Wstępna instrukcja? Mi chodzi o to jak się gra w to. Wole mimo wszystko poczekać aż jakaś rozgrywka będzie pokazana bo "mniej więcej" to jak "prawie" a wszyscy wiemy jak to z tym "prawie" bywa. Jak narazie średnio się zapowiada albo to tylko moje wrażenia.dispe pisze: ↑25 kwie 2020, 21:33a potem się okazuje, że ostatecznie i tak trzeba samemu zagrać żeby się przekonać jak bardzo ( i czy wogóle) nam gra pasuje![]()
Do Ankh jest wstępna instrukcja, jest Update20 z opisem scenariuszy, w innych są opisy działania Guardianów, dzisiaj w Update24 opisano dokładniej Bogów, do tego jak ktoś grał w Blood Rage i Rising Sun to wie czego mniej więcej można się spodziewać, to nie jest chyba takie całkiem w ciemno kupowanie, no i można spróbować zagrać w nieoficjalną wersję na TTS (stworzona w oparciu o to co jest dostępne do tej pory).
Ankh: Gods of Egypt (Eric M. Lang)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Re: Ankh: Gods of Egypt (Eric M. Lang)
- AnimusAleonis
- Posty: 1775
- Rejestracja: 17 paź 2018, 17:03
- Been thanked: 251 times
Re: Ankh: Gods of Egypt (Eric M. Lang)
Spokojnie by mogli jeśli by faktycznie chcieli ....
Co prawda od teraz do zamknięcia PM długa jeszcze droga ale jeśli się na tym etapie pokażą jakiekolwiek gameplay-e to wyprodukowane przez nich, więc z pewnością by pokazały wyśmienitą i porywającą rozgrywkę... niezależne gameplay i recencje pewnie dopiero jakiś czas po zamknięciu PM... tylko potem albo retail albo przepłacać za edycję KS, jak to było w przypadku Nemesis... tak to już z KS-ami jest, nic nowego.
Expat który przeprowadził się do Polski rok temu, uczy się polskiego od trochę ponad roku - z góry przepraszam za jakiekolwiek gafy ortograficzne i gramatyczne i proszę o wyrozumiałość :D
Re: Ankh: Gods of Egypt (Eric M. Lang)
Tak w ogóle, jak to się stało, że taka droga i nieekologiczna gra jest w kręgu twoich zainteresowań? Czy tylko marudzenie dla zasady się tu odbywa?
Re: Ankh: Gods of Egypt (Eric M. Lang)
Nieekologiczna?
Kolego nie zrozumieliśmy się najwyraźniej. Mocno interesuje się mitologiami, starożytnością i tym podobnym. Więc tematycznie trafia do mnie taki tytuł. Tyle że nie wiele tak naprawdę o tym wiadomo. Piszesz że droga? 120 baksów to wcale nie dużo ^_^ ale to nie znaczy że chce dać to "nie dużo" za coś co może się okazać słabe a potem będę musiał się tego pozbywać (bo nie lubię jak coś czego nie chce mi zalega na półce/szafce etc) albo oddać komuś kto będzie miał z tego uciech albo nie.
Ciekawostka jest że istnieje hipoteza, mająca swoich zwolenników ale i przeciwników też, że dynastię panujaca w egipcie założyli sumerowie. Hipoteza ta mówi że podbili egipcjan i rozpoczęli panowanie wyższej rasy - rasy panów

A wracjąc do pytania. Tak wykazałem zainteresowanie ale nie patrzyłem na cenę. Bo cena to coś subiektywnego, coś co dla mnie jest tanie dla innych może być drogie i na odwrót. Tendencja jednak jest taka że jeśli coś chce/potrzebuje to cena tak naprawdę nie gra roli o ile znajduje się w zasięgu zdolności ;p A marudze dla zasady, bo jest dużo powodów żeby marudzic przy produktach które są dopiero prototypami, które są dopiero tworzone i które czy ja czy ktokolwiek inny decydując się na wsparcie tak naprawde nie wie co dostanie. Więc tak, jako potencjalny klient moim obowiązkiem jest pomarudzić tak jak w niektórych krajach brak próby targowania się to okazywanie braku szacunku ;D
- AnimusAleonis
- Posty: 1775
- Rejestracja: 17 paź 2018, 17:03
- Been thanked: 251 times
Re: Ankh: Gods of Egypt (Eric M. Lang)
Nie by to brzmiało jakoby fakt że CMON nie pokazuje nic z gameplay to jakiś atut, bo zdecydowanie nie jest, ale z drugiej strony czy jakiekolwiek "recenzje", opinie czy gameplay które się pokazują w trakcje kampani KS mówiły o grze w czymkolwiek innym niż superlatywach?
