Pierwszy aerograf

Własnoręczne działania twórcze: upiększanie, inserty, malowanie figurek, tworzenie prototypów, stoły do planszówek itp.
Kurzynsky
Posty: 138
Rejestracja: 18 sty 2022, 17:40
Has thanked: 51 times
Been thanked: 26 times

Pierwszy aerograf

Post autor: Kurzynsky »

Hej,
Przymierzam się do zakupu pierwszego aerografu. zawsze mnie nieco przerażała wizja konieczności posiadania kompresora z uwagi na brak miejsca i dzieciaki ale znalazłem coś takiego http://www.sino-airbrush.com/product/sh ... .php?id=82
Pytanie czy ten produkt jest warty uwagi ? czy ktoś używał czegoś podobnego lub może poleci coś w ten deseń ?
Jestem zielony więc będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi..

pozdrawiam
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10022
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1308 times

Re: Pierwszy aerograf

Post autor: rastula »

odpowiadam...ten produkt nie jest wart uwagi.
Kurzynsky
Posty: 138
Rejestracja: 18 sty 2022, 17:40
Has thanked: 51 times
Been thanked: 26 times

Re: Pierwszy aerograf

Post autor: Kurzynsky »

rastula pisze: 30 lip 2022, 21:27 odpowiadam...ten produkt nie jest wart uwagi.
a możesz jakoś uargumentować dlaczego ?
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10022
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1308 times

Re: Pierwszy aerograf

Post autor: rastula »

bo nie będzie działał...
Awatar użytkownika
Irr3versible
Posty: 986
Rejestracja: 09 cze 2019, 01:03
Lokalizacja: Kraków/Zabierzów
Has thanked: 619 times
Been thanked: 541 times

Re: Pierwszy aerograf

Post autor: Irr3versible »

Osobiście nie testowałem, mam "normalny' zestaw.
Pamiętam jednak, że napotkałem się na recenzję/prezentację tego modelu (lub podobnego chińczyka) u Ninjona na YT, możesz się zapoznać.
Dla mnie na pewno dużym minusem jest brak regulacji ciśnienia.
McNab
Posty: 221
Rejestracja: 19 paź 2015, 20:32
Has thanked: 43 times
Been thanked: 139 times

Re: Pierwszy aerograf