sroczka
japanczyk pisze: 12 paź 2019, 20:47
Sroczka pisze: 12 paź 2019, 20:35 Jako że właśnie chcę zacząć grę (solo na razie) napiszcie jakie błędy popełnialiście że mieliście tak pod górkę?
Kolega wyżej np. aktywował karty z Mocą co ture, zamiast odczekac az zejda zetony, aktywowac raz i wyrzucic.
Hardcore home rulez!

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 12 paź 2019, 21:57
autor: xBronsonx
Ja gram na solo jednym losowo dobranym magiem, losowym targiem, Nemesis na trudnym poziomie, ale z czterema kartami tury dla mnie (na solo Nemesis na normalnym poziomie z trzema moimi kartami jakoś nie stanowił zbytnio wyzwania, zaś na trudnym było mi nadzwyczaj trudno. Zaś grając w ten sposób jest nadal trudno, ale mam szansę :wink: ).
Nie grałem na dwóch magów, bo dosyć często i tak grywam z różną liczbą graczy, a tak mimo wszystko są trochę inne odczucia. Z jednej strony nie ma fajnego oddziaływania magów na siebie nawzajem, ale z drugiej klimat jest fajny stając w pojedynkę przeciwko potworom i będąc jedyną nadzieją miasta 8)

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 14 paź 2019, 11:43
autor: Wosho
Grajac na dwoch magow kazdy nemesis z podstawki i pierwszej fali na poziomie normalnym jest dla ogranego gracza na jedno, gora dwa podejscia, z wybranymi magami i losowym rynkiem.
Jesli kogos nemesis na normalu masakruje to albo cos zle gra i sobie utrudnia albo po prostu nie umie grac :(

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 14 paź 2019, 11:53
autor: KurikDeVolay
Dla mnie, grając z randomizerem, z losowymi magami i losowym rynkiem gra jest akurat. Uruchamiam trudniejszy tryb tylko jeśli widzę, że gra rozstrzygnięta na naszą korzyść już za pomocą samego ułożenia rynku.

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 14 paź 2019, 12:36
autor: j_g
Dla mnie balans podstawki jest bardzo ok. Nie grałem wiele. Przeważnie wygrywaliśmy, ale często rzutem na taśmę.

Jeśli, z kolei, jest mocno za łatwo to proponuję zwrócić uwagę, czy zaklęcia na zamknięte bramy wystawiane są jedynie po apgrejdzie bram w danej turze. Raz dałem ciała i tak nie zagrałem, bo zapomniałem o tej zasadzie po dłuższej przerwie. Niby oczywiste, ale jeśli ktoś nie diskardował kart mocy to tym bardziej nie zdziwiłaby mnie taka kwestia.

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 14 paź 2019, 17:44
autor: _leigam_
Spoiler:
Aktualizacja

Skonczone 2 male dodatki na normalu, jak zwykle wszystko losowe. Bardzo proste. Ten z torem zepsucia czy czyms tam w ogole sie nie przesunal. Ten z 7ka tez proacizna.

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 15 paź 2019, 10:58
autor: polwac
Odnośnie poziomu trudności to na podstawie tego LINK jest szansa, że War Eternal będzie trudniejsze od podstawki :)