Core Space (Wayne Abela, Colin Young)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Mr_Fisq
Administrator
Posty: 4671
Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1217 times
Been thanked: 1419 times

Core Space (Wayne Abela, Colin Young)

Post autor: Mr_Fisq »

Obrazek

Skirmish w cyberpunkowych klimatach.

Opis:
(do uzupełnienia)

Informacje o grze: Recenzje:
Spoiler:
Pytania?
Spoiler:
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2020, 19:01 przez Mr_Fisq, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam: Obniżki, nowości: Root, Lanzerath Ridge, Dawn of the Zeds, Etherfields
Przygarnę: Skirmishe grywalne solo, figurki do Stargrave/Frostgrave
Mr_Fisq
Administrator
Posty: 4671
Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1217 times
Been thanked: 1419 times

Re: Core Space (Wayne Abela, Colin Young)

Post autor: Mr_Fisq »

Trafiłem na tę grę przeglądając na BGG gry zahaczające tematyką o Cyberpunk. Ocen nie ma może dużo, za to średnia 9.0 (2020.IX.06) robi wrażenie.

Gra przewinęła się przez kilka polskich sklepów, a na forum brak jakichkolwiek wzmianek na jej temat (poza kupię/sprzedam/temat sklepowy/link do recenzji).

Skąd taka cisza?
Gra jest: tak słaba, tak droga, nikt nie lubi u nas cyberpunku?
Sprzedam: Obniżki, nowości: Root, Lanzerath Ridge, Dawn of the Zeds, Etherfields
Przygarnę: Skirmishe grywalne solo, figurki do Stargrave/Frostgrave
Awatar użytkownika
Lopek43
Posty: 160
Rejestracja: 14 lut 2019, 13:01
Has thanked: 66 times
Been thanked: 40 times

Re: Core Space (Wayne Abela, Colin Young)

Post autor: Lopek43 »

Mr_Fisq pisze: 06 wrz 2020, 15:53 Trafiłem na tę grę przeglądając na BGG gry zahaczające tematyką o Cyberpunk. Ocen nie ma może dużo, za to średnia 9.0 (2020.IX.06) robi wrażenie.

Gra przewinęła się przez kilka polskich sklepów, a na forum brak jakichkolwiek wzmianek na jej temat (poza kupię/sprzedam/temat sklepowy/link do recenzji).

Skąd taka cisza?
Gra jest: tak słaba, tak droga, nikt nie lubi u nas cyberpunku?
W kilku zdaniach :
Gra jest bardzo dobra - kupiłem egzemplarz kiedyś przypadkiem znalazłem w jakimś sklepie ale długo zalegał na półce bo miałem zaległości i nie chciałem uczyć się nowego tytułu. Zachęcił mnie film na YT z rozgrywki i tryb SOLO. Postanowiłem go w końcu sprzedać bo szukałem kasy na jakiś KS. Na szczęście zmieniłem zdanie (obejrzałem film Colina z Battlesystems jak szukałem czegoś) grę odfoliowałem i teraz ogrywam kampanię :) . Dokupiłem też szybko dodatki :) fajnie się wpisują w rozgrywkę i są modułowe czyli możesz sobie rozbudować rozgrywkę o nowe elementy (np. Dodatkowe postaci NPC ktore mogą np. Wezwać strażników i namieszać w Twojej rozgrywce lub dodatkowe postacie złodzei ktorzy mogą rąbnąć Twój łup ze skrzynki i uciec). Generalnie klimat trochę jak w komputerowych : Mass effect, Syndicate (można nakłaniać NPC do dołączenia do Twojej ekipy, rozwijać postaci w danych specjalizacjach dodając nowe skille, wymieniać broń, handlować, reperować statek..itd) Mechanika z każdą rundą gry nabiera rozpędu ze względu na to że rośnie szansa że na planszy pojawi się Purge czyli ekipa robotów/obcych atakujących wszystkich łącznie z NPCami (w końcu może zrobić się naprawdę gorąco na planszy i trzeba wiać.. czasami pozostawiając np. jednego rannego członka ekipy) a na jego miejsce zwerbować nowego.. Może na początku trochę frustrować przygotowanie mapy do gry (Battlesystem głownie słyną z terenów i naprawdę robią to dobrze ale trzeba się napracować z montażem) Wykonanie planszy , maty i elementów jest kapitalne. Robi niesamowite wrażenie po złożeniu . Wspaniałe są też figurki ale najważniejsze że zasady są dość intuicyjne i przejrzyste (można dokupić nawet książkę z rozszerzonymi zasadami jak np. przeskoczenie przez okno i jego konsekwencje po upadku). Naprawdę polecam pooglądać filmy z rozgrywki na YT. Dla mnie ta gra to zupełnie coś nowego i uważam że warto zagrać nawet jak lubisz planszówki a bitewniaki nie szczególnie (tak jak ja)
P.S z tego co kojarzę będzie teraz nie długo KS z nową odsłoną (te same uniwersum tylko wydarzenia lata wcześniej)
Pozdrawiam,
jediwolf
Posty: 401
Rejestracja: 11 sty 2015, 20:14
Has thanked: 82 times
Been thanked: 80 times

