Gry jak Raid/Instance w World of Warcraft

Zastanawiasz się co kupić? Poszukujesz gry dla 2 osób? A może najzabawniejszej gry dla 3-6 osób Reinera Knizia o kosmosie, zaczynającej się na literę Z? Pomożemy!
MowMiStefan
Posty: 636
Rejestracja: 17 sie 2020, 15:09
Lokalizacja: Warszawa/Tychy
Has thanked: 68 times
Been thanked: 162 times

Gry jak Raid/Instance w World of Warcraft

Post autor: MowMiStefan »

To było dawno temu i nieprawda, ale w rzeczy samej trochę w WoW kiedyś grałem. I to co mnie najbardziej w nim bawiło (i frustrowało) to były Raidy 40-osobowe. Pamiętam server first Razorgora i wszystko po drodze aż do M'uru, który doprowadził do porzucenia WoWa.

Czekam teraz na dostawę Oathsworn i patrzę na kampanię ATO.... i w sumie pewnie rychło w czas, ale... jest coś co jest podobne do bossfights z WoWa?

Zaznaczę również, ze fanem Dark Souls/Bloodborne nie jestem - nie o takie mechaniki chodzi. Descenta 2ed przebrnąłem z większością rozszerzeń. Massive Darkness, Zombicide, CDMD, Posiadłość lubię, ale nie tego szukam. Chyba szukam czegoś, gdzie każda postać ma swoją role i zadanie do wykonania - ale nie klasycznie Tank trzymajacy Bossa, a na przyklad Mag "tankujący" Krosh'a w Gruul's Lair. Szuakm czegoś, co ma walkę z fazami? Jest to w ogóle do znalezienia?

Oczywiscie wiem, ze trudno zrobić coś skomplikowanego dla przeciętnej grupy 2-4 graczy... ale może coś mi umknęło?
Moja półka - chetnie umówię się na partyjkę (Tychy i okolice).

Sprzedam / Kupię
Awatar użytkownika
KurikDeVolay
Posty: 991
Rejestracja: 25 paź 2018, 11:45
Lokalizacja: Milicz/Krotoszyn
Has thanked: 993 times
Been thanked: 433 times

Re: Gry jak Raid/Instance w World of Warcraft

Post autor: KurikDeVolay »

Wiem o co Ci chodzi, bardzo chciałbym czegoś takiego doświadczyć, bo byłem ogromnym fanem raidów... Ostatnio rzuciło mi się w oczy takie cudeńko z KSa, mam marzenie żeby ktoś to w kraju wydał, ale co będzie - zobaczymy.
MowMiStefan
Posty: 636
Rejestracja: 17 sie 2020, 15:09