Faktycznie. Przegapiłem w ofercie sklepu.rattkin pisze:Jak najbardziej. Rozmawialiśmy bowiem o zawartości tego pudełeczka - https://www.planszomania.pl/strategiczn ... Cards.html - a to osobny produkt. Patrick Leder nie robi exclusivów.Gromb pisze:Orientujecie się czy to co jest do kupienia w sklepach też posiada karty na podmianę, czy to taki dodatek tylko dla wspierających?
Vast: The Crystal Caverns (Patrick Leder, David Somerville)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 8801
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 2709 times
- Been thanked: 2396 times
Re: VAST: The Crystal Caverns
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Re: VAST: The Crystal Caverns
Wracając jeszcze do tych bonusowych kart - jak je oceniacie? Zminiają coś na lepsze? Dodają większą zmienność?
(https://boardgamegeek.com/boardgameexpa ... onus-cards)
Rozważam wstępnie zakup i chciałbym zasięgnąć opinii, a bgg chwilowo nie jest w nie zbyt bogate.
(https://boardgamegeek.com/boardgameexpa ... onus-cards)
Rozważam wstępnie zakup i chciałbym zasięgnąć opinii, a bgg chwilowo nie jest w nie zbyt bogate.
I will learn to breathe water.
Re: VAST: The Crystal Caverns
Odebrałem dzisiaj paczkę od GQ. jak na złość żadnych bonusowych kart. czy komuś jeszcze przytrafił się taki niefart?
a gra wygląda fajnie, upakowałem wszystko do pudełka od podstawki i takiego ciężkiego kloca jaki się z tej gry zrobił to nie widziałem
a gra wygląda fajnie, upakowałem wszystko do pudełka od podstawki i takiego ciężkiego kloca jaki się z tej gry zrobił to nie widziałem
Zwykły marsjanin
kolekcja na BGG https://boardgamegeek.com/collection/user/kitzhubsch
kolekcja na BGG https://boardgamegeek.com/collection/user/kitzhubsch
- playerator
- Posty: 2873
- Rejestracja: 01 lis 2015, 21:11
- Has thanked: 904 times
- Been thanked: 310 times
Re: VAST: The Crystal Caverns
Idzie nowe. Jeszcze w maju wystartuje kampania Vast: The Mysterious Manor.
A tu trochę odpowiedzi na różne pytania - https://boardgamegeek.com/thread/198962 ... ickstarter
Fajnie, że będzie kompatybilna z Crystal Caverns i fajnie, że nie odpuścili sobie meepli
A tu trochę odpowiedzi na różne pytania - https://boardgamegeek.com/thread/198962 ... ickstarter
Fajnie, że będzie kompatybilna z Crystal Caverns i fajnie, że nie odpuścili sobie meepli
tak że = w takim razie, więc
także = też, również
Piszmy po polsku :)
także = też, również
Piszmy po polsku :)
- rattkin
- Posty: 6518
- Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 382 times
- Been thanked: 930 times
Re: VAST: The Crystal Caverns
Ja jednak czekam na ten drugi produkt, faktyczne rozszerzenie do Crystal Caverns (Frozen Fear? coś takiego). Reskin archetypów z Vast na inny temat aż tak mnie nie kręci. Tak, wiem, że Patrick pisze, że "to nie reskin", ale oglądałem reguły dla postaci w becie i *aż tak bardzo* to się znowu nie różni. Z tego co pamiętam, to Patrick kiedyś pisał, że to po prostu jeszcze jedno podejście, tylko celujące w inny (tematycznie) target.
- playerator
- Posty: 2873
- Rejestracja: 01 lis 2015, 21:11
- Has thanked: 904 times
- Been thanked: 310 times
Re: VAST: The Crystal Caverns
Czyli ta kompatybilność polegałaby głównie na możliwości podmiany postaci z CC na ich odpowiedniki z TMM i odwrotnie?
Można gdzieś poczytać tę beta instrukcję?
