Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
-
- Posty: 656
- Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 319 times
- Been thanked: 318 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Obejrzałem sobie część, brzmi całkiem fajnie. Macie też ciekawy dla mnie zasób gier na kanale, sub i będę miał co robić w nastepnych dniach w pracycrazygandalf pisze: ↑16 lut 2023, 20:11 Pokusiliśmy się o nagranie gameplaya TMB wraz z naszą recenzją

Co sie stało, że tak się zbiegliscie w czasie z recenzją Gallerista z Gambitem? Gra ma jednak kilka lat, po takim czasie rzadko powstają recenzje tak bez powodu, a Wy macie recenzje w odstępie jakichś 2-3 tygodni.
Wracając to TMB:
Hmm... Stanza charakteryzuje się tym, że wiesz co będzie za 1-2-3 tury/wiesz co może być, jeśli wstawisz odpowiednie kości. Pod tym wzgledem jest najmniej chaotyczna. Rzadko gram w 4 graczy, wiec ciezko mi ocenić, ale nie nazwałbym jej jakoś mocno chaotyczną.
Ps: po tej dyskusji rozlozylem sobie solo Stanzą i zdałem sobie sprawę, że ja niemal nigdy nie wybieram walk z botami, mając macki do wyboru. Lubię ich klimat i mechanikę.
- seki
- Moderator
- Posty: 3606
- Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
- Lokalizacja: Czapury/Poznań
- Has thanked: 1236 times
- Been thanked: 1455 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
To może kwestia, że nie mam jej jakoś mocno ogranej i dlatego tak ją odbieram. Grałem nią 3-4 razy. Masz rację, że wiemy jakie są kolejne ścianki, to lepsza wiedza niż u innych gdzie większość skilli się turla. Jednakże dla mnie gra nią jest chaotyczna ponieważ te ścianki na kościach zmieniają się dość znacznie. Czym innym jest bowiem wyczyść negatywne stany od dodaj sobie obronę, czym innym jest usuń zlolca od uniemozliwij wejście nowego na planszę. I choć znamy kolejne skille na kostce piosenki to ciężko zaplanować do przodu ich przydatność w momencie bądź co bądź dość losowej walki, często losowym doborze złolców z kolejki bitewnej itd. Dlatego dla mnie grając Stanza czuje duży chaos w działaniu jej umiejek bo nie zawsze pasują do sytuacji, a nawet jak pasuje jakaś część piosenki to pozostała jej część jest mi zbędna ale często warto grać ją dalej bo gdzieś w finale piosenki jest znów coś fajnego.
-
- Posty: 897
- Rejestracja: 28 wrz 2018, 09:49
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 608 times
- Been thanked: 553 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Sam przeglądałem teraz i są nowe 3 rzeczy - nowy typ przeciwników odporny na lawę i 2 typy wydarzeń - darkness i shaky grounds.
Przy darkness przeciwnicy wchodzą na bitwę ukryci i dopiero zadanie obrażeń lub bycie obok ich ujawnia. Drugi typ to niestabilny grunt - otrzymanie obrażenia powoduje zamienienie skały na lawę i jak się nie ruszymy to pod koniec rundy otrzymuje się true damage.
No i wiadomo sama mata bitwy na której się umieszcza odpowiednio żetony skaly/lawy.
- Jiloo
- Posty: 2593
- Rejestracja: 19 sie 2011, 14:11
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 623 times
- Been thanked: 531 times
- Kontakt:
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
O patrz, nie zauważyłem, że było pytanie. Jest jeszcze parę rzeczy.Dhel pisze: ↑18 lut 2023, 19:35 Sam przeglądałem teraz i są nowe 3 rzeczy - nowy typ przeciwników odporny na lawę i 2 typy wydarzeń - darkness i shaky grounds.
Przy darkness przeciwnicy wchodzą na bitwę ukryci i dopiero zadanie obrażeń lub bycie obok ich ujawnia. Drugi typ to niestabilny grunt - otrzymanie obrażenia powoduje zamienienie skały na lawę i jak się nie ruszymy to pod koniec rundy otrzymuje się true damage.
No i wiadomo sama mata bitwy na której się umieszcza odpowiednio żetony skaly/lawy.
Nowy typ przedmiotów – lekkie, nie doliczają się do limitu. Poza tym dochodzi mechanika, że można wyrzucić dowolny przedmiot, by lawę zamieć w kamień.
Od 6 rundy wszystkie jednostki mogą się poruszać po skosie. W rundach 1-5 tradycyjnie tylko te które mają taką umiejętność.
-
- Posty: 897
- Rejestracja: 28 wrz 2018, 09:49
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 608 times
- Been thanked: 553 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Przedmiotów nie doczytałem, good point. Poruszanie po skosie było już w undertow wprowadzone, w sumie nigdy z tego nie skorzystałem, bo albo do 6 rundy są wszyscy martwi albo zaraz będą martwi albo my jesteśmy martwi.Jiloo pisze: ↑18 lut 2023, 19:49O patrz, nie zauważyłem, że było pytanie. Jest jeszcze parę rzeczy.Dhel pisze: ↑18 lut 2023, 19:35 Sam przeglądałem teraz i są nowe 3 rzeczy - nowy typ przeciwników odporny na lawę i 2 typy wydarzeń - darkness i shaky grounds.
Przy darkness przeciwnicy wchodzą na bitwę ukryci i dopiero zadanie obrażeń lub bycie obok ich ujawnia. Drugi typ to niestabilny grunt - otrzymanie obrażenia powoduje zamienienie skały na lawę i jak się nie ruszymy to pod koniec rundy otrzymuje się true damage.
No i wiadomo sama mata bitwy na której się umieszcza odpowiednio żetony skaly/lawy.
Nowy typ przedmiotów – lekkie, nie doliczają się do limitu. Poza tym dochodzi mechanika, że można wyrzucić dowolny przedmiot, by lawę zamieć w kamień.
Od 6 rundy wszystkie jednostki mogą się poruszać po skosie. W rundach 1-5 tradycyjnie tylko te które mają taką umiejętność.

