Uboot: The Board Game (B. Pluta, A. Salwarowski)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Andy
- Posty: 5130
- Rejestracja: 24 kwie 2005, 18:32
- Lokalizacja: Piastów
- Has thanked: 77 times
- Been thanked: 192 times
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Poza tym z recenzji nie wynika, ile razy autor zagrał w składzie mniejszym niż czteroosobowy. Mnie to bardziej wygląda na przypuszczenia, jak by się grało w mniejszym składzie.
Gdy wszystko inne zawiedzie, rozważ skorzystanie z instrukcji.
- ozy
- Posty: 3283
- Rejestracja: 13 mar 2006, 18:25
- Lokalizacja: Opole
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 74 times
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Jeszcze jedna uwaga - prototypowy model nie jest zrobiony ze sklejki, lecz z ciętej laserowo tektury 2mm. Ale solidny jest, że można się pomylić.
Farewell, leave the shore to an ocean wide and untamed
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
- raj
- Administrator
- Posty: 5225
- Rejestracja: 01 lis 2006, 11:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 287 times
- Been thanked: 901 times
- Kontakt:
Re: [KS] Uboot: The Board Game
W zasadzie raz grałem w 3 osoby, w dodatku w połowie gra zrobiła się dwuosobowa.
Co gorsza była to pierwsza moja rozgrywka co mogło rzutować na moją ocenę.
To nie jest tak, że nie da się grać solo, po prostu wtedy trzeba ogarnąć dużo więcej co momentami robi się bardzo problematyczne.
Może się to podobać, dale la mnie było bardzo męczące i prowadziło do ignorowania pewnych rzeczy, które należało zrobić.
Jednak tak jak napisał Ozy - jeżeli zmniejszy się intensywność zdarzeń i doda pauzę, to gra solo może się okazać przyjemna.
Co gorsza była to pierwsza moja rozgrywka co mogło rzutować na moją ocenę.
To nie jest tak, że nie da się grać solo, po prostu wtedy trzeba ogarnąć dużo więcej co momentami robi się bardzo problematyczne.
Może się to podobać, dale la mnie było bardzo męczące i prowadziło do ignorowania pewnych rzeczy, które należało zrobić.
Jednak tak jak napisał Ozy - jeżeli zmniejszy się intensywność zdarzeń i doda pauzę, to gra solo może się okazać przyjemna.
"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."
Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl
Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Obecny brak w pełni dopracowanego trybu solo wynika z tego, że naprawdę ostro walczyliśmy żeby dostarczyć recenzentom solidny prototyp w założonym czasie. I tak były obsuwy, wszak kampania miała ruszać w listopadzie, potem w grudniu... To nie jest łatwy projekt, gdyż część planszowa to jedno, a jeszcze dodatkowo poświęcamy sporo czasu i wysiłków by aplikacja działała jak powinna, bez bugów, wykrzaczania się, czy innych fikołków
Dokonaliśmy zatem świadomego wyboru skupiając się na najlepszym możliwym doszlifowaniu trybu dla 4 graczy (wszak jest to podstawowy tryb gry i jej 'optymalny' wariant), jednak zarówno tryb solo, jak i zróżnicowane poziomy trudności są od początku wpisane w grę i jej mechanikę. Jest to jedna z rzeczy która została już przez nas zaprojektowana, ale zwyczajnie nie było czasu jej zaimplementować w aplikacji. No chyba że są tacy, co woleliby lepszy tryb solo, ale np. kosztem braku wpływu podniesienia/opuszczenia peryskopu na widoczność naszego okrętu, albo żeby po zatopieniu handlowca eskorta dalej płynęła przed siebie nie podnosząc alarmu Niestety, każda, nawet najmniejsza funkcjonalność gry to są linijki kodu i godziny pracy naszego informatyka. I zauważcie proszę, że używam tu liczby pojedynczej (co jak mam nadzieję wkrótce się zmieni:)
A gra solo jest, tak tylko wspomnę, jak najbardziej możliwa i daje wiele radości już na tym etapie. Nagraliśmy zresztą rozgrywkę pojedynczego gracza (czytaj: mnie :p) i lada chwila będzie to do obejrzenia online. I trudność w tym wariancie póki co polega głównie na tym, że trzeba bardzo dobrze znać wszystkie role. Nie ma żadnego wariactwa że dzieje się 10 rzeczy na raz, po prostu trzeba dobrze znać wszystkie funkcje i obowiązki każdej z nich. Mając na względzie to, że gra i tak zostanie jeszcze znacznie zwolniona oraz otrzyma pauzę, już wiadomo że będzie OK. A poczekajcie proszę, aż w procesie game devu dojdziemy do wdrażania poziomów trudności. Będziemy mogli 'zrzucić na barki' aplikacji jeszcze więcej obowiązków każdej z ról.
