Warhammer: Inwazja LCG (Eric M. Lang)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Warhammer: Inwazja LCG (Eric M. Lang)
Pisałem ostatnio na naszym forum klubowym o nowej grze FFG - Warhammer:Invasion LCG Może tym którym umknęły informacje na Games Fanatic lub też blogi na FFG przyda się ta króciutka informacja.
Już wkrótce bo na konwencie Gen-Con premierę będzie miała nowa gra FFG.WARHAMMER:INVASION Living Card Games. Kiedy Trafi do sprzedaży jeszcze nie wiadomo ale fani mrocznego świata stworzonego przez GW niecierpliwie wyczekują tego momentu.
Na wstępie warto pokrótce powiedzieć co to Living Card Games. Firma Fantasy Flight Games jest wydawcą karcianek Call of Cthulhu i Gra o Tron. Powyższe gry wydawane były w formacie CCG czyli kolekcjonerskim, zdobywszy sobie dużą popularność tak ze względu na wspaniały klimat jak i przyzwoitą mechanikę. Jednak czasy są takie iż karcianki kolekcjonerskie wyczerpały swój potencjał oprócz gigantów takich jak Magic, karciany Wampir i nieśmiertelna Leganda, większość karcianek kolekcjonerskich przeszła w stan „śmierci” co dla niektórych okazało się wręcz zbawcze. Wielu graczy wybiera właśnie te gry, których ilość kart jest skończona, a karty można dostać za dużo mniejsze pieniądze.
Hity jakimi stały się Race for The Galaxy czy też Dominion pokazują, iż era boosterków przemineła, a gracze znakomicie odnajdują się kupując po prostu nowy dodatek w całości nie rozdrabniając się na kolekcjonowaniu, wymianie, zdobywaniu kolejnych kart Rare.
Fantasy Flight Games zrobiło to samo już jakiś czas temu kiedy swoje dwa przeboje; Gre o Tron i Call of Cthulhu przemianowało na Living Card Games.
Do obydwu gier wydano nowe podstawki w dużych pudełkach tzw. Core Sety, gdzie znajdują się 4 gotowe talie dla różnych frakcji, oraz masę żetonów i innych akcesoriów niezbędnych do gry. Karty nie posiadają rarity, czyli nie są dzielone na rzadkie, lub bardziej popularne, karta jest po prostu kartą do gry. Dzięki temu dysponujemy zamkniętym niejako zestawem którym możemy grać. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie w zmienianiu talii jakie dostarczył nam wydawca, możemy zmieniać do woli i budować takie decki jakie nam się zamarzą z dostępnych kart. Zapalony gracz kupi dla siebie cały Core Set inny będzie tylko skupiał się na jednej frakcji wiec zrzuci się z innymi, dla każdego znajdzie się forma zaangażowania jaka mu dopowiada. Rozszerzenia do Core Seta wydawane są w paczkach po kilkadziesiąt kart, gdzie wiemy co kupujemy i w jakich ilościach. Zrezygnowano z boosterków właśnie na rzecz zamkniętych dodatków ze znaną z góry zawartością. Poszczególne dodatki układają się w konkretną fabułę, gdzie każdy kolejny dodatek pcha ją do przodu. Taka forma wydawania karcianki już się sprawdziła i wydawca Race for The Galaxy czy też Dominiona wydaje swoje gry podobnie.
Jakiś czas temu buszując jak zawsze po stronach wydawców natknąłem się na informacje iż Fantasy Flight Games aktualny wydawca erpegowego Warhammera oraz znakomitej Dark Heresy pragnie wydać nową karcianke właśnie w formacie LCG. Będzie to pierwsza gra Living Card Games wydawana od początku w takim formacie, dwie poprzednie czyli Gra o Tron i Call of Cthulhu pierwsze lata swojej egzystencji spędziły jako zwykłe karcianki kolekcjonerskie z boosterkami itp. Mechanika, fabuła i promocja gry nastawiona jest stricte na format Living Card Game, wydawca podkreśla to cały czas zachwalając swój produkt.
Będąc fanem poprzedniej karcianki w świecie Warhammera czyli War Cry postanowiłem śledzić to nowe cudo FFG. Poniżej postaram się Wam przybliżyć nowe dziecko FFG. Informacje o grze dawkowane są częściami tak więc nie wszystkie aspekty tej gry jestem Wam w stanie opisać.
Gra wydana będzie w pudełku, podstawka czyli i Core Set zawierał będzie:
· 1 Książka zasad
· 220 Kart
· 4 Plansze stolicy
· 35 Tokenów zasobów
· 60 Tokenów obrażeń
· 4 Tokeny spalenia
Oprócz tego w podstawce będą dostępne dwa ekskluzywne kody dające nam dwa unikatowe przedmioty w komputerowym MMO w świecie Warhammera - Warhammer Online: Age of Reckoning.