Re: Core Space (Wayne Abela, Colin Young)

Post autor: jediwolf »

To jest coop? Czy każdy na każdego?
Awatar użytkownika
Lopek43
Posty: 160
Rejestracja: 14 lut 2019, 13:01
Has thanked: 66 times
Been thanked: 40 times

Re: Core Space (Wayne Abela, Colin Young)

Post autor: Lopek43 »

jediwolf pisze: 06 wrz 2020, 17:50 To jest coop? Czy każdy na każdego?
Możecie współpracować albo nie to zależy tylko od graczy np. W jednej chwili gonicie każdy za swoimi celami a jak wpada Purge to razem próbujecie się bronić albo na odwrót ;)

Znalazłem info z newslettera a propo kampanii :

P.s "Core Space: First Born
In case you missed the news, another Core Space Kickstarter is coming soon. It’ll be a standalone boxed game equally playable by new and existing players alike, with unique new terrain and all the minis and accessories you’ll need."
Mr_Fisq
Administrator
Posty: 4671
Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1217 times
Been thanked: 1419 times

Re: Core Space (Wayne Abela, Colin Young)

Post autor: Mr_Fisq »

Lopek43 dzięki za informację; przyjrzę się temu projektowi bliżej.

Więcej informacji o nadchodzącym kickstarterze:
https://battlesystemstws.wordpress.com/ ... ore-space/

Z tego co widzę wydawca udostępnił za darmo kilkanaście misji:
https://battlesystemstws.wordpress.com/ ... ns/page/4/
Sprzedam: Obniżki, nowości: Root, Lanzerath Ridge, Dawn of the Zeds, Etherfields
Przygarnę: Skirmishe grywalne solo, figurki do Stargrave/Frostgrave
feniks_ciapek
Posty: 2290
Rejestracja: 09 lut 2018, 11:14
Has thanked: 1596 times
Been thanked: 931 times

Re: Core Space (Wayne Abela, Colin Young)

Post autor: feniks_ciapek »

Hmmm, to był KS, z którego finalnie zrezygnowałem na fali rozczarowania różnej maści dungeon crawlerami i przykładowa rozgrywka jakoś mnie nie przekonała, że jest lepiej. Ale piszecie, że jednak może być ciekawie, więc chyba znowu się przyjrzę, bo wizualnie jest bardzo dobrze, a temat należy do moich ulubionych.

Czy któryś z Was grał może w Agents of Mayhem albo Infinity i mógłby porównać?
Awatar użytkownika
TuReK
Posty: 1480
Rejestracja: 07 cze 2004, 13:57
Lokalizacja: Opole (d. Mecatol Rex)
Has thanked: 50 times
Been thanked: 74 times

Re: Core Space (Wayne Abela, Colin Young)

Post autor: TuReK »

@Mr_Fisq, łeee, po co pisałeś o Core Space, jakby była dalej cisza o grze to by było łatwiej o jakąś używkę w dobrej cenie :wink:
Z pustego i Saruman nie naleje
Mr_Fisq
Administrator
Posty: 4671
Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1217 times
Been thanked: 1419 times

