Hybrydowa Gra Bitewna
: 05 lis 2019, 16:11
Witam Wszystkich serdecznie.
Chciałbym do waszej oceny przedstawić projekt, który powoli realizujemy. Mamy już potrzebną technologię, prototyp jest w produkcji, oprogramowanie się pisze.
Pomysł opiera się na likwidacji progu wejścia, który jest bardzo wysoki w przypadku gier bitewnych. A przejawia się w dużej złożoności, dość skomplikowanej mechanice, instrukcji na 300 stron i niezliczonej liczbie rzutów z przeliczaniem wartości, która przeraża większość „nienerdowych” graczy.
Proponujemy grę bitewną w której podchodzisz do stołu i grasz, nie potrzebujesz nawet małej instrukcji.
Prowadzenie gracza przez etapy gry odbywa się z użyciem podświetlanego, dotykowego stołu bitewnego, który na wyświetlaczy pokazuje Ci kolejne działania do wykonania a interaktywna kostka zlicza rzuty, przekuwając je automatycznie np. na zadane obrażenia. Klimatu dodają dźwięki z pola walki i nastrojowa muzyka. Oczywiście wszystko z udziałem pięknych figurek.
Stół sam rozpoznaje rodzaj jednostki, na początku dobierasz tylko wyposażenie dodatkowe. Gra toczy się w 100% na stole, wyświetlacz tylko podpowiada kolejne ruchy.
Nie będę się rozpisywał nad mechaniką, bo ma to być klasyczna gra bitewna w klimacie Fantasy, zbliżona do Warhammera.
Co myślicie o takim projekcie, podkreślam że jest on nastawiony na otwarcie bitewniaków na szersze grono odbiorców? Wiem że dla niektórych oddanie elektroniki może być profanacją.
Chciałbym do waszej oceny przedstawić projekt, który powoli realizujemy. Mamy już potrzebną technologię, prototyp jest w produkcji, oprogramowanie się pisze.
Pomysł opiera się na likwidacji progu wejścia, który jest bardzo wysoki w przypadku gier bitewnych. A przejawia się w dużej złożoności, dość skomplikowanej mechanice, instrukcji na 300 stron i niezliczonej liczbie rzutów z przeliczaniem wartości, która przeraża większość „nienerdowych” graczy.
Proponujemy grę bitewną w której podchodzisz do stołu i grasz, nie potrzebujesz nawet małej instrukcji.
Prowadzenie gracza przez etapy gry odbywa się z użyciem podświetlanego, dotykowego stołu bitewnego, który na wyświetlaczy pokazuje Ci kolejne działania do wykonania a interaktywna kostka zlicza rzuty, przekuwając je automatycznie np. na zadane obrażenia. Klimatu dodają dźwięki z pola walki i nastrojowa muzyka. Oczywiście wszystko z udziałem pięknych figurek.
Stół sam rozpoznaje rodzaj jednostki, na początku dobierasz tylko wyposażenie dodatkowe. Gra toczy się w 100% na stole, wyświetlacz tylko podpowiada kolejne ruchy.
Nie będę się rozpisywał nad mechaniką, bo ma to być klasyczna gra bitewna w klimacie Fantasy, zbliżona do Warhammera.
Co myślicie o takim projekcie, podkreślam że jest on nastawiony na otwarcie bitewniaków na szersze grono odbiorców? Wiem że dla niektórych oddanie elektroniki może być profanacją.