Jak to się odbędzie? Ano bardzo prosto - weźmy pierwszy przykład z brzegu, a konkretnie obserwatorów nawigatora. Obecnie, nawet kiedy nie patrzymy z pokładu, wszystkie dane kontaktu podawane są na środku ekranu. Mamy więc dystans, kurs, namiar i prędkość. Pięknie, wszystko na talerzu - to jest tryb obecny, zakładany jako 'medium'. Na 'realistic' po prostu... usuniemy te dane. Będzie trzeba spojrzeć przez lornetkę, ocenić typ jednostki według danych z arkusza identyfikacyjnego, a następnie prowadzić dalszą obserwację i szacować czy się przybliża czy oddala, jaka może być różnica kursu czy też prędkości. Chciałeś realistic? No to sobie radź Z kolei na 'easy' zrobimy elegancką, oszczędną mini-mapkę wzorem Silent Huntera, gdzie mało doświadczony nawigator zobaczy jak na dłoni pozycje wykrytych kontaktów, wraz z kursem, tonażem i typem jednostki. Tylko że zrobienie takiej mapki nie odbywa się z dnia na dzień i wymaga czasu, wysiłku i pieniędzy
I cóż, tych ostatnich trochę już nazbieraliśmy, czasu też na ten moment trochę jest, a o wysiłki się nie martwcie - bez ciężkiej pracy w życiu nie dobrnęlibyśmy z tym tak daleko
Dokonaliśmy zatem świadomego wyboru skupiając się na najlepszym możliwym doszlifowaniu trybu dla 4 graczy (wszak jest to podstawowy tryb gry i jej 'optymalny' wariant), jednak zarówno tryb solo, jak i zróżnicowane poziomy trudności są od początku wpisane w grę i jej mechanikę. Jest to jedna z rzeczy która została już przez nas zaprojektowana, ale zwyczajnie nie było czasu jej zaimplementować w aplikacji. No chyba że są tacy, co woleliby lepszy tryb solo, ale np. kosztem braku wpływu podniesienia/opuszczenia peryskopu na widoczność naszego okrętu, albo żeby po zatopieniu handlowca eskorta dalej płynęła przed siebie nie podnosząc alarmu Niestety, każda, nawet najmniejsza funkcjonalność gry to są linijki kodu i godziny pracy naszego informatyka. I zauważcie proszę, że używam tu liczby pojedynczej (co jak mam nadzieję wkrótce się zmieni:)
A gra solo jest, tak tylko wspomnę, jak najbardziej możliwa i daje wiele radości już na tym etapie. Nagraliśmy zresztą rozgrywkę pojedynczego gracza (czytaj: mnie :p) i lada chwila będzie to do obejrzenia online. I trudność w tym wariancie póki co polega głównie na tym, że trzeba bardzo dobrze znać wszystkie role. Nie ma żadnego wariactwa że dzieje się 10 rzeczy na raz, po prostu trzeba dobrze znać wszystkie funkcje i obowiązki każdej z nich. Mając na względzie to, że gra i tak zostanie jeszcze znacznie zwolniona oraz otrzyma pauzę, już wiadomo że będzie OK. A poczekajcie proszę, aż w procesie game devu dojdziemy do wdrażania poziomów trudności. Będziemy mogli 'zrzucić na barki' aplikacji jeszcze więcej obowiązków każdej z ról.
Jak to się odbędzie? Ano bardzo prosto - weźmy pierwszy przykład z brzegu, a konkretnie obserwatorów nawigatora. Obecnie, nawet kiedy nie patrzymy z pokładu, wszystkie dane kontaktu podawane są na środku ekranu. Mamy więc dystans, kurs, namiar i prędkość. Pięknie, wszystko na talerzu - to jest tryb obecny, zakładany jako 'medium'. Na 'realistic' po prostu... usuniemy te dane. Będzie trzeba spojrzeć przez lornetkę, ocenić typ jednostki według danych z arkusza identyfikacyjnego, a następnie prowadzić dalszą obserwację i szacować czy się przybliża czy oddala, jaka może być różnica kursu czy też prędkości. Chciałeś realistic? No to sobie radź Z kolei na 'easy' zrobimy elegancką, oszczędną mini-mapkę wzorem Silent Huntera, gdzie mało doświadczony nawigator zobaczy jak na dłoni pozycje wykrytych kontaktów, wraz z kursem, tonażem i typem jednostki. Tylko że zrobienie takiej mapki nie odbywa się z dnia na dzień i wymaga czasu, wysiłku i pieniędzy
I cóż, tych ostatnich trochę już nazbieraliśmy, czasu też na ten moment trochę jest, a o wysiłki się nie martwcie - bez ciężkiej pracy w życiu nie dobrnęlibyśmy z tym tak daleko
- ozy
- Posty: 3283
- Rejestracja: 13 mar 2006, 18:25
- Lokalizacja: Opole
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 74 times
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Dokładnie tak.dave8 pisze:Wersje językową będziemy wybierać w pledge managerze?
