Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Portal Games
- Posty: 1389
- Rejestracja: 01 lis 2012, 12:26
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 419 times
- Kontakt:
Re: Neuroshima Hex
Z związku z rosnącą liczbą zapytań odnośnie dostępności armii w wersjach Neuroshimy Hex! 3.0 oraz Neuroshimy Hex! 2.5, przygotowaliśmy infografikę rozwiewającą wszelkie wątpliwości. Infografika prezentuje, jakie armie pojawiły się do tej pory w wersjach 2.5 oraz 3.0 Neuroshimy Hex!
Warto pamiętać, że na dzień dzisiejszy nie jest planowany aktualny dodruk armii w wersji 2.5!
http://portalgames.pl/pl/infografika-ar ... shima-hex/
Warto pamiętać, że na dzień dzisiejszy nie jest planowany aktualny dodruk armii w wersji 2.5!
http://portalgames.pl/pl/infografika-ar ... shima-hex/
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2015, 16:02 przez Portal Games, łącznie zmieniany 1 raz.
- eltadziko
- Posty: 385
- Rejestracja: 18 lis 2014, 22:05
- Lokalizacja: Oława
- Has thanked: 159 times
- Been thanked: 100 times
Re: Neuroshima Hex
Po zaczęciu czytania powyższego posta już miałem nadzieję: "O, infografika z terminarzem wydawania kolejnych armii!
". A tu taki zawód...

Re: Neuroshima Hex
czy smart z NHDuel to ten sam smart co jest w wersji 3.0 tylko z brzydką grafika?
w sensie te same żetony, o ile jest jakaś pomoc do żetonów to zasady się niczym nie różnią od 3.0?
w sensie te same żetony, o ile jest jakaś pomoc do żetonów to zasady się niczym nie różnią od 3.0?
Re: Neuroshima Hex
Kwestia gustu, mnie na przykłąd bardziej odpowiada stylistyka poprzedniej wersji.muker pisze:czy smart z NHDuel to ten sam smart co jest w wersji 3.0 tylko z brzydką grafika?
w sensie te same żetony, o ile jest jakaś pomoc do żetonów to zasady się niczym nie różnią od 3.0?
Moje gry: Board Game Geek.
Poszukuję Kilku tytułów - sprawdź!
S/W:CampRoskilde i inne (chętniej wymienię)
If you don't know where you're going, any road will get you there.
Poszukuję Kilku tytułów - sprawdź!
S/W:CampRoskilde i inne (chętniej wymienię)
If you don't know where you're going, any road will get you there.
Re: Neuroshima Hex
Cześć
Kiedy na BGG były fajne tuckboxes do przechowywania żetonów dla każdej armii ale gdzieś je wcielo. Znalazłem tylko dla 4 armii z podstawki. Ma ktoś może gdzieś na kompie resztę i mógłby podesłać mejlem? Z góry dzieki.
Kiedy na BGG były fajne tuckboxes do przechowywania żetonów dla każdej armii ale gdzieś je wcielo. Znalazłem tylko dla 4 armii z podstawki. Ma ktoś może gdzieś na kompie resztę i mógłby podesłać mejlem? Z góry dzieki.
Re: Neuroshima Hex
Wstawiłem na BGG kompletny zestaw pudełek do wszystkich armii. Nie wiem tylko jak wyjdzie po zmianie całości na PDF. Jeśli ktoś sobie wydrukuje i żetony się będą mieściły to proszę o informacje. Poprawie.
https://boardgamegeek.com/filepage/1189 ... i-polskiej
https://boardgamegeek.com/filepage/1189 ... i-polskiej
-
- Posty: 1225
- Rejestracja: 03 sty 2015, 17:28
- Lokalizacja: Kołobrzeg
- Has thanked: 427 times
- Been thanked: 194 times
Re: Neuroshima Hex
Niestety nie ma wyboru, wersja 3.0 zakrywa w pełni poprzednią.
Niestety nie wiem jak appka dziala na androidzie, za to z wersji isprzetowej jestem w pelni zadowolony.