Re: Core Space (Wayne Abela, Colin Young)

Post autor: Mr_Fisq »

Więcej grafik związanych z nowym KS'em:
https://battlesystemstws.wordpress.com/ ... 07#respond

Mnie bardziej przekonuje dotychczasowa estetyka.
Sprzedam: Obniżki, nowości: Root, Lanzerath Ridge, Dawn of the Zeds, Etherfields
Przygarnę: Skirmishe grywalne solo, figurki do Stargrave/Frostgrave
Ashez!
Posty: 9
Rejestracja: 28 cze 2020, 16:10
Has thanked: 1 time
Been thanked: 13 times

Re: Core Space (Wayne Abela, Colin Young)

Post autor: Ashez! »

Lopek43 pisze: 06 wrz 2020, 17:45 Mechanika z każdą rundą gry nabiera rozpędu ze względu na to że rośnie szansa że na planszy pojawi się Purge czyli ekipa robotów/obcych atakujących wszystkich łącznie z NPCami (w końcu może zrobić się naprawdę gorąco na planszy i trzeba wiać.. czasami pozostawiając np. jednego rannego członka ekipy) a na jego miejsce zwerbować nowego..
Tak, musisz padłego ręcznie odholować do statku (można rekrutować cywilów i świetnie się do tego nadają), bo Purge przerobi go na biomasę, Galaktyczni i Security wsadzą do pierdla, a twój kolega drugi gracz może go bezczelnie okraść i zamordować. W podręczniku deluxe rozszerzonych zasad jest więcej - nie tylko skakanie przez okna i nad przedmiotami, dochodzi noszenie i przesuwanie przedmiotów (przez jedną i dwie postacie), użycie przedmiotów w walce (tak można przyłożyć przeciwnikowi krzesłem albo przewrócić stół i się za nim schować), otwieranie, zamykanie, hakowanie i cięcie laserem drzwi, wytrzymałość i uszkodzenia przedmiotów, rozszerzone zasady prone, spadek efektywności postaci wraz z ranami i inne.

Uwaga: to nie jest klasyczny skirmish. To hybryda skirmisha i planszówki (chociaż nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zamiast zamkniętych i półzamkniętych pomieszczeń grać na otwartym terenie, system jest bardzo uniwersalny) z BARDZO mocnymi elementami RPG. Każda klasa postaci ma swoje własne drzewko rozwoju, itemy przechodzą z gry na grę, mamy koszty stałe (jak utrzymanie statku).

Generalnie gramy grupą najmusów, która w chodzi w trochę sandboxowy obszar. Mamy swoje cele, które przyniosą nam kasę. Ale że tej nigdy dosyć staramy się też plądrować teren i dorwać do skrzyneczek. Czym dłużej marudzimy tym bardziej gorąco się robi. Dlaczego nazwałem obszar 'sandboxowym'? Bo dzieje się sporo rzeczy niewyreżyserowanych. Purge zaatakuje nie tylko nas, zaatakuje wszystkich. Policja i security atakuje Purge, ale z braku bezpośredniego zagrożenia nie pogardzi i nami. Może być tak, że 2 frakcje NPC zaczynają się strzelać bez naszego udziału.

Core Space to gra narracyjna, każda misja to jakaś historia z pogranicza Firefly, Mass Effect czy Riddicka.
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2020, 10:03 przez Ashez!, łącznie zmieniany 1 raz.
Ashez!
Posty: 9
Rejestracja: 28 cze 2020, 16:10
Has thanked: 1 time
Been thanked: 13 times

Re: Core Space (Wayne Abela, Colin Young)

Post autor: Ashez! »

Przewodnik kupującego (itemy w jednej rubryce są ze sobą połączone funkcjonalnie bądź zasadami):

Najważniejsze:

CORE SPACE - podstawka do gry jest autonomiczna i jest tam wszystko, co potrzebujemy do gry: tereny, mata, figurki (2 teamy najemników, 3 NPC, 9 modeli Purge), podręcznik podstawowy, akcesoria, itp.
Podstawka zawiera kampanię.

