Fotki z gry z figurkami
Strażnicy Xobos / Guardians of Xobos (Jarosław Biliński)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 30 sie 2016, 18:01
- Lokalizacja: Opole
Re: Strażnicy Xobos - Imagine Realm
Wczoraj dotarły do nas figurki: Strażnika i Quarka. Oficjalnie jesteśmy wrogami kosteczek od tego momentu. Nie będzie lekko zastąpić kosteczki miniaturkami, ale jest pewien szatański plan
Fotki z gry z figurkami
Fotki z gry z figurkami
Spoiler:
-
- Posty: 693
- Rejestracja: 11 lut 2014, 21:37
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Has thanked: 77 times
- Been thanked: 70 times
Re: Strażnicy Xobos - Imagine Realm
Nie myśleliście może nad zrobieniem trochę większych figurek Quarków ?
" Wyobraźnia jest początkiem tworzenia. Wyobrażasz sobie to, czego pragniesz, chcesz tego, co sobie wyobraziłeś i w końcu tworzysz to, czego chcesz." - George Bernard Shaw
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 30 sie 2016, 18:01
- Lokalizacja: Opole
Re: Strażnicy Xobos - Imagine Realm
Po szerszych testach będziemy wiedzieć, czy te się sprawdzają i odpowiadają graczom. Nam wczoraj z tymi Quarkami grało się świetnie - łatwo je przemieszczać (zebrać w kupę do ręki gdy porusza się 3 z jednego pola) i nieźle wyszła skala w stosunku do Strażników. Potestujemy, zobaczymy - jest obawa, że mapa może okazać się za ciasna, jeżeli będą większe.
-
- Posty: 693
- Rejestracja: 11 lut 2014, 21:37
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Has thanked: 77 times
- Been thanked: 70 times
Re: Strażnicy Xobos - Imagine Realm
Wiadomo testy to najlepszy weryfikator. W moim subiektywnym odczuciu Quarki wydają mi się zbyt małe w stosunku do Strażnika + ich wygląd jest taki nijaki, ale to jestem w stanie zrozumieć bo są to malutkie figurki. Dlatego ich powiększenie może poprawi walory estetyczne, a jeśli w grę wchodzi też powiększenie planszy w granicach rozsądku to czemu nie (można przynajmniej sprawdzić opinie wśród graczy na jakimś jednym testowym egzemplarzu gry z większymi Quarkami i planszą jako porównanie do oryginalnego zamysłu).Po szerszych testach będziemy wiedzieć, czy te się sprawdzają i odpowiadają graczom. Nam wczoraj z tymi Quarkami grało się świetnie - łatwo je przemieszczać (zebrać w kupę do ręki gdy porusza się 3 z jednego pola) i nieźle wyszła skala w stosunku do Strażników. Potestujemy, zobaczymy - jest obawa, że mapa może okazać się za ciasna, jeżeli będą większe.
Pozdrawiam
" Wyobraźnia jest początkiem tworzenia. Wyobrażasz sobie to, czego pragniesz, chcesz tego, co sobie wyobraziłeś i w końcu tworzysz to, czego chcesz." - George Bernard Shaw
Re: Strażnicy Xobos - Imagine Realm
Obecna plansza to podajże "4-częściowa" jest. Pasująca do pudełka kwadratowego standardowego 30cm... Jak ją powiększyć? Albo większe, niestandardowe pudło, albo zrobić ją... 9 częściową? I w komplecie z grą odpowiednio wielki stół ;P
Dodatkowo zrobienie planszy w niestandardowym rozmiarze kosztuje często kilkukrotnie drożej niż "standardu". To samo tyczy się pudła. Dla mnie dobrze jest jak jest
Dodatkowo zrobienie planszy w niestandardowym rozmiarze kosztuje często kilkukrotnie drożej niż "standardu". To samo tyczy się pudła. Dla mnie dobrze jest jak jest
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 30 sie 2016, 18:01
- Lokalizacja: Opole
Re: Strażnicy Xobos - Imagine Realm
Z Quarkiami nie jest to łatwa sprawa - to aż 36 mini-figurek, i ich powiększenie wymagałoby wejścia w detal, a koszty wzrastają wówczas okropnie. Oczywiście, chcemy jak najlepiej i sprawa jest otwarta - lecz nie chcemy obiecywać czegoś, co okaże się niewykonalne.HoLi pisze: ↑14 kwie 2018, 18:51 Wiadomo testy to najlepszy weryfikator. W moim subiektywnym odczuciu Quarki wydają mi się zbyt małe w stosunku do Strażnika + ich wygląd jest taki nijaki, ale to jestem w stanie zrozumieć bo są to malutkie figurki. Dlatego ich powiększenie może poprawi walory estetyczne, a jeśli w grę wchodzi też powiększenie planszy w granicach rozsądku to czemu nie (można przynajmniej sprawdzić opinie wśród graczy na jakimś jednym testowym egzemplarzu gry z większymi Quarkami i planszą jako porównanie do oryginalnego zamysłu).