- Jiloo
- Posty: 2593
- Rejestracja: 19 sie 2011, 14:11
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 623 times
- Been thanked: 531 times
- Kontakt:
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
NIe mam jeszcze Undertow

- seki
- Moderator
- Posty: 3606
- Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
- Lokalizacja: Czapury/Poznań
- Has thanked: 1236 times
- Been thanked: 1455 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Nie brzmi na duże zmiany. Tak na sucho wydaje się, że Undertow do mechanik wprowadził więcej niż wprowadzi Unbreakable. Aczkolwiek pojawianie się lawy będzie fajną klimatycznie zmianą i zachęci do używania umiejętności związanych z ruchem. Spychanie złolców na lawę może być tym, co Gearlocki lubią najbardziej.
-
- Posty: 656
- Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 319 times
- Been thanked: 318 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
O, ciekawe. Dla mnie ta zasada była tak oczywista, że juz teraz nie pamiętałem, że została wprowadzona dopiero w Undertow. Ale faktycznie, wcześniej często bieganiem nabijało się poziom lub po prostu wygrywało walkę poprzez zmęczenie, możliwość ruchu po skosie sprawia, ze zawsze jesteśmy w zasiegu wroga.
- RUNner
- Posty: 4278
- Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
- Has thanked: 656 times
- Been thanked: 1117 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Bardzo udany materiał! Teraz już wiem że warto grę nabyć. Oczywiście wezmę preorder w Portalu.crazygandalf pisze: ↑16 lut 2023, 20:11 Pokusiliśmy się o nagranie gameplaya TMB wraz z naszą recenzją. Bijemy Mulmesha Tantrumem i Picketem. Polecamy jeśli ktoś chciałby sprawdzić jak działa i wygląda gra:
Too Many Bones
Pomalowane figurki na wymianę: https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic ... 3#p1148253
Sprzedam: https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Sprzedam: https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
- Portal Games
- Posty: 1389
- Rejestracja: 01 lis 2012, 12:26
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 419 times
- Kontakt:
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Przekonuje Was Too Many Bones? My jednogłośnie stwierdziliśmy, że gra to zupełnie unikatowe doświadczenie. Genialne komponenty (przeszło 130 kostek, maty, plastikowe karty w formie sztonów!), niezwykła regrywalność i szczypta humoru sprawiają, że każda rozgrywka to prawdziwa frajda. Natomiast... jesteśmy ciekawi Waszych pierwszych wrażeń z gry i Waszych oczekiwań 

