Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- walkingdead
- Posty: 2299
- Rejestracja: 06 lut 2013, 19:57
- Has thanked: 254 times
- Been thanked: 638 times
- garg
- Posty: 4787
- Rejestracja: 16 wrz 2009, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
- Has thanked: 1755 times
- Been thanked: 1261 times
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
To ja już nie rozumiem - Portal kończy wspierać NH, czy nie kończy?
Mam / Sprzedam/wymienię
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)
Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)
Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
- Furan
- Posty: 1629
- Rejestracja: 21 mar 2008, 16:41
- Lokalizacja: Warszawa, Wola
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 248 times
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Jeżeli taki knajacki język jest przemową, to jest wielu wybitnych mówców w okolicach wolskich sklepów monopolowych.


jakiCHś - w tym słowie jest CH! || lepiej nie używa'ć apostrof'ów w ogóle, niż używa'ć ich w nadmiar'ze!
(S) Great Plains, Moon River, Im Schatten des Kaisers, Arkana Magii, Chartae, Jedzie pociąg z daleka, Paco Sako
(S) Great Plains, Moon River, Im Schatten des Kaisers, Arkana Magii, Chartae, Jedzie pociąg z daleka, Paco Sako
- Tomzaq
- Posty: 1756
- Rejestracja: 09 maja 2014, 18:27
- Lokalizacja: Silesia Superior
- Has thanked: 119 times
- Been thanked: 106 times
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Who is John Galt?
Posiadam
Posiadam
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Dzięki! Ten hak jest grany w Iron Gangu na turniejach?
- Tomzaq
- Posty: 1756
- Rejestracja: 09 maja 2014, 18:27
- Lokalizacja: Silesia Superior
- Has thanked: 119 times
- Been thanked: 106 times
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Tak. Hak jest widywany jak ktoś gra Iron Gangiem. Niestety nie jest to częsta armia na turniejach, aczkolwiek niektórzy nią grają.
Who is John Galt?
Posiadam
Posiadam
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Zamówione, jeszcze raz dzięki. Swoją drogą to jakiś Twój lokalny sklep? Nigdy w życiu sam bym tam nie trafił

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
A kiedy w sklepach, coś ktoś?HeroinHeart pisze: ↑08 lip 2024, 11:21 https://neuroshimahex.pl/dl/neuroshima- ... ustyni.pdf
Pojawiła się instrukcja do nowej armii.
- psia.kostka
- Posty: 4853
- Rejestracja: 02 mar 2020, 22:50
- Has thanked: 557 times
- Been thanked: 1284 times
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Jako, ze na nocnej zmianie bluesa ogladam ptv piatkowe, to daje wam cynk, ze do wtorku jest promo na armie hex po 25ziko, corebox za 100
https://sklep.portalgames.pl/promocje/1/phot
(czy pudelko 01 Stalowej Policji ma juz logo pasujace do reszty, to nie wiem
)
Nowa armia w preorderze za 30
https://sklep.portalgames.pl/neuroshima ... ert-tribes
~~
A dla fanbojow swiata neuro, powstal wlasnie nowy dodatek Moskwa, pod premiere Resurgence. Pisany byl przez Trzewika niedawno, wiec moze byc podlany dobra dawka aktualnej geopolityki (if you know what i mean
)
https://sklep.portalgames.pl/kategoria/ ... aze/1/phot
https://sklep.portalgames.pl/promocje/1/phot
(czy pudelko 01 Stalowej Policji ma juz logo pasujace do reszty, to nie wiem

Nowa armia w preorderze za 30
https://sklep.portalgames.pl/neuroshima ... ert-tribes
~~
A dla fanbojow swiata neuro, powstal wlasnie nowy dodatek Moskwa, pod premiere Resurgence. Pisany byl przez Trzewika niedawno, wiec moze byc podlany dobra dawka aktualnej geopolityki (if you know what i mean

https://sklep.portalgames.pl/kategoria/ ... aze/1/phot
Sprzedam (importowane, nowe): Harmony, Courtisans, Sea Salt & Paper, Rivages, Solstis, Tikal, Furnace, Knarr, Eddie z Iron Maiden (zestaw PL pod konkretna gre) +inne
- HeroinHeart
- Posty: 44
- Rejestracja: 26 mar 2024, 15:09
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 11 times
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Posiadacze nowej armii skarżą się, że grubość hexów jest większa niż w poprzednich armiach, przez co nie mieszczą się w insertach xd portal w formie
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Dobrze, że jeszcze insertu nie zdążyłem kupić
tak z ciekawości, te cztery podstawowe armie z roku molocha też są grubsze. One wchodzą normalnie do insertu? (Pytam o insert do roku molocha).