Farewell, leave the shore to an ocean wide and untamed
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
-
- Posty: 1981
- Rejestracja: 08 sty 2014, 19:18
- Lokalizacja: Jaworzno
- Has thanked: 88 times
- Been thanked: 28 times
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Będę mógł dołączyć do kampani w PM? I czy coś wtedy stracę?ozy pisze:Dokładnie tak.dave8 pisze:Wersje językową będziemy wybierać w pledge managerze?
- karawanken
- Posty: 2365
- Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 75 times
- Been thanked: 98 times
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Nie można dołączyć w PMwirusman pisze:Będę mógł dołączyć do kampani w PM? I czy coś wtedy stracę?ozy pisze:Dokładnie tak.dave8 pisze:Wersje językową będziemy wybierać w pledge managerze?
Re: [KS] Uboot: The Board Game
I jak za 1 dolca wesprzesz też nie będziesz miał dostępu do PM.
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
- costi
- Posty: 3416
- Rejestracja: 09 lut 2005, 19:19
- Lokalizacja: Warszawa - Ochota
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Ale będzie można się podłączyć do zbiorówki jeśli ktoś będzie robił?
trochę człowieka i technika się gubi
Moja kolekcja
Moja kolekcja
- Coen
- Posty: 2494
- Rejestracja: 14 wrz 2011, 11:38
- Lokalizacja: Warszawa, Sulejówek
- Has thanked: 435 times
- Been thanked: 126 times
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Tak, będzie można, pod warunkiem że ta osoba zrobiła pełnego pledge'a (65£).costi pisze:Ale będzie można się podłączyć do zbiorówki jeśli ktoś będzie robił?
Mam takie gry,
a zastanawiam się jeszcze nad tymi
ⓘ 𝗢𝗳𝗳𝗶𝗰𝗶𝗮𝗹 𝘀𝗼𝘂𝗿𝗰𝗲𝘀 𝘀𝘁𝗮𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗶𝘀 𝗳𝗮𝗹𝘀𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗺𝗶𝘀𝗹𝗲𝗮𝗱𝗶𝗻𝗴
a zastanawiam się jeszcze nad tymi
ⓘ 𝗢𝗳𝗳𝗶𝗰𝗶𝗮𝗹 𝘀𝗼𝘂𝗿𝗰𝗲𝘀 𝘀𝘁𝗮𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗶𝘀 𝗳𝗮𝗹𝘀𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗺𝗶𝘀𝗹𝗲𝗮𝗱𝗶𝗻𝗴
- sewhoe
- Posty: 343
- Rejestracja: 20 lis 2012, 13:21
- Lokalizacja: Sanok
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 7 times
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Trochę mnie dziwi taka decyzja biznesowa, ale ich prawo. Ja przez to wiem, że tej gry nie zakupię.misioooo pisze:I jak za 1 dolca wesprzesz też nie będziesz miał dostępu do PM.
- Andy
- Posty: 5130
- Rejestracja: 24 kwie 2005, 18:32
- Lokalizacja: Piastów
- Has thanked: 77 times
- Been thanked: 192 times
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Zbiorówka jest zbędna, skoro dostawa do polskich odbiorców jest bezpłatna.costi pisze:Ale będzie można się podłączyć do zbiorówki jeśli ktoś będzie robił?
Gdy wszystko inne zawiedzie, rozważ skorzystanie z instrukcji.
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Mnie też... Przejechałem się tak na Hannibalu :/sewhoe pisze:Trochę mnie dziwi taka decyzja biznesowa, ale ich prawo. Ja przez to wiem, że tej gry nie zakupię.misioooo pisze:I jak za 1 dolca wesprzesz też nie będziesz miał dostępu do PM.
