Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Tutaj można dyskutować na tematy ogólnie związane z grami planszowymi, nie powiązane z konkretnym tytułem.
Awatar użytkownika
Yavi
Posty: 3186
Rejestracja: 08 lut 2013, 11:34
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 24 times
Been thanked: 40 times
Kontakt:

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: Yavi »

troinn pisze:Dzięki misioooo za radę. Napisałem już wcześniej do wydawnictwa i właśnie mija drugi dzień bez odpowiedzi. Natomiast ze sklepu otrzymałem informację, aby kontaktować się bezpośrednio z wydawcą. Myślę nad odesłaniem gry do sklepu i zwrot $$$, ale pakowanie i koszty wysyłki mnie zniechęcają. Poczekam jeszcze dzień lub dwa na odpowiedz WoC i wtedy zdecyduje co dalej.
Nie zniechęcaj się brakiem odpowiedzi po dwóch dniach - dałbym im przynajmniej tydzień ;). Swoją drogą dziwne, że sklep każe się Tobie kontaktować z wydawcą - kiedyś kupując coś z Rebela miałem braki, to doradzili napisanie do wydawnictwa, ale zaznaczyli, że jeśli się nie uda, to oni się tym zajmą. Na szczęście wydawnictwo sprostało wyzwaniu.

Zawsze możesz spróbować też przypomnieć się im (wydawcy) na Facebooku w wiadomości - napisać w czym problem. Czasami taki kontakt pomaga :).
Sekator
Posty: 523
Rejestracja: 12 lut 2015, 15:58
Been thanked: 1 time

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: Sekator »

Sklep radzi kontaktowanie się z wydawnictwem, bo to z reguły szybsza forma, wysyłają braki do Ciebie i git. A tak to wyślą do sklepu, raczej nie osobno, tylko jakoś przy okazji z resztą transportu gier, i potem sklep musi jeszcze do Ciebie wysłać.
troinn
Posty: 32
Rejestracja: 04 sty 2016, 16:05
Lokalizacja: Poznań

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: troinn »

Po 3 dniach otrzymałem odpowiedz od Wizards Customer Service, a później wymiana maili poszła już sprawnie (zdjęcia, dane do wysyłki). A na koniec:
"Thank you for contacting Wizards Customer Service. I have received your information and put in the request to send you the missing Red Agent. Due to International shipping times it can take a few weeks to get to you."
Teraz pozostaje uzbroić się w cierpliwość :)
misioooo
Posty: 5114
Rejestracja: 19 sty 2012, 08:42
Been thanked: 3 times

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: misioooo »

troinn pisze:Po 3 dniach otrzymałem odpowiedz od Wizards Customer Service, a później wymiana maili poszła już sprawnie (zdjęcia, dane do wysyłki). A na koniec:
"Thank you for contacting Wizards Customer Service. I have received your information and put in the request to send you the missing Red Agent. Due to International shipping times it can take a few weeks to get to you."
Teraz pozostaje uzbroić się w cierpliwość :)
Ale, że jak? Adresu im nie podawałeś i wysłali? Nieźli są ;P
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
troinn
Posty: 32
Rejestracja: 04 sty 2016, 16:05
Lokalizacja: Poznań

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: troinn »

misioooo pisze:
troinn pisze:Po 3 dniach otrzymałem odpowiedz od Wizards Customer Service, a później wymiana maili poszła już sprawnie (zdjęcia, dane do wysyłki). A na koniec:
"Thank you for contacting Wizards Customer Service. I have received your information and put in the request to send you the missing Red Agent. Due to International shipping times it can take a few weeks to get to you."
Teraz pozostaje uzbroić się w cierpliwość :)
Ale, że jak? Adresu im nie podawałeś i wysłali? Nieźli są ;P
W końcu NSA prężnie działa w Stanach, więc pewnie wysłali mi brakujący element zanim jeszcze otrzymałem kopię gry ;)

A tak na poważnie wysłałem im wszystkie niezbędne dane, ale zdziwił mnie nieco czas oczekiwania (chyba mój agent został wyznaczony do misji na kontenerowcu) ;)
rafaelus
Posty: 464
Rejestracja: 30 sty 2015, 09:57
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: rafaelus »

Kontaktował się ktoś z Was może kiedyś z Eagle Games (to wydawnictwo np. od Vinhos Deluxe i The Gallerist)? Mój mail od dłuższego czasu zostaje bez odpowiedzi, a ich automatyczna odpowiedź zapewnia o odpowiedzi w ciągu 3-5 dni roboczych.
Chętnie się podzielę ;)
-Planszostrefa.pl - 11%, 3trolle.pl - 6 %
Awatar użytkownika
adikom5777
Posty: 2231
Rejestracja: 28 gru 2009, 08:52
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 81 times
Been thanked: 12 times

