Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
HoLi
Posty: 690
Rejestracja: 11 lut 2014, 21:37
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 75 times
Been thanked: 70 times

Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: HoLi »

Obrazek

Takie coś może się pojawić:
https://boardgamegeek.com/boardgame/367 ... ar-arrakis

Czyżby coś w klimatach "Wojny o Pierścień" osadzone w świecie Diuny ? :) .

Pozdrawiam

opis wydawcy via BGG:
Spoiler:
" Wyobraźnia jest początkiem tworzenia. Wyobrażasz sobie to, czego pragniesz, chcesz tego, co sobie wyobraziłeś i w końcu tworzysz to, czego chcesz." - George Bernard Shaw
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 4473
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1354 times
Been thanked: 848 times
Kontakt:

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Hardkor »

HoLi pisze: 22 lip 2022, 18:34 Czyżby coś w klimatach "Wojny o Pierścień" osadzone w świecie Diuny ? :) .
Pozdrawiam
No dokładnie tak to jest reklamowane.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Awatar użytkownika
Muleq
Posty: 597
Rejestracja: 13 cze 2018, 21:44
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 162 times
Been thanked: 156 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Muleq »

Autorzy ci sami ale Świat jednak całkiem inny. Tak czy inaczej gra obowiązkowo wskakuje na radar.
HoLi
Posty: 690
Rejestracja: 11 lut 2014, 21:37
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 75 times
Been thanked: 70 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: HoLi »

Muleq pisze: 22 lip 2022, 19:33 Autorzy ci sami ale Świat jednak całkiem inny. Tak czy inaczej gra obowiązkowo wskakuje na radar.
Jestem wielkim fanem "Wojny o Pierścień" i u mnie ta gra też z automatu wskakuje na radar.

Pozdrawiam
" Wyobraźnia jest początkiem tworzenia. Wyobrażasz sobie to, czego pragniesz, chcesz tego, co sobie wyobraziłeś i w końcu tworzysz to, czego chcesz." - George Bernard Shaw
Awatar użytkownika
XLR8
Posty: 1675
Rejestracja: 16 lis 2020, 18:11
Has thanked: 279 times
Been thanked: 876 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: XLR8 »

Oby było zdecydowanie lepsze od WoP, a nie tylko retheme.
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8740
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2653 times
Been thanked: 2332 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Curiosity »

viewtopic.php?f=57&t=76297

Wydzielony temat na dyskusje o crowdfundingu. Wszelkie dyskusje na ten temat tutaj, mogą być usuwane.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Awatar użytkownika
Trawus
Posty: 192
Rejestracja: 06 lip 2014, 14:06
Lokalizacja: Ostrołęka
Has thanked: 4 times
Been thanked: 8 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Trawus »

WoP to jedna z moich ulubionych gier. Jakby tylko była wersja PL z całą zawartością z kickstartera to brałbym w ciemno, ale pewnie muszę zapomnieć, jako, że CMON ma to wydać na kicku :/
lazarro
Posty: 228
Rejestracja: 01 sie 2017, 19:48
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 7 times
Been thanked: 22 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: lazarro »

Trawus pisze: 27 lip 2022, 17:30 WoP to jedna z moich ulubionych gier. Jakby tylko była wersja PL z całą zawartością z kickstartera to brałbym w ciemno, ale pewnie muszę zapomnieć, jako, że CMON ma to wydać na kicku :/
Poczekamy na wersję od Portalu. Wydają wszystko od CMONu.
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 10924
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3357 times
Been thanked: 3217 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: japanczyk »

lazarro pisze: 28 lip 2022, 11:15
Trawus pisze: 27 lip 2022, 17:30 WoP to jedna z moich ulubionych gier. Jakby tylko była wersja PL z całą zawartością z kickstartera to brałbym w ciemno, ale pewnie muszę zapomnieć, jako, że CMON ma to wydać na kicku :/
Poczekamy na wersję od Portalu. Wydają wszystko od CMONu.
Nie wydaja wszytskiego
Chociazby Basniowa Gospoda wyszła pod egida Egmontu, a sa i inne gry (Xenoshyft, z ostatnich CMON Animation Collection, Zombicide Undead or Alive, Trudvang), których portal nie wydaje
HoLi
Posty: 690
Rejestracja: 11 lut 2014, 21:37
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 75 times
Been thanked: 70 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: HoLi »

Ja jestem ciekawy co ta gra będzie sobą prezentować. Według mnie autorzy fajnie przenieśli klimat książki do "Wojny o Pierścień" i można oczekiwać, że i "Diunę" fajnie im się uda przenieść na planszę. Czas pokaże.

