Septima (Robin Hegedűs)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Leinadus
Posty: 980
Rejestracja: 01 wrz 2018, 19:57
Has thanked: 5 times
Been thanked: 84 times

Septima (Robin Hegedűs)

Post autor: Leinadus »

Obrazek
Septima jest kompetetywną, wysoce interaktywną grą strategiczną o czarostwie. Jako lider sabatu musisz udowodnić swoją wartość w mieście Noctenburg żeby zostać tytułowym Septimą, Najwyższą Wiedźmą. Praktykuj swoje umiejętności i zdobywaj Wiedzę zbierając zioła, warząc eliksiry, lecząc wieśniakó, praktykując uroki i ratując swoją brać przed procesami czarownic. Uważaj jednak - magia, nawet używana w dobrych celach może wywołać niepotrzebne podejrzenia!
Wczoraj miałem przyjemność porozmawiać z osobą, która to testowała. Po jego opinii odpuszczam zainteresowanie tą grą.
Awatar użytkownika
eltadziko
Posty: 360
Rejestracja: 18 lis 2014, 22:05
Lokalizacja: Oława
Has thanked: 124 times
Been thanked: 79 times

Re: Septima

Post autor: eltadziko »

Leinadus pisze: 22 cze 2022, 10:22 Wczoraj miałem przyjemność porozmawiać z osobą, która to testowała. Po jego opinii odpuszczam zainteresowanie tą grą.
Można coś więcej? ;) Co było w tej opinii, że jednak gra nie przypadła do gustu?
Awatar użytkownika
Leinadus
Posty: 980
Rejestracja: 01 wrz 2018, 19:57
Has thanked: 5 times
Been thanked: 84 times

Re: Septima

Post autor: Leinadus »

eltadziko pisze: 22 cze 2022, 10:24
Leinadus pisze: 22 cze 2022, 10:22 Wczoraj miałem przyjemność porozmawiać z osobą, która to testowała. Po jego opinii odpuszczam zainteresowanie tą grą.
Można coś więcej? ;) Co było w tej opinii, że jednak gra nie przypadła do gustu?
Niestety dokładnie wszystkiego nie pamiętam, bo wywód dość długi, wyciągający sporo rzeczy na nie. Ogólnie była to osoba z jednego wydawnictwa, zajmująca się tworzeniem gier i testowaniem, więc zaufanie do niego mam. Mówił, że gra ma kilka fajnych mechanik i ładnie wygląda, ale jest wiele rzeczy, które psują przyjemność: odnawianie kart, akcje powiązane z porami roku, czekanie na powrót kart, ilość dostępnych akcji, dzielenie bonusów z kart, łowca itd. Teoretycznie nie brzmi to źle, ale razem nie leży. Nie rozwinę tego niestety bardziej, bo osobiście nie jestem w stanie obronić tego i opisać w większych szczegółach.
Awatar użytkownika
LukSky
Posty: 53
Rejestracja: 26 mar 2021, 19:20
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times

Re: Septima

Post autor: LukSky »

Leinadus chyba wiem o kim mówisz. Ja też grałem wczoraj i moje przemyślenia wysłałem eltadziko na priv. Ogólnie mi też nie siadła. Więcej minusów niż plusów :/
Mój Instagramowy Blog => Kadr Znad Planszy

Moja Kolekcja BGG
Awatar użytkownika
yac00b
Posty: 259
Rejestracja: 19 sty 2017, 09:49
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 4 times

Re: Septima

Post autor: yac00b »

LukSky pisze: 22 cze 2022, 10:36 Leinadus chyba wiem o kim mówisz. Ja też grałem wczoraj i moje przemyślenia wysłałem eltadziko na priv. Ogólnie mi też nie siadła. Więcej minusów niż plusów :/
Powiesz coś więcej?
sasquach
Posty: 1830
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 934 times
Been thanked: 586 times

Re: Septima

Post autor: sasquach »