- AkitaInu
- Posty: 4140
- Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 37 times
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Na zdjeciach widac ze sie miesci


- BOLLO
- Posty: 6317
- Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
- Lokalizacja: YT
- Has thanked: 1302 times
- Been thanked: 1981 times
- Kontakt:
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Cienkie nie dobrze, grube jeszcze gorzej....ohhhh ciężki jest żywot wydawcyHeroinHeart pisze: ↑05 wrz 2024, 08:56 Posiadacze nowej armii skarżą się, że grubość hexów jest większa niż w poprzednich armiach, przez co nie mieszczą się w insertach xd portal w formie

A tak swoją drogą to już ktoś ogrywał te 3 najnowsze armie? Ja zatrzymałem się bodajże na 8 pozycji...
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Wiesz, kupiłem miesiąc temu edycję Rok Molocha z myślą, że kupię sobie na święta insert, który mi pomieści wszystkie armie za zapasem na 10 najbliższych lat czy coś. Dobrze, że insertu od razu nie kupiłem, bo jak widać i tak będę musiał to trzymać w woreczkach strunowych

Nie zmienia to faktu, że armię i tak pewnie kupię bo pozostałe mam.
- AkitaInu
- Posty: 4140
- Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 37 times
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Czemu w woreczkach? przeciez (o ile wiem) grubosc zetonu jest inna, nie szerokosc. Do przegrodki wejdzie pewnie wiekszosc kafli, dwa trzeba bedzie trzymac w innej przegrodce. Wiem ze to nie wygodne, ale generalnie da sie zyc 

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Skoro nie wygodne to trochę przeczy idei kupowania insertu moim zdaniem, zwłaszcza że najpewniej kolejne armie też będą grubsze.
Ja grałem nieco piratami i miałem sporo funu. Bardzo mi się podobało dryfowanie sztabem i wybranymi jednostkami poza planszą, jest to nieco odświeżające. Dla mnie to jest super, że po tylu latach tej gry na rynku nadal ludzie potrafią zrobić armie z czymś świeżym

Jak wasze wrażenia jeśli chodzi o Desert Tribes (pomijając już temat grubości żetonów

PS. Mamy tu jakichś hexiarzy z okolicy Grodziska Mazowieckiego?

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Nie jestem z Grodziska ale na turnieju byłem. DT to fajna armia też coś innego przez możliwość ukrywania się i związanymi z tym innymi możliwościami jak zasadzki czy wzmocnienie innej jednostki (nomad). Wymaga główkowania, ma duże możliwości działania na planszy, dzięki posiadaniu przez wiele jednostek miotania może atakować nie podchodząc pod przeciwnika i niejako przeciskając się poprzez obronę. Było trochę dyskusji nad niektórymi sytuacjami czy niuansami w starciu przeciw innym armiom ale to się musi ograć aby te wszystkie pytania wyszły.
Zagrałem cztery rundy z czego dwie grałem armią DT a dwie przeciwko niej no i te które grałem DT wygrałem a te, które grałem przeciwko przegrałem. Jestem dość nowym graczem więc nie jest to miarodajne ale na całym spotkaniu chyba wyszło tak 50% wygranych tą armią.
Jest to coś nowego i czekam na następny sezon turniejowy aby móc pograć tą armią turniejowo może być ciekawie.
Piraci aż tak mocno na turnieje chyba nie weszły, nie jestem na wielu turniejach więc ciężko mi to dokładnie ocenić. Natomiast gildia kupców zaskoczyła i jest nią grane też fajna armia z czymś nowym choć wydaje się być dość losowa ze względu na gamble.
Zagrałem cztery rundy z czego dwie grałem armią DT a dwie przeciwko niej no i te które grałem DT wygrałem a te, które grałem przeciwko przegrałem. Jestem dość nowym graczem więc nie jest to miarodajne ale na całym spotkaniu chyba wyszło tak 50% wygranych tą armią.
Jest to coś nowego i czekam na następny sezon turniejowy aby móc pograć tą armią turniejowo może być ciekawie.
Piraci aż tak mocno na turnieje chyba nie weszły, nie jestem na wielu turniejach więc ciężko mi to dokładnie ocenić. Natomiast gildia kupców zaskoczyła i jest nią grane też fajna armia z czymś nowym choć wydaje się być dość losowa ze względu na gamble.
- Tomzaq
- Posty: 1756
- Rejestracja: 09 maja 2014, 18:27
- Lokalizacja: Silesia Superior
- Has thanked: 119 times
- Been thanked: 106 times
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Tu właściwie wszystko jest wyjaśnione, nic tylko czytać
.Pozdrowienia dla autora tego przecudnego dokumentu
https://drive.google.com/file/d/1lbBrn4 ... TO6Mb48gTw
Odnośnie Ludzi Pustyni brakuje tylko informacji czy można ukryć żeton z cechą robala pod zasieciowaną/zamackowaną jednostką. Otóż autorzy dodatku twierdzą, że można. Więc można