A kto tą grę wyda to akurat nie ma dla mnie aż takiego znaczenia, byle została w Polsce wydana to już będzie git :) .

Pozdrawiam
" Wyobraźnia jest początkiem tworzenia. Wyobrażasz sobie to, czego pragniesz, chcesz tego, co sobie wyobraziłeś i w końcu tworzysz to, czego chcesz." - George Bernard Shaw
Awatar użytkownika
Arkhon
Posty: 332
Rejestracja: 31 paź 2015, 02:31
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 101 times
Been thanked: 169 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Arkhon »

Jest tutaj sporo niewiadomych i kilka obaw, jednak Dune to IP na którym mi zawsze zależało.
Osobiście, mocno by mi pasowało gdyby wystartowali wcześniej i konkurowali z kilkoma projektami KS.

No i cały CMON czyli pewnie shipment będzie srogi.
Podczas kampanii pewnie też będziemy w stanie spekulować co by było obcinane przy lokalizacji, a to też istotne przy wyborze : "czy wspierać, czy poczekać na retail lokalizowany".
Wakomski
Posty: 1
Rejestracja: 29 lip 2022, 01:24

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Wakomski »

Ja będę się przyglądał co będzie wycięte w wersji KS i pewnie kupię gdy Portal wyda lokalnie :wink:

Ciekawi mnie, czy będzie jak WoP na dwóch graczy, czy spróbują dokleić trzecią lub czwartą frakcję.
Awatar użytkownika
Otorek
Posty: 661
Rejestracja: 25 maja 2020, 18:00
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 242 times
Been thanked: 358 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Otorek »

Trochę nie rozumiem tego negowania trybu 4 osobowego w WoP-ie miałem przyjemność ostatnio zagrać i bawiłem się rewelacyjnie.
HoLi
Posty: 690
Rejestracja: 11 lut 2014, 21:37
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 75 times
Been thanked: 70 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: HoLi »

Dla zainteresowanych Design Diary:
https://cmon.com/news/design-diary-1-the-desert-war

Pozdrawiam
" Wyobraźnia jest początkiem tworzenia. Wyobrażasz sobie to, czego pragniesz, chcesz tego, co sobie wyobraziłeś i w końcu tworzysz to, czego chcesz." - George Bernard Shaw
Awatar użytkownika
warlock
Posty: 4636
Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 1027 times
Been thanked: 1945 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: warlock »

Otorek pisze: 30 lip 2022, 18:03 Trochę nie rozumiem tego negowania trybu 4 osobowego w WoP-ie miałem przyjemność ostatnio zagrać i bawiłem się rewelacyjnie.
Bo jest rewelacyjny, a narzekają głównie ci, którzy nie grali ;).
Awatar użytkownika
Arkhon
Posty: 332
Rejestracja: 31 paź 2015, 02:31
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 101 times
Been thanked: 169 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Arkhon »

warlock pisze: 11 sie 2022, 20:41
Otorek pisze: 30 lip 2022, 18:03 Trochę nie rozumiem tego negowania trybu 4 osobowego w WoP-ie miałem przyjemność ostatnio zagrać i bawiłem się rewelacyjnie.
Bo jest rewelacyjny, a narzekają głównie ci, którzy nie grali ;).
Tak po przewertowaniu instrukcji i elementow gry, to nie wygląda jakoś super na siłe dodany w przypadku Diuny, nawet może się nieźle spisać, szkoda że jeszcze nie możemy na TTS sprawdzić bo brak komponentów, chyba żeby samemu je machnąć/zproxować.
Fojtu
Posty: 3379
Rejestracja: 10 maja 2014, 14:02
Has thanked: 557 times
Been thanked: 1263 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Fojtu »

Opublikowali TTS i zasady:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 2860275271
http://resources.cmon.com/Dune-WIP-Rulebook.pdf

Zasady przeczytane.