Niestety nie wiem jak appka dziala na androidzie, za to z wersji isprzetowej jestem w pelni zadowolony.
Niegdyś Azazelek, narodzony na nowo jako Kal-El83 ;)
- DarkSide
- Posty: 3095
- Rejestracja: 07 sty 2013, 15:12
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 621 times
- Been thanked: 252 times
Re: Neuroshima Hex
Wśród mych znajomych Neuroshima Hex cieszy się dużą popularnością. Wymyśliliśmy sobie nawet mini turniej 4-6osobowy (zależy ilu nas się zbiera). Oczywiście żeby wszystko nie trwało w nieskończoność wpadłem na pomysł by zeskanować planszę i wydrukować ją na papierze kredowym (grubość 300). Na BGG wrzuciłem plik pdf gotowy do druku (za zgodą Wydawnictwa Portal), gdyby był ktoś zainteresowany. Poza tym łatwiej to spakować wraz z kilkoma armii do plecaka.
Link tutaj:
https://boardgamegeek.com/filepage/1193 ... d-printing
Zdjęcie porównawcze oryginalnej planszy i wydrukowanego skanu.
Link tutaj:
https://boardgamegeek.com/filepage/1193 ... d-printing
Zdjęcie porównawcze oryginalnej planszy i wydrukowanego skanu.
Spoiler:
W idealnym świecie planszówkowym wszystkie eurasy ociekają klimatem, a wszystkie ameri mają przejrzyste zasady i nie potrzebują FAQ
Sprzedam gry
Moje zniżki Planszostrefa -11%, ALEplanszówki -3%, Gry bez prądu -5%
Sprzedam gry
Moje zniżki Planszostrefa -11%, ALEplanszówki -3%, Gry bez prądu -5%
- Portal Games
- Posty: 1389
- Rejestracja: 01 lis 2012, 12:26
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 419 times
- Kontakt:
Re: Neuroshima Hex
Wydawnictwo Portal pragnie poinformować, że na przełomie lipca i sierpnia świat świat Neuroshimy Hex 3.0! zasili nowa armia – Stalowa Policja! Pliki trafiły do drukarni i nowa frakcja lada moment pojawi się na sklepowych półkach!
Stalowa Policja to przemierzająca kraj brygada fanatyków prawa i porządku, zakuta w przedwojenne, eksperymentalne pancerze wspomagane. Aplikowane przez pancerze chemikalia i cybernetyczne usprawnienia podnoszą zdolności organizmu kosztem psychiki – funkcjonariusze reagują automatycznie na wszystko, co program zidentyfikuje jako zagrożenie lub przestępstwo. Pojawiają się znikąd i pacyfikują teren pośród huku eksplozji i kanonady ognia. Godna automatów nieskazitelna praworządność sprawia, że mieszkańcy wybawionych terenów szybko zaczynają tęsknić do dawnego chaosu i bezprawia.
Autorem Stalowej Policji jest Michał Oracz. Armia wprowadza do gry nową zdolność – Odbicie. Odbicie chroni jednostkę przed wszelkimi atakami skierowanymi w bok oznaczony ikoną Odbicia. Atak ten zostaje odbity w przeciwnym kierunku na odległość jednego pola i trafia jednostkę przeciwnika (Żołnierza, Sztab lub Moduł), o ile ta stoi na sąsiednim polu na linii tego ataku. Odbity atak nie czyni żadnej szkody żetonom Stalowej Policji.
Link do strony gryhttp://portalgames.pl/pl/stalowa-policja/
Gra na BoardGameGeekhttps://boardgamegeek.com/boardgameexpa ... eel-police
Stalowa Policja to przemierzająca kraj brygada fanatyków prawa i porządku, zakuta w przedwojenne, eksperymentalne pancerze wspomagane. Aplikowane przez pancerze chemikalia i cybernetyczne usprawnienia podnoszą zdolności organizmu kosztem psychiki – funkcjonariusze reagują automatycznie na wszystko, co program zidentyfikuje jako zagrożenie lub przestępstwo. Pojawiają się znikąd i pacyfikują teren pośród huku eksplozji i kanonady ognia. Godna automatów nieskazitelna praworządność sprawia, że mieszkańcy wybawionych terenów szybko zaczynają tęsknić do dawnego chaosu i bezprawia.