Obiektywność tych rzeczy jest znikoma, co chyba nie jest zaskoczeniem dla nikogo, więc też ich przydatność w ocenie gry nie jest bardzo wiarygodna... ba, nawet gorzej, bo często mydłą oczy i są tak skrojone że podbudowują hajp umiejętnie chowając ewentualne mankamenty pod dywan...
Osobiście wolę, i więcej mi daje, przeczytać rulebook niż polegać na tych "recenzjach"/gameplay pokazujących się na stronach kampanii, które są nie wiele więcej niż spotami reklamowymi.... inna sprawa że tutaj rulebook jest jeszcze "work in progress"

Expat który przeprowadził się do Polski rok temu, uczy się polskiego od trochę ponad roku - z góry przepraszam za jakiekolwiek gafy ortograficzne i gramatyczne i proszę o wyrozumiałość :D
- Hardkor
- Posty: 5203
- Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1555 times
- Been thanked: 1130 times
- Kontakt:
Re: Ankh: Gods of Egypt (Eric M. Lang)
oczywiście, że w superlatywach mówia te osoby, które prezentują grę, ale jednak pokazują, a z samego gameplayu już można coś ocenićAnimusAleonis pisze: ↑25 kwie 2020, 23:45Nie by to brzmiało jakoby fakt że CMON nie pokazuje nic z gameplay to jakiś atut, bo zdecydowanie nie jest, ale z drugiej strony czy jakiekolwiek "recenzje", opinie czy gameplay które się pokazują w trakcje kampani KS mówiły o grze w czymkolwiek innym niż superlatywach?
Obiektywność tych rzeczy jest znikoma, co chyba nie jest zaskoczeniem dla nikogo, więc też ich przydatność w ocenie gry nie jest bardzo wiarygodna... ba, nawet gorzej, bo często mydłą oczy i są tak skrojone że podbudowują hajp umiejętnie chowając ewentualne mankamenty pod dywan...
Osobiście wolę, i więcej mi daje, przeczytać rulebook niż polegać na tych "recenzjach"/gameplay pokazujących się na stronach kampanii, które są nie wiele więcej niż spotami reklamowymi.... inna sprawa że tutaj rulebook jest jeszcze "work in progress"![]()
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
- Brylantino
- Posty: 1444
- Rejestracja: 19 lut 2013, 22:30
- Lokalizacja: Kraków
- Been thanked: 216 times
Re: Ankh: Gods of Egypt (Eric M. Lang)
Nie wiem jak mocno można się sugerować wersją Ankh na TTS (i ile się jeszcze zmieni), ale po dzisiejszej, niepełnej rozgrywce póki co jest to dla mnie najsłabszy z 4 area control Langa...
Same wykonywanie akcji za pomocą 4 torów, które są wspólne dla wszystkich jeszcze obleci, ale te punkty rozwoju dla frakcji są bardzo meh... umiejętności tych specjalnych potworów to meh do kwadratu. Walka to już w ogóle jakaś abominacja, bo niby zaczynamy walkę i nagle może wyjść, że w tej fazie sobie budujemy jakieś budynki itp. albo mamy minimalną licytację jak w Rising Sun. Zupełnie jak Lang sam nie wiedział co chce tam włożyć, więc wrzucił wszystko co mu wpadło do głowy.