Ogólnie wygląda to na dość mocno uproszczony WoP.
Przede wszystkim nie ma 2 różnych warunków zwycięstwa, tylko 1, ale można osiągnąć go na trochę różne sposoby.
Druga duża zmiana, to brak kart walki jak w WoPie, karty mogą być po prostu użyte jako ekstra kość, ale nie ma już tak różnych efektów. No i nie ma oblężeń. Za to sama walka ma lepszy system walki z losowością, nie ma już trafiania na 5/6, walka jest bliższa pod tym względem do Zakazanych Gwiazd.

Wygląda ciekawie, widać, że chcą zrobić coś bardziej przystępnego niż WoP i w kilku miejscach nauczyli się trochę z WoPa i B5A. Mam jedynie obawy, że gra straci głębię WoPa i wyjdzie nudnawy skirmish.

Będę na pewno testował na TTSie, to się podziele wrażeniami.
khomaniac
Posty: 102
Rejestracja: 04 lut 2020, 17:39
Has thanked: 56 times
Been thanked: 33 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: khomaniac »

Ja mam największe obawy do tego że gra straci na emocjach i epickich zagraniach które się pamięta po kilku latach. Nic tak nie podnosi ciśnienia jak Frodo z pierścieniem tuż nad szczelina zagłady, a Cień na granicy zwycięstwa militarnego 😁 a tu ścigamy się po prostu na osobnych torach. Gra zyska na elegancji, no ale nie po to się wyciąga WoPa żeby było elegancko :P
Obawiam się, że podczas kampanii w tej kwestii nic się nie zmieni.
Awatar użytkownika
Arkhon
Posty: 332
Rejestracja: 31 paź 2015, 02:31
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 101 times
Been thanked: 169 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Arkhon »

khomaniac pisze: 12 wrz 2022, 18:24 Ja mam największe obawy do tego że gra straci na emocjach i epickich zagraniach które się pamięta po kilku latach. Nic tak nie podnosi ciśnienia jak Frodo z pierścieniem tuż nad szczelina zagłady, a Cień na granicy zwycięstwa militarnego 😁 a tu ścigamy się po prostu na osobnych torach. Gra zyska na elegancji, no ale nie po to się wyciąga WoPa żeby było elegancko :P
Obawiam się, że podczas kampanii w tej kwestii nic się nie zmieni.
O ciśnienie wielce się nie martwię, będzie widać z daleka kiedy climax jak się na tory spojrzy, tym bardziej jak Atrydzi już wtedy robią nuke i backdoor'a a Harkonnen rządzi połową pustyni śmigając na 8miu kostkach z licznymi legionami tu i tam...
-Martwi mnie natomiast głębia decyzyjna, zróżnicowanie kart i brak np grafik póki co na nich.... decyzyjność i gameplay na szczęście idzie przetestować, ale chętnie bym widział jakieś scenariusze... więcej warunków zwycięstwa dla imperium, może związanych z przyprawą itd...
-Też sam landstrad, gildia i choam jedynie tokenami...
- Pojazdy, hmmm jakoś tak mało je czuć. Takie jednostrzałowce do transportu/zwiadu.

Póki co, mogą jeszcze co nieco pokazać i dodać, ciekawie się, ciekawie - gdyż IP uwielbiam i jest tu spore pole do popisu jeszcze.
Fojtu
Posty: 3379
Rejestracja: 10 maja 2014, 14:02
Has thanked: 557 times
Been thanked: 1263 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Fojtu »

Dobra, zagrane! Zagraliśmy dzisiaj na szybko grę z kolegą jak tylko ogarnęliśmy, że jest na TTSie. Uprzedzam, że są to pierwsze wrażenia, postaram się pograć więcej i skonfrontować.

Z góry od razu napiszę, że mam ponad 70 partii w WoPa i miałem ogromne oczekiwania co do gry, widziałem to trochę jako taki potencjalnie lepszy mechanicznie WoP.