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Miło, że piszecie i świetnie, że wydacie TMB, ale ... tu są już 33 strony opisów wrażeń i oczekiwańPortal Games pisze: ↑20 lut 2023, 00:30 Przekonuje Was Too Many Bones? My jednogłośnie stwierdziliśmy, że gra to zupełnie unikatowe doświadczenie. Genialne komponenty (przeszło 130 kostek, maty, plastikowe karty w formie sztonów!), niezwykła regrywalność i szczypta humoru sprawiają, że każda rozgrywka to prawdziwa frajda. Natomiast... jesteśmy ciekawi Waszych pierwszych wrażeń z gry i Waszych oczekiwań![]()
A moje oczekiwanie co do polskiego wydania jest jedno - zrobicie dobre tłumaczenie, najlepiej wykorzystując już przygotowane tłumaczenie przez kolegów z tego forum!
-
- Posty: 272
- Rejestracja: 29 maja 2021, 23:12
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 81 times
- Been thanked: 48 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Mam nadzieję, że napiszecie zwięzłą instrukcje i dodatkową "książeczkę" ze spisem najczęstszych pytań i odpowiedzi, tak żebyśmy nie musieli szukać odpowiedzi na Bgg. Niech to będzie najlepsza instrukcja w Europie lol(nie wiem ile macie tutaj pola manewru) No i oczywiście mam nadzieję na dodatki do podstawki z dodatkowymi pierwszymi dniami, tyranami i kampanią. Liczę też na późniejsze Undertow i ten dodatek w produkcji. BTW szykujecie ogłoszenie w marcu polskiej wersji pewnej gry na IP Bethesdy??Portal Games pisze: ↑20 lut 2023, 00:30 Przekonuje Was Too Many Bones? My jednogłośnie stwierdziliśmy, że gra to zupełnie unikatowe doświadczenie. Genialne komponenty (przeszło 130 kostek, maty, plastikowe karty w formie sztonów!), niezwykła regrywalność i szczypta humoru sprawiają, że każda rozgrywka to prawdziwa frajda. Natomiast... jesteśmy ciekawi Waszych pierwszych wrażeń z gry i Waszych oczekiwań![]()
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 9134
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 3029 times
- Been thanked: 2654 times
- Kontakt:
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Przypominam, że to nie jest wątek wydawniczy.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Owszem, nawet zamówiłem swój egzemplarz. Jak chłopaki wyżej piszą, wspomóżcie się dostępnym spolszczeniem i będzie dobrzePortal Games pisze: ↑20 lut 2023, 00:30 Przekonuje Was Too Many Bones? My jednogłośnie stwierdziliśmy, że gra to zupełnie unikatowe doświadczenie. Genialne komponenty (przeszło 130 kostek, maty, plastikowe karty w formie sztonów!), niezwykła regrywalność i szczypta humoru sprawiają, że każda rozgrywka to prawdziwa frajda. Natomiast... jesteśmy ciekawi Waszych pierwszych wrażeń z gry i Waszych oczekiwań![]()

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Które wymaga jeszcze kilku drobnych poprawek.
Instrukcja PL dla
Welcome To...: Collector's Edition
Welcome To...: Collector's Edition
- garg
- Posty: 4786
- Rejestracja: 16 wrz 2009, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
- Has thanked: 1753 times
- Been thanked: 1259 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
A mnie jest trochę przykro, że Portal wrzuca tu posty jak z fb.bajbaj pisze: ↑20 lut 2023, 00:35Miło, że piszecie i świetnie, że wydacie TMB, ale ... tu są już 33 strony opisów wrażeń i oczekiwańPortal Games pisze: ↑20 lut 2023, 00:30 Przekonuje Was Too Many Bones? My jednogłośnie stwierdziliśmy, że gra to zupełnie unikatowe doświadczenie. Genialne komponenty (przeszło 130 kostek, maty, plastikowe karty w formie sztonów!), niezwykła regrywalność i szczypta humoru sprawiają, że każda rozgrywka to prawdziwa frajda. Natomiast... jesteśmy ciekawi Waszych pierwszych wrażeń z gry i Waszych oczekiwań![]()
A moje oczekiwanie co do polskiego wydania jest jedno - zrobicie dobre tłumaczenie, najlepiej wykorzystując już przygotowane tłumaczenie przez kolegów z tego forum!