Autorem Stalowej Policji jest Michał Oracz. Armia wprowadza do gry nową zdolność – Odbicie. Odbicie chroni jednostkę przed wszelkimi atakami skierowanymi w bok oznaczony ikoną Odbicia. Atak ten zostaje odbity w przeciwnym kierunku na odległość jednego pola i trafia jednostkę przeciwnika (Żołnierza, Sztab lub Moduł), o ile ta stoi na sąsiednim polu na linii tego ataku. Odbity atak nie czyni żadnej szkody żetonom Stalowej Policji.
Link do strony gryhttp://portalgames.pl/pl/stalowa-policja/
Gra na BoardGameGeekhttps://boardgamegeek.com/boardgameexpa ... eel-police
- Portal Games
- Posty: 1389
- Rejestracja: 01 lis 2012, 12:26
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 419 times
- Kontakt:
Re: Neuroshima Hex
Mamy przyjemność poinformować, że do naszych magazynów trafił najnowszy dodatek do Neuroshimy Hex 3.0 - Stalowa Policja!
Stalowa Policja to przemierzająca kraj brygada fanatyków prawa i porządku, zakuta w przedwojenne, eksperymentalne pancerze wspomagane. Aplikowane przez pancerze chemikalia i cybernetyczne usprawnienia podnoszą zdolności organizmu kosztem psychiki – funkcjonariusze reagują automatycznie na wszystko, co program zidentyfikuje jako zagrożenie lub przestępstwo. Pojawiają się znikąd i pacyfikują teren pośród huku eksplozji i kanonady ognia. Godna automatów nieskazitelna praworządność sprawia, że mieszkańcy wybawionych terenów szybko zaczynają tęsknić do dawnego chaosu i bezprawia.Autorem Stalowej Policji jest Michał Oracz. Armia wprowadza do gry nową zdolność – Odbicie. Odbicie chroni jednostkę przed wszelkimi atakami skierowanymi w bok oznaczony ikoną Odbicia. Atak ten zostaje odbity w przeciwnym kierunku na odległość jednego pola i trafia jednostkę przeciwnika (Żołnierza, Sztab lub Moduł), o ile ta stoi na sąsiednim polu na linii tego ataku. Odbity atak nie czyni żadnej szkody żetonom Stalowej Policji.
Grę do kupienia znajdziecie tutaj: http://bit.ly/1VWAtES
Po wszelkie informacje o nowej armii zapraszamy tutaj: http://portalgames.pl/pl/stalowa-policja/
Stalowa Policja to przemierzająca kraj brygada fanatyków prawa i porządku, zakuta w przedwojenne, eksperymentalne pancerze wspomagane. Aplikowane przez pancerze chemikalia i cybernetyczne usprawnienia podnoszą zdolności organizmu kosztem psychiki – funkcjonariusze reagują automatycznie na wszystko, co program zidentyfikuje jako zagrożenie lub przestępstwo. Pojawiają się znikąd i pacyfikują teren pośród huku eksplozji i kanonady ognia. Godna automatów nieskazitelna praworządność sprawia, że mieszkańcy wybawionych terenów szybko zaczynają tęsknić do dawnego chaosu i bezprawia.Autorem Stalowej Policji jest Michał Oracz. Armia wprowadza do gry nową zdolność – Odbicie. Odbicie chroni jednostkę przed wszelkimi atakami skierowanymi w bok oznaczony ikoną Odbicia. Atak ten zostaje odbity w przeciwnym kierunku na odległość jednego pola i trafia jednostkę przeciwnika (Żołnierza, Sztab lub Moduł), o ile ta stoi na sąsiednim polu na linii tego ataku. Odbity atak nie czyni żadnej szkody żetonom Stalowej Policji.