Można gdzieś poczytać tę beta instrukcję?
tak że = w takim razie, więc
także = też, również
Piszmy po polsku :)
także = też, również
Piszmy po polsku :)
- rattkin
- Posty: 6518
- Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 382 times
- Been thanked: 930 times
Re: VAST: The Crystal Caverns
Tak. Każda rola w Vast należy do pewnego archetypu i w ramach archetypu można je wymieniać.playerator pisze: ↑12 maja 2018, 00:52 Czyli ta kompatybilność polegałaby głównie na możliwości podmiany postaci z CC na ich odpowiedniki z TMM i odwrotnie?
Można gdzieś poczytać tę beta instrukcję?
https://boardgamegeek.com/thread/175270 ... ious-manor
https://drive.google.com/drive/folders/ ... n9XUthdhBH
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 8801
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 2709 times
- Been thanked: 2396 times
Re: VAST: The Crystal Caverns
Zagrałem wczoraj w 4 osoby w wersję podstawową. Graliśmy bez Złodzieja.
Jedna ciekawostka mi się nasuwa po tej rozgrywce. Grę w zasadzie można bezproblemowo kontynuować, jeśli jeden z graczy musi opuścić rozgrywkę.
Tak właśnie było wczoraj. Rozgrywka się przeciągnęła, bo każdy gracz swoją rolą grał po raz pierwszy i każdy uczył się swojej roli na bieżąco. Przez to Smoczyca musiała przerwać grę, bo zabrakło jej czasu. Wyeliminowaliśmy jej postać z gry, zdjęliśmy figurkę i żetony i... w zasadzie to zmienił się tylko cel gry dla Rycerki. Warunkiem zwycięstwa było rozbicie 5 kryształów. Teoretycznie można było kontynuować.
W praktyce, ten warunek okazał się nie do spełnienia, ale można było grać dalej. W wielu innych grach z takimi zależnościami postaci od siebie, rozgrywka musiałaby zostać przerwana.
I jeszcze słówko o strategii: strategią Smoczycy (grała dziewczyna, więc dlatego tak piszę) było... niemal całkowite odpuszczenie zabijania Goblinów. Przez to Gobliny rosły w siłę i bardzo mocno gnębiły Rycerza. Rycerz musiał bardziej skupić się na unikaniu Goblinów, niż na polowaniu na Smoczycę. Gdyby Smoczyca nie musiała przerwać gry, to niemal na pewno wygrałaby bez trudu w ciągu 2 tur. Co o tym myślicie? Jak temu przeciwdziałać?
Jedna ciekawostka mi się nasuwa po tej rozgrywce. Grę w zasadzie można bezproblemowo kontynuować, jeśli jeden z graczy musi opuścić rozgrywkę.
Tak właśnie było wczoraj. Rozgrywka się przeciągnęła, bo każdy gracz swoją rolą grał po raz pierwszy i każdy uczył się swojej roli na bieżąco. Przez to Smoczyca musiała przerwać grę, bo zabrakło jej czasu. Wyeliminowaliśmy jej postać z gry, zdjęliśmy figurkę i żetony i... w zasadzie to zmienił się tylko cel gry dla Rycerki. Warunkiem zwycięstwa było rozbicie 5 kryształów. Teoretycznie można było kontynuować.
W praktyce, ten warunek okazał się nie do spełnienia, ale można było grać dalej. W wielu innych grach z takimi zależnościami postaci od siebie, rozgrywka musiałaby zostać przerwana.
I jeszcze słówko o strategii: strategią Smoczycy (grała dziewczyna, więc dlatego tak piszę) było... niemal całkowite odpuszczenie zabijania Goblinów. Przez to Gobliny rosły w siłę i bardzo mocno gnębiły Rycerza. Rycerz musiał bardziej skupić się na unikaniu Goblinów, niż na polowaniu na Smoczycę. Gdyby Smoczyca nie musiała przerwać gry, to niemal na pewno wygrałaby bez trudu w ciągu 2 tur. Co o tym myślicie? Jak temu przeciwdziałać?