Pozdrawiam
Mapę już powiększyliśmy o 8 cm w każdym wymiarze - więcej się nie da, bo nie wejdzie do standardowego pudła. Po zakończeniu kampanii udostępnimy plik z mapą w wymiarze XL - każdy, kto lubi majsterkować i chce mieć większą od standardowej planszę, może sobie ją samodzielnie zmontować według uznania
-
- Posty: 693
- Rejestracja: 11 lut 2014, 21:37
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Has thanked: 77 times
- Been thanked: 70 times
Re: Strażnicy Xobos - Imagine Realm
Z Quarkami to jasna sprawa. Sami zobaczycie jak to z nimi wyjdzie. Nie ma co też windować kosztów wykonania jeśli efekt ich powiększenia nie będzie tego warty. Dla mnie zresztą najważniejsze żeby gra mechanicznie się broniła.Z Quarkiami nie jest to łatwa sprawa - to aż 36 mini-figurek, i ich powiększenie wymagałoby wejścia w detal, a koszty wzrastają wówczas okropnie. Oczywiście, chcemy jak najlepiej i sprawa jest otwarta - lecz nie chcemy obiecywać czegoś, co okaże się niewykonalne.
Mapę już powiększyliśmy o 8 cm w każdym wymiarze - więcej się nie da, bo nie wejdzie do standardowego pudła. Po zakończeniu kampanii udostępnimy plik z mapą w wymiarze XL - każdy, kto lubi majsterkować i chce mieć większą od standardowej planszę, może sobie ją samodzielnie zmontować według uznania
A z większą planszą do druku po kampanii to dobry pomysł, wilk syty i owca cała
EDIT: Jeszcze mam pytanie dotyczące planszy. Jak to jest z 3 graczami (w sensie ich początkowego rozstawienia, a co wiąże się z kolei z balansem)? Bo patrząc na planszę widać, że każdy z graczy startuje z rogu planszy, więc grając w 3 jeden róg zostaje nieobstawiony pozostawiając przestrzeń między graczami, a z kolei jeden z graczy jest obstawiony przeciwnikami z obu stron. Jest na to jakieś rozwiązanie, czy może planujecie zrobić dwustronną planszę z jednej strony z wariantem dla 2 i 4 graczy, a z drugiej tylko dla 3 ?
" Wyobraźnia jest początkiem tworzenia. Wyobrażasz sobie to, czego pragniesz, chcesz tego, co sobie wyobraziłeś i w końcu tworzysz to, czego chcesz." - George Bernard Shaw
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 30 sie 2016, 18:01
- Lokalizacja: Opole
Re: Strażnicy Xobos - Imagine Realm
@HoLi - plansza jest podzielona na 4 części. Każdy gracz zajmuje 1 część, więc jeżeli gra 3 graczy, jedna część jest "nieaktywna" - można się po niej poruszać, ale nie można tam budować. Hubert z Humigraj dał pewną propozycję, którą testujemy: mianowicie - ponieważ odległość gracza od 3 jest większa o jedno pole względem gracza 1 i 3 do 2, zaproponował aby ruch na nieaktywnej części był podwójny, co niweluje wszelkie niedogodności związane z ustawieniem. W pozostałych układach, czyli 2vs2 i 1vs 1 gra się bez żadnych problemów, ponieważ gracze zajmują (2vs2) pola na przeciw siebie, lub wszystkie Zresztą, aktualna rozgrywka na 3 graczy też działa bez zarzutu - problem pojawia się, gdy gracz nr2 (ten w "środku" jest mniej zaawansowany niż gracze oskrzydlający go. Ale jak wspomniałem, propozycja Huberta jest bardzo dobra i niweluje tę niedogodność.