============
CORE SPACE DELUXE RULEBOOK - hardcover, to co w podstawowej instrukcji + zasady rozszerzone + zasady dodatkowych frakcji.
SHOOTOUT AT ZED'S - team gangusów i zasady u życia ich w grze, karty wydarzeń, nowe tereny (speluna Zeda), misje. Zasady jak grać ekipą Zeda :-)
PURGE OUTBREAK - dodatkowe jednostki i karty wydarzeń PURGE, zasady INFESTATION, nowe, skażone tereny, misje, itemy.
GALACTIC CORPS - Stróże prawa: GC i Security, kostka dla Security, wydarzenia, misje, tereny

=============
Core Space Dangerous Days Rules Expansion - druga, trudniejsza kampania, zbiór scenariuszy, nowe zasady opcjonalne, nowe frakcje (patrz niżej)
Shift Change at Megacorp - dodatkowi NPC i nowa frakcja: SCAVENGERS (NPC którzy kradną TWÓJ loot).
Rogue Purge Expansion - Modele i zasady Rogue Purge, maszyn który oddzieliły się od kolektywu i zyskały odrębną tożsamość.

Dodatkowo możemy sobie dokupywać dodatkowe teamy, tereny etc.
jediwolf
Posty: 401
Rejestracja: 11 sty 2015, 20:14
Has thanked: 82 times
Been thanked: 80 times

Re: Core Space (Wayne Abela, Colin Young)

Post autor: jediwolf »

Gracz może atakować gracza?
Ashez!
Posty: 9
Rejestracja: 28 cze 2020, 16:10
Has thanked: 1 time
Been thanked: 13 times

Re: Core Space (Wayne Abela, Colin Young)

Post autor: Ashez! »

jediwolf pisze: 08 wrz 2020, 16:37 Gracz może atakować gracza?
Tak. Walczyć, handlować, zabijać. Bo tak. W jednej turze wrogowie, w drugiej sojusznicy. Wszystko to tylko biznes.
Ashez!
Posty: 9
Rejestracja: 28 cze 2020, 16:10
Has thanked: 1 time
Been thanked: 13 times

Re: Core Space (Wayne Abela, Colin Young)

Post autor: Ashez! »

Kilka (set) słów na temat Core Space

SPACE OPERA
Core Space jest grą dla 1-6 graczy, symulatorem załogi najmusów w settingu SF, czerpiącym pełnymi garściami z tak kultowych tytułów jak Firefly, Riddick, czy Mass Effect. Próbujemy wiązać koniec z końcem wykonując misje na różnorakich stacjach kosmicznych (w podstawowej wersji gry) wspaniale odwzorowanych przed modułowe tereny wykreowane przez designerów z firmy Battle Systems. Będziemy przechwytywać dane, hakować terminale, przekonywać NPC i wykonywać więcej mniej lub bardziej legalnych czynności. No i oczywiście kraść na potęgę, bo wiadomo, bez "pożyczania" rzeczy nie należących do nas nie będzie kasy na utrzymanie załogi, czy naprawę i rozbudowę statku.

„ION HOPE”
Tak, mamy własny, statek a jego rozbudowa może przynieść wiele korzyści. Silniki manewrowe pozwolą zmienić miejsce dokowania przy mapie (W Core Space przeważnie nie ma czegoś takiego jak punkt startowy, z reguły możemy dokować przy 6 różnych miejscach rozmieszczonych na krawędziach mapy)gdyby droga powrotna została odcięta przez Purge, a wieżyczki pozwolą oczyścić drogę wycofującym się w kierunku śluzy.

PURGE
No właśnie Purge. Purge (Czystka) to największy wróg wszystkiego co żyje, który w naszych grach pełni rolę zegara. Czym dłużej trwa misja tym wrogów na mapie więcej i groźniejsi, aż w pewnym momencie pod znakiem zapytania staje nie tylko wykonanie misji, ale nawet samo przeżycie.