Co robimy w ogóle w grze. Celem Harkonnenów jest zdobycie siczy o łącznej sile 10 (lub ewentualnie zdobycie tych 10 punktów w inny sposób, ale to pomijalne). Celem Atrydów jest wbicie określonych punktów na 3 torach (tajne ile na którym torze) głównie przez wykonywanie misji i ewentualnie podbijanie terenów i parę innych małych źródeł. Misje co ciekawe są jawne i rotują też z tury na turę, więc teoretycznie widać co się może dziać i jak Atrydzi będą chcieli zapunktować. Do tego służą nam rekrutowane dość masowo i szybko wojska z dowódcami przy asyście robaków i pojazdów.

No i zaczynamy tę rozgrywkę i trochę się tam szarpiemy. Pierwsza tura ze strony Atrydów jest dość średniawa, bo nie ma jeszcze robaków na stole, ogólnie nic ciekawego się nie dzieje. Harkonnenowie przygotowali się do ataków, trochę porekrutowali i ustawili się w dogodnych pozycjach. W drugiej turze zaczęła się jatka, sicze zaczęły padać. Ogólnie walki w tej grze wydają się bardzo jednostronne przez system kości. Na kości mamy 3xobrażenie, 2xtarczę i 1xspecjał dowódcy. W efekcie jak atakujemy pełną armią na armię "śmieci" i rzucamy 6 kości na 2, to te 2 prawie nigdy nic nie robią, bo rozbijają się o tarcze wyrzucone na 6 kostkach. Już przewaga 6vs4 potrafi być miążdżąca i małe armie niewiele mogą, nie mogą kąsać ani nic takiego. A duże armie powstają bardzo szybko, bo za jedną kostkę akcji rekrutujemy 3-5 jednostek (licząc elity za 2). Do tego ruchy też idą bardzo sprawnie, bo idziemy 2-3 armiami z prawie każdej kostki a do tego mamy turbodopalacze z pojazdów dla Harkonnenów i żetonów na planszy dla Atrydów. A to nie wszystko, bo do tego mamy jeszcze karty.

No i właśnie, karty to pierwszy element, który mnie trochę uwiera. Po pierwsze, karty mogą być zagrane za dowolną kość, co powoduje, że w zasadzie prawie w ogóle nie czuć ograniczenia kośćmi jak w WoPie. Po prostu robimy sobie te akcje z wykulanych, które nam pasują, a 2 mniej pasujące wrzucamy w zagranie kart, bo karty są mocne i zagrywać się je opłaca. Nijak mi się ten system nie podoba, bo po prostu nie ma specjalnie rozterek co robić, nie ma ciekawych dylematów, robimy co chcemy. Można powiedzieć z drugiej strony, że to świetnie, bo ograniczamy losowość, ale mnie to jakoś nie pasuje. Do tego karty nie mają efektu do walki na dole a jedynie można je po prostu użyć jako +1 kość w walce, co jest po prostu nudne. Granie kartami w WoPie to jeden z ciekawszych elementów, tutaj jest to naprawdę proste, żeby nie powiedzieć prostackie.

No ale przejdę może do moim zdaniem największego problemu gry. Są nim karty misji dla Atrydów. Większość tych misji oferuje zero interakcji ze strony gracza Harkonnenów. Przykładowa misja: "Spend any Action die and reveal all deployment tokens in the same area of Paul". Wpływ na to mamy w sumie zerowy. Atrydzi mogą zrekrutować Paula i w następnej akcji zrobić misję, czasu na reakcję mamy praktycznie zero. Inny przykład "Spend any Action die if Jessica is on the board. Place her figure on the Regeneration Tank." Znowu, rekrutujemy Jessicę i od razu w następnej akcji robimy misję, zero możliwej kontry. Tak wygląda mniej więcej 80% misji. To jest tragedia, jako gracz Harkonnenów mogłem jedynie interesować się po prostu zdobywaniem siczy, bo przeciwnika nie mogłem w żaden sposób zatrzymywać, traktowałem to po prostu jak zegar z którym nie mam interakcji, on po prostu jest. Tragedia dla mnie.

Dodatkowo po prostu ta gra nie ma nic strategii w sobie. To w 100% taktyczny skirmish z nawalanką. Jak ktoś oczekuje wielkiej gry na miarę WoPa, to rozczaruje się równie mocno co ja. Brakuje oblężeń, długoterminowego planowania, walki na kilku frontach. Tutaj mapa jest bardzo mała i wszystko dzieje się blisko siebie.