LukSky pisze: 22 cze 2022, 10:36 Leinadus chyba wiem o kim mówisz. Ja też grałem wczoraj i moje przemyślenia wysłałem eltadziko na priv. Ogólnie mi też nie siadła. Więcej minusów niż plusów :/
A dało by radę też przeczytać te przemyślenia?
Awatar użytkownika
Leinadus
Posty: 980
Rejestracja: 01 wrz 2018, 19:57
Has thanked: 5 times
Been thanked: 84 times

Re: Septima

Post autor: Leinadus »

To może przenieść tą dyskusję w odpowiednie miejsce i tam wrzucić opinie?
Awatar użytkownika
LukSky
Posty: 53
Rejestracja: 26 mar 2021, 19:20
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times

Re: Septima

Post autor: LukSky »

Oczywiście od razu napisze, że polecam zagrać samemu i wyrobić zdanie ale 4/4 osoby miały podobne wrażenia. Że to tylko OK gra 5-6/10. Akcji jest zbyt dużo (wiem, że to dziwny argument) ale niektóre akcje są ciekawsze niż inne i w sumie zawsze zrobisz 5 z 9 akcji na daną porę roku. Niespecjalnie nam się to podobało, ale pod takim kątem, że ta liczba akcji jest trochę na siłe zrobiona (szczególne niektóre akcje bonusowe - akcje kolektywne). Niektórych kart nie użył nikt podczas całęj rozgrywki, co mówi samo przez siebie. Bo akcję z karty możesz wykonać robiąc coś innego, to po co masz używać karty i tracić cenną turę. Jak trafisz na OP wiedźmy na początku to masz o wiele przyjemniejszą grę niż inni. Bo część wiedźm jest mocniejsza od reszty (i to o wiele). Niektóre mają takie umiejetnosci, że meh i nie masz prostej opcji wymiany wiedźmy. A jeśli już trafisz na OP wiedźmę to widać Twoją przewagę w akcjach, bo po prostu możesz zrobić więcej. To wymagałoby balansu. Motyw negocjacji, też meh bo możesz sie z kims dogadywać jaką karte zagrasz, ale często gęsto zdarzy się tak, że może będzie połączenie z kimś innym, ale nie da Ci to nic na tracku Rite (bo Ci symbol nie podejdzie) a dostaniesz tylko średni bonus, a może Cię złapać Witch Hunter. Co w ogólnym rozrachunku jest niekorzystne bo możesz stracić wiedźmę. A jak napisałem wcześniej, niektórym może to napędzać rozgrywkę. Ogólnie ucieczka przed Witch Hunterem jest bardzo częsta i w 2 pory roku udało się dorwać jedną wiedźmę tylko. Co jest słabe. Bo właśnie same procesy wiedź po porze roku są spoko i dają fun. Trochę losowości, ale ciekawie odnosi się to do tematu gry. Karty uroków (Charm Cards) są też mocno niezbalansowane. Jedne są OP drugie mocno sytuacyjne (jak ta którą miałem) i nie użyłem jej. A zdobycie ich jest bardzo rzadkie i niby masz wybór na początku z 6 ale jak nie ma nic lepszego albo ktoś zabierze Ci sprzed nosa to klops. Poruszanie po mapie jest katastrofalnie złe. Stawiasz ludka na skrzyzowaniu które ma określony kolor i nie widzisz tego koloru. I sprawdzasz później co jakis czas czy jesteś w zakresie Witch Huntera czy nie. Trzeba by to załatwić jakoś inaczej. Leczenie pacjentów jest spoko, pasuje do tematu, ale przygotowujesz sobie składniki, robisz ruch pod pacjentów, tworzysz potiony i w następnej turze chcesz wyleczyć, a tu pyk ktoś teleportuje się obok, wyleczy pacjentów i oni zniką do następnej tury i Twój plan idzie w piach.
Fajny jest motyw wybierania kart prologu na początku rozgrywki. Dostajesz jednej rzeczy x3, drugiej x2 i ostatniej x1. Tutaj możesz sobie to modyfikować i dostosować surowce początkowe pod Twoje cele. Punktowanie końcowe jest ciekawe że punktujesz tyle warunków ile masz wiedźm (czyli od 0 do 4), ale zdobywanie wiedźm jest w większości losowe, a stracić możesz je łatwo jak nie będziesz uważać. No i jeśli stracisz wszystkie wiedźmy bo np. rzut kostką o tym zadecyduje to nie punktujesz na koniec za żaden cel. Czyli równie dobrze od razu możesz pogodzić się z przegraną. Bo podczas gry nie zdobywa się za dużo punktów.
Kolejny minus co mi się przypomniał to potiony. Zdobywanych składników jest bardzo mało. I nie zrobisz za wiele potionów (no max 3 w akcji). Także zazwyczaj to będą te leczące pacjentów bo to pacjenci dają Ci akcje bonusowe na planszetce (które nomen omen są często gęsto średnie, ale dają punkty na koniec gry). No i tych potionów które pomagaja Tobie nie zrobisz za dużo. A jak już zrobisz to one powinny być mocne według mnie. I może z jeden jest dobry. Reszta ultra sytuacyjna (typu potion co daje Ci wykonanie akcji bonusowej jeśli się nie zmatchujesz), albo słaba (Love Potion np. bo w inny prostszy sposób dodasz ludzi do tłumu).
Budynki to kolejna marna rzecz. Pewnie dodadzą ich więcej w Stretch Goal'ach, ale obecnie może jeden jest użyteczny (dający możliwość dodania drugiego meepla do tłumu), drugi mocno sytuacyjny (leczenie dowolnego pacjenta bez bonusu), a trzeci (wymiana składników) niepotrzebny. I więcej nie ma.
Graliśmy bez dodatkowych modułów (transformacja w zwierza, albo karty omenu). Może one coś zmienią, ale wątpie by naprawiły grę.
Chętnie wysłucham jakiś kontrargumentów. Byłem w sumie mocno zainteresowany ta grą po motywie (bo ten tutaj pasuje mocno i świetnie się wpisuje) i samym producencie i wykonaniu. No ale rozgrywka ostudziła emocje i odpuszczam.
A tak na koniec to niech ogarną jakąś lepszą instrukcję, bo ta to porażka :P (wiem że to WIP).
Mój Instagramowy Blog => Kadr Znad Planszy