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
- Michał M
- Posty: 800
- Rejestracja: 14 wrz 2014, 20:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 29 times
- Kontakt:
Re: VAST: The Crystal Caverns
A czy w takiej sytuacji Gobliny też nie były blisko wygrania, skoro ciągle rosły w siłę i sprawiały problemy Pani Rycerz?Curiosity pisze: ↑23 maja 2018, 15:22I jeszcze słówko o strategii: strategią Smoczycy (grała dziewczyna, więc dlatego tak piszę) było... niemal całkowite odpuszczenie zabijania Goblinów. Przez to Gobliny rosły w siłę i bardzo mocno gnębiły Rycerza. Rycerz musiał bardziej skupić się na unikaniu Goblinów, niż na polowaniu na Smoczycę. Gdyby Smoczyca nie musiała przerwać gry, to niemal na pewno wygrałaby bez trudu w ciągu 2 tur. Co o tym myślicie? Jak temu przeciwdziałać?
I pytanie z cyklu "A gdzie byli inni gracze?": co robiła w Waszej rozgrywce Jaskinia?
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 8801
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 2709 times
- Been thanked: 2396 times
Re: VAST: The Crystal Caverns
Tak, Rycerz był na skraju zgonu. Zamiast eksplorować jaskinię, musiał więcej inwestować w siłę, ale znowu nie zostawało za dużo na ruch i na wydarzenia. Zostały mu 2 punkty życia.
Jaskinia wygrała rozgrywkę poprzez zawalenie 5 kafelków z kryształami.
Jaskinia wygrała rozgrywkę poprzez zawalenie 5 kafelków z kryształami.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
- Michał M
- Posty: 800
- Rejestracja: 14 wrz 2014, 20:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 29 times
- Kontakt:
Re: VAST: The Crystal Caverns
Po kilku rozgrywkach mam wrażenie, że w tej grze przewaga jest zazwyczaj bardzo krucha i od pewnego momentu wygrać może właściwie niemal każdy (zakładając, że wszyscy starają się dążyć do swojego celu i jednocześnie zachować równowagę, nie pozwalając zyskać znaczącej przewagi któremuś z przeciwników). Bardzo podoba mi się to ciągłe napięcie i potrzeba z jednej strony uważania na jednych oponentów, a z drugiej od czasu do czasu (i w miarę możliwości) udzielenia pomocy innym, którym z jakiegoś powodu nie wiedzie się najlepiej.
- rattkin
- Posty: 6518
- Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 382 times
- Been thanked: 930 times
Re: VAST: The Crystal Caverns
Dokładnie to. Gra w VAST jest tak zbalansowana, jak świadomie grają wszyscy gracze. Jeśli któraś strona odpuszcza albo skupia się tylko na jednej rzeczy, tworzy imbalans dla całości gry, przez co pewne rzeczy mogą być łatwiejsze/trudniejsze.Michał M pisze: ↑23 maja 2018, 15:48 Po kilku rozgrywkach mam wrażenie, że w tej grze przewaga jest zazwyczaj bardzo krucha i od pewnego momentu wygrać może właściwie niemal każdy (zakładając, że wszyscy starają się dążyć do swojego celu i jednocześnie zachować równowagę, nie pozwalając zyskać znaczącej przewagi któremuś z przeciwników). Bardzo podoba mi się to ciągłe napięcie i potrzeba z jednej strony uważania na jednych oponentów, a z drugiej od czasu do czasu (i w miarę możliwości) udzielenia pomocy innym, którym z jakiegoś powodu nie wiedzie się najlepiej.
- playerator
- Posty: 2873
- Rejestracja: 01 lis 2015, 21:11
- Has thanked: 904 times
- Been thanked: 310 times
Re: VAST: The Crystal Caverns
@rattkin - dzięki za linki.
Czyli porównując TMM z CC nie zauważyłeś niczego, co wyraźnie byłoby powodem zrobienia kolejnej wersji?
Mam tu na myśli samą grę. Nic nie zostało jakoś konkretnie poprawione, ulepszone, dodane?
Czyli porównując TMM z CC nie zauważyłeś niczego, co wyraźnie byłoby powodem zrobienia kolejnej wersji?