Te mechaniki na zasadzie, że ktoś odpada w trakcie gry albo się łączy w przymusowy sojusz też są takie bardzo póki co dziwne.
Nie chcę tutaj wygłaszać jeszcze jakiś szerszych opinii (bo w końcu to nie była pełna rozgrywka), ale emocji w tym było mało i najzwyczajniej nie bawiłem się jakoś dobrze. Ciągle z tyłu głowy siedziało mi zdanie: "Kemet to robi lepiej" i najgorsze jest to, że 100x chętniej usiądę do Kemeta i się potłukę ze znajomymi po ryjach, aniżeli bym miał usiąść do Ankh na chwilę obecną i... i no właśnie. Co niby tam będę robił? Bo walka jest bardzo przeciętna (jakiś miks z Blood Rage i Rising Sun), a motyw Area Control też nie wybija się w żaden sposób na przód przy innych produkcjach na rynku.
Dodatkowo jako naprawdę wielki fan asymetrii wśród frakcji, to tutaj jest słabiutko. Każde bóstwo ma swoją zdolność, która tak naprawdę nie ma jakiegoś ogromnego znaczenia mimo wszystko - ot tak aby sobie była (tutaj chyba za bardzo mnie Chaos rozpieścił).
Same wykonywanie akcji za pomocą 4 torów, które są wspólne dla wszystkich jeszcze obleci, ale te punkty rozwoju dla frakcji są bardzo meh... umiejętności tych specjalnych potworów to meh do kwadratu. Walka to już w ogóle jakaś abominacja, bo niby zaczynamy walkę i nagle może wyjść, że w tej fazie sobie budujemy jakieś budynki itp. albo mamy minimalną licytację jak w Rising Sun. Zupełnie jak Lang sam nie wiedział co chce tam włożyć, więc wrzucił wszystko co mu wpadło do głowy.
Te mechaniki na zasadzie, że ktoś odpada w trakcie gry albo się łączy w przymusowy sojusz też są takie bardzo póki co dziwne.
Nie chcę tutaj wygłaszać jeszcze jakiś szerszych opinii (bo w końcu to nie była pełna rozgrywka), ale emocji w tym było mało i najzwyczajniej nie bawiłem się jakoś dobrze. Ciągle z tyłu głowy siedziało mi zdanie: "Kemet to robi lepiej" i najgorsze jest to, że 100x chętniej usiądę do Kemeta i się potłukę ze znajomymi po ryjach, aniżeli bym miał usiąść do Ankh na chwilę obecną i... i no właśnie. Co niby tam będę robił? Bo walka jest bardzo przeciętna (jakiś miks z Blood Rage i Rising Sun), a motyw Area Control też nie wybija się w żaden sposób na przód przy innych produkcjach na rynku.
Dodatkowo jako naprawdę wielki fan asymetrii wśród frakcji, to tutaj jest słabiutko. Każde bóstwo ma swoją zdolność, która tak naprawdę nie ma jakiegoś ogromnego znaczenia mimo wszystko - ot tak aby sobie była (tutaj chyba za bardzo mnie Chaos rozpieścił).
- brazylianwisnia
- Posty: 4628
- Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
- Has thanked: 308 times
- Been thanked: 1099 times
Re: Ankh: Gods of Egypt (Eric M. Lang)
Kemet to chyba jednak inna gra? Ankh to euro jak Blood Rage a Kemet jednak skupia sie na walce.
Sprzedam:Ostatnia Wola+Utrata posady, Arnak, insert Folded Space dla Everdell, Marvel Zombies
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
- Brylantino
- Posty: 1444
- Rejestracja: 19 lut 2013, 22:30
- Lokalizacja: Kraków
- Been thanked: 216 times
Re: Ankh: Gods of Egypt (Eric M. Lang)
Ankh to euro?
Myślałem, że Area Control czy tam dudes on map (albo jak to się tam zwie).
Myślałem, że Area Control czy tam dudes on map (albo jak to się tam zwie).