https://drive.google.com/file/d/1lbBrn4 ... TO6Mb48gTw
Odnośnie Ludzi Pustyni brakuje tylko informacji czy można ukryć żeton z cechą robala pod zasieciowaną/zamackowaną jednostką. Otóż autorzy dodatku twierdzą, że można. Więc można

Who is John Galt?
Posiadam
Posiadam
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Hej, odebrałem nowy dodatek i jestem po pierwszej, zapoznawczej partii. Jak dotąd (po jednej partii) bardzo mi się podoba. Nowa zdolka - rewelacja, wydaje się, że można nieźle kombinować, wystawiając nomadę, wiedząc, że zostanie zniszczony po swojej akcji i wtedy odkryć gościa z pod spodu z niższą inicjatywą (chyba można tak zrobić?). Spoko grafiki - sami Indianie ok, ale symbole i kolorystyka bardzo ładne ./ Wydaje się, że kolor nie będzie się mieszał z inną armią na planszy. Wykonanie jest jak dotąd najlepsze ze wszystkich armii. Co to znaczy? Grubość żetonów wzrosła o kilka milimetrów w stosunku do poprzednich. Przyjemnie się nimi operuje, ale ciągle nie jest to poziom np. żetonów ze starego Survive! Ale np. bardzo dobrze widać kiedy Nomada stoi na podłożu, nie trzeba dodatkowego znacznika. Jednak dla mnie ta cecha jest o tyle zaskakująca, że nowa armia nigdzie mi się nie mieści. Ani do wydrukowanych "mobilnych" pudełek:
ani do pojemnika w którym zwykle trzymamy armie w domu:
nawiasem mówiąc, chciałem polecić takie pudełko wcześniej - mieszczą się w kartonie i można wybrać sobie kila armii i zabrać na wyjazd, ale przy nowej grubość, sam już nie wiem. 20 kilka złotych na allegro lub amazon.
W domu gram niemal codziennie z prawie sześcioletnim synem. Ogrywamy tez nowe armie (aktualnie mamy wszystkie):
Gildia Kupców jest bardzo ok - trudno nią wygrać, ale miniekonomia powoduje, że gra się nią bardzo przyjemnie. Często ich biorę, kiedy mam zbyt dobrą passę, ale ostatni też nimi wygrywam.
Piraci - mechanicznie i graficznie bardzo dobra, niestety mam w domu głównie customowe, małe plansze i przez to, rzadko wyciągamy. Jest też trochę jałowego suwania żetonów, ale znośnie.
Bestie - mechanicznie są bardzo ciekawe (agonia i ataki samobójcze), ale grafiki są brzydkie, że aż zęby cierpną. Czasem się przełamuję i biorę.
Trogodyci - też dobre. Kanibalizowanie własnych jednostek, które stoją nagle bez celu (bo np. cel zniszczyły w poprzedniej bitwie) jest satysfakcjonujące i eleganckie - nie ma zbędnych żetonów.
Sandrunners - niby ok, ale nie trafiają za często na stół.
Iron Gang - Mechanicznie znów ciekawie, ale trochę zależy od dociągu. Graficznie - brzydkie jak noc.
Death Breath - super, podobnie Uranopolis. Tymi ostatnimi ostatnio zacząłem wygrywać. A Death Breath (syn) stoczył epicki pojedynek z Mephisto (ja), gdzie początkowo Robal dominowął plaszę, ale Zombie zaczeły sie szerzyć jak zaraza (sic!) i niemal dogoniły punktami. Zombiaki, to chyba aktualnie ulubiona armia małego. Minus, to pula zombie, która zajmuje dodatkowe miejsce na planszy, więc nie zabieramy jej w teren.
Skoro już się rozpisałem to polecę też planszę na Hexa to wydruku, ale w TPU. Jest dzięki temu elastyczna i niełamliwa, można ją wszędzie nosić. Do tego dwie armie w tych mobilnych pudełka, dwie kostki k20 i można grać na stoliku w samolocie (jednak kostki się tu nie sprawdzają przy turbulencjach). Model planszy przerobiłem minimalnie, podwyższając ścianki. Trzeba go drukować na 102%, bo inaczej wchodzi na ścisk:
Link z thingverse:
https://www.thingiverse.com/thing:4932167
Spoiler:
Spoiler:
W domu gram niemal codziennie z prawie sześcioletnim synem. Ogrywamy tez nowe armie (aktualnie mamy wszystkie):