Mam tu na myśli samą grę. Nic nie zostało jakoś konkretnie poprawione, ulepszone, dodane?
tak że = w takim razie, więc
także = też, również
Piszmy po polsku :)
także = też, również
Piszmy po polsku :)
- rattkin
- Posty: 6518
- Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 382 times
- Been thanked: 930 times
Re: VAST: The Crystal Caverns
Nie przeglądałem tego aż tak dokładnie. Oczywiście, każda rola w MM różni się trochę od odpowiednika z CC, ale wystarczy popatrzeć na plansze graczy, by dostrzec niemało podobieństw. Najbardziej rzucająca się w oczy różnica jest taka, że w MM jest plansza, ale tylko jako podkład pod kafelki (czy to takie fajne?). Czytałem, że MM ma być trochę uproszczone (łatwiejsza nauka), a design plansz graczy ma nieco pomagać (widać w PNP, że na niektórych są strzałki). Ja akurat nie mam większego problemu z zasadami/złożonością w CC, więc ten argument niespecjalnie do mnie przemawia.
Rozmawiałem kiedyś z Patrickiem, kiedy to było we wczesnym stadium (a dodatek z postaciami do CC nie był jeszcze na tapecie) i generalnie chodziło o to, żeby spróbować sprzedać jeszcze raz ten sam / podobny design, ale opakować go inaczej, sięgając potencjalnie po inny rynek, z nadzieją, że rynek będzie bardziej "gotów" po jakimś czasie. Trochę tak jak np. LOTR LCG (fantasy) vs AH LCG (cthulu). Czy jest to uzasadniona decyzja, nie mnie wyrokować. Wydaje mi się jednak, że VAST to dość hermetyczna gra i posiadacze obecnej wersji (szczególnie, gdy z dodatkiem) raczej nie kupią nowej - mają już i tak niemało contentu. A wydaje mi się tak, bo ja nie kupię, a wszyscy - oczywiście - zachowują się tak samo jak ja :)
Ogólnie więc nie chodzi o to, że "to prawie to samo", bo tak nie jest, tylko o "czy świat potrzebuje jeszcze więcej VASTa"? Ja uważam VASTa za grę wybitną, ale nawet mimo to, nie czuję obecnie potrzeby ogrywania kolejnych pięciu ról. Jeśli się okaże, że gra się nimi super fajnie, to oczywista, może dam się namówić. Do tego czasu myślę jednak, że potrzebę nowych-mega-asymetrycznych gier-na-które-czekam chwilowo zaspokaja mi Root.
Rozmawiałem kiedyś z Patrickiem, kiedy to było we wczesnym stadium (a dodatek z postaciami do CC nie był jeszcze na tapecie) i generalnie chodziło o to, żeby spróbować sprzedać jeszcze raz ten sam / podobny design, ale opakować go inaczej, sięgając potencjalnie po inny rynek, z nadzieją, że rynek będzie bardziej "gotów" po jakimś czasie. Trochę tak jak np. LOTR LCG (fantasy) vs AH LCG (cthulu). Czy jest to uzasadniona decyzja, nie mnie wyrokować. Wydaje mi się jednak, że VAST to dość hermetyczna gra i posiadacze obecnej wersji (szczególnie, gdy z dodatkiem) raczej nie kupią nowej - mają już i tak niemało contentu. A wydaje mi się tak, bo ja nie kupię, a wszyscy - oczywiście - zachowują się tak samo jak ja :)
Ogólnie więc nie chodzi o to, że "to prawie to samo", bo tak nie jest, tylko o "czy świat potrzebuje jeszcze więcej VASTa"? Ja uważam VASTa za grę wybitną, ale nawet mimo to, nie czuję obecnie potrzeby ogrywania kolejnych pięciu ról. Jeśli się okaże, że gra się nimi super fajnie, to oczywista, może dam się namówić. Do tego czasu myślę jednak, że potrzebę nowych-mega-asymetrycznych gier-na-które-czekam chwilowo zaspokaja mi Root.
-
- Posty: 712
- Rejestracja: 13 maja 2017, 08:04
- Lokalizacja: Podkarpacie wariacie
- Been thanked: 3 times
Re: VAST: The Crystal Caverns
Z tego co zdążyłem poczytać na BGG piszą, że szkielety (gobliny z cavern) są sporo lepsze fajniejsze ogólnie lepiej przemyślane od swoich zielonoskórych kuzynów, i ogólnie że plansze graczy są lepsze w sensie grania (no ale jak coś wyszło potem to tak zazwyczaj jest) .
Teraz zastanawiam się czy zaopatrzyć się w fearsome foes, czy zrezygnować i doinwestować w cały Manor jak wyjdzie do sklepów.