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 9145
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 3041 times
- Been thanked: 2657 times
- Kontakt:
Re: Ankh: Gods of Egypt (Eric M. Lang)
Parę postów wcześniej opisałem swoje przemyślenia po lekturze instrukcji. Ankh to euro i żadne figurki tego nie zmienią. Fani area control nie mają tu czego szukać.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
- Brylantino
- Posty: 1444
- Rejestracja: 19 lut 2013, 22:30
- Lokalizacja: Kraków
- Been thanked: 216 times
Re: Ankh: Gods of Egypt (Eric M. Lang)
Akurat ze mnie większy fan euro niż AC a i tak dalej się kiepsko bawiłem
No nic, dobrze że jest TTS i nie trzeba wyrzucać pieniędzy w błoto.

- brazylianwisnia
- Posty: 4628
- Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
- Has thanked: 308 times
- Been thanked: 1099 times
Re: Ankh: Gods of Egypt (Eric M. Lang)
To juz Area Control nie moze byc euro? Dominant species jest tego najlepszym przykladem(lub wspomniany Blood Rage). Ankh to bardziej wlasnie gra o kontroli terenu, pozycjonowaniu niz bitwach. Ma to swoj urok bo trzeba myslec jak uzyskac kontrole, gdzie przesunac jednostki, kiedy aktywowac dana akcje by odpalic event itd.Brylantino pisze: ↑30 kwie 2020, 22:11 Ankh to euro?
Myślałem, że Area Control czy tam dudes on map (albo jak to się tam zwie).
Sprzedam:Ostatnia Wola+Utrata posady, Arnak, insert Folded Space dla Everdell, Marvel Zombies
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Re: Ankh: Gods of Egypt (Eric M. Lang)
Hej,
Grał może ktoś z Was w to na Tabletop Simulatorze i może się trochę więcej wypowiedzieć o gameplayu?
Ciekawi mnie opinia w momencie, gdy emocje po kampanii KS trochę opadły i można już bardziej na chłodno ocenić, czy tytuł jest wybitny, słaby czy może to zwykły średniak.
Grał może ktoś z Was w to na Tabletop Simulatorze i może się trochę więcej wypowiedzieć o gameplayu?
Ciekawi mnie opinia w momencie, gdy emocje po kampanii KS trochę opadły i można już bardziej na chłodno ocenić, czy tytuł jest wybitny, słaby czy może to zwykły średniak.
-
- Posty: 2004
- Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 1035 times
- Been thanked: 661 times
Re: Ankh: Gods of Egypt (Eric M. Lang)
To będzie można ocenić jak gra trafi do wspierających, a ci ograją ten tytuł. Szczególnie, że CMON często dopieszcza zasady jeszcze po kampanii.
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 17 sie 2016, 18:33
- Been thanked: 5 times
Re: Ankh: Gods of Egypt (Eric M. Lang)
Poważnie zastanawiam się nad inwestycją w tę grę.
Dla mnie opcja raczej 2P najbardziej prawdopodobna, więc "łączenie bogów" odpada, no chyba że da się tak ogarnąć mechanikę że każdy bierze po dwóch bogów i gra taktycznie tak żeby uwzględnić połączenie w którymś momencie. Nie wiem, może to abstrakcja ale chyba warto będzie spróbować.
Tak czy siak Lang w obszernym Q&A powiedział że przykładają bardzo dużą wagę do 2P. Stwierdził że wogóle zaczęli budowanie mechanik w grze od takiej ilości graczy. Są jakieś 4 scenariusze dla dwóch graczy i podobno gra ma wtedy zupełnie inną dynamikę i na swój sposób jest też wtedy atrakcyjna, inna.
Ja ominąłem Blood Rage a potem Rising Sun więc może wreszcie warto wejść w którąś grę z trylogii? Nie wiem, dla mnie Ankh to jest jednak area control, czyli coś co lubię. Podoba mi się że zasady wydają się być dosyć proste, np w takim Lords of Hellas zasady też są dosyć łatwe (w sensie złożoności mechaniki), ale tam trochę za dużo się ich nawarstwia. Jeśli Ankh okaże się być czymś podobnym ale trochę bardziej prostolinijnym to ja jestem zadowolony.