Gildia Kupców jest bardzo ok - trudno nią wygrać, ale miniekonomia powoduje, że gra się nią bardzo przyjemnie. Często ich biorę, kiedy mam zbyt dobrą passę, ale ostatni też nimi wygrywam.
Piraci - mechanicznie i graficznie bardzo dobra, niestety mam w domu głównie customowe, małe plansze i przez to, rzadko wyciągamy. Jest też trochę jałowego suwania żetonów, ale znośnie.
Bestie - mechanicznie są bardzo ciekawe (agonia i ataki samobójcze), ale grafiki są brzydkie, że aż zęby cierpną. Czasem się przełamuję i biorę.
Trogodyci - też dobre. Kanibalizowanie własnych jednostek, które stoją nagle bez celu (bo np. cel zniszczyły w poprzedniej bitwie) jest satysfakcjonujące i eleganckie - nie ma zbędnych żetonów.
Sandrunners - niby ok, ale nie trafiają za często na stół.
Iron Gang - Mechanicznie znów ciekawie, ale trochę zależy od dociągu. Graficznie - brzydkie jak noc.
Death Breath - super, podobnie Uranopolis. Tymi ostatnimi ostatnio zacząłem wygrywać. A Death Breath (syn) stoczył epicki pojedynek z Mephisto (ja), gdzie początkowo Robal dominowął plaszę, ale Zombie zaczeły sie szerzyć jak zaraza (sic!) i niemal dogoniły punktami. Zombiaki, to chyba aktualnie ulubiona armia małego. Minus, to pula zombie, która zajmuje dodatkowe miejsce na planszy, więc nie zabieramy jej w teren.
Skoro już się rozpisałem to polecę też planszę na Hexa to wydruku, ale w TPU. Jest dzięki temu elastyczna i niełamliwa, można ją wszędzie nosić. Do tego dwie armie w tych mobilnych pudełka, dwie kostki k20 i można grać na stoliku w samolocie (jednak kostki się tu nie sprawdzają przy turbulencjach). Model planszy przerobiłem minimalnie, podwyższając ścianki. Trzeba go drukować na 102%, bo inaczej wchodzi na ścisk:
Spoiler:
https://www.thingiverse.com/thing:4932167
- psia.kostka
- Posty: 4853
- Rejestracja: 02 mar 2020, 22:50
- Has thanked: 557 times
- Been thanked: 1284 times
Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)
Ponoc zmieniono fabryke ("china"), stad inna grubosc. Mieli (ponoc) dotrzymac specyfikacji, wyszlo jak wyszlo. No ok, ale co teraz?
Reszta armii robiona bedzie "po nowemu"? Czy DT bedzie rodzynkiem, a kolejne printy zunifikuja, w tym dodruki starych armii?
Jesli grube hexy nie mieszcza sie w rynience z insertu Rok Molocha, to moglby byc trop, ze beda chcieli wrocic do cienszych. Z drugiej strony RokMolocha jest raczej tabu przez srednie sprostanie oczekiwaniom. Z trzeciej strony, jesli zakopia temat RokuMolocha, to nigdy sie tego nie pozbeda z magazynu, wiec chyba powinni ciut isc w kompatybilnosc nowych printow z insertem w RM
Tyle pytan, zero odpowiedzi
Bo przeciez Grzegorz P sam nie wie, co bedzie i jak wyjdzie za rok z kolejna armia (tzn jakiej grubosci)
Lajf
(pisze czysto teoretycznie, jedynie ze slyszenia, bo nigdy nie gralem
, ani insertu do RM nie macalem)

Jesli grube hexy nie mieszcza sie w rynience z insertu Rok Molocha, to moglby byc trop, ze beda chcieli wrocic do cienszych. Z drugiej strony RokMolocha jest raczej tabu przez srednie sprostanie oczekiwaniom. Z trzeciej strony, jesli zakopia temat RokuMolocha, to nigdy sie tego nie pozbeda z magazynu, wiec chyba powinni ciut isc w kompatybilnosc nowych printow z insertem w RM
Tyle pytan, zero odpowiedzi


(pisze czysto teoretycznie, jedynie ze slyszenia, bo nigdy nie gralem

Sprzedam (importowane, nowe): Harmony, Courtisans, Sea Salt & Paper, Rivages, Solstis, Tikal, Furnace, Knarr, Eddie z Iron Maiden (zestaw PL pod konkretna gre) +inne