Bajbaj słusznie napisał - ludzie wypisują się o wrażeniach z rozgrywek od 33 stron...
Mam / Sprzedam/wymienię
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)
Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)
Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
IMO więcej jednak trochę Unbreakable wprowadza. Mechanika lawy i Darkness jest ciekawsza i daje więcej móżdżenia niż wprowadzone nowe typy mobków czy "tratwa" w Undertow.seki pisze: ↑18 lut 2023, 20:24 Nie brzmi na duże zmiany. Tak na sucho wydaje się, że Undertow do mechanik wprowadził więcej niż wprowadzi Unbreakable. Aczkolwiek pojawianie się lawy będzie fajną klimatycznie zmianą i zachęci do używania umiejętności związanych z ruchem. Spychanie złolców na lawę może być tym, co Gearlocki lubią najbardziej.
-
- Posty: 2087
- Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
- Lokalizacja: Gliwice/Katowice
- Has thanked: 556 times
- Been thanked: 915 times
- Kontakt:
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Ogarnijcie się. Marketingowy język to nie jest język tego forum gdzie średnia pewnie dobija do 40. "Frajda" też nie jest tym co uznałbym za punkt programu w przypadku TMB...Portal Games pisze: ↑20 lut 2023, 00:30 Przekonuje Was Too Many Bones? My jednogłośnie stwierdziliśmy, że gra to zupełnie unikatowe doświadczenie. Genialne komponenty (przeszło 130 kostek, maty, plastikowe karty w formie sztonów!), niezwykła regrywalność i szczypta humoru sprawiają, że każda rozgrywka to prawdziwa frajda. Natomiast... jesteśmy ciekawi Waszych pierwszych wrażeń z gry i Waszych oczekiwań![]()
- yosz
- Posty: 6375
- Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 200 times
- Been thanked: 495 times
- Kontakt:
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Nie pojawią się. Co najwyżej będzie można je zamówić u oryginalnego wydawcy, ale tam kosztują odpowiednio 30€ (żetony zdrowia) i 17€ (mapa). Ciekawe czy napisy na mapie będą przetłumaczone od Portalu.
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
-
- Posty: 656
- Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 319 times
- Been thanked: 318 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Pytanie dla osob, które już trochę pograły w Too Many Bones: jak często macie Troove Loot otwarty na końcu przygody? Bo ja w ostatnich partiach miałem to chyba raz - i to dlatego, że karta nie dawała mi innego wyboru niż Troove Loot jako nagroda.
Zwykle gram True Solo i taki Troove Loot jest ryzykowny. Z jednej strony mogę go zwyczajnie nie zdążyc otworzyć do końca przygody (o ile nie dostanę go dostatecznie wcześnie). Z drugiej strony póki nie otworzę skrzyni to mam jedno z czterech miejsc na loot zapchany przez nieużywalny jeszcze przedmiot. To może potrwać, a na końcu okaże się, że troove loot jest mi kompletnie nieprzydatny albo w ogole nie będę go uzywal, bo to back up plan extension, a mam przydatniejsze back up plany.
Troche się to zmienia jak się gra więcej niz jednym gearlockiem, bo wówczas otworzenie skrzyni następuje zwykle bardzo szybko, przedmiot łatwiej do czyichś potrzeb, a i jedna zamknięta skrzynia na 3 gearlocki to raptem 1/12 zmarnowanego miejsca na loot, a nie 1/4.
Ostatnio jak tłumaczyłem zasady w rozgrywce na 3 osoby złapałem się na tym, że w ogóle pominąłem tę część i w sumie słusznie - nie dostaliśmy żadnego spotkania w którym troove loot byłby opcją wygranej.
Btw: przez cały czas grałem źle, przez co utrudniałem sobie trochę wszelkie walki z trującymi stworami. Byłem przekonany, że efekty triggerują się jako pierwsze i moge co najwyżej wybrać ich kolejność, nic więcej nie mogę zrobić na początku rundy. Ale okazuje się, że mogę skorzystać z przedmiotu PRZED rozpatrzeniem efektu. Przynajmniej tak rozumiem fragment instrukcji:
"Gearloc’s Turn Sequence
Loot:
Unless otherwise specified, use loot anytime during your turn (even before triggering Effects)"
Innymi słowy: mam na sobie poison 2, mam 2 punkty życia, ale mam przedmiot leczący. Do tej pory gralem tak, że taka sytuacja to śmierć gearlocka z powodu zatrucia. Ale jak rozumiem mam opcję aby najpierw się wyleczyć i dopiero później zadać sobie 2 True Damage z trucizny?
Zwykle gram True Solo i taki Troove Loot jest ryzykowny. Z jednej strony mogę go zwyczajnie nie zdążyc otworzyć do końca przygody (o ile nie dostanę go dostatecznie wcześnie). Z drugiej strony póki nie otworzę skrzyni to mam jedno z czterech miejsc na loot zapchany przez nieużywalny jeszcze przedmiot. To może potrwać, a na końcu okaże się, że troove loot jest mi kompletnie nieprzydatny albo w ogole nie będę go uzywal, bo to back up plan extension, a mam przydatniejsze back up plany.
Troche się to zmienia jak się gra więcej niz jednym gearlockiem, bo wówczas otworzenie skrzyni następuje zwykle bardzo szybko, przedmiot łatwiej do czyichś potrzeb, a i jedna zamknięta skrzynia na 3 gearlocki to raptem 1/12 zmarnowanego miejsca na loot, a nie 1/4.
Ostatnio jak tłumaczyłem zasady w rozgrywce na 3 osoby złapałem się na tym, że w ogóle pominąłem tę część i w sumie słusznie - nie dostaliśmy żadnego spotkania w którym troove loot byłby opcją wygranej.
Btw: przez cały czas grałem źle, przez co utrudniałem sobie trochę wszelkie walki z trującymi stworami. Byłem przekonany, że efekty triggerują się jako pierwsze i moge co najwyżej wybrać ich kolejność, nic więcej nie mogę zrobić na początku rundy. Ale okazuje się, że mogę skorzystać z przedmiotu PRZED rozpatrzeniem efektu. Przynajmniej tak rozumiem fragment instrukcji:
"Gearloc’s Turn Sequence
Loot:
Unless otherwise specified, use loot anytime during your turn (even before triggering Effects)"
Innymi słowy: mam na sobie poison 2, mam 2 punkty życia, ale mam przedmiot leczący. Do tej pory gralem tak, że taka sytuacja to śmierć gearlocka z powodu zatrucia. Ale jak rozumiem mam opcję aby najpierw się wyleczyć i dopiero później zadać sobie 2 True Damage z trucizny?
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Dokładnie takvenomik pisze: ↑03 mar 2023, 10:06
Innymi słowy: mam na sobie poison 2, mam 2 punkty życia, ale mam przedmiot leczący. Do tej pory gralem tak, że taka sytuacja to śmierć gearlocka z powodu zatrucia. Ale jak rozumiem mam opcję aby najpierw się wyleczyć i dopiero później zadać sobie 2 True Damage z trucizny?