EDIT: Ech no i yolo, poszedł Eternal Pledge. Ale gra po prostu za bardzo mi się podoba żeby przejść obok obojętnie. Może mogłem poczekać na retail z dodatkami, ale obawiałem się że później mogłoby być ciężko ze skompletowaniem.
Dla mnie opcja raczej 2P najbardziej prawdopodobna, więc "łączenie bogów" odpada, no chyba że da się tak ogarnąć mechanikę że każdy bierze po dwóch bogów i gra taktycznie tak żeby uwzględnić połączenie w którymś momencie. Nie wiem, może to abstrakcja ale chyba warto będzie spróbować.
Tak czy siak Lang w obszernym Q&A powiedział że przykładają bardzo dużą wagę do 2P. Stwierdził że wogóle zaczęli budowanie mechanik w grze od takiej ilości graczy. Są jakieś 4 scenariusze dla dwóch graczy i podobno gra ma wtedy zupełnie inną dynamikę i na swój sposób jest też wtedy atrakcyjna, inna.
Ja ominąłem Blood Rage a potem Rising Sun więc może wreszcie warto wejść w którąś grę z trylogii? Nie wiem, dla mnie Ankh to jest jednak area control, czyli coś co lubię. Podoba mi się że zasady wydają się być dosyć proste, np w takim Lords of Hellas zasady też są dosyć łatwe (w sensie złożoności mechaniki), ale tam trochę za dużo się ich nawarstwia. Jeśli Ankh okaże się być czymś podobnym ale trochę bardziej prostolinijnym to ja jestem zadowolony.
EDIT: Ech no i yolo, poszedł Eternal Pledge. Ale gra po prostu za bardzo mi się podoba żeby przejść obok obojętnie. Może mogłem poczekać na retail z dodatkami, ale obawiałem się że później mogłoby być ciężko ze skompletowaniem.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 28 lip 2020, 10:09
Re: Ankh: Gods of Egypt (Eric M. Lang)
Wrócę w sumie do pierwszego posta w tym temacie. Czy po takim czasie potwierdziło się, że to ostatnia część z mitologicznej serii? Za bardzo mi się to podoba, żeby uwierzyć, że nie będzie chociaż majów :/ (tak wiem, że jest Mezo)
-
- Posty: 2004
- Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 1035 times
- Been thanked: 661 times
Re: Ankh: Gods of Egypt (Eric M. Lang)
A to było kiedyś nie potwierdzone? Przecież chyba od samego początku była mowa, że to kolejna część w trylogii.SecondEspada pisze: ↑14 sie 2020, 11:09 Wrócę w sumie do pierwszego posta w tym temacie. Czy po takim czasie potwierdziło się, że to ostatnia część z mitologicznej serii? Za bardzo mi się to podoba, żeby uwierzyć, że nie będzie chociaż majów :/ (tak wiem, że jest Mezo)
Re: Ankh: Gods of Egypt (Eric M. Lang)
Co za różnica? Te gry i tak mają trochę inną mechanikę
. Lang i tak będzie robił gry z figurkami, więc nic nie stoi na przeszkodzie, aby się zabrał za tą mitologię.