Grę do kupienia znajdziecie tutaj: http://bit.ly/1VWAtES
Po wszelkie informacje o nowej armii zapraszamy tutaj: http://portalgames.pl/pl/stalowa-policja/
Re: Neuroshima Hex
Macie na weekend do poczytania wywiad z Michałem Oraczem http://www.turlnij.pl/2015/09/20/z-punk ... m-oraczem/, a w nim niestety taka wypowiedź:
Chociaż nie powiem, można było się tego spodziewać, z liczbą armii rośnie czas i zasoby potrzebne do ich zbalansowania, zysków super pewnie z tego nie ma, portfolio projektanta też to za bardzo nie wzbogaca. Na szczęście armii już teraz jest dużo.Czy można spodziewać się jeszcze wielu nowych armii do Neuroshimy?
Szczerze mówiąc mam nadzieję, że nie. W tym roku wziąłem z dawna oczekiwany urlop od dodatków do Hexa. Wbrew pozorom przygotowanie porządnego, oryginalnego, przyjemnego i zbalansowanego dodatku do Hexa to niewiele mniej pracy niż przygotowanie zupełnie nowej gry. A efekt dla portfolio designera jest nieporównywalnie mniejszy. Przygotowanie do publikacji dodatku fanowskiego to jeszcze więcej roboty. Nie chciałbym robić non stop Hexa, a i zapychać półek wciąż nowymi armiami do starej gry. Wolałbym w przyszłości skupić się na nowych projektach.
- Leser
- Posty: 1857
- Rejestracja: 22 lut 2009, 23:38
- Lokalizacja: pod - Warszawa
- Has thanked: 631 times
- Been thanked: 1699 times
Re: Neuroshima Hex
Ciężko się dziwić... ale z perspektywy fana szkoda straszna. Pytanie, czy koniecznie dodatkowymi armiami musi się zajmować Michał Oracz we własnej osobie. Jeśli chodzi o mnie, to uważam, że dodatkowe armie nie muszą być idealnie zbalansowane. Do gry "poważnej" mam takich mnóstwo. Do zabawy w poznawanie nowych ciekawych mechanik armii i ich kontrowanie niepotrzebny mi produkt dopieszczony w najdrobniejszych szczegółach (osobiście uważam, że przykładowo taki Doomsday Machine jest skrajnie przegięty co nie przeszkadza mi cieszyć graniem nim lub przeciw niemu). Grunt, żeby ktoś poświęcił nieco czasu na testy, o co w armiach fanowskich niestety ciężko.Peter128 pisze:Macie na weekend do poczytania wywiad z Michałem Oraczem http://www.turlnij.pl/2015/09/20/z-punk ... m-oraczem/, a w nim niestety taka wypowiedź:
Chociaż nie powiem, można było się tego spodziewać, z liczbą armii rośnie czas i zasoby potrzebne do ich zbalansowania, zysków super pewnie z tego nie ma, portfolio projektanta też to za bardzo nie wzbogaca. Na szczęście armii już teraz jest dużo.Czy można spodziewać się jeszcze wielu nowych armii do Neuroshimy?
Szczerze mówiąc mam nadzieję, że nie. W tym roku wziąłem z dawna oczekiwany urlop od dodatków do Hexa. Wbrew pozorom przygotowanie porządnego, oryginalnego, przyjemnego i zbalansowanego dodatku do Hexa to niewiele mniej pracy niż przygotowanie zupełnie nowej gry. A efekt dla portfolio designera jest nieporównywalnie mniejszy. Przygotowanie do publikacji dodatku fanowskiego to jeszcze więcej roboty. Nie chciałbym robić non stop Hexa, a i zapychać półek wciąż nowymi armiami do starej gry. Wolałbym w przyszłości skupić się na nowych projektach.
I rozjarzam się na mgnienie w uśmiechu z tych, co to trzeba mieć ten polor we krwi, żeby zmieścić bez pośpiechu pozdrowienie mimo energicznego pośpiechu przecież.
-
- Posty: 1225
- Rejestracja: 03 sty 2015, 17:28
- Lokalizacja: Kołobrzeg
- Has thanked: 427 times
- Been thanked: 194 times
Re: Neuroshima Hex
Szkoda, ale z drugiej strony fajnie że Michał chce się rozwijać jako autor gier. Daje to nadzije na kolejny godny zainteresowania tytuł w przyszłości.