A co do Trove Loot to w solo faktycznie rzadko otwieram, zdarzyło się, ale rzadko. Zależy od sytuacji po walce oczywiście. Jak gramy ekipą w 3 osoby to prościna. Podobne odczucia jak u Ciebie.
- seki
- Moderator
- Posty: 3606
- Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
- Lokalizacja: Czapury/Poznań
- Has thanked: 1236 times
- Been thanked: 1455 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Trove Loot to dla mnie też nieco zmarnowany potencjał. Ja otwieram je może raz na 20 przygód ale gram głównie 1-2 osobowo. Nie dość, że rzadko mamy nagrodę pozwalająca na ich dobranie to jeszcze nie zawsze udaje się otworzyć do końca przygody. Szczerze mówiąc jak przypominam sobie kilka istotnych partii to nawet nie miałem możliwości ich dobrania a otwieranie zamków to w sumie fajna, emocjonująca zabawa.
-
- Posty: 656
- Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 319 times
- Been thanked: 318 times
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
Ok, czyli widzę, że z Troove Loot mamy wszyscy podobne wrażenia.
Lubię sobie czasem poczytać co tam jest, to chyba największa frajda z istnienia tych kart
Lubię sobie czasem poczytać co tam jest, to chyba największa frajda z istnienia tych kart

To trochę zmniejsza moją nienawiść do wszelkich wrogów strzelających trucizną. Posiadanie leczącego przedmiotu to świetna kontra na ich umiejętność. Zużywalna, ale świetna.
Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)
My gramy w 3-4 to praktycznie reqroup ze 2 otwarte albo 3 jak mamy itemki 

Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.