-
- Posty: 693
- Rejestracja: 11 lut 2014, 21:37
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Has thanked: 77 times
- Been thanked: 70 times
Re: Strażnicy Xobos - Imagine Realm
Dzięki za odpowiedź O to właśnie mi chodziło. Chociaż nie grałem jeszcze w Strażników to te ustawienie dla 3 graczy zapaliło mi lampkę ostrzegawczą, czy przypadkiem gracz oflankowany z obu stron nie ma gorzej na starcie (z racji mniejszej możliwości ruchu w stosunku do dwóch pozostałych graczy). Jeśli zaproponowane rozwiązanie z podwójnym ruchem to niweluje to ok. Mi chodziło też o to, że ten jeden oflankowany z dwóch stron gracz jest trochę na gorszej pozycji startowej z racji tego, że ma na początku mniejsze powierzchnię planszy do przemieszczania się, gdy z kolei pozostali gracze mają jakby nie patrzeć ten większy kawałek ziemi dla siebie po swojej lewej lub prawej stronie. Czy to nie jest problem w rozgrywce ? Może po prostu zrobienie planszy z wariantem dla 3 osób byłoby lepszym rozwiązaniem (plansza jest na planie koła, więc jest to kwestia podzielenia jej tylko na 3 równe części dla każdego z graczy niczym tortu, więc myślę że nie trzeba by wiele zmieniać).
Pozdrawiam
Pozdrawiam
" Wyobraźnia jest początkiem tworzenia. Wyobrażasz sobie to, czego pragniesz, chcesz tego, co sobie wyobraziłeś i w końcu tworzysz to, czego chcesz." - George Bernard Shaw
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 30 sie 2016, 18:01
- Lokalizacja: Opole
Re: Strażnicy Xobos - Imagine Realm
Mamy przygotowaną plansze na 3 graczy - znalazłaby się na drugiej stronie, ale to będzie cel w kampanii
-
- Posty: 693
- Rejestracja: 11 lut 2014, 21:37
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Has thanked: 77 times
- Been thanked: 70 times
Re: Strażnicy Xobos - Imagine Realm
Rozumiem, że jako cele kampanii są dodatkowe plansze z innym układem pól, grafiką itp. Ale skoro gra jest od 2-4 graczy, to czy taka plansza dla 3 graczy nie powinna się znaleźć w podstawce, a nie być celem kampanii ? Przynajmniej takie jet moje zdanie.Imagine Realm pisze: ↑30 kwie 2018, 12:24 Mamy przygotowaną plansze na 3 graczy - znalazłaby się na drugiej stronie, ale to będzie cel w kampanii
" Wyobraźnia jest początkiem tworzenia. Wyobrażasz sobie to, czego pragniesz, chcesz tego, co sobie wyobraziłeś i w końcu tworzysz to, czego chcesz." - George Bernard Shaw
- ariser
- Posty: 1138
- Rejestracja: 16 lut 2016, 19:29
- Lokalizacja: Cieszyn
- Has thanked: 63 times
- Been thanked: 49 times
Re: Strażnicy Xobos - Imagine Realm
Dostaniesz reguły na 3 graczy, a plansza będzie jako SG. Nie ma w tym nic dziwnego, jeżeli tryb jest grywalny (chociaż może nieelegancki).