Moja Kolekcja BGG
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 10924
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3357 times
Been thanked: 3217 times

Re: Septima (Robin Hegedűs)

Post autor: japanczyk »

Gra brzmi jakby była wciaz w fazie developmentu, wiec do sporej ilości argumentów nie przywiazywalbym az takiej uwagi (szczegolnie tych odnosnie balansu)
Z ciekawosci - graliscie w Trickeriona? Bo wiele z tych rzeczy mam poczucie, ze byłoby podobnie uargumentowane (ciasnota, okazyjne wykorzystanie akcji itp, itd)
Awatar użytkownika
LukSky
Posty: 53
Rejestracja: 26 mar 2021, 19:20
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times

Re: Septima (Robin Hegedűs)

Post autor: LukSky »

japanczyk
Gra brzmi jakby była wciaz w fazie developmentu, wiec do sporej ilości argumentów nie przywiazywalbym az takiej uwagi (szczegolnie tych odnosnie balansu)
Dlatego rozumiem, jak ktoś będzie miał do tego inne zdanie. Chociaż z mojej perspektywy to sporo musieliby zmienić.

Ja niestety nie grałem w Trickeriona. Być może faktycznie innym ta gra podejdzie (patrząc na wsparcie to może już podeszła), ale pierwsze wrażenie ciężko zmienić. Jeśli nie czuło się tego funu z rozgrywki, a więcej było wkurzania się na same mechaniki.

Co do okazyjnego wykorzystania akcji, to tutaj niektórych nawet okazyjnie nie masz co robić. Typu Rite. Ten track nie daje sporo punktów (fakt daje karty Charmów ale i te nie zawsze są spoko, a jeśli chcesz kartę danego koloru a jesteś po drugiej stronie tracku to i tak jej nie dostaniesz, także od razu nastawiasz się w jaki kolor chcesz iść). A pójście w tą akcję powoduje, że tracisz turę, które tutaj szybko uciekają, a jest sporo do zrobienia.