Teraz zastanawiam się czy zaopatrzyć się w fearsome foes, czy zrezygnować i doinwestować w cały Manor jak wyjdzie do sklepów.
- mauserem
- Posty: 1817
- Rejestracja: 26 lis 2014, 09:37
- Has thanked: 253 times
- Been thanked: 165 times
- Kontakt:
Re: VAST: The Crystal Caverns
"sporo lepsze", czyli ile? 5 lepsze, czy 8? czy #$-ście?stalker7 pisze: ↑29 maja 2018, 20:52 Z tego co zdążyłem poczytać na BGG piszą, że szkielety (gobliny z cavern) są sporo lepsze fajniejsze ogólnie lepiej przemyślane od swoich zielonoskórych kuzynów, i ogólnie że plansze graczy są lepsze w sensie grania (no ale jak coś wyszło potem to tak zazwyczaj jest) .
Teraz zastanawiam się czy zaopatrzyć się w fearsome foes, czy zrezygnować i doinwestować w cały Manor jak wyjdzie do sklepów.
A plansze w sensie grania jak są lepsze? Bardziej, czy dużo bardziej? A może całkiem trochę bardziej?
Po wgłębieniu się w temat wyczuwam próbę "zrobienia mnie" więc na razie interesuje mnie PnP i jakiś grosik za to dam
Te plastiki zupełnie mnie nie interesują - w tej grze te drewienka świetnie oddają klimat i nie zabijają ducha tego projektu.
-
- Posty: 712
- Rejestracja: 13 maja 2017, 08:04
- Lokalizacja: Podkarpacie wariacie
- Been thanked: 3 times
Re: VAST: The Crystal Caverns
dokładnie tak bo chciałem aby szanowny mauserem kupił nowego vasta cholera przejrzałeś mój tajny plan który zlecił mi wydawca gry...mauserem pisze: ↑30 maja 2018, 14:57"sporo lepsze", czyli ile? 5 lepsze, czy 8? czy #$-ście?stalker7 pisze: ↑29 maja 2018, 20:52 Z tego co zdążyłem poczytać na BGG piszą, że szkielety (gobliny z cavern) są sporo lepsze fajniejsze ogólnie lepiej przemyślane od swoich zielonoskórych kuzynów, i ogólnie że plansze graczy są lepsze w sensie grania (no ale jak coś wyszło potem to tak zazwyczaj jest) .
Teraz zastanawiam się czy zaopatrzyć się w fearsome foes, czy zrezygnować i doinwestować w cały Manor jak wyjdzie do sklepów.
A plansze w sensie grania jak są lepsze? Bardziej, czy dużo bardziej? A może całkiem trochę bardziej?
Po wgłębieniu się w temat wyczuwam próbę "zrobienia mnie" więc na razie interesuje mnie PnP i jakiś grosik za to dam
Te plastiki zupełnie mnie nie interesują - w tej grze te drewienka świetnie oddają klimat i nie zabijają ducha tego projektu.
- playerator
- Posty: 2873
- Rejestracja: 01 lis 2015, 21:11
- Has thanked: 904 times
- Been thanked: 310 times
Re: VAST: The Crystal Caverns
Pojawiła się próba wyjaśnienia, dlaczego The Mysterious Manor nie jest po prostu reskinem The Crystal Caverns - klik
Chyba dam się przekonać. Różnic jest dużo, np. Dwór to całkiem inne miejsce niż Jaskinia.
Ogólnie wygląda na to, że w MM wszystko będzie "bardziej". Tymczasem zapowiadano przecież niższy próg wejścia i większą łatwość ogarnięcia gry. Ciekawe, jak to wyjdzie.
Chyba dam się przekonać. Różnic jest dużo, np. Dwór to całkiem inne miejsce niż Jaskinia.
Ogólnie wygląda na to, że w MM wszystko będzie "bardziej". Tymczasem zapowiadano przecież niższy próg wejścia i większą łatwość ogarnięcia gry. Ciekawe, jak to wyjdzie.
tak że = w takim razie, więc
także = też, również
Piszmy po polsku :)
także = też, również
Piszmy po polsku :)
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 8801
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 2709 times
- Been thanked: 2396 times
Re: VAST: The Crystal Caverns
A ja zaczekam na 2.edycję, bo nie mam wątpliwości, że taka powstanie.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 8801
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 2709 times
- Been thanked: 2396 times
Re: VAST: The Crystal Caverns
Drugą edycją czego?