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 30 sie 2016, 18:01
- Lokalizacja: Opole
Re: Strażnicy Xobos - Imagine Realm
Plansza (ta trudniejsza) jest do nabycia osobno w kampanii, podobnie jak było to na w.to
Gra na 3 graczy ma swoje reguły, jak wspomniał ariser i tak jak pisaliśmy, jedna "ćwiartka" jest nieaktywna ale można się po niej poruszać. Nie robi to wielkiej niedogodności, ale w pewnych konfiguracjach graczy (np. pierwsza rozgrywka) gracz pomiędzy może poczuć dyskomfort Sama gra ma oferuje bardzo dużo rzeczy do obrony i jest tak przygotowana, aby atak na tego w środku nie był "oczywistością" lub formalnością. Wszystko ma tu swoje plusy i minusy, a ponieważ jest to gra taktyczna pozbawiona losowości, decyzja o ataku też niesie ze sobą konkretne konsekwencje. Gracz w środku ma przewagę zaopatrzeniową, nawet jeśli atakuje go 3 innych graczy (powtórzę: tutaj liczy się bardzo dużo aspektów!). Humiś podpowiedział swoje rozwiązanie, my je testujemy (on najpewniej też) i jak okaże się ulepszeniem, wcielamy je w reguły
Gra na 3 graczy ma swoje reguły, jak wspomniał ariser i tak jak pisaliśmy, jedna "ćwiartka" jest nieaktywna ale można się po niej poruszać. Nie robi to wielkiej niedogodności, ale w pewnych konfiguracjach graczy (np. pierwsza rozgrywka) gracz pomiędzy może poczuć dyskomfort Sama gra ma oferuje bardzo dużo rzeczy do obrony i jest tak przygotowana, aby atak na tego w środku nie był "oczywistością" lub formalnością. Wszystko ma tu swoje plusy i minusy, a ponieważ jest to gra taktyczna pozbawiona losowości, decyzja o ataku też niesie ze sobą konkretne konsekwencje. Gracz w środku ma przewagę zaopatrzeniową, nawet jeśli atakuje go 3 innych graczy (powtórzę: tutaj liczy się bardzo dużo aspektów!). Humiś podpowiedział swoje rozwiązanie, my je testujemy (on najpewniej też) i jak okaże się ulepszeniem, wcielamy je w reguły
-
- Posty: 693
- Rejestracja: 11 lut 2014, 21:37
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Has thanked: 77 times
- Been thanked: 70 times
Re: Strażnicy Xobos - Imagine Realm
Ok, napisałem tylko moje odczucia, ale wierzę w to co autor gry mówi, tym bardziej, że nie grałem w Strażników więc pewne rzeczy opierałem na ogólnych wrażeniach. Jak zagram, to będę mógł coś więcej wtedy powiedzieć. Tymczasem życzę powodzenia w kampanii, liczę na to, że wypali
" Wyobraźnia jest początkiem tworzenia. Wyobrażasz sobie to, czego pragniesz, chcesz tego, co sobie wyobraziłeś i w końcu tworzysz to, czego chcesz." - George Bernard Shaw
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 30 sie 2016, 18:01
- Lokalizacja: Opole
Re: Strażnicy Xobos - Imagine Realm
Videorecenzja Strażników Xobos na kanale YT HUMIgraj
https://www.youtube.com/watch?v=y_NdKVN ... ture=share
https://www.youtube.com/watch?v=y_NdKVN ... ture=share
Re: Strażnicy Xobos - Imagine Realm
Niby wszystko jakoś fajnie wygląda, jakoś się zazębia, ale czegoś w samej grze mi brakuje. Nie wiem, może gameplay mi odsłoni więcej.
Boję się natomiast, że większość najważniejszych elementów gry jest robionych w ukryciu za zasłonką, trochę na zasadzie zaufania do graczy, że w odpowiednim momencie jak będzie im potrzeba czegoś nie przestawią, niechcący połączenie nie przestawi się tak jak im potrzeba. Czy gra jakoś zabezpiecza się przed kombinowaniem w tajemnicy za zasłonką;). Bo rozumiem, że ta zasłonka gra przez cały czas, a to gracz informuje jakie są połączenia moc itp, czy odsłania w czasie walki?
Boję się natomiast, że większość najważniejszych elementów gry jest robionych w ukryciu za zasłonką, trochę na zasadzie zaufania do graczy, że w odpowiednim momencie jak będzie im potrzeba czegoś nie przestawią, niechcący połączenie nie przestawi się tak jak im potrzeba. Czy gra jakoś zabezpiecza się przed kombinowaniem w tajemnicy za zasłonką;). Bo rozumiem, że ta zasłonka gra przez cały czas, a to gracz informuje jakie są połączenia moc itp, czy odsłania w czasie walki?
