morthi pisze: ↑28 lut 2020, 18:54
Jako grupa przerobiliśmy wiele modyfikacji i dodatków i w końcu doszliśmy do wiosku, że najważniejsze są najkrótsze i najprostsze zasady:
1. Agent kieruje w się w stronę wyjścia i jak dojdzie to zostaje na tym polu, a cały czas spawnuje moby. Powoduje to konieczność jak najszybszego ubicia agenta (tej zasady nie stosujemy przy scenariuszu nr 5 - gdzie ograniczony czas i zawalanie się tuneli skutecznie utrudnia przechodzenie)
2. Transmitujemy przedmioty na tym samym poziomie czyli z 3 kart poziomu 1 otrzymamy nową kartę poziomu 1.
Zgadzam się, że nie ma co za bardzo kombinować z rozbudową samych zasad, żeby nie przesadzić
Z agentem to dobre rozwiązanie, trochę na wzór nekromanty z Zombicide. Ja w swojej modyfikacji chce jeszcze zmienić moby, by były bardziej niezależne i samodzielne od bosa. A nie tylko robiące za Hitpoinsy oraz dodać specjalne zdolności dla większych potworów. Zmieniam też samo podziemie i jego poziomy na zasadzie schodzenia coraz głębiej. Czyli jedna mapa to jeden poziom, potem schody w dół na kolejny trudniejszy poziom. Za tym idzie też zmiana z levelowaniem postaci i zbieraniem XP. Będą też dwa tryby podziemi - gotowy scenariusz i mapa oraz generyczna, powoli odsłaniana mapa.
Wprowadzam też główne archetypy postaci na wzór starych, dobrych gier rpg/dungeon crawler. Czyli będą główne klasy postaci takie jak: mag, wojownik, łotr, zwiadowca, kleryk. Do każdej z nich kilka podklas - czyli np. Wojownik/Paladyn, Wojownik/Barbarzyńca, Mag/Czarodziej, Mag/Mag bitewny, itp. itd. Każda główna klasa będzie miała specjalne zdolności. I tak np. transmutacja jest dostępna tylko dla magów i można ją robić podczas odpoczynku (jest on raz na poziom mapy, wtedy też można się podleczyć itp.), łotr będzie miał rozbrajanie pulapek, czy otwieranie zamków. Całkowicie zmieniam karty wydarzeń i drzwi - bo tutaj to akurat bieda i nędza. Teraz karty drzwi będą informować, czy są otwarte, czy zamknięte, czy jest w nich pułapka czy nie, czy zwykła czy magiczna itp. Tak samo wydarzenia, których będzie dużo więcej i dużo bardziej urozmaicone.
No to tak w ogólnym zarysie. Jak zbiorę już to do kupy, to zacznę wrzucać do działu z modyfikacjami.
Dodać też chcę parę klasycznych mionionów takich jak: szkielety, pająki itp.
morthi pisze: ↑28 lut 2020, 18:54
Crossover do green hodre daje dostep do nowych bohaterów i potworów (w tym mojego ulubionego smoka).
Mam crossover z BlackPlaque ale właśnie mi jeszcze brakuje z Zielonej Hordy.