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 8801
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 2709 times
- Been thanked: 2396 times
Re: VAST: The Crystal Caverns
No i do tego piję. Crystal Caverns miał dwie edycje, to i tu pewnie coś będą chcieli poprawić. I wtedy ewentualnie kupię
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
- rattkin
- Posty: 6518
- Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 382 times
- Been thanked: 930 times
Re: VAST: The Crystal Caverns
Ah, mówisz o 2 edycji TMM. Przepraszam, nie skumałem. Cóż, faktycznie, to możliwe :)
Chociaż Leder Games dzisiaj to trochę inna firma niż kilka lat temu. Teraz Patrick ma ludzi do pomocy, w szczególności Cole’a Wehrle. To pozwala mieć nadzieję, że zarówno TMM jak i Root będą bardziej „wypolerowanymi” produktami, niż pierwszy Vast (czy raczej Trove), co zminimalizuje potrzebę kolejnych edycji.
Chociaż Leder Games dzisiaj to trochę inna firma niż kilka lat temu. Teraz Patrick ma ludzi do pomocy, w szczególności Cole’a Wehrle. To pozwala mieć nadzieję, że zarówno TMM jak i Root będą bardziej „wypolerowanymi” produktami, niż pierwszy Vast (czy raczej Trove), co zminimalizuje potrzebę kolejnych edycji.
Re: VAST: The Crystal Caverns
Kończy się dziś w nocy kampania Vast: The mysterious Manor.
https://www.kickstarter.com/projects/20 ... escription
Twórca odblokował wszystkie istotne cele, mimo nie uzbierania w strech goalach kwoty jaka była wymagana. Miło
Z istotnych spraw, w dodatku który jest gratisowy do kampanii kickstarterowej jest dodatkowy "potwór" i "bohater".
Dodatkowo jest 8 szkieletorów do wyboru. Mi się wydaje że jako grywalnych postaci jest ich 7, szkieletor-wilk Bitey wygląda mi na przyzywanego. Szkieletory na grę są wybierane raz. Czyli gramy początkowymi piecioma szkieletorami z siedmiu przez całą gre.
Do każdej postaci mam być dodanych po 5 kart wyboru trudności. Będzie to użyte do balansu gry, n.p. będą mogły być użyte przy grze nowicjusza z weteranem.
Enchanter, odpowiednikiem złodzieja z Vast:CC zajął się Cole Werhle i przeprojektował w stosunku do pierwotnej koncepcji. Co w mojej opinii dobrze świadczy (jestem cichym czcicielem Cole'a).
Jako całość replayability i zawartość opakowania jest mocno zwiększona (mówię tu o tym co jest dostępne na KS) w stosunku do gołej edycji Vast:CC.
https://www.kickstarter.com/projects/20 ... escription
Twórca odblokował wszystkie istotne cele, mimo nie uzbierania w strech goalach kwoty jaka była wymagana. Miło
Z istotnych spraw, w dodatku który jest gratisowy do kampanii kickstarterowej jest dodatkowy "potwór" i "bohater".
Dodatkowo jest 8 szkieletorów do wyboru. Mi się wydaje że jako grywalnych postaci jest ich 7, szkieletor-wilk Bitey wygląda mi na przyzywanego. Szkieletory na grę są wybierane raz. Czyli gramy początkowymi piecioma szkieletorami z siedmiu przez całą gre.
Do każdej postaci mam być dodanych po 5 kart wyboru trudności. Będzie to użyte do balansu gry, n.p. będą mogły być użyte przy grze nowicjusza z weteranem.
Enchanter, odpowiednikiem złodzieja z Vast:CC zajął się Cole Werhle i przeprojektował w stosunku do pierwotnej koncepcji. Co w mojej opinii dobrze świadczy (jestem cichym czcicielem Cole'a).
Jako całość replayability i zawartość opakowania jest mocno zwiększona (mówię tu o tym co jest dostępne na KS) w stosunku do gołej edycji Vast:CC.