Niegdyś Azazelek, narodzony na nowo jako Kal-El83 ;)
- antros
- Posty: 28
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 09:03
- Lokalizacja: Grudziądz
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 12 times
- Kontakt:
Re: Neuroshima Hex
Ankieta dla Hexomaniaków by zaspokoić naszą ciekawość, jeśli znasz większość armii Neuroshimy wypełnij:
https://docs.google.com/forms/d/1sawid- ... 8872017130
Wyniki: https://docs.google.com/forms/d/1sawid- ... rm_confirm
https://docs.google.com/forms/d/1sawid- ... 8872017130
Wyniki: https://docs.google.com/forms/d/1sawid- ... rm_confirm
Re: Neuroshima Hex
"Najsilniejsza armia z podstawki" - są tacy, co uważają, że nie ma takiej.
"Ile partii stoczyłeś?" - z telefonem się liczy?
"Armia, która jest pomyłką" - zabawne pytanie, ale odpowiedź "nie ma takiej" by się przydała. (Edycja: sorki, jest taka odpowiedź!)
A jeśli już wypowiadam się w temacie: przyjrzeliście się Egzekutorowi Stalowej Policji w wersji 3.0? Wydawca postanowił go (świadomie) poprawić.
"Ile partii stoczyłeś?" - z telefonem się liczy?
"Armia, która jest pomyłką" - zabawne pytanie, ale odpowiedź "nie ma takiej" by się przydała. (Edycja: sorki, jest taka odpowiedź!)
A jeśli już wypowiadam się w temacie: przyjrzeliście się Egzekutorowi Stalowej Policji w wersji 3.0? Wydawca postanowił go (świadomie) poprawić.
"Jak kto ma swój rozum, ten głupi nie jest [...] Głupie są te, co cudzy rozum mają."
Re: Neuroshima Hex
Nie widziałem, cóż to za zmiana?tomb pisze:A jeśli już wypowiadam się w temacie: przyjrzeliście się Egzekutorowi Stalowej Policji w wersji 3.0? Wydawca postanowił go (świadomie) poprawić.
Moje gry: Board Game Geek.
Poszukuję Kilku tytułów - sprawdź!
S/W:CampRoskilde i inne (chętniej wymienię)
If you don't know where you're going, any road will get you there.
Poszukuję Kilku tytułów - sprawdź!
S/W:CampRoskilde i inne (chętniej wymienię)
If you don't know where you're going, any road will get you there.
- antros
- Posty: 28
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 09:03
- Lokalizacja: Grudziądz
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 12 times
- Kontakt:
Re: Neuroshima Hex
To pytanie miało byc jakąś tam wskazówką dla początkujących, ale dodałem jeszcze opcję o idealnym balansie.tomb pisze:"Najsilniejsza armia z podstawki" - są tacy, co uważają, że nie ma takiej.
W ten sposób też poznajesz Hexa (no chyba, że grasz na podstawowym poziomie i AI kładzie żetony nie w tę stronę), a więc jak bym liczył.tomb pisze:"Ile partii stoczyłeś?" - z telefonem się liczy?
To oczywiście pierwsza odpowiedź jak mogło by byc inaczejtomb pisze:"Armia, która jest pomyłką" - zabawne pytanie, ale odpowiedź "nie ma takiej" by się przydała. (Edycja: sorki, jest taka odpowiedź!)

Na portalgames.pl jest instrukcja od 2.5, a więc nie wiem o co chodzi, jakie poprawki?tomb pisze:A jeśli już wypowiadam się w temacie: przyjrzeliście się Egzekutorowi Stalowej Policji w wersji 3.0? Wydawca postanowił go (świadomie) poprawić.
-
- Posty: 1042
- Rejestracja: 25 maja 2012, 11:27
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Neuroshima Hex
Widząc te odpowiedzi to zastanawiam się czy w wyobraźni się liczyz telefonem się liczy?