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 30 sie 2016, 18:01
- Lokalizacja: Opole
Re: Strażnicy Xobos - Imagine Realm
Proszę, gameplay https://www.youtube.com/watch?v=vMnhYFqHc-8&t=1s - Autor vs WookieOlbagamar pisze: ↑09 maja 2018, 13:36 Niby wszystko jakoś fajnie wygląda, jakoś się zazębia, ale czegoś w samej grze mi brakuje. Nie wiem, może gameplay mi odsłoni więcej.
Boję się natomiast, że większość najważniejszych elementów gry jest robionych w ukryciu za zasłonką, trochę na zasadzie zaufania do graczy, że w odpowiednim momencie jak będzie im potrzeba czegoś nie przestawią, niechcący połączenie nie przestawi się tak jak im potrzeba. Czy gra jakoś zabezpiecza się przed kombinowaniem w tajemnicy za zasłonką;). Bo rozumiem, że ta zasłonka gra przez cały czas, a to gracz informuje jakie są połączenia moc itp, czy odsłania w czasie walki?
Wszystko dzieje się na planszy - co jest za zasłonką, możesz wydedukować z planszy. Technologie (a tym samym możliwości) są widoczne, ustawienia strażników i możliwość ich połączenia wynika także z planszy. To, co masz skonfigurowane i jak to już zadanie dla Twojego przeciwnika, aby Cię rozgryzł lub dał się przechytrzyć
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 30 sie 2016, 18:01
- Lokalizacja: Opole
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 30 sie 2016, 18:01
- Lokalizacja: Opole
Re: Strażnicy Xobos - Imagine Realm
Kampania Strażników już wystartowała, walczymy o Xobos!
https://zagramw.to/straznicy-xobos
https://zagramw.to/straznicy-xobos
Re: Strażnicy Xobos - Imagine Realm
To jest zarzut, który pada przy okazji każdej gry posiadającej element 'zasłonki'. To nie jest problem gry, że ktoś musi podnosić swoją wartość poprzez oszukiwanie w grze - a już na pewno nie ma sensu wprowadzać specjalnych zabezpieczeń przed takimi praktykami. Jako doraźny fix proponuję nie grać z takimi osobamiOlbagamar pisze: ↑09 maja 2018, 13:36Boję się natomiast, że większość najważniejszych elementów gry jest robionych w ukryciu za zasłonką, trochę na zasadzie zaufania do graczy, że w odpowiednim momencie jak będzie im potrzeba czegoś nie przestawią, niechcący połączenie nie przestawi się tak jak im potrzeba. Czy gra jakoś zabezpiecza się przed kombinowaniem w tajemnicy za zasłonką;). Bo rozumiem, że ta zasłonka gra przez cały czas, a to gracz informuje jakie są połączenia moc itp, czy odsłania w czasie walki?
- warlock
- Posty: 4676
- Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 1045 times
- Been thanked: 1989 times
Re: Strażnicy Xobos - Imagine Realm
Graliście kiedyś w Roll for the Galaxy? Można oszukiwać całą grę. Tylko mi się osobiście nie mieści w głowie, jak można oszukiwać w grach planszowych...
BGG (moje oceny i komentarze)
http://kawanaplansze.znadplanszy.pl/ - moje dawne recenzje gier
SPRZEDAM (czasem coś, czasem nic)
http://kawanaplansze.znadplanszy.pl/ - moje dawne recenzje gier
SPRZEDAM (czasem coś, czasem nic)
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 30 sie 2016, 18:01
- Lokalizacja: Opole
Re: Strażnicy Xobos - Imagine Realm
Kampania trwa! Drugi dzień i mamy 59% gry ufundowanej! Dzisiaj kończą się EB - o godzinie 23:59!
- polwac
- Posty: 2577
- Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 1171 times
- Been thanked: 461 times
Re: Strażnicy Xobos - Imagine Realm
Ja nie byłem zainteresowany wspieraniem tej gry, aż do opublikowania tego materiału Autor v.s Wookie na YT.Imagine Realm pisze: ↑09 maja 2018, 18:14Proszę, gameplay https://www.youtube.com/watch?v=vMnhYFqHc-8&t=1s - Autor vs WookieOlbagamar pisze: ↑09 maja 2018, 13:36 Niby wszystko jakoś fajnie wygląda, jakoś się zazębia, ale czegoś w samej grze mi brakuje. Nie wiem, może gameplay mi odsłoni więcej.
