Monolith Arena (Michał Oracz)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- GrzeL
- Administrator
- Posty: 1140
- Rejestracja: 24 paź 2011, 15:13
- Lokalizacja: okolica Warszawy
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 57 times
Monolith Arena (Michał Oracz)
Gra fantasy oparta na mechanice Neuroshimy HEX!.
Opis na BGG.
Strona gry.
Oficjalne FAQ.
Wątek z pytaniami dotyczącymi zasad.
Skrótowe podsumowanie różnic w zasadach względem Neuroshimy.
- Galatolol
- Posty: 2337
- Rejestracja: 23 mar 2009, 13:03
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 578 times
- Been thanked: 933 times
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
W końcu się przełamali do tematu fantasy (często pojawiały się głosy, że z czymś takim Hex byłbym mega hitem).
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 5 times
- DDP
- Posty: 369
- Rejestracja: 12 kwie 2006, 18:01
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 21 times
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
Jak już robią re-theme to niech go wypimpują. Domyślam się że jest robiony pod zagraniczną publiczność. Mogą więc być figurki z podstawką, na którą będą nakładane żetony z ikonami zdolności. Na pewno sprzeda się to lepiej niż same żetony. Wystarczy wrzucić na KS Przy okazji można tweakować mechanikę, aby losowość dobierania żetonów tak nie wkurzała (lub wprowadzić karty).
Ostatnio zmieniony 27 paź 2017, 09:55 przez DDP, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze gram o zwycięstwo!
- mauserem
- Posty: 1817
- Rejestracja: 26 lis 2014, 09:37
- Has thanked: 253 times
- Been thanked: 165 times
- Kontakt:
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
Mam nadzieję, że nie.Rocy7 pisze:Zakladam iz jednostki będą jak w Neuroshimie tokenami?
mamy 21 wiek świat poszedł do przodu
Teraz wyzwaniem nie jest już: "jak wysztancować sześciokątne żetony z równym marginesem z każdej strony"
Teraz wyzwaniem jest: "jak zrobić szczegółowe, cieszące oko figurki z czytelnymi podstawkami zawierającymi potrzebne do działania dane"
Rynek US akceptuje już dość wysokie ceny dla "wypasionych gier" - to tam Portal lokuje swoje starania.
Technologie poszły do przodu i potaniały - prawdopodobnie da się już osiągnąć kompromis: jakość/cena/funkcja i nie wpaść do niszy kolekcjonerskich gier figurkowych.
No i jest firma, która ten temat ogarnie dla Portalu z palcem "w nosie" - Awaken Realms
- karawanken
- Posty: 2365
- Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 75 times
- Been thanked: 98 times
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
W opisie jest zawarte stwierdzenie
"with literal monoliths standing tall over the battlefield."
Więc może figurki.
"with literal monoliths standing tall over the battlefield."
Więc może figurki.
- mauserem
- Posty: 1817
- Rejestracja: 26 lis 2014, 09:37
- Has thanked: 253 times
- Been thanked: 165 times
- Kontakt:
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
Z opisu wynika, że te monolity są celem walki - coś jak HQ w NHBartP pisze:To będą tylko pewnie elementy terenu.
czy flaga w konceptach "capture the flag"
- Portal Games
- Posty: 1363
- Rejestracja: 01 lis 2012, 12:26
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 303 times
- Kontakt:
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
Tak, planujemy wydać grę gdzieś w okolicach Q3 2018 roku. To na razie wstępne szacunki, termin może ulec zmianie.Aha, czyli premiera pewnie na GenCon2018...
Tak, monolity pełnią funkcję podobną do sztabu, ale będzie można wyposażać je w trzy różne zdolności na poziom monolitu. Gdy przeciwnik uszkadza nasz monolit, usuwamy jeden poziom, odsłaniając kolejne zdolności - w ten sposób otrzymując obrażenia stajemy się silniejsi, jednocześnie przybliżając się do porażki.Z opisu wynika, że te monolity są celem walki - coś jak HQ w NH
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 02 lut 2016, 12:08
- Furan
- Posty: 1553
- Rejestracja: 21 mar 2008, 16:41
- Lokalizacja: Warszawa, Wola
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 217 times
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
Tak. Technologia do przodu poszła. Ale nie możliwości ludzkich oczu i mózgu. Ma być czytelnie. I o ile nie pójdą w bzdurną, niekonsekwentną wersję grafiki a'la NsHex 3.0, to będzie.mauserem pisze:Mam nadzieję, że nie.Rocy7 pisze:Zakladam iz jednostki będą jak w Neuroshimie tokenami?
mamy 21 wiek świat poszedł do przodu
Teraz wyzwaniem nie jest już: "jak wysztancować sześciokątne żetony z równym marginesem z każdej strony"
Teraz wyzwaniem jest: "jak zrobić szczegółowe, cieszące oko figurki z czytelnymi podstawkami zawierającymi potrzebne do działania dane"
jakiCHś - w tym wyrazie jest CH! || lepiej nie używa'ć apostrof'ów w ogóle, niż używa'ć ich w nadmiar'ze!
(S) Pueblo, Burgundy, Trismegistus, Felix, Hit!
(S) Pueblo, Burgundy, Trismegistus, Felix, Hit!
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
A co jest nie tak z tą grafiką 3.0?Furan pisze:Tak. Technologia do przodu poszła. Ale nie możliwości ludzkich oczu i mózgu. Ma być czytelnie. I o ile nie pójdą w bzdurną, niekonsekwentną wersję grafiki a'la NsHex 3.0, to będzie.mauserem pisze:Mam nadzieję, że nie.Rocy7 pisze:Zakladam iz jednostki będą jak w Neuroshimie tokenami?
mamy 21 wiek świat poszedł do przodu
Teraz wyzwaniem nie jest już: "jak wysztancować sześciokątne żetony z równym marginesem z każdej strony"
Teraz wyzwaniem jest: "jak zrobić szczegółowe, cieszące oko figurki z czytelnymi podstawkami zawierającymi potrzebne do działania dane"
- GrzeL
- Administrator
- Posty: 1140
- Rejestracja: 24 paź 2011, 15:13
- Lokalizacja: okolica Warszawy
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 57 times
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
Pod koniec najnowszych Planszówek TV Michał Oracz opowiada o Monolith Arena.
- maciejo
- Posty: 3370
- Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
- Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
- Has thanked: 126 times
- Been thanked: 131 times
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
Czyli NH Hex 3D + magia, nieważne i tak kupięGrzeL pisze:Pod koniec najnowszych Planszówek TV Michał Oracz opowiada o Monolith Arena.
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
- Shimrod
- Posty: 262
- Rejestracja: 10 cze 2015, 19:04
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 23 times
- GrzeL
- Administrator
- Posty: 1140
- Rejestracja: 24 paź 2011, 15:13
- Lokalizacja: okolica Warszawy
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 57 times
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
Trzewik upublicznił kilka informacji od 36 minuty.
Monolith Arena jest do tego stopnia podobna do Neuroshimy Hex!, że korzystając ze specjalnych zasad, będzie można te gry łączyć ze sobą i grać armiami z dwóch gier przeciwko sobie.
Monolith Arena jest do tego stopnia podobna do Neuroshimy Hex!, że korzystając ze specjalnych zasad, będzie można te gry łączyć ze sobą i grać armiami z dwóch gier przeciwko sobie.