Re: Neuroshima Hex
To może lepiej pytać o to którą armią najłatwiej się gra? To bardziej klarowne (bo Molochem sięstanowczo łatwiej gra niż np. Posterunkiem, szczególnie jak ktoś nie zna dokładnie wszystkich ciekawostek).antros pisze:To pytanie miało byc jakąś tam wskazówką dla początkujących, ale dodałem jeszcze opcję o idealnym balansie.tomb pisze:"Najsilniejsza armia z podstawki" - są tacy, co uważają, że nie ma takiej.
AI na najtrudniejszym też staje się przewidywalny. Bardziej polecam (do trenowania) grać przeciwko samemu sobie.antros pisze:W ten sposób też poznajesz Hexa (no chyba, że grasz na podstawowym poziomie i AI kładzie żetony nie w tę stronę), a więc jak bym liczył.tomb pisze:"Ile partii stoczyłeś?" - z telefonem się liczy?
Moje gry: Board Game Geek.
Poszukuję Kilku tytułów - sprawdź!
S/W:CampRoskilde i inne (chętniej wymienię)
If you don't know where you're going, any road will get you there.
Poszukuję Kilku tytułów - sprawdź!
S/W:CampRoskilde i inne (chętniej wymienię)
If you don't know where you're going, any road will get you there.
Re: Neuroshima Hex
Przyjrzyjcie się temu zdjęciu (Egzekutor na pierwszym planie) i porównajcie ze starym Egzekutorem.
"Jak kto ma swój rozum, ten głupi nie jest [...] Głupie są te, co cudzy rozum mają."
Re: Neuroshima Hex
Stracił dodatkowego HP'ka i jeden z pancerzy. Ciekawe...tomb pisze:Przyjrzyjcie się temu zdjęciu (Egzekutor na pierwszym planie) i porównajcie ze starym Egzekutorem.

Moje gry: Board Game Geek.
Poszukuję Kilku tytułów - sprawdź!
S/W:CampRoskilde i inne (chętniej wymienię)
If you don't know where you're going, any road will get you there.
Poszukuję Kilku tytułów - sprawdź!
S/W:CampRoskilde i inne (chętniej wymienię)
If you don't know where you're going, any road will get you there.
Re: Neuroshima Hex
Nie, stracił tylko jeden pancerz (tu stara wersja). Ale i tak zmiana zaskakuje.SaszaPL pisze:Stracił dodatkowego HP'ka i jeden z pancerzy. Ciekawe...
"Jak kto ma swój rozum, ten głupi nie jest [...] Głupie są te, co cudzy rozum mają."
Re: Neuroshima Hex
Faktycznie - zapomniałem jak się czyta te nowoczesne oznaczenia -.-tomb pisze:Nie, stracił tylko jeden pancerz (tu stara wersja). Ale i tak zmiana zaskakuje.SaszaPL pisze:Stracił dodatkowego HP'ka i jeden z pancerzy. Ciekawe...
Moje gry: Board Game Geek.
Poszukuję Kilku tytułów - sprawdź!
S/W:CampRoskilde i inne (chętniej wymienię)
If you don't know where you're going, any road will get you there.
Poszukuję Kilku tytułów - sprawdź!
S/W:CampRoskilde i inne (chętniej wymienię)
If you don't know where you're going, any road will get you there.
- Trampon
- Posty: 359
- Rejestracja: 26 mar 2012, 13:44
- Lokalizacja: Warszawa Ursus
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Neuroshima Hex
Aż obejrzę dokładnie w domu (mam wersję 2.5) - ale - skoro w 3.0 stracił pancerz to czemu piszesz że jest poprawiony?tomb pisze:A jeśli już wypowiadam się w temacie: przyjrzeliście się Egzekutorowi Stalowej Policji w wersji 3.0? Wydawca postanowił go (świadomie) poprawić.
"W świecie kolekcjonerów nader często dochodzi do zbrodni. Kolekcjonerzy to szaleńcy albo fanatycy na granicy szaleństwa, zaślepieni żądzą posiadania zdolni są do najgorszych przestępstw".
E. Niziurski, Nowe Przygody Marka Piegusa.
E. Niziurski, Nowe Przygody Marka Piegusa.