Andy nie jest zbędna, bo ktoś może dziś nie mieć $$$... A przez zbiorówkę podepnie się do kogoś z dostepem do PM i zanabędzie całe dobrodziejstwo KSowego inwentarza
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
- costi
- Posty: 3416
- Rejestracja: 09 lut 2005, 19:19
- Lokalizacja: Warszawa - Ochota
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Podczas kampanii nie mogę sobie pozwolić na taki wydatek, więc dla mnie nie jest.Andy pisze:Zbiorówka jest zbędna, skoro dostawa do polskich odbiorców jest bezpłatna.costi pisze:Ale będzie można się podłączyć do zbiorówki jeśli ktoś będzie robił?
trochę człowieka i technika się gubi
Moja kolekcja
Moja kolekcja
- Rigidigi
- Posty: 704
- Rejestracja: 14 gru 2015, 16:31
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Has thanked: 93 times
- Been thanked: 93 times
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Ja cały czas się waham co zrobić.
Kusi mnie odmienność tej gry od tego co jest na rynku, ale do gry z byle kim nie usiądę. W zasadzie to trzeba czterech chłopa.
Nigdy nic nie wspierałem na KS. O co chodzi z tym pledge managerem. Co tam można zmienić po zakończeniu akcji?
Znalazłem informację o jakiejś lepszej macie. Kiedy można ją dołożyć do zamówienia?
Kusi mnie odmienność tej gry od tego co jest na rynku, ale do gry z byle kim nie usiądę. W zasadzie to trzeba czterech chłopa.
Nigdy nic nie wspierałem na KS. O co chodzi z tym pledge managerem. Co tam można zmienić po zakończeniu akcji?
Znalazłem informację o jakiejś lepszej macie. Kiedy można ją dołożyć do zamówienia?
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Twórcy mówili, że mapy mają być w formie jednorazówek w grze i do pobrania do wydruku ze strony, przeznaczone do kreślenia po nich ołówkiem. Laminowanie + pisaki są zestawem "niepolecanym" z tego prostego powodu, że ich użycie skutkowałoby szybkim zabazgraniem i zepsuciem przyrządów. I tak jak łatwo zetrzeć markera z folii, tak z drewnianej / tekturowej linijki już niekoniecznie...dave8 pisze:To ja mam jeszcze pytanie czy mapa będzie jakoś zalaminowana i czy razem z grą będzie jakiś pisak suchościeralny?
W pledge managerze (PM) będziesz mógł podać adres do wysyłki, zwiększyć swoją kwotę wsparcia (np. na dodatki) oraz wybrać na co chcesz przeznaczyć swoje pieniądze (2 podstawki? podstawka + dodatek? itd...). Matę możesz dodać do zamówienia zwiększając swoje wsparcie o odpowiednią kwotę teraz lub po otwarciu PM. Z tym, że zwiększając kwotę teraz, przed końcem kampanii na KS pomagasz odblokować kolejne darmowe stretch goale...Rigidigi pisze:Nigdy nic nie wspierałem na KS. O co chodzi z tym pledge managerem. Co tam można zmienić po zakończeniu akcji?
Znalazłem informację o jakiejś lepszej macie. Kiedy można ją dołożyć do zamówienia?
- ozy
- Posty: 3283
- Rejestracja: 13 mar 2006, 18:25
- Lokalizacja: Opole
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 74 times
Re: [KS] Uboot: The Board Game
@mmag - dzięki za odpowiedzi. Co do pozostałych kwestii:
W grę się dobrze gra w każdej liczbie osób, stronę temu wałkowaliśmy ten temat. Tu jest rozgrywka dwuosobowa: https://youtu.be/qDRqcNYSEP4 Zatem nie trzeba 4 osób, 2 spokojnie wystarczą do świetnej zabawy.
Osoba, która zrobi pledge za 65 GBP będzie mogła domówić w pledge managerze dowolne przedmioty i liczbę gier, i wszystko będzie miała na warunkach z KS. Zatem zbiorówki jak najbardziej uzasadnione. Co więcej, będzie możliwość zakupu potem na warunkach przedsprzedaży, po prostu nie będzie darmowej maty.
W grę się dobrze gra w każdej liczbie osób, stronę temu wałkowaliśmy ten temat. Tu jest rozgrywka dwuosobowa: https://youtu.be/qDRqcNYSEP4 Zatem nie trzeba 4 osób, 2 spokojnie wystarczą do świetnej zabawy.
Osoba, która zrobi pledge za 65 GBP będzie mogła domówić w pledge managerze dowolne przedmioty i liczbę gier, i wszystko będzie miała na warunkach z KS. Zatem zbiorówki jak najbardziej uzasadnione. Co więcej, będzie możliwość zakupu potem na warunkach przedsprzedaży, po prostu nie będzie darmowej maty.