Żeby nie było, że tylko narzekam - parę mankamentów WoPa gra fajnie naprawia. Nie ma już pasowania gracza z mniejszą ilością kości, jest taka półakcja, więc nie ma czekania kilku akcji aż będzie nasza tura. Bohaterowie nie giną permanentnie i cały czas się gdzieś przewijają na stole i walczą robiąc swoje zamieszanie. Ale to jest łyżeczka miodu w beczce dziegciu. Ta gra to kompletnie nie to co oczekiwałem. Gra na planszy jest nudna. Walka jest nudna. Zbieranie przyprawy (o którym nawet nie chce mi się pisać) jest nudne. Dawno się tak po prostu nie wynudziłem.

Postaram się jeszcze zagrać w tym tygodniu, ale coś czuję, że będzie to moje największe rozczarowanie planszówkowego życia. Chciałem WoPa a dostałem taktycznego skirmisha o głębii kałuży.
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2022, 08:50 przez Fojtu, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 10924
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3357 times
Been thanked: 3217 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: japanczyk »

Karty misji rzeczywiście wygladaja nieciekawie w tym momencie, ale licze ze poprawia to jeszcze w fazie developmentu jak przy Ankh

Co do reszty - troche sie czepiasz, że to nie jest WoP, a chciałbys zeby nim był :P
Awatar użytkownika
Emil_1
Posty: 1381
Rejestracja: 31 maja 2016, 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 47 times
Been thanked: 172 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Emil_1 »

Bardziej o to, że to nie jest ulepszony wop :)
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2022, 21:24 przez Emil_1, łącznie zmieniany 1 raz.
Miłego dnia! :)
khomaniac
Posty: 102
Rejestracja: 04 lut 2020, 17:39
Has thanked: 56 times
Been thanked: 33 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: khomaniac »

Arkhon pisze: 12 wrz 2022, 18:34
O ciśnienie wielce się nie martwię, będzie widać z daleka kiedy climax jak się na tory spojrzy, tym bardziej jak Atrydzi już wtedy robią nuke i backdoor'a a Harkonnen rządzi połową pustyni śmigając na 8miu kostkach z licznymi legionami tu i tam...
Niby tak ale grający Harkonnenami nie wie jak daleko od celu jest gracz Atrydów. Zdobycia odpowiedniego punktu to może być kwestia przypadku, np. poprzez odsłonięcie tokenu stacji ekologicznej... no nie wiem czy bym chciał w takim stylu zakończyć grę (chyba że one są raczej do wzięcia na początku gry, kto to wie).

Ja nie przeczę, że może być ciasno przy końcówce, ale już bez ciar na plecach :wink:
Fojtu
Posty: 3379
Rejestracja: 10 maja 2014, 14:02
Has thanked: 557 times
Been thanked: 1263 times

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Fojtu »

japanczyk pisze: 12 wrz 2022, 21:04 Karty misji rzeczywiście wygladaja nieciekawie w tym momencie, ale licze ze poprawia to jeszcze w fazie developmentu jak przy Ankh

Co do reszty - troche sie czepiasz, że to nie jest WoP, a chciałbys zeby nim był :P
To nawet nie kwestia czy to WoP czy nie, ta gra po prostu jest zbyt skomplikowana w obsłudze jak na to jak płytka jest sama rozgrywka. Zbieranie przyprawy i ten cały tor z 3 znacznikami do przesuwania mam wrażenie że nic nie wnosi. U nas w 4 rundzie gra się zamykała, więc nie ma czasu na wielce grę tymi znacznikami.

Na pewno z punktu widzenia obsługi gry nie pomaga też to, że mamy 3 poziomy jednostek, które wyglądają strasznie podobnie. W WoPie zwykle i elity bardzo łatwo poznać, ciekawy jestem jak w Diunie będzie na żywo.
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 4473
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1354 times
Been thanked: 848 times
Kontakt:

Re: Dune: War for Arrakis (Marco Maggi, Francesco Nepitello)

Post autor: Hardkor »

no po tej opinii to mocno ostudziłeś moje chęci do tej gry.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
ODPOWIEDZ