PRZEŻYCIE
Przeżycie. Tu nie ma zmiłuj. Kolega może zastrzelić i okraść nam członka załogi (jednak nie ma takiej krzywdy, której nie wynagrodziłaby odpowiednia kwota kredytów), nawet Cywil może się nam odwinąć. Kiedy już leży nieprzytomny musimy go odholować do statku - w innym razie ryzykujemy, że Purge przerobi go na biomasę, a stróże (bez)prawa zapuszkują. Nie ma save, nasze przygody charakteryzuje ciągłość, jeżeli nie czujemy się na siłach progresować kampanii możemy wyskoczyć na pojedynczą misję, żeby podreperować zasoby/podlevelować załogę.

SANDBOX
Core Space to wielka piaskownica oferująca graczom oszałamiające możliwości, zwiększające się wykładniczo z pozyskanymi dodatkami. Na planszy będą pojawiać się gangusi, galaktyczna policja, nawet kolesie na 'cieciówce' (security). 'Scavengers' spróbują ukraść Twój loot. Z NPC można handlować, można ich rekrutować (nawet do załogi) czy wchodzić w inne przewidziane w scenariuszu interakcje. Przy czym nie stoją oni w miejscu tylko realizują swoje agendy. Policja goni Purge i gangusów (a i nam się dostanie jeżeli znajdziemy się w nieodpowiednim miejscu i czasie), cywile zachowują się losowo, a Purge stara się zabić wszystkich.

ZASADY
Tą niezwykłą quasi - rpgową mozaikę napędza dość prosty i modułowy zestaw zasad, od podstaw z Core Setu, po zaawansowane interakcje z otoczeniem (zamykanie i hakowanie drzwi, wybijanie okien i skakanie przez nie, noszenie i przesuwanie przedmiotów, destrukcja otoczenia). Tutaj można przewrócić stół żeby się za nim schować, albo walnąć kogoś krzesłem. Możemy perfidnie chować się za NPC, a nawet popchnąć inną postać, żeby to ona była bliżej 'Dewastatora', który za chwilę pojawi się w naszym korytarzu.

WYKONANIE
Core Space to mariaż gry planszowej i lekkiego bitewniaka. Poruszamy się z użyciem miarek, ale na samej macie/podłodze znajduje się calowy grid, który ułatwia szybkie poruszanie, nawet bez użycia miarek. Komponenty prezentują bardzo wysoką jakość, już Core Set daje nam matę i pokaźny zestaw terenów gotowych do złożenia i użycia. Modułowe tereny wykonano z bardzo twardej tektury i systemu łączników, dzięki którym możemy budować (jak z klocków) rozmaite układy. Figurki Purge odstają niestety jakością wykonania, ale już załogi i NPC wyglądają świetnie.
Na dziś uniwersum Core Space to 2 kampanie, masa pojedynczych scenariuszy i kompatybilnych z grą terenów, a gra jest cały czas rozwijana.

JAK ZACZĄĆ
Początkującym polecam Core Set i podstawowe zasady. Do gry solo na samym Core Set polecam ATC_rules - bot symulujący konkurencyjną załogę. Z dodatkami robi się tak ciekawie, że bot nie jest już potrzebny. Gra działa świetnie w każdym trybie, będziemy się świetnie bawić bez względu na to, czy jesteśmy sami, czy z przyjacielem/przyjaciółmi. A sposobów na skalowanie trudności jest kilkanaście, jak nie więcej.

ZALETY/WADY
+ Klimat, klimat, klimat
+ Prosta modularna mechanika
+ Piękne tereny
+ Sandbox w stylu Firefly/Mass Effect/Riddick/Cowboy Bepop
+ Mnogość interakcji na planszy
+ Ogromna regrywalność, to gra na lata

- Długi setup (pierwsze rozłożenie to 30-40 min, potem skracamy nawet do 15, tereny wymagają delikatnego obchodzenia
się z nimi, żeby nie uległy przedwczesnemu zużyciu/zniszczeniu)
- Figurki the Purge nieco gorszej jakości.
- Konieczność inwestowania w dodatki, żeby wyciagnąć maxa z gry.
Awatar użytkownika
Blugkolf
Posty: 156
Rejestracja: 22 lut 2014, 13:32
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 15 times
Been thanked: 9 times