Preferowana rozgrywka będzie odbywała się 1vs1 gdzie każdy z graczy dysponuje jedną talią. Kart w Core secie jest 220 podzielonych na 4 decki które symbolizują różne rasy. Jak na razie dostępne będą 4 główne rasy czyli: Imperium, Krasnoludy po stronie dobra i Chaos oraz Orki po stronie zła. Świat gry podzielony jest na dwie zwaśnione strony czyli Order - strona dobra oraz Destruction - strona zła. Kart z poszczególnych strona mogą się ze sobą łączyć tak więc w decku Order możemy mieć Krasnoludy oraz ludzi lub też inne rasy jakie pewnie w przyszłości zostaną wydane. Nie oznacza to jednak iż, nie możemy stworzyć decku mono-rasowego przykładowo na samych krasnoludach. Oprócz podstawowych ras w Core Secie znajdziemy też pojedyncze karty wysokich elfów i ich mrocznych pobratymców. Jako osobne rasy mają zostać wkrótce wydane.
Przyjrzyjmy się teraz stronie graficznej. Karty prezentują się znakomicie. Duże ilustracje, miły i nie przeszkadzający layout dodaje smaczku i klimatu.
Znakomitym pomysłem jest zrezygnowanie z ramek, karty będą miały ilustracje do samych krawędzi cięcia, efekt możecie zobaczyć sami na załączonych obrazkach. Dodatkowo okraszone mają być świetnymi flavorami, jak zarzekają się autorzy klimat Warhammera ponad wszystko.
Czas na mechanike. Karty dzielą się na kilka typów:
Karty Unit: czyli oddziały, bohaterowie
Karty Support: bronie, artefakty, budynki
Karty Tactic: czary, karty akcji, manewry
Karty Quest: karty przygód do których przydzielamy nasze jednostki
Spoglądając na pole gry w jego centrum znajduje się nasza stolica.
Podzielona jest na 3 strefy: strefę Battlefield, strefę Quest oraz Kingdom.
Każda z tych stref reprezentuje inny aspekt potęgi naszego królestwa. Strefa Kingdom mówi nam ile posiadamy zasobów i jak bogate jest nasze królestwo, ilość punktów Power jakie znajdują się w niej daje nam zasoby , za które wystawiamy inne karty typu budynki itp. Strefa Quest dostarcz nam nowych kart, w zależności ile mamy tam punktów Power tyle nowych kart możemy pociągnąć. W strefie Battlefield będą znajdować się nasze jednostki ,którymi będziemy chcieli zrobić kuku naszemu oponentowi. Każdy punkt Power w strefie Battlefield pozwoli nam zadawać obrażenia w oddziały przeciwnika lub tez jego stolice. Wszystkie strefy są ważne i to nasza taktyka determinuje w co zainwestujemy nasze zasoby, czy stworzymy silne zaplecze, czy też wspaniałą armie, każda rasa ma inna specyfikę i to też pozwala na wybranie odpowiedniej taktyki i ścieżki rozwoju.
Każda gra rozpoczyna się od budowy naszej stolicy.
Jednostki i karty Support wzywane są w różne strefy naszego królestwa w zależności od potrzeb. Karty Taktyki pozwolą nam na zdobycie przewagi nad przeciwnikiem. Wypełniając Questy zdobędziemy wspaniałe nagrody dające naszym jednostkom nowe zdolności i zasoby.
Zaczynamy od podliczenia naszych zasobów, później ciągniemy karty, werbujemy żołnierzy i budujemy nowe obiekty w naszym królestwie. Teraz możemy atakować naszego przeciwnika, każda jednostka w strefie Battlefield może zostać wysłana do ataku. Każdy punkt damage jaki zadamy przeciwnikowi musi byś rozdystrybuowany na obrońców reszta przechodzi na stolice przeciwnika. Jeśli zniszczymy 2 z trzech stref przeciwnika wygrywamy grę. Każda ze stref może przyjąć na siebie bazowo 8 punktów obrażeń później jest niszczona. W każdej turze możemy dokonać rozwoju jednej ze stref poprzez dodanie zakrytej karty z naszej ręki, która symbolizuje jej rozwój, dodaje ona jeden punkt do buforu obrażeń jaki nasza strefa może przyjąć. Istnieją oczywiście karty i zdolności, które po zagraniu dodają bonusy do poszczególnych stref.
Ciekawym mechanizmem są ikony loyality. Jak wiemy możemy mieszać jednostki różnych ras w ramach dwóch głównych frakcji czyli Orderu i Destruction. Każda jednostka posiada ikony loyality symbolizują przywiązanie do swojej rasy. Za każda ikonę jaką jednostka posiada wzrasta koszt jej wystawienia o jeden.
Tak więc jeśli jednostka kosztuje 8 i ma 5 ikon loyality to końcowy koszt jej wystawienia będzie wynosił 13. Możemy obniżyć całkowity koszt jednostki, dzieje się tak wtedy jeśli na stole mamy już wystawione inne jednostki z danej rasy lub też stolice z danej rasy. Za każdą inną jednostkę tej samej rasy na stole oraz stolice nie wliczmy do kosztu jednej ikony loyality. Im bardziej jednostka jest potężna i umiejscowiona w hierarchii swej rasy tym więcej musimy za nią zapłacić, w przypadku kiedy inne oddziały będą z innych frakcji.
W ostatnim blogu autora na strone FFG , pojawiają się informacje o procesie tworzenia gry jak i możliwości rozgrywek w formacie draft. Karcianka od poczatku wychodzi w formacie LCG tak więc każda karta została 3 razy przemyślana, posiada 2 lub nawet trzy zastosowania. Dodatki będą małe i wydawane co miesiąc co pozwoli na ciekawe i częste uaktualnianie fabuły. Jak zarzekają się autorzy nie będziemy czekać na nowe karty pół roku, gra ma żyć..i cieszyć fanów. Nowym i ekscytującym formatem ma być możliwość grania dwuosobowych draftów specjalnie wymyślonych na potrzeby formatu LCG.
Jak na razie to tyle informacji. W miarę jak autorzy będą ujawniać nowe tajemnice gry postaram się je przybliżyć. Gra zapowiada się na niezły hit, jako fan Warhammer już odkładam pieniążki. Mimo zmiany formatu na LCG nadal będzie to gra karciana, i osobom , które nie trawią tej formy rozrywki nie polecam.Także nie będzie to gra darmowa i bardzo tania, bo jednak ktoś kto dodatki chce kupić będzie musiał zainwestować.
Format LCG to niejako ucieczka do przodu, dająca pewien kompromis co do zarobku wydawcy i zmniejszeniu irytacji fanów poprzez rotacje, boosterki i wszystkie inne "zalety" CCG.
Jednak ci którzy mają dość boosterków i kochają mroczny świat,jaki otacza Imperium, nie mogą przejść obok tego tytułu obojętnie.
Już wkrótce bo na konwencie Gen-Con premierę będzie miała nowa gra FFG.WARHAMMER:INVASION Living Card Games. Kiedy Trafi do sprzedaży jeszcze nie wiadomo ale fani mrocznego świata stworzonego przez GW niecierpliwie wyczekują tego momentu.
Na wstępie warto pokrótce powiedzieć co to Living Card Games. Firma Fantasy Flight Games jest wydawcą karcianek Call of Cthulhu i Gra o Tron. Powyższe gry wydawane były w formacie CCG czyli kolekcjonerskim, zdobywszy sobie dużą popularność tak ze względu na wspaniały klimat jak i przyzwoitą mechanikę. Jednak czasy są takie iż karcianki kolekcjonerskie wyczerpały swój potencjał oprócz gigantów takich jak Magic, karciany Wampir i nieśmiertelna Leganda, większość karcianek kolekcjonerskich przeszła w stan „śmierci” co dla niektórych okazało się wręcz zbawcze. Wielu graczy wybiera właśnie te gry, których ilość kart jest skończona, a karty można dostać za dużo mniejsze pieniądze.
Hity jakimi stały się Race for The Galaxy czy też Dominion pokazują, iż era boosterków przemineła, a gracze znakomicie odnajdują się kupując po prostu nowy dodatek w całości nie rozdrabniając się na kolekcjonowaniu, wymianie, zdobywaniu kolejnych kart Rare.
Fantasy Flight Games zrobiło to samo już jakiś czas temu kiedy swoje dwa przeboje; Gre o Tron i Call of Cthulhu przemianowało na Living Card Games.
Do obydwu gier wydano nowe podstawki w dużych pudełkach tzw. Core Sety, gdzie znajdują się 4 gotowe talie dla różnych frakcji, oraz masę żetonów i innych akcesoriów niezbędnych do gry. Karty nie posiadają rarity, czyli nie są dzielone na rzadkie, lub bardziej popularne, karta jest po prostu kartą do gry. Dzięki temu dysponujemy zamkniętym niejako zestawem którym możemy grać. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie w zmienianiu talii jakie dostarczył nam wydawca, możemy zmieniać do woli i budować takie decki jakie nam się zamarzą z dostępnych kart. Zapalony gracz kupi dla siebie cały Core Set inny będzie tylko skupiał się na jednej frakcji wiec zrzuci się z innymi, dla każdego znajdzie się forma zaangażowania jaka mu dopowiada. Rozszerzenia do Core Seta wydawane są w paczkach po kilkadziesiąt kart, gdzie wiemy co kupujemy i w jakich ilościach. Zrezygnowano z boosterków właśnie na rzecz zamkniętych dodatków ze znaną z góry zawartością. Poszczególne dodatki układają się w konkretną fabułę, gdzie każdy kolejny dodatek pcha ją do przodu. Taka forma wydawania karcianki już się sprawdziła i wydawca Race for The Galaxy czy też Dominiona wydaje swoje gry podobnie.
Jakiś czas temu buszując jak zawsze po stronach wydawców natknąłem się na informacje iż Fantasy Flight Games aktualny wydawca erpegowego Warhammera oraz znakomitej Dark Heresy pragnie wydać nową karcianke właśnie w formacie LCG. Będzie to pierwsza gra Living Card Games wydawana od początku w takim formacie, dwie poprzednie czyli Gra o Tron i Call of Cthulhu pierwsze lata swojej egzystencji spędziły jako zwykłe karcianki kolekcjonerskie z boosterkami itp. Mechanika, fabuła i promocja gry nastawiona jest stricte na format Living Card Game, wydawca podkreśla to cały czas zachwalając swój produkt.
Będąc fanem poprzedniej karcianki w świecie Warhammera czyli War Cry postanowiłem śledzić to nowe cudo FFG. Poniżej postaram się Wam przybliżyć nowe dziecko FFG. Informacje o grze dawkowane są częściami tak więc nie wszystkie aspekty tej gry jestem Wam w stanie opisać.
Gra wydana będzie w pudełku, podstawka czyli i Core Set zawierał będzie:
· 1 Książka zasad
· 220 Kart
· 4 Plansze stolicy
· 35 Tokenów zasobów
· 60 Tokenów obrażeń
· 4 Tokeny spalenia
Oprócz tego w podstawce będą dostępne dwa ekskluzywne kody dające nam dwa unikatowe przedmioty w komputerowym MMO w świecie Warhammera - Warhammer Online: Age of Reckoning.
Preferowana rozgrywka będzie odbywała się 1vs1 gdzie każdy z graczy dysponuje jedną talią. Kart w Core secie jest 220 podzielonych na 4 decki które symbolizują różne rasy. Jak na razie dostępne będą 4 główne rasy czyli: Imperium, Krasnoludy po stronie dobra i Chaos oraz Orki po stronie zła. Świat gry podzielony jest na dwie zwaśnione strony czyli Order - strona dobra oraz Destruction - strona zła. Kart z poszczególnych strona mogą się ze sobą łączyć tak więc w decku Order możemy mieć Krasnoludy oraz ludzi lub też inne rasy jakie pewnie w przyszłości zostaną wydane. Nie oznacza to jednak iż, nie możemy stworzyć decku mono-rasowego przykładowo na samych krasnoludach. Oprócz podstawowych ras w Core Secie znajdziemy też pojedyncze karty wysokich elfów i ich mrocznych pobratymców. Jako osobne rasy mają zostać wkrótce wydane.
Przyjrzyjmy się teraz stronie graficznej. Karty prezentują się znakomicie. Duże ilustracje, miły i nie przeszkadzający layout dodaje smaczku i klimatu.
Znakomitym pomysłem jest zrezygnowanie z ramek, karty będą miały ilustracje do samych krawędzi cięcia, efekt możecie zobaczyć sami na załączonych obrazkach. Dodatkowo okraszone mają być świetnymi flavorami, jak zarzekają się autorzy klimat Warhammera ponad wszystko.
Czas na mechanike. Karty dzielą się na kilka typów:
Karty Unit: czyli oddziały, bohaterowie
Karty Support: bronie, artefakty, budynki
Karty Tactic: czary, karty akcji, manewry
Karty Quest: karty przygód do których przydzielamy nasze jednostki
Spoglądając na pole gry w jego centrum znajduje się nasza stolica.
Podzielona jest na 3 strefy: strefę Battlefield, strefę Quest oraz Kingdom.
Każda z tych stref reprezentuje inny aspekt potęgi naszego królestwa. Strefa Kingdom mówi nam ile posiadamy zasobów i jak bogate jest nasze królestwo, ilość punktów Power jakie znajdują się w niej daje nam zasoby , za które wystawiamy inne karty typu budynki itp. Strefa Quest dostarcz nam nowych kart, w zależności ile mamy tam punktów Power tyle nowych kart możemy pociągnąć. W strefie Battlefield będą znajdować się nasze jednostki ,którymi będziemy chcieli zrobić kuku naszemu oponentowi. Każdy punkt Power w strefie Battlefield pozwoli nam zadawać obrażenia w oddziały przeciwnika lub tez jego stolice. Wszystkie strefy są ważne i to nasza taktyka determinuje w co zainwestujemy nasze zasoby, czy stworzymy silne zaplecze, czy też wspaniałą armie, każda rasa ma inna specyfikę i to też pozwala na wybranie odpowiedniej taktyki i ścieżki rozwoju.
Każda gra rozpoczyna się od budowy naszej stolicy.
Jednostki i karty Support wzywane są w różne strefy naszego królestwa w zależności od potrzeb. Karty Taktyki pozwolą nam na zdobycie przewagi nad przeciwnikiem. Wypełniając Questy zdobędziemy wspaniałe nagrody dające naszym jednostkom nowe zdolności i zasoby.
Zaczynamy od podliczenia naszych zasobów, później ciągniemy karty, werbujemy żołnierzy i budujemy nowe obiekty w naszym królestwie. Teraz możemy atakować naszego przeciwnika, każda jednostka w strefie Battlefield może zostać wysłana do ataku. Każdy punkt damage jaki zadamy przeciwnikowi musi byś rozdystrybuowany na obrońców reszta przechodzi na stolice przeciwnika. Jeśli zniszczymy 2 z trzech stref przeciwnika wygrywamy grę. Każda ze stref może przyjąć na siebie bazowo 8 punktów obrażeń później jest niszczona. W każdej turze możemy dokonać rozwoju jednej ze stref poprzez dodanie zakrytej karty z naszej ręki, która symbolizuje jej rozwój, dodaje ona jeden punkt do buforu obrażeń jaki nasza strefa może przyjąć. Istnieją oczywiście karty i zdolności, które po zagraniu dodają bonusy do poszczególnych stref.
Ciekawym mechanizmem są ikony loyality. Jak wiemy możemy mieszać jednostki różnych ras w ramach dwóch głównych frakcji czyli Orderu i Destruction. Każda jednostka posiada ikony loyality symbolizują przywiązanie do swojej rasy. Za każda ikonę jaką jednostka posiada wzrasta koszt jej wystawienia o jeden.
Tak więc jeśli jednostka kosztuje 8 i ma 5 ikon loyality to końcowy koszt jej wystawienia będzie wynosił 13. Możemy obniżyć całkowity koszt jednostki, dzieje się tak wtedy jeśli na stole mamy już wystawione inne jednostki z danej rasy lub też stolice z danej rasy. Za każdą inną jednostkę tej samej rasy na stole oraz stolice nie wliczmy do kosztu jednej ikony loyality. Im bardziej jednostka jest potężna i umiejscowiona w hierarchii swej rasy tym więcej musimy za nią zapłacić, w przypadku kiedy inne oddziały będą z innych frakcji.
W ostatnim blogu autora na strone FFG , pojawiają się informacje o procesie tworzenia gry jak i możliwości rozgrywek w formacie draft. Karcianka od poczatku wychodzi w formacie LCG tak więc każda karta została 3 razy przemyślana, posiada 2 lub nawet trzy zastosowania. Dodatki będą małe i wydawane co miesiąc co pozwoli na ciekawe i częste uaktualnianie fabuły. Jak zarzekają się autorzy nie będziemy czekać na nowe karty pół roku, gra ma żyć..i cieszyć fanów. Nowym i ekscytującym formatem ma być możliwość grania dwuosobowych draftów specjalnie wymyślonych na potrzeby formatu LCG.
Jak na razie to tyle informacji. W miarę jak autorzy będą ujawniać nowe tajemnice gry postaram się je przybliżyć. Gra zapowiada się na niezły hit, jako fan Warhammer już odkładam pieniążki. Mimo zmiany formatu na LCG nadal będzie to gra karciana, i osobom , które nie trawią tej formy rozrywki nie polecam.Także nie będzie to gra darmowa i bardzo tania, bo jednak ktoś kto dodatki chce kupić będzie musiał zainwestować.
Format LCG to niejako ucieczka do przodu, dająca pewien kompromis co do zarobku wydawcy i zmniejszeniu irytacji fanów poprzez rotacje, boosterki i wszystkie inne "zalety" CCG.
Jednak ci którzy mają dość boosterków i kochają mroczny świat,jaki otacza Imperium, nie mogą przejść obok tego tytułu obojętnie.
- cahir
- Posty: 262
- Rejestracja: 30 gru 2008, 09:07
- Lokalizacja: Vratislavia
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 4 times
- Kontakt:
Re: Warhammer: Invasion LCG
Dzięki za bardzo fajne podsumowanie dotychczasowych newsów.
Też jestem weteranem war-cry`a i zainteresowałem się Inwazją, ale od początku moje wątpliwości budzą arty na kartach, moim zdaniem( w porównaniu choćby z war-cry) trochę zbyt bajkowe w stylu World of Warcraft niż Dark fantasy Warhammera
Z drugiej strony mechanika wydaje się być interesująca, a rozwój gry ma przed sobą wielką przyszłość .zrezygnowali z białych obwódek to ci niespodzianka, szkoda, że przy innych lCG na to nie wpadli
Jak kogoś namówię na granie ciemną stroną mocy, to zainwestuję w połowę Core-seta na pewno...
Też jestem weteranem war-cry`a i zainteresowałem się Inwazją, ale od początku moje wątpliwości budzą arty na kartach, moim zdaniem( w porównaniu choćby z war-cry) trochę zbyt bajkowe w stylu World of Warcraft niż Dark fantasy Warhammera
Z drugiej strony mechanika wydaje się być interesująca, a rozwój gry ma przed sobą wielką przyszłość .zrezygnowali z białych obwódek to ci niespodzianka, szkoda, że przy innych lCG na to nie wpadli
Jak kogoś namówię na granie ciemną stroną mocy, to zainwestuję w połowę Core-seta na pewno...
Jezus zbawia, Allah nagradza, Cthulhu pożera.
Re: Warhammer: Invasion LCG
Z tego co wiadomo, część artów z War Cry pojawi się w Invasion. W War Cry odnośnie grafiki to tendencja była raczej spadkowa, ale to moje subiektywne odczucie.
Nowe rzeczywiście są "bardziej kolorowe", to już nie to samo co ilustracje w Potępieńcu czy Wewnętrznym wrogu .
Nowe rzeczywiście są "bardziej kolorowe", to już nie to samo co ilustracje w Potępieńcu czy Wewnętrznym wrogu .
- Michałku
- Posty: 390
- Rejestracja: 06 paź 2008, 18:20
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 23 times
- Kontakt:
Re: Warhammer: Invasion LCG
Mi z kolei takie cukierkowe arty bardzo się podobają i mimo iż jestem fanem Warhammera w jego wydaniu 40000 lat później, to Invasion na pewno zakupię
Ogólnopolskie Forum A Game Of Thrones
Re: Warhammer: Invasion LCG
Na stronie FFG, pojawił się krótki opis frakcji Imperium oraz kilka nowych kart.
Jak ktoś słusznie zauważył w komentarzach, prawdopodobnie będzie w nim całkiem dużo "kontroli"
Jak ktoś słusznie zauważył w komentarzach, prawdopodobnie będzie w nim całkiem dużo "kontroli"
- cahir
- Posty: 262
- Rejestracja: 30 gru 2008, 09:07
- Lokalizacja: Vratislavia
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 4 times
- Kontakt:
Re: Warhammer: Invasion LCG
Arty się wyraźnie poprawiły i dwa przedruki z war-cry`a już rozpoznałem, zmierza ku lepszemu, w następnym odcinku ma być o Chaosie
Jezus zbawia, Allah nagradza, Cthulhu pożera.
Re: Warhammer: Invasion LCG
Rewelacja.Dzięki Maly za podsumowanie
Na pewno kupie w dniu premiery.Ktoś z Krakowa chętny na partyjkę ?
Tommy powiedz ze kupujesz
Na pewno kupie w dniu premiery.Ktoś z Krakowa chętny na partyjkę ?
Tommy powiedz ze kupujesz
Ostatnio zmieniony 06 sie 2009, 14:30 przez Dzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Nigdy więcej karcianek kolekcjonerskich i pseudo kolekcjonerskich. [W trakcie infiltracji mafii Twilightowej ]
Re: Warhammer: Invasion LCG
Zapowiada się bardzo fajnie
Co prawda czekam raczej na odświeżoną WH40K (Dark Millenium to była bardzo fajna gra karciana) ale to też wygląda bardzo ciekawie
Kusi
Co prawda czekam raczej na odświeżoną WH40K (Dark Millenium to była bardzo fajna gra karciana) ale to też wygląda bardzo ciekawie
Kusi
Re: Warhammer: Invasion LCG
Kolejny up na FFG ty razem Chaos . Miło zobaczyć, że sporo przedruków z różnych ilustracji do War Cry jak i RPG.
http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... p?eidn=715
Warto zwrócić uwagę na ciekawy motyw korupcji, przy "Festeringach".Szkoda, że nie podają kiedy to będzie w sklepach
http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... p?eidn=715
Warto zwrócić uwagę na ciekawy motyw korupcji, przy "Festeringach".Szkoda, że nie podają kiedy to będzie w sklepach
Re: Warhammer: Invasion LCG
http://www.fantasyflightgames.com/edge_upcoming.aspmaly pisze:Szkoda, że nie podają kiedy to będzie w sklepach :?
Jest w drukarni, będzie jesienią czyli pewnie na gwiazdkę :) chociaż trzeba przyznać że bardzo poprawili punktualność. Nie zdarzają się już kilkuletnie obsuwy.
Re: Warhammer: Invasion LCG
Dostępne są już zasady .Podzielcie się opiniami.
http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... p?eidn=720
P.S. Przebrnąłem przez instrukcje, zasady wydaja się być niezbyt skomplikowane i przejrzyste ale będzie możliwość dużej "rozkminki". 3 różne możliwe strefy ataku, przydzielanie obrażeń, triggery nazywane "Forced" i zagrywanie kart w odpowiedzi. W mojej opini jest szansa na bardzo zróżnicowane meta, a to ogromny plus każdej gry karcianej.
http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... p?eidn=720
P.S. Przebrnąłem przez instrukcje, zasady wydaja się być niezbyt skomplikowane i przejrzyste ale będzie możliwość dużej "rozkminki". 3 różne możliwe strefy ataku, przydzielanie obrażeń, triggery nazywane "Forced" i zagrywanie kart w odpowiedzi. W mojej opini jest szansa na bardzo zróżnicowane meta, a to ogromny plus każdej gry karcianej.
Re: Warhammer: Invasion LCG
Nieno, LCG w swiecie Warhammera... chyba już wiem co będę chciał na gwiazdkę
Inermis - Blog netrunner.znadplanszy.pl
Chętnie zagram: Android: Netrunner LCG, Mage Wars, Battlestar Galactica
Chętnie poznam: Rex
Kolekcja | Want to Trade
Chętnie zagram: Android: Netrunner LCG, Mage Wars, Battlestar Galactica
Chętnie poznam: Rex
Kolekcja | Want to Trade
Re: Warhammer: Invasion LCG
To na urodziny!
Inermis - Blog netrunner.znadplanszy.pl
Chętnie zagram: Android: Netrunner LCG, Mage Wars, Battlestar Galactica
Chętnie poznam: Rex
Kolekcja | Want to Trade
Chętnie zagram: Android: Netrunner LCG, Mage Wars, Battlestar Galactica
Chętnie poznam: Rex
Kolekcja | Want to Trade
- cahir
- Posty: 262
- Rejestracja: 30 gru 2008, 09:07
- Lokalizacja: Vratislavia
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 4 times
- Kontakt:
Re: Warhammer: Invasion LCG
Po pierwsze w instrukcji możemy znaleźć wizerunki nowych kart. Zapowiedziany poza tym na jesień 2009 nową edycję z elfami i ich stolicami.
co do zasad: wprowadzono mulligana, czego od czasów gry w Mtg nie praktykowałem 4 fazy gry: KINGDOM( zbieranie resourców do puli na poczatku gry poprzez podliczanie jednostek i zasobów jak w LOTR czy SW) QUEST ( dociąg kart równy określonej puli punktów tzw. "power" ze stolicy bazowa zawsze jeden i jednostek, czyli nie ma stałej kart do dociągu co jest bardzo interesujące)CAPITAL ( faza wystawiania zasobów do jednej z trzech stref, można także wystawiać zakryte jednostki jako "development" zwiększając obronnośc danej strefy; można w tej fazie również wysyłać pojedyncze jednostki na "questy", których wykonanie zapewni nam profity) BATLLEFIELD ( wiadomo co, ale do ataku mozna wybrac jedna z 3 stref przecwinika! dodatkowa ciekawosta to przeciwnik przydziela rany pomiędzy twoje bronione jednostki i stolicą lub odpowiedno atakujace jednostki)
W kazdej z tych faz akcje może równiez wykonywać przeciwnik na przemiennie z aktywnym graczem( jak w CoC lcg)
deck od 50 do stu kart, limit 3 kopii
rozwinięcia będą się nazywały "batlle pack`ami."
załączono osobne karty i zasady do drafta core-setowego.
co do zasad: wprowadzono mulligana, czego od czasów gry w Mtg nie praktykowałem 4 fazy gry: KINGDOM( zbieranie resourców do puli na poczatku gry poprzez podliczanie jednostek i zasobów jak w LOTR czy SW) QUEST ( dociąg kart równy określonej puli punktów tzw. "power" ze stolicy bazowa zawsze jeden i jednostek, czyli nie ma stałej kart do dociągu co jest bardzo interesujące)CAPITAL ( faza wystawiania zasobów do jednej z trzech stref, można także wystawiać zakryte jednostki jako "development" zwiększając obronnośc danej strefy; można w tej fazie również wysyłać pojedyncze jednostki na "questy", których wykonanie zapewni nam profity) BATLLEFIELD ( wiadomo co, ale do ataku mozna wybrac jedna z 3 stref przecwinika! dodatkowa ciekawosta to przeciwnik przydziela rany pomiędzy twoje bronione jednostki i stolicą lub odpowiedno atakujace jednostki)
W kazdej z tych faz akcje może równiez wykonywać przeciwnik na przemiennie z aktywnym graczem( jak w CoC lcg)
deck od 50 do stu kart, limit 3 kopii
rozwinięcia będą się nazywały "batlle pack`ami."
załączono osobne karty i zasady do drafta core-setowego.
Jezus zbawia, Allah nagradza, Cthulhu pożera.
Re: Warhammer: Invasion LCG
Jeden z forumowiczy na FFG wypatrzył coś takiego:
http://www.intrafin.be/Non_Collectible_ ... fb45#large
http://www.intrafin.be/Non_Collectible_ ... fb45#large
Re: Warhammer: Invasion LCG
Tutaj taniej (i w dolarkach)
http://paizo.com/store/games/tradingCar ... erInvasion
Core Set
List Price: $39.95
Our Price: $35.96
Preorder
Skavenblight Threat Booster Pack
List Price: $9.95
Our Price: $8.96
Preorder
http://paizo.com/store/games/tradingCar ... erInvasion
Core Set
List Price: $39.95
Our Price: $35.96
Preorder
Skavenblight Threat Booster Pack
List Price: $9.95
Our Price: $8.96
Preorder
Inermis - Blog netrunner.znadplanszy.pl
Chętnie zagram: Android: Netrunner LCG, Mage Wars, Battlestar Galactica
Chętnie poznam: Rex
Kolekcja | Want to Trade
Chętnie zagram: Android: Netrunner LCG, Mage Wars, Battlestar Galactica
Chętnie poznam: Rex
Kolekcja | Want to Trade
- cahir
- Posty: 262
- Rejestracja: 30 gru 2008, 09:07
- Lokalizacja: Vratislavia
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 4 times
- Kontakt:
Re: Warhammer: Invasion LCG
Ciekawe, pierwszy mały dodatek o Skavenach ale chyba nie tylko, mam nadzieję że często będą wydawane edycje ze stolicami i rozwinięciem do każdej rasy, jak to planują z elfami. "Batlle packi" to tylko 40 kart i ciężko im będzie zadowolić wszystkich na raz.
Powstało już osobne polskie forum tej karcianki
Powstało już osobne polskie forum tej karcianki
Jezus zbawia, Allah nagradza, Cthulhu pożera.
- Łukasz Pach
- Posty: 424
- Rejestracja: 16 sty 2009, 10:35
- Lokalizacja: Kraków
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Warhammer: Invasion LCG
Dżej gram z Tobą jak tylko wyjdzie. Sam już od dawna czekam na tę pozycję. Bardzo dobra recenzja. Gratuluję Maly i dzięki za czas jaki poświęciłeś na to byśmy mieli wszystko w pigułce, choć cieszę się, że nie ma prawdziwych tabletek porównywalnej wielkości . Jeszcze raz gratki.
Łukasz Pach
Niegdyś pracownik Bard.pl aktualnie Grupa ADream
Dziękuję wszystkim z forum którzy mnie wspierali i którzy pomagali przy pracy nad Dominionem.
Promocji o kryptonimie "rozwalamy serwer" nigdy nie zapomnę. Dziękuję ;)
Niegdyś pracownik Bard.pl aktualnie Grupa ADream
Dziękuję wszystkim z forum którzy mnie wspierali i którzy pomagali przy pracy nad Dominionem.
Promocji o kryptonimie "rozwalamy serwer" nigdy nie zapomnę. Dziękuję ;)
Re: Warhammer: Invasion LCG
Uważam to za drobną przesadę . Po prostu na TCG jest ograniczona przestrzeń rynkowa i dwie duże karcianki tego typu zapełniają ją prawie całą. Konkurowanie z nimi wydaje się bezcelowe (jedynie WoW'i się udało wejść w elitarne grono ale tylko i wyłącznie dzięki olbrzymiemu zapleczu finansowemu), stąd karcianki niekolekcjonerskie .maly pisze: Hity jakimi stały się Race for The Galaxy czy też Dominion pokazują, iż era boosterków przemineła, a gracze znakomicie odnajdują się kupując po prostu nowy dodatek w całości nie rozdrabniając się na kolekcjonowaniu, wymianie, zdobywaniu kolejnych kart Rare.
Na szczęście na rynku jest miejsce zarówno na jeden rodzaj jak i drugi (obydwie mają swoje wady i zalety). Pozycja wydaje się bardzo ciekawa, zobaczymy jak wyjdzie w praniu .
Re: Warhammer: Invasion LCG
Waaaagh!!
http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... p?eidn=732
Miało być bez koMEntaRZA aLE z Grimgora niezły rozp.........iska 6 hp...
http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... p?eidn=732
Miało być bez koMEntaRZA aLE z Grimgora niezły rozp.........iska 6 hp...
Ostatnio zmieniony 13 sie 2009, 22:57 przez maly, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Warhammer: Invasion LCG
Instrukcja ciekawa - zapowiada się sporo kombinowania.
Grafiki bardzo fajne
Dark Millenium był bardzo dobry to pewnie i to będzie bardzo przyjemne.
Wiadomo coś o spodziewanej cenie w Polsce ?
Grafiki bardzo fajne
Dark Millenium był bardzo dobry to pewnie i to będzie bardzo przyjemne.
Wiadomo coś o spodziewanej cenie w Polsce ?
- Michałku
- Posty: 390
- Rejestracja: 06 paź 2008, 18:20
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 23 times
- Kontakt:
Re: Warhammer: Invasion LCG
Dark Millennium był wydawany przez zupełnie inną firmę i miał zupełnie inną mechanikę, także raczej nie ma co porównywać.
Cena podstawki będzie pewnie oscylowała wokól cen Call Of Cthulhu LCG czy GoT LCG, a więc ok 130 zł
Cena podstawki będzie pewnie oscylowała wokól cen Call Of Cthulhu LCG czy GoT LCG, a więc ok 130 zł
Ogólnopolskie Forum A Game Of Thrones
- Tommy
- Posty: 1739
- Rejestracja: 25 lut 2008, 15:18
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 108 times
- Been thanked: 27 times
Re: Warhammer: Invasion LCG
Ja powiem nawet znacznie wiecej - w tym momencie w mojej grupie po-AGOT'owej i nie tylko kupuje core seta (kazdy dla siebie) 9! osob na 100% a dziesiata osoba sie zastanawia! Ruszamy w Krakowie jak tylko bedzie do kupienia!Dzej pisze: Tommy powiedz ze kupujesz
"I used to roll the dice
feel the fear in my enemy's eyes"
feel the fear in my enemy's eyes"