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: adikom5777 »

a co potrzebujesz?
Awatar użytkownika
crsunik
Posty: 2870
Rejestracja: 03 sty 2014, 12:12
Lokalizacja: Warszawa Wesoła
Been thanked: 2 times

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: crsunik »

Ja się kontaktowałem. Dosłali mi brakujący element do The Gallerist :) Czekałem ponad tydzień na kontakt

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
rafaelus
Posty: 464
Rejestracja: 30 sty 2015, 09:57
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: rafaelus »

adikom5777 pisze:a co potrzebujesz?
Mam źle wydrukowane płytki w The Gallerist. Chyba zdążyliśmy to też mailowo omówić ;)
crsunik pisze:Ja się kontaktowałem. Dosłali mi brakujący element do The Gallerist :) Czekałem ponad tydzień na kontakt

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Ja też już czekam ponad tydzień. Widocznie trzeba jeszcze poczekać :)
Chętnie się podzielę ;)
-Planszostrefa.pl - 11%, 3trolle.pl - 6 %
Awatar użytkownika
donPedro
Posty: 205
Rejestracja: 21 lut 2015, 14:41
Been thanked: 1 time

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: donPedro »

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z Cool Mini or Not?
Kot załatwił nam wczoraj 4 karty z Blood Rage'a, w tym jedna z dodatku dla 5. gracza :evil:
Myślicie, ze jest szansa, że doślą karty?
Awatar użytkownika
dojcze
Posty: 25
Rejestracja: 06 sie 2011, 18:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: dojcze »

Cube Factory of Ideas ogromny plus za szybkie dosłanie brakujących kostek do Martwej Zimy :) Super!
Awatar użytkownika
zakwas
Posty: 1777
Rejestracja: 19 mar 2014, 00:45
Lokalizacja: Zgierz
Has thanked: 7 times
Been thanked: 12 times

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: zakwas »

Ktoś reklamował u FFG/Asmodee? Ile każą czekać na jakiś kontakt?
Awatar użytkownika
kwiatosz
Posty: 7874
Rejestracja: 30 sty 2006, 23:27
Lokalizacja: Romford/Londyn
Has thanked: 132 times
Been thanked: 416 times
Kontakt:

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: kwiatosz »

Z mojego doświadczenia w ogóle kontaktów nie wysyłają. Prośbę o adres wysłali mi następnego dnia, figurka chyba ze 2 tygodnie szła, już nie pamiętam. Ale to było FFG przed przejęciem.
Czy istnieje miejsce bardziej pełne chaosu niż Forum? Jednak nawet tam możesz żyć w spokoju, jeśli będzie taka potrzeba" - Seneka, Listy moralne do Lucyliusza , 28.5b

ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
Awatar użytkownika
Yavi
Posty: 3186
Rejestracja: 08 lut 2013, 11:34
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 24 times
Been thanked: 40 times
Kontakt:

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: Yavi »

zakwas pisze:Ktoś reklamował u FFG/Asmodee? Ile każą czekać na jakiś kontakt?
W okresie świątecznym czekałem chyba około dwóch tygodni (zmieścili się w terminie, który mają podany w FAQu). Co ważne, nie aktualizowali formularza kontaktowego aż do momentu wysyłki figurek. Wysłałem przez formularz opis ze zdjęciami, przyszła informacja o wysłaniu i po jakichś 10 dniach figurki.
Awatar użytkownika
zakwas
Posty: 1777
Rejestracja: 19 mar 2014, 00:45
Lokalizacja: Zgierz
Has thanked: 7 times
Been thanked: 12 times

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: zakwas »

Ok, dzięki. :)
vigdis
Posty: 98
Rejestracja: 15 sty 2016, 20:21

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: vigdis »

Minus dla wydawnictwa Lucrum - w kupionych na prezent "Przebiegłych wielbłądach" nie było żółtego wielbłąda. Po kontakcie zaoferowali dosłanie, ale za... 20 zł :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Awatar użytkownika
romeck
Posty: 2875
Rejestracja: 20 sie 2009, 22:22
Lokalizacja: Warszawa / Łódź
Has thanked: 8 times
Been thanked: 5 times