Re: Core Space (Wayne Abela, Colin Young)

Post autor: Blugkolf »

Na stronie wydawcy trwa obecnie wyprzedaż, szczegóły opisałem tu viewtopic.php?f=34&t=69182&start=25#p1304757
Awatar użytkownika
Blugkolf
Posty: 156
Rejestracja: 22 lut 2014, 13:32
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 15 times
Been thanked: 9 times

Re: Core Space (Wayne Abela, Colin Young)

Post autor: Blugkolf »

W 3trollach można już zamawiać KS Core Space: First Born, również w wersji All-In.
Awatar użytkownika
ariser
Posty: 1137
Rejestracja: 16 lut 2016, 19:29
Lokalizacja: Cieszyn
Has thanked: 63 times
Been thanked: 49 times

Re: Core Space (Wayne Abela, Colin Young)

Post autor: ariser »

Blugkolf pisze: 26 sty 2021, 10:19 W 3trollach można już zamawiać KS Core Space: First Born, również w wersji All-In.
Przepraszam za "przywołanie" cytatem, ale takie pytanko - czy dobrze rozumiem, że w nowej wersji Core Space to solo/coop w wersji z kampanią? Taka informacja mignęła mi na stronie ksa i zupełnie to ostudziło mój entuzjazm. Gdzie tu te wbijanie noża w plecy i niepewności współgraczy, o której piszesz wyżej? Zasadniczo to mi tę grę "sprzedało" i już miałem w koszyku, a tu klops. ;)
"W grze doszło do momentu niedociągnięcia, który jest spowodowany wielkością gry i jej nieidealnością."
vegathedog, 2019
Kupię / Sprzedam
Awatar użytkownika
Blugkolf
Posty: 156
Rejestracja: 22 lut 2014, 13:32
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 15 times
Been thanked: 9 times

Re: Core Space (Wayne Abela, Colin Young)

Post autor: Blugkolf »

ariser pisze: 26 sty 2021, 12:23
Blugkolf pisze: 26 sty 2021, 10:19 W 3trollach można już zamawiać KS Core Space: First Born, również w wersji All-In.
Przepraszam za "przywołanie" cytatem, ale takie pytanko - czy dobrze rozumiem, że w nowej wersji Core Space to solo/coop w wersji z kampanią? Taka informacja mignęła mi na stronie ksa i zupełnie to ostudziło mój entuzjazm. Gdzie tu te wbijanie noża w plecy i niepewności współgraczy, o której piszesz wyżej? Zasadniczo to mi tę grę "sprzedało" i już miałem w koszyku, a tu klops. ;)
Dalej możesz grać jak chcesz, PvP też. Z opisu na KS, na który się zdaje powołujesz:

"This time the narrative campaign in the starter set is built for a single crew and playable co-op and solo – something that’s long been requested for the game! It is of course fully compatible with the existing range of crews and expansions as well as our wide selection of terrain. All Core Space expansions and boosters are modular so you can mix and match them for a fully customisable experience, from a solo RPG-style adventure to a full-on 6-player PvP skirmish."
Awatar użytkownika
ariser
Posty: 1137
Rejestracja: 16 lut 2016, 19:29
Lokalizacja: Cieszyn
Has thanked: 63 times
Been thanked: 49 times

Re: Core Space (Wayne Abela, Colin Young)

Post autor: ariser »

Blugkolf pisze: 26 sty 2021, 13:03 Dalej możesz grać jak chcesz, PvP też. Z opisu na KS, na który się zdaje powołujesz (...)
Ok, ale PvP tylko w wersji że scenariuszami? Czy jest wtedy jakiś rozwój załóg? Gra bez kampanii jest nadal warta uwagi? Coopów mam już zdecydowanie zbyt wiele.
Przepraszam, że Cię tak męczę bezpośrednio, ale widzę żeś chłop obyty w temacie i łatwiej mi uzyskać informację w ten sposób niż przeszukiwać komentarze na ksie czy szukać pojedynczych treści w gamplayach.
Zasadniczo temat sprowadza się do tego czy jeżeli wolę konfrontację to lepiej wziąć starą edycję czy nowego ksa?
"W grze doszło do momentu niedociągnięcia, który jest spowodowany wielkością gry i jej nieidealnością."
vegathedog, 2019
Kupię / Sprzedam
Awatar użytkownika
Blugkolf
Posty: 156
Rejestracja: 22 lut 2014, 13:32
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 15 times
Been thanked: 9 times

Re: Core Space (Wayne Abela, Colin Young)

Post autor: Blugkolf »

Zdaje się mylisz mnie z innym użytkownikiem, o nicku Ashez!