Farewell, leave the shore to an ocean wide and untamed
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
- Andy
- Posty: 5130
- Rejestracja: 24 kwie 2005, 18:32
- Lokalizacja: Piastów
- Has thanked: 77 times
- Been thanked: 192 times
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Ano, jeśli tak, to przepraszam za wprowadzenie w błąd. Sądziłem, że chodzi o obniżenie kosztów dostawy przez rozłożenie ich na kilku kupujących.costi pisze:Podczas kampanii nie mogę sobie pozwolić na taki wydatek, więc dla mnie nie jest.Andy pisze:Zbiorówka jest zbędna, skoro dostawa do polskich odbiorców jest bezpłatna.costi pisze:Ale będzie można się podłączyć do zbiorówki jeśli ktoś będzie robił?
Gdy wszystko inne zawiedzie, rozważ skorzystanie z instrukcji.
-
- Posty: 463
- Rejestracja: 27 paź 2011, 14:10
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 9 times
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Jeśli wątek już się pojawił to przepraszam:
W tej chwili zebrano blisko 760 tys.$. Licznik SG kończy się na 590 tys. Czy w kampanii pojawią się jeszcze jakieś cele, czy też w tej chwili zbiórka idzie już na dodatkowe beczki rumu (czy co tam pijali podwodniacy)?
W tej chwili zebrano blisko 760 tys.$. Licznik SG kończy się na 590 tys. Czy w kampanii pojawią się jeszcze jakieś cele, czy też w tej chwili zbiórka idzie już na dodatkowe beczki rumu (czy co tam pijali podwodniacy)?
Re: [KS] Uboot: The Board Game
aspo pisze:Jeśli wątek już się pojawił to przepraszam:
W tej chwili zebrano blisko 760 tys.$. Licznik SG kończy się na 590 tys. Czy w kampanii pojawią się jeszcze jakieś cele, czy też w tej chwili zbiórka idzie już na dodatkowe beczki rumu (czy co tam pijali podwodniacy)?
Cóż, zbiórka jest w funtach - w tej chwili mają 559tys funtów - zatem do odblokowania wszystkich celów jest jeszcze trochę
(opcje walutowe - automatyczne przeliczenie - masz na samym dole strony po prawej)
- sewhoe
- Posty: 343
- Rejestracja: 20 lis 2012, 13:21
- Lokalizacja: Sanok
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 7 times
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Stawiam na jakieś wiekopomne rozszerzenie aplikacji.aspo pisze:Jeśli wątek już się pojawił to przepraszam:
Czy w kampanii pojawią się jeszcze jakieś cele, czy też w tej chwili zbiórka idzie już na dodatkowe beczki rumu (czy co tam pijali podwodniacy)?
-
- Posty: 463
- Rejestracja: 27 paź 2011, 14:10
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 9 times
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Fakt, przeoczyłem ten wielgachny znak funta na liście SG ;/zbig pisze:Cóż, zbiórka jest w funtach - w tej chwili mają 559tys funtów - zatem do odblokowania wszystkich celów jest jeszcze trochęaspo pisze:Jeśli wątek już się pojawił to przepraszam:
W tej chwili zebrano blisko 760 tys.$. Licznik SG kończy się na 590 tys. Czy w kampanii pojawią się jeszcze jakieś cele, czy też w tej chwili zbiórka idzie już na dodatkowe beczki rumu (czy co tam pijali podwodniacy)?
(opcje walutowe - automatyczne przeliczenie - masz na samym dole strony po prawej)
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Podobnie u mnie.maciejo pisze:No w końcu ktoś potwierdził,to nie jest gra z dobrą opcją solo.Łamałem się do tej chwili czy wesprzeć.ozy pisze:Jest i recenzja prototypu, autorstwa RAJa: http://www.gamesfanatic.pl/2018/02/09/u ... oard-game/
Teraz już wiem że nie ma to sensu choć do samej gry nic nie mam i uważam, że może być ona przełomowa w swojej kategorii.
Moim zdaniem mogli jednak ostrzej skręcić w kierunku wariantu gry solo.Zebranie 4 kompanów, zapaleńców może okazać się jednak bardzo trudne.
Uważam też ,że wielu łudzi się jednak, że jakoś to tam będzie działać na mniejszą ilość graczy i tylko dlatego wspierają.
Wnioskując z recenzji kolegi zachodzi jednak obawa, że mogą się bardzo zawieść.
Uważam również, że autorzy powinni jednak coś na ten temat wspomnieć.Mam za to troszkę do nich żal.
No ale to jest tylko moja opinia po przeczytaniu w/w recenzji.
Pas
Juz zbyt duzo swietnych gier przeszlo mi/nam kolo nosa z racji braku graczy --> gdzie gry pokazuja swoje oblicze dopiero w wiekszym gronie.
K.
Sorki za brak polskich znakow....