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: romeck »

vigdis pisze:Minus dla wydawnictwa Lucrum - w kupionych na prezent "Przebiegłych wielbłądach" nie było żółtego wielbłąda. Po kontakcie zaoferowali dosłanie, ale za... 20 zł :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wow. Podeślij im link do tego wątku z adnotacją żeby sobie poczytali o traktowaniu klienta. A grę reklamuj normalnym trybem w sklepie.
Właśnie czytasz kompletnie bezużyteczne zdanie.
Awatar użytkownika
Gromb
Posty: 2820
Rejestracja: 08 paź 2015, 19:09
Lokalizacja: Katowice
Has thanked: 841 times
Been thanked: 363 times

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: Gromb »

vigdis pisze:Minus dla wydawnictwa Lucrum - w kupionych na prezent "Przebiegłych wielbłądach" nie było żółtego wielbłąda. Po kontakcie zaoferowali dosłanie, ale za... 20 zł :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wydawnictwo Lucrum- skok na kasę (unikać) zapisałem. Pierwsze słyszę, by tak potraktowano gracza. Grę rzeczywiście reklamuj przez sklep.
The Corps Is Mother, the Corps Is Father
Awatar użytkownika
przemyslow
Posty: 16
Rejestracja: 11 mar 2016, 06:19
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: przemyslow »

Miałem dwa takie przypadki - w "Cykladach" minotaur był powyginany, wystarczył mail do Rebela i figurka została wysłana błyskawicznie.
Inaczej było w przypadku Tikala - brak jednej niebieskiej kosteczki. Nie dostałem odpowiedzi ani przez formularz kontaktowy, ani przez maila wysłanego bezpośrednio do wydawnictwa.
Dla tej jednej kosteczki nie chce mi się pakować, odsyłać gry do sklepu... natomiast niemiłe wrażenie olanego przez Egmont trudno będzie im zatrzeć.
zyndram
Posty: 32
Rejestracja: 16 mar 2016, 15:41

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: zyndram »

Mi brakowało plastikowych flakoników w Alchemikach. Napisałem do Rebela i 2 dni później miałem flakoniki na miejscu. To się nazywa świetna obsługa.
Awatar użytkownika
Bludgeon
Posty: 605
Rejestracja: 05 kwie 2013, 10:29
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 67 times
Been thanked: 88 times

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: Bludgeon »

Na stronie Galakty czytam że żeby złożyć u nich reklamację należy wysłać między innymi zdjęcie paragonu.
http://galakta.pl/reklamacje/
Czy to będzie problem że go nie mam?
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today
Awatar użytkownika
zioombel
Posty: 1148
Rejestracja: 21 wrz 2010, 13:19
Lokalizacja: Wołomin
Has thanked: 200 times
Been thanked: 98 times

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: zioombel »

Bludgeon pisze:Na stronie Galakty czytam że żeby złożyć u nich reklamację należy wysłać między innymi zdjęcie paragonu.
http://galakta.pl/reklamacje/
Czy to będzie problem że go nie mam?
Ja wysyłałem same zdjęcie rozklejonym żetonów. Nie robili problemu, ale było to ze 2 lata temu. Może coś się w tej sprawie zmieniło.
vigdis
Posty: 98
Rejestracja: 15 sty 2016, 20:21

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: vigdis »

Bludgeon pisze:Na stronie Galakty czytam że żeby złożyć u nich reklamację należy wysłać między innymi zdjęcie paragonu.
http://galakta.pl/reklamacje/
Czy to będzie problem że go nie mam?
Ja miałam brakujące karty w grze odkupionej od osoby prywatnej (gra była nowa w folii, dwie karty były podwójne, dwóch brakowało). Wykazali się zrozumieniem i dosłali.
bajeti
Posty: 5
Rejestracja: 21 mar 2016, 20:01

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: bajeti »

Podziękowania dla Portal Games

Kupiłem “Statki, łupy, kościotrupy!” niestety brakowało jednej niebieskiej kości okrętu gracza.
Napisałem do Portalu i w ciągu godziny dostałem maila z prośbą o podanie adresu.
Tydzień czasu i kość dołączyła do reszty floty :)
januszk0
Posty: 27
Rejestracja: 07 mar 2014, 12:23

Re: Braki w grach - co robić (instrukcja w pierwszym poście)

Post autor: januszk0 »

Podziękowania dla Grublin Games Publishing - chociaż raczej tego nie przeczytają.

Kupiłem “Waggle Dance” i okazuje się, że w całym 1 wydaniu brakuje 1 karty "Rekonesans".
Napisałem e-mail do wydawnictwa, po 4 dniach dostałem e-maila z informacją, że mi wysłali brakującą kartę a po kolejnych 4 dniach, karta była już u mnie!
Do karty dołączony był odręcznie napisany miły list z przeprosinami.
ODPOWIEDZ