Sam kupiłem wszystko z pierwszego Core Space, ale kompletowałem z różnych sklepów (Planszomania, Amazon.de, sklep wydawcy na black friday) i jak widzę, to kosztowało 2x tyle co zakup All-in. Dlatego jedynie podzieliłem się informacją, że jak ktoś nie chciał kupować bezpośrednio z KS, to jest polski sklep, który ma All-in w ofercie.

Co do Twoich rozterek - ta gra to sandbox, a nie stricte skirmish, więc może po prostu nie jest to coś czego szukasz.
Awatar użytkownika
ariser
Posty: 1137
Rejestracja: 16 lut 2016, 19:29
Lokalizacja: Cieszyn
Has thanked: 63 times
Been thanked: 49 times

Re: Core Space (Wayne Abela, Colin Young)

Post autor: ariser »

Faktycznie, pomyliłem. :mrgreen: Także przyzywam!
Ashez! pisze:Mocy przybywaj!
Niemniej pozwolę sobie pomęczyć Cię jeszcze na PW. ;)
"W grze doszło do momentu niedociągnięcia, który jest spowodowany wielkością gry i jej nieidealnością."
vegathedog, 2019
Kupię / Sprzedam
jediwolf
Posty: 401
Rejestracja: 11 sty 2015, 20:14
Has thanked: 82 times
Been thanked: 80 times

Re: Core Space (Wayne Abela, Colin Young)

Post autor: jediwolf »

Czy ktoś kto grał powie mi czy można w tę grę grać w coopie?
Rbsn
Posty: 198
Rejestracja: 27 gru 2016, 12:19
Lokalizacja: Słupsk
Has thanked: 12 times
Been thanked: 32 times

Re: Core Space (Wayne Abela, Colin Young)

Post autor: Rbsn »

Można w coopie, można versus można 1 vs kilku, system jest mocno elastyczny.
Mr_Fisq
Administrator
Posty: 4671
Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1217 times
Been thanked: 1419 times

Re: Core Space (Wayne Abela, Colin Young)

Post autor: Mr_Fisq »

Pokusiłby się ktoś może o ranking dodatków albo wskazał które są "obowiązkowe"/najlepsze na początek?

Pytam pod kątem solo, ale pewnie ogólna perspektywa też się przyda :)
Sprzedam: Obniżki, nowości: Root, Lanzerath Ridge, Dawn of the Zeds, Etherfields
Przygarnę: Skirmishe grywalne solo, figurki do Stargrave/Frostgrave
Awatar użytkownika
Yuri
Posty: 2756
Rejestracja: 21 gru 2018, 09:58
Has thanked: 326 times
Been thanked: 1256 times

Re: Core Space (Wayne Abela, Colin Young)

Post autor: Yuri »

Mr_Fisq pisze: 18 lip 2023, 07:29 Pokusiłby się ktoś może o ranking dodatków albo wskazał które są "obowiązkowe"/najlepsze na początek?

Pytam pod kątem solo, ale pewnie ogólna perspektywa też się przyda :)
Z jednej strony Ci współczuję, a z drugiej troszkę zazdroszczę wchodzenia w tak ogromny system. Bo wszyscy wiemy, że kolejne KSy do niego są nieuniknione ;)
Moja kolekcja: https://boardgamegeek.com/collection/user/Yuri1984
RABATY, gdyby ktoś potrzebował: Portal = 15%, Mepel.pl = 5%, Planszomania.pl = 2%
Chcesz się zrewanżować kawą ? Zapraszam >>> https://www.buymeacoffee.com/yuri4891
ODPOWIEDZ