Strona 1 z 4

Cyberpunk 2077 – Afterlife (Andrea Chiarvesio, Eric M. Lang)

: 01 sie 2019, 16:29
autor: japanczyk
CMON właśnie ogląsił, że zrobią karciankę w Cyberpunku.
Skok na ksę czy coś co będzie miało ręce i nogi?

https://cmon.com/news/cmon-announces-cy ... -card-game

Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)

: 01 sie 2019, 16:33
autor: MiXB
Znając CMON to obie rzeczy na raz. Ich gry nigdy nie są złe, ale zawsze to skok na kasę. :lol:

Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)

: 01 sie 2019, 16:35
autor: rastula
pytanie jest retoryczne (skok) - choć z drugiej strony cmon / lang tłuką sprawdzone mechaniki więc to pewnie nie będzie skopane doszczętnie tylko pewnie zerowo odkrywcze, pewnie dość proste ...ale jak na pierwszą planszówkę dla fanów gier video to i tak będzie wow (ew. ja ...... , mogli zrobić fajne monopoly a nie taki syf) ...

Poproszę jednak bez wulgaryzmów. Odi

Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)

: 01 sie 2019, 16:37
autor: Moonday
Osobiscie trzymam kciuku, ale jestes sceptyczny. Tematykę cyberpunka lubię, ale nie zapłacę ani grosza za grę, która będzie słaba, albo nawet przeciętna. Tak czy inaczej będę obserwował temat :)

Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)

: 01 sie 2019, 16:39
autor: japanczyk
No właśnie jak dla mnie to wielki znak zapytania - zapowiedziany God of War nie wygląda porywająco, Bloodborne zapowiada się fajnie, ale dosyć prosto, a Trudvang ma problemy z zainteresowaniem ludzi ze wzgledu na slabe wytlumaczenie mechaniki i sam do konca nie wiem czy to bedzie ciekawy bagbuilding czy gra bedzie mnie grała ;-)

Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)

: 01 sie 2019, 16:40
autor: Markus
Bardzo ładnie weszli współpracę z REDami i podpięli się pod przyszłoroczną premierę Cyberpunka na konsole.
Nawet grafiki są wzięte z trailera gry video np kobieta robiąca makijaż.

Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)

: 01 sie 2019, 17:00
autor: Ravn
Nie chcieli redzi zrobic planszowki z Trzewiczkiem? Nie spodobalo im sie ostatnio czy jak? :wink:

Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)

: 01 sie 2019, 17:11
autor: mmag
This will be the first collaboration between the two companies, with plans for more to follow
Czyli Witchercide potwierdzony?

Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)

: 01 sie 2019, 17:13
autor: Lets_Grajmy
Ehh, no cóż. Marketing gry PC i tak już mnie zmusił do zakupów, więc podobnie będzie zapewne z planszówką.

Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)

: 01 sie 2019, 17:26
autor: _leigam_
Ale straszna wiadomość. To było pewne że ktoś coś z tym tematem zrobi, ale omg tylko nie CMON. ;(

Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)

: 01 sie 2019, 17:34
autor: Odi
Netrunnera nic nie przebije, ale...... :D

Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)

: 01 sie 2019, 18:26
autor: vojtas
Bez względu na jakość gameplayu, gra będzie gratką dla kolekcjonerów gier komputerowych. Po dwóch latach zafoliowana nówka będzie chodzić po konkretnych cenach. Jeśli gra będzie słaba/przeciętna, to będzie tak jak z Wiesławem - po kilkunastu miesiącach można było dostać pudło za 50-60 zł.
Ravn pisze: 01 sie 2019, 17:00Nie chcieli redzi zrobic planszowki z Trzewiczkiem? Nie spodobalo im sie ostatnio czy jak? :wink:
W przypadku Trzewika było inaczej, bo to on przyszedł z pomysłem do CDP. Tu niemal na bank było odwrotnie. Myślę, że CDPR chciało przy okazji dostać grę, w której są fajne figurki. Wybor raczej oczywisty, ewentualnie FFG, ale nie wiem, jak im się współpraca układała. :)
japanczyk pisze: 01 sie 2019, 16:29Skok na ksę czy coś co będzie miało ręce i nogi?
Nie wiem - sprawdź na onecie.

Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)

: 01 sie 2019, 18:55
autor: Brylantino
Obstawiam bardzo przeciętną produkcję, bo póki co nie kojarzę żadnego tytułu, który był ewidentnym skokiem na kasę i był faktycznie DOBRĄ grą. Ogólnie to trochę chyba problem planszówek opartych o światy gier video - trochę już ich target sprawia, że ciężko tutaj o jakieś ciekawostki mechaniczne, gdyż jednak głównie mają grą się zainteresować te same osoby, które grały w wersję video, a że zwykle raczej nie grywają one w planszówki, to wszyscy wiemy co z tego wychodzi.

Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)

: 01 sie 2019, 19:09
autor: gogovsky
Brylantino pisze: 01 sie 2019, 18:55 Obstawiam bardzo przeciętną produkcję, bo póki co nie kojarzę żadnego tytułu, który był ewidentnym skokiem na kasę i był faktycznie DOBRĄ grą. Ogólnie to trochę chyba problem planszówek opartych o światy gier video - trochę już ich target sprawia, że ciężko tutaj o jakieś ciekawostki mechaniczne, gdyż jednak głównie mają grą się zainteresować te same osoby, które grały w wersję video, a że zwykle raczej nie grywają one w planszówki, to wszyscy wiemy co z tego wychodzi.
Faktycznie dobrą grą na podstawie komputerowej jest np. Starcraft z dodatkiem :)

Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)

: 01 sie 2019, 19:17
autor: Talek
To kwiecień/maj można się spodziewać KSa na board game, będzie hype to figurki się sprzedadzą jak szalone, łatwe 5 baniek albo lepiej

Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)

: 02 sie 2019, 00:42
autor: pavel
Licencja od CDP. Jeżeli byłaby od M.Pondsmitha, to musiałby by być to dobry tytuł, produkt, bo inaczej by nie przeszło. Lang napisał, że jest fanem uniwersum. Zobaczymy. Tymczasem CP jumperstart kit.

Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)

: 02 sie 2019, 01:07
autor: kempy
Nie ma co się oszukiwać. Mogliby zareklamować zafoliowane puste pudełko i też by się sprzedało.

Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)

: 02 sie 2019, 01:23
autor: Paskuder
Cmon. Katastrofa. Miałem nadzieję na ffg. No cóż. Liczę że Wiesiek od netfilxa okaże się dobry i w przyszłym roku czeka nas wysyp dobrych gier w tym uniwersum, najlepiej od ffg :mrgreen:

Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)

: 02 sie 2019, 01:55
autor: vojtas
Paskuder pisze: 02 sie 2019, 01:23Cmon. Katastrofa. Miałem nadzieję na ffg. No cóż. Liczę że Wiesiek od netfilxa okaże się dobry i w przyszłym roku czeka nas wysyp dobrych gier w tym uniwersum, najlepiej od ffg :mrgreen:
Piszesz tak, jakby FFG sprzedawało samo złoto. Samego złota nie sprzedaje. No chyba że mówimy o złotym opakowaniu. :D

Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)

: 02 sie 2019, 07:56
autor: Arius
Szanuje wszystkich ekspertów, którzy już wiedzą, że gra będzie słaba.
A CMON na złość Wam da 30 centymetrową figurka Keanu i znowu będzie hit ;)

Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)

: 02 sie 2019, 08:33
autor: MiXB
Arius pisze: 02 sie 2019, 07:56 Szanuje wszystkich ekspertów, którzy już wiedzą, że gra będzie słaba.
A CMON na złość Wam da 30 centymetrową figurka Keanu i znowu będzie hit ;)
Pełnowymiarowa figurka Keanu albo nawet nie patrzę na tą grę.

Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)

: 02 sie 2019, 08:37
autor: Koshiash
Nie przepadam za karciankami, trudno też powiedzieć cokolwiek o grze w oparciu o samą zapowiedź. Dziwi mnie natomiast Wasze malkontenctwo, CMON wydawał zarówno tytuły "takie sobie", jak i "bardzo dobre". Nawet jeżeli Cyberpunk 2077 będzie ich przeciętną grą, to wciąż zachęcająca rekomendacja.

Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)

: 02 sie 2019, 08:53
autor: raj
Zgadzam się z Koshiash, poza tym Lang ma bardzo dobre gry na rozkładzie, więc to dobra wróżba. W sumie też niespecjalnie widzę w tej grze miejsce na figurki, więc będzie max kilka albo wcale, czyli nie będzie napędzania sprzedaży masą figurek. To oznacza, że nie mogą zlekceważyć mechaniki.

Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)

: 02 sie 2019, 08:58
autor: ShapooBah
Może się mylę, ale czy CMON nie ma za sobą karcianego BloodBourna? A w produkcji karciane Gears of War? Przypuszczam, że w tych grach moglibyśmy doszukiwać się ewentualnych inspiracji CyberPunkiem, chociaż z drugiej strony Silniczki z Gizmos tez całkiem dobrze działają.

Re: Cyberpunk 2077 – Afterlife (Eric M. Lang)

: 02 sie 2019, 09:40
autor: Deem
raj pisze: 02 sie 2019, 08:53 <ciach> czyli nie będzie napędzania sprzedaży masą figurek. To oznacza, że nie mogą zlekceważyć mechaniki.
Patrząc na karcianego Bloodborne’a zdecydowanie mogą zlekceważyć mechanikę, tudzież może in po prostu nie wyjść ;)

A tak serio to całe wróżenie, które pojawiło się w tym temacie jest co najwyżej zabawne - jest okładka, licencja i autor, który miał kilka dobrych i trochę słabych pomysłów mechanicznych. Gra będzie dobra albo nie - pół na pół :D