Czekam, bo może ktoś jeszcze zagra i wyrazi inne zdanie :D
Mój Instagramowy Blog => Kadr Znad Planszy

Moja Kolekcja BGG
Awatar użytkownika
XLR8
Posty: 1675
Rejestracja: 16 lis 2020, 18:11
Has thanked: 279 times
Been thanked: 876 times

Re: Septima (Robin Hegedűs)

Post autor: XLR8 »

Zgadzam się ze wszystkimi zarzutami. Niestety główna mechanika mocno zawiodła. Kochane grę nad stołem i mocno na nią liczyłem, a tutaj okazała się nie mieć aż tak dużego wpływu na rozgrywkę. Od razu tylko powiem, że nie lubię gier MC, jedynie anachrony było ok ale też poszło pod młotek po zgraniu każdą frakcją.
John_S_PJK

Re: Septima

Post autor: John_S_PJK »

:)
Ostatnio zmieniony 15 lis 2023, 14:12 przez John_S_PJK, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Leinadus
Posty: 980
Rejestracja: 01 wrz 2018, 19:57
Has thanked: 5 times
Been thanked: 84 times

Re: Septima (Robin Hegedűs)

Post autor: Leinadus »

Tak, gra jest w fazie popraw i testów, ale mnie przekonuje to, że gość, który siedzi w gamedevie nie widzi dla niej szansy i radzi unikać ;)
sasquach
Posty: 1830
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 934 times
Been thanked: 586 times

Re: Septima (Robin Hegedűs)

Post autor: sasquach »

Z drugiej strony goście którzy siedzą w gamedevie zrobili tą grę ;) Ba, BGG jest pełne gier, które są kiepsko oceniane, a zostały zrobione przez gości siedzących w gamedevie ;) A na dodatek, inni goście siedzący w gamedevie ocenili, że warto wydać tę grę :P
Awatar użytkownika
Leinadus
Posty: 980
Rejestracja: 01 wrz 2018, 19:57
Has thanked: 5 times
Been thanked: 84 times

Re: Septima (Robin Hegedűs)

Post autor: Leinadus »

sasquach pisze: 23 cze 2022, 10:15 Z drugiej strony goście którzy siedzą w gamedevie zrobili tą grę ;) Ba, BGG jest pełne gier, które są kiepsko oceniane, a zostały zrobione przez gości siedzących w gamedevie ;) A na dodatek, inni goście siedzący w gamedevie ocenili, że warto wydać tę grę :P
Niby tak, ale po co paczać na coś co będzie średnie, jak miejsca na półce mało, a jest perspektywa lepszych tytułów ;) Drugą kwestią jest to, czy grę robią, żeby była dobra, czy żeby zarobiła kasę.
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 10924
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3357 times
Been thanked: 3217 times

Re: Septima (Robin Hegedűs)

Post autor: japanczyk »

Leinadus pisze: 23 cze 2022, 10:30 Drugą kwestią jest to, czy grę robią, żeby była dobra, czy żeby zarobiła kasę.
No akurat po Mindclash wyrobnictwa bym sie nie spodziewał - chociaz wrażenia po Perseverance mam ambiwalentne
Awatar użytkownika
Leinadus
Posty: 980
Rejestracja: 01 wrz 2018, 19:57
Has thanked: 5 times
Been thanked: 84 times

Re: Septima (Robin Hegedűs)

Post autor: Leinadus »

japanczyk pisze: 23 cze 2022, 10:31
Leinadus pisze: 23 cze 2022, 10:30 Drugą kwestią jest to, czy grę robią, żeby była dobra, czy żeby zarobiła kasę.
No akurat po Mindclash wyrobnictwa bym sie nie spodziewał - chociaz wrażenia po Perseverance mam ambiwalentne
Ciężko stwierdzić, tu jednak nazwisko autora mniej powala niż jak to było przy Perseverance: https://boardgamegeek.com/boardgamedesi ... medesigner
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 10924
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3357 times
Been thanked: 3217 times

Re: Septima (Robin Hegedűs)

Post autor: japanczyk »