Boję się natomiast, że większość najważniejszych elementów gry jest robionych w ukryciu za zasłonką, trochę na zasadzie zaufania do graczy, że w odpowiednim momencie jak będzie im potrzeba czegoś nie przestawią, niechcący połączenie nie przestawi się tak jak im potrzeba. Czy gra jakoś zabezpiecza się przed kombinowaniem w tajemnicy za zasłonką;). Bo rozumiem, że ta zasłonka gra przez cały czas, a to gracz informuje jakie są połączenia moc itp, czy odsłania w czasie walki?
Wszystko dzieje się na planszy - co jest za zasłonką, możesz wydedukować z planszy. Technologie (a tym samym możliwości) są widoczne, ustawienia strażników i możliwość ich połączenia wynika także z planszy. To, co masz skonfigurowane i jak to już zadanie dla Twojego przeciwnika, aby Cię rozgryzł lub dał się przechytrzyć
Po obejrzeniu rozgrywki zdecydowanie mnie kupiliście. Wsparłem i to od razu Xobos Packa.
Dobrze, że ten filmik był pierwszy przed grą Wookie vs. Przemek, bo ten gameplay z kolei był jakiś taki nijaki...zdecydowanie ilość cięć przy montażu, była zbyt duża przez co źle mi się tę rozgrywkę śledziło.
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 16 gru 2015, 21:46
- Lokalizacja: Opole
- Been thanked: 3 times
Re: Strażnicy Xobos - Imagine Realm
Gameplay jest trudny do odebrania, tak samo jak patrzenie na rozgrywkę - tam się tyle dzieje, ale tego po prostu nie widać - wszystko dzieje się w głowie gracza, a jak nie znasz gry (a 99,9% graczy z boku jej nie zna) to za diabła nie ogarniesz, że to był TEN ruch, albo gracz kierujący żółtymi robalami właśnie zrobił TAKI MYK, że głowa mała. No, po prostu nie. Z drugiej strony cały czas jest skupienie, i nie ma czasu ani chęci na rozmowę, bo się rozpraszasz Raz widziałem rozgrywkę, gdzie 4 graczy przez 90 minut nie odzywało się do siebie, a po zliczeniu wyników była rozmowa nad stołem, która trwała pół godziny - i dopiero tam było widać emocje (O, a tam mogłem nie stawiać strażnicy, bo mi uciekłeś... Mogłem zrobić ten upg, inaczej mnie dojechałeś przez brak techu itd.).
- polwac
- Posty: 2577
- Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 1171 times
- Been thanked: 461 times
Re: Strażnicy Xobos - Imagine Realm
Właśnie to mnie w tej grze urzekło. Już się nie mogę doczekać kiedy gierka trafi w moje ręce(o ufundowanie raczej się nie martwię #WalczymyoQuarki ).BrigadeGeneral pisze: ↑21 maja 2018, 20:52 Gameplay jest trudny do odebrania, tak samo jak patrzenie na rozgrywkę - tam się tyle dzieje, ale tego po prostu nie widać - wszystko dzieje się w głowie gracza, a jak nie znasz gry (a 99,9% graczy z boku jej nie zna) to za diabła nie ogarniesz, że to był TEN ruch, albo gracz kierujący żółtymi robalami właśnie zrobił TAKI MYK, że głowa mała. No, po prostu nie. Z drugiej strony cały czas jest skupienie, i nie ma czasu ani chęci na rozmowę, bo się rozpraszasz Raz widziałem rozgrywkę, gdzie 4 graczy przez 90 minut nie odzywało się do siebie, a po zliczeniu wyników była rozmowa nad stołem, która trwała pół godziny - i dopiero tam było widać emocje (O, a tam mogłem nie stawiać strażnicy, bo mi uciekłeś... Mogłem zrobić ten upg, inaczej mnie dojechałeś przez brak techu itd.).
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie