Mnie również interesuje ta gra. Czy ktoś mógłby podzielić się wiedzą na jej temat?draco pisze:Mnie bardziej interesuje Stocznia Władka Suchego.
P. S. Autor na bgg poinformował, że lada dzień możemy spodziewać się publikacji instrukcji.
Mnie również interesuje ta gra. Czy ktoś mógłby podzielić się wiedzą na jej temat?draco pisze:Mnie bardziej interesuje Stocznia Władka Suchego.
Właściwie to była słaba pozycja, pamiętam że bardzo prosta i zupełnie nie w moim stylu Ale plansza Shipyardu zaiste intrygująca, w Gliwicach też nastąpiło poruszenieNataniel pisze:Mnie wlasciwie tez Shipyard z wygladu planszy na razie intryguje zdecydowanie bardziej niz Dungeon Lords (nigdy nie przepadalem za Dungeon Keeperem). Z niecierpliwoscia czekam na instrukcje.
Wiem, wiem. Napisałeś "przypuszczać" ale tak jakoś nieśmiało, więc pozwolę sobie zauważyć, że opinia nt. tego czy gra będzie idealnie chodzić od 4 graczy czy nie, jedynie po wyglądzie planszy i pudełka, jest sporym nadużyciem.Liarus pisze:Raczej o wiele więcej, bo plansza super zaprojektowana, ale już można przypuszczać, że gra raczej będzie chodzić od 4 graczy idealnie.
To jest bardzo ciężki i poważny zarzut. Aż trudno uwierzyć by doswiadczona ekipa CGE przepuściła tego typ babola co niezrownowazone ukryte cele. Mam tylko nadzieję, że czegoś nie zrozumieliście i źle te cele podliczyliście...melee pisze:2. cięższy, nie lubię (bardzo) gier z ukrytymi celami. Do tego miałem nadzieję, że tutaj punkty za cele będą stanowić jakieś 20% całości. Tymczasem np. Ostry miał cel z którego zebrał 30-kilka punktów, w sumie chyba jakieś 45, więcej niż przez całą grę z normalnej budowy statków! Całą grę coś tam budujemy, bijemy się o bonusy z miliona różnych rzeczy, a później odkrywamy ukryte cele i okazuje się, że dwie osoby zdobyły z nich drugie tyle punktów, a ja np. na prawdę wykorzystałem na maksa moje i miałem z nich 20-kilka. Grom z ukrytą informacją mówimy nie! To tylko je psuje, to samo jest np. z Metropolys (i kilkoma innymi, niezłymi). Nawet gdyby cele były zbilansowane, to i tak ukryte cele powodują, że popyt na niektóre elementy w grze jest większy niż na inne, a nie jest to jawne i jasne, co powoduje że trudno racjonalnie podejmować decyzje.