-
- Posty: 6
- Rejestracja: 28 lip 2020, 10:09
Re: Ankh: Gods of Egypt (Eric M. Lang)
No to, że będzie robił kolejne gry z figurkami to jasne, ale mnie interesuje koniecznie ten jeden temat, a gry Langa bardzo mi pasują, więc liczę, że wypuści kolejne 

- japanczyk
- Moderator
- Posty: 12722
- Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3713 times
- Been thanked: 3897 times
Re: Ankh: Gods of Egypt (Eric M. Lang)
Jak sie pojawił trailer Ankh to zamiast slowa Trilogy i Final byly uzyte Next i SagaSecondEspada pisze: ↑15 sie 2020, 20:00 No to, że będzie robił kolejne gry z figurkami to jasne, ale mnie interesuje koniecznie ten jeden temat, a gry Langa bardzo mi pasują, więc liczę, że wypuści kolejne![]()
Mysle ze wcale nie przypadkowo
Sprzedam: (S) Redukcja kolekcji! 100+ tytulow: Pagan i inne
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Re: Ankh: Gods of Egypt (Eric M. Lang)
Ciągle się głowie czy zamawiać tą gierkę. Blood Rage to moja ulubiona planszówką "wieloosobowa", w RS'a mam 4 rozgrywki za sobą i potrzebuję jeszcze kilku żeby zadecydować czy ta gra mi siada - ma super momenty, ale też trochę dłużyzn i nudy, średnio mi siedzi to, że rozgrywa się bitwy raz, w jednym ciągu, na koniec danej pory roku jak i to że wykonuje się ruchy na podstawie mandatów zagrywanych przez innych graczy. Do powyższych jak i do Ankha siadam/siadał bym tylko w 4-6 osób. W Ankhu jest kilka rzeczy, które średnio mi się podobają: możliwość odpadnięcia przed końcem rozgrywki, łączenie się graczy. Fajnie za to zapowiada się trigerowanie wydarzeń poprzez wykonywanie któregoś z ruchów i wreszcie duże figurki mają znaczenie
Czy ktoś kto miał czas pograć w grę na TTSie i ma jakieś spostrzeżenia?

Top: Blood Rage & Neuroshima Hex :)
- Tyrek
- Posty: 686
- Rejestracja: 10 gru 2011, 13:47
- Lokalizacja: Lubin
- Has thanked: 81 times
- Been thanked: 158 times
Re: Ankh: Gods of Egypt (Eric M. Lang)
Przy grach wydawanych przez CMON na KS jest jedna dość stabilna reguła.
„Stać Cię na KS? - Kupuj! Zagraj szybko po dostawie. Spodoba się - zostaw. W przeciwnym wypadku - sprzedaj - zazwyczaj z lekkim zyskiem, ewentualnie po własnych kosztach”
Wydaje się, że gra będzie produktem na miarę BR lub RS - więc można liczyć na fajna rozrywkę lub jeśli nie siądzie ro cichaczem na lekki zarobek na wersji KS - bardziej niż stratę.
To chyba pewniejsze niż giełda? Choć szczerze zarobek marny - niczym lokata w czasach niskiej stopy procentowej...
Nie wiem czy można dodać coś więcej do tego rachunku.
„Stać Cię na KS? - Kupuj! Zagraj szybko po dostawie. Spodoba się - zostaw. W przeciwnym wypadku - sprzedaj - zazwyczaj z lekkim zyskiem, ewentualnie po własnych kosztach”
Wydaje się, że gra będzie produktem na miarę BR lub RS - więc można liczyć na fajna rozrywkę lub jeśli nie siądzie ro cichaczem na lekki zarobek na wersji KS - bardziej niż stratę.
To chyba pewniejsze niż giełda? Choć szczerze zarobek marny - niczym lokata w czasach niskiej stopy procentowej...

Nie wiem czy można dodać coś więcej do tego rachunku.
Re: Ankh: Gods of Egypt (Eric M. Lang)
CMON
Blood Rage - wydane przez Portal
Rising Sun - wydane przez Portal
Cthulhu: DMD - wydane przez Portal
Ankh - hmm kto by to mógł wydać

Re: Ankh: Gods of Egypt (Eric M. Lang)
GFP!
A nie, czekaj

Top10:
1. A Song of Ice & Fire 2. Wojna o pierścień 3. Dominant Species 4. Brass: Birmingham 5. A Game of Thrones 2ed 6.Pax Renaissance 2ed 7. Tyrants of the Underdark 8. Zombicide:2nd 9. Empires: Age of Discovery
Honorowa: Lotr LCG
1. A Song of Ice & Fire 2. Wojna o pierścień 3. Dominant Species 4. Brass: Birmingham 5. A Game of Thrones 2ed 6.Pax Renaissance 2ed 7. Tyrants of the Underdark 8. Zombicide:2nd 9. Empires: Age of Discovery
Honorowa: Lotr LCG