Leinadus pisze: 23 cze 2022, 10:37 Ciężko stwierdzić, tu jednak nazwisko autora mniej powala niż jak to było przy Perseverance.
To prawda, ale development robił juz etatowy w Mindclash Robin Hegedűs
cóż, moze w weekend uda sie zagrac to zweryfikuje poglady
sasquach
Posty: 1830
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 934 times
Been thanked: 586 times

Re: Septima (Robin Hegedűs)

Post autor: sasquach »

Przed Spirit Island R. Eric Reuss zrobił tylko średnio ocenianego Fealty :)

I żeby nie było, że ja to jakoś strasznie namawiam wszystkich do Septimy czy coś. Po prostu pokazuję tylko drugą stronę medalu. No i oczywiście, jak ktoś ma wątpliwości to nie ma co wspierać.
Awatar użytkownika
LukSky
Posty: 53
Rejestracja: 26 mar 2021, 19:20
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times

Re: Septima

Post autor: LukSky »

John_S_PJK pisze: 22 cze 2022, 23:02
LukSky pisze: 22 cze 2022, 11:14 (......)
niektóre akcje są ciekawsze niż inne i w sumie zawsze zrobisz 5 z 9 akcji na daną porę roku (......) Niektórych kart nie użył nikt podczas całęj rozgrywki, co mówi samo przez siebie
(......)
Jak trafisz na OP wiedźmy na początku to masz o wiele przyjemniejszą grę niż inni. Bo część wiedźm jest mocniejsza od reszty (i to o wiele). Niektóre mają takie umiejetnosci, że meh i nie masz prostej opcji wymiany wiedźmy. A jeśli już trafisz na OP wiedźmę to widać Twoją przewagę w akcjach, bo po prostu możesz zrobić więcej.
Czy mógłbyś rozwinąć te 2 zacytowane elementy - tj. karty akcji i op wiedźmy?
To znaczy czy mógłbyś bezpośrednio wskazać, które akcje są ciekawsze i których kart akcji nikt z Was nie używał oraz powiedzmy, które dwie umiejętności wiedźm są wyraźnie mocniejsze od dwóch innych?
Karty akcji, które będziesz najczęściej używał to zbieranie, ruch, tworzenie potionów i leczenie. Plus ewentualnie Remember aby skopiować którąś z nich. Pamiętaj, że masz tylko 5 kart z 9 do użycia a później wraca Ci to na rękę. Tur jest tak mało, że tracenie ruchu na wrzucenie ludzika do tłumu albo do komnaty jest na tyle nieefektowne, że większość z tego rezygnowała. Wiadomo, to zależy też od tego jaka wiedźma jest w komnacie procesowej i jak ma dużą moc to może warto o nią walczyć. Jednak, pamiętaj że jak Ty walczysz o wiedźmę to nie zrobisz nic więcej, bo jak pisałem gra jest wąska i reszta w tym czasie leczy pacjentów i się wspina na trackach. I co Ci po wiedźmie jak nie zdołasz wypełnić więcej celów bo nic innego nie robisz. Do tego wrzucanie ludzików do tłumu albo do komnat można robić lecząc pacjentów albo korzystając z innych bonusowych akcji (typu Heal). Ale musisz się zmatchować z innymi. No i dochodzi jeszcze karta Rite, która totalnie jest jak dla mnie nieużyteczna. Lepiej wyleczyć pacjenta albo dogadać się z kimś i mieć match. Ok karta pozwala Ci na refresh Charmu. Ale najpierw musisz mieć jakiś dobry i go użyć, co nie jest zbyt częste. I może skorzystasz z raz z tej karty. A nawet może nie, bo track Rite pozwala Ci na odświeżenie tych kart. Chant mocno sytuacyjny - fakt trzeba obniża Suspicion, ale jeśli pójdziesz w to aby się nie matchować a robić własne akcje to ta karta jest mało potrzebna. A znowu leczenie pacjentów pozwala na obniżenie Suspicion. Ale możesz też zrobić potion, zbierając więcej składników i znów ta karta niepotrzebna i masz więcej akcji na coś innego.
Wiedźmy - to już kwestia balansu pewnie i dodania może nowych.
Te co były to pamiętam że ta która leczy dwóch pacjentów i dostaje za to bonus związany z przesunięciem na Rite tracku bez patrzenia na symbol, jest mocna.
Wiedźma, która przesuwa się o 1 krok więcej na początku fazy akcji - też mocna po często gęsto pozwoli Ci to za free uciec od huntera. Nie musisz wtedy korzystać z karty Move.
Ale np. wiedźma która nie płaci składników za przemieszczanie się na tracku Rite. No to XD - te składniki płacisz z 3 razy i to musisz wejść wysoko. Także do tego czasu coś odłożysz a wiedźma bezużyteczna jest, tyle o ile daje Ci opcję punktowania za kolejny z 4 celów.
Wiedźma OP to też ta która za leczenie jednego pacjenta, pozwala Ci wspiąć się na innym tracku. I tak leczysz różne kolory a wspinasz się na tym samym tracku i trzepiesz dużo punktów i sporo bonusów.
Inna słaba wiedźma - zmniejsz Suspicion o 1 za każdy udany proces i jeszcze musisz mieć tam ludka w komnacie. Ultra sytuacyjne. A przypominam że te wiedźmy mogą dać przewagę w grze przez ich umiejętności.
Kolejna średnia - zbierasz surowce z następnej fazy księżyca. Musisz tu mocno planować do przodu, a gra na to nie pozwala za mocno bo Hunterzy przesuwają się często i Twój plan może nie zadziałać.
Wiedźma która pozwala na przemieszczenie Huntera jak się ruszasz - fajna i daje Ci opcję przeszkadzania innym i zmniejsza bardzo liczbę procesów bo często gęsto może się zdarzyć że nie będzie w ogóle polowań.
Reszty nie pamiętam albo nie graliśmy nimi. Pewnie da się je wyrównać ale i tak wszyscy czuli to że niektóre z nich były po prostu lepsze i już w drugiej grze każdy by tylko je wybierał bo dałyby mu przewagę.
Mój Instagramowy Blog => Kadr Znad Planszy

Moja Kolekcja BGG
Awatar użytkownika
Leinadus
Posty: 980
Rejestracja: 01 wrz 2018, 19:57
Has thanked: 5 times
Been thanked: 84 times

Re: Septima (Robin Hegedűs)

Post autor: Leinadus »

Parę osób miało w weekend potestować, jak wrażenia?
gogovsky
Posty: 2210
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 464 times
Been thanked: 512 times

Re: Septima (Robin Hegedűs)

Post autor: gogovsky »

Xrl8 się nie podoba Septima czyli mogę brać w ciemno:D Skoro trickerion jest nieelegancki to ta gra będzie super :D
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Awatar użytkownika
bexolini
Posty: 218
Rejestracja: 02 kwie 2020, 23:04
Has thanked: 61 times
Been thanked: 137 times

Re: Septima (Robin Hegedűs)

Post autor: bexolini »

Septima już ograna więc kilka słów ode mnie na temat tej gry :)

Mój wątek sprzedażowy: viewtopic.php?f=65&t=66909
Mr_Fisq
Administrator
Posty: 4671
Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1217 times
Been thanked: 1419 times

Re: Septima (Robin Hegedűs)

Post autor: Mr_Fisq »

Będzie polska wersja od Portalu - viewtopic.php?t=81291.
Sprzedam: Obniżki, nowości: Root, Lanzerath Ridge, Dawn of the Zeds, Etherfields
Przygarnę: Skirmishe grywalne solo, figurki do Stargrave/Frostgrave
Awatar użytkownika
Malibu
Posty: 269
Rejestracja: 15 wrz 2016, 07:46
Has thanked: 55 times
Been thanked: 45 times

Re: Septima (Robin Hegedűs)

Post autor: Malibu »

Ktoś mógłby mi powiedzieć o czym dokładnie mówił Grzegorz z Portalu odnośnie losowości w tej grze, że co dokładnie zmienili?
ODPOWIEDZ