Jakoś dałem radę sam ogarnąć karty korporacji. Z racji że w TM brakuje mi trochę możliwości większego dokuczania innym graczom, postanowiłem stworzyć korporacje, które mogą coś zabierać lub niszczyć.
1. Rebellion - Bonus na start 35 M€ i dociąg 2 kart z symbolem buntu. Dodatkowo za każdym razem gdy jakaś karta sprawia że inny gracz traci jednostkę surowca/M€, na karę korporacji kładziemy jednostkę buntu. Za 3 jednostki buntu możemy zmniejszyć komuś WT.
2. MarsWars - Bonus na start 35 M€ i +1 produkcja tytanu. Gracz może także 2 jednostki tytanu wymienić na 1 jednostkę myśliwców. Odrzucenie 1 jednostki myśliwców powoduje, iż inny gracz oddaje nam 1 jednostkę dowolnego surowca lub 3 M€.
3. ATMM - Bonus na start 40 M€. Korporacja umożliwia nam obniżanie wskaźników globalnych. Zamiast podwyższyć poziom tlenu, temperaturę, liczbę oceanów lub wsp. terraformacji Wenus możemy je obniżyć. Obniżenie poziomu tlenu i liczny oceanów powoduje usunięcie tych obszarów z planszy. Gracz otrzymuje normalną premię WT ale nie zbiera bonusów z tytułu osiągniętych poziomów współczynników.
Poniżej zamieszczam grafiki kart:
![Obrazek](https://naforum.zapodaj.net/thumbs/36645a913683.jpg)