Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
jedrek pisze: ↑09 sie 2018, 15:54
Chętnie dosiądę się do Nations. Start o 17:00?
Tak.
@Draqe - zdążysz?
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
-- "We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Dzięki za Nations, aczkolwiek rysuje się niepokojący trend - nie udaje się sensownie zakończyć 1 partii cięższej gry (ostatnio dotyczyło do Terraformacji, jakś inną grę też skończyliśmy w pośpiechu na styk). No bez przesady - 4 godziny to za mało żeby zagrać w jedną cięższą grę?
Proszę o naprawdę głębokie przemyślenia pewnych graczy...
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
-- "We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Ech, Geko, a już myślałem, że napisałeś, że będziesz w piątek i zagrasz w coś fajnego...
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
-- "We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
W ten piątek nie dam rady, bo w sobotę wcześnie rano ruszam na rowerowe "dorzynki". Ale w przyszły piątek mam zamiar się pojawić. Może Cywilizacja Poprzez Wieki? Ale tylko w 3 osoby A może w poniedziałek się wybiorę? Coś się wtedy kroi?
Moje blogowanie na ZnadPlanszy.pl
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
Geko pisze: ↑14 sie 2018, 21:12
W ten piątek nie dam rady, bo w sobotę wcześnie rano ruszam na rowerowe "dorzynki". Ale w przyszły piątek mam zamiar się pojawić. Może Cywilizacja Poprzez Wieki? Ale tylko w 3 osoby A może w poniedziałek się wybiorę? Coś się wtedy kroi?
W piątek nie wiem jeszcze na 100% czy będę.
W poniedziałek w Paradoxie coś się kroi, choć bez konkretów (jesteś fanem Agricoli, Geko - może jakaś praca na roli?).
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
-- "We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Draqe pisze: ↑19 sie 2018, 09:29
Mogę przynieść nawet podstawkę, kwestia tylko: o której
Jeśli chodzi Ci o Paradox, to będę ok. 17.
(w Agresorze - jesli dotrę - też)
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
-- "We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Geko pisze: ↑20 sie 2018, 17:56
Dziś nie, może piątek. Ale pogoda zupełnie nie zachęca do siedzienia w nagrzanych murach.
Grube mury kamienicy mieszczącej Paradox dawały dziś wytchnienie przed ciepłem
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
-- "We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
-- "We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Ostatecznie na stole zagościły Capital i Osadnicy Imperialni z Chłopcy idą na wojnę (a na stoliku obok Chaos i chyba coś jeszcze jeszcze gdzieś).
Capital - elegancki, średnio-lekki jest dla mnie objawieniem. Każda rozgrywka inna i pełna emocji. Choć wiem, że nie wszyscy podzielają mój entuzjazm
Z kolei Chłopcy idą na wojnę jest ciekawym dodatkiem do O:NI, może nawet zbyt ciekawym Można przejmować lokacje frakcyjne przeciwnika i to wprowadza sporo zamieszania. W 4 osoby zdecydowanie za dużo. W 2 i 3 wydaje się działać sensownie choć pojawiają się głosy o rozbalansowaniu. Pacjent na pewno do dalszej obserwacji
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
-- "We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Draqe pisze: ↑31 sie 2018, 07:53
Ktoś coś dzisiaj?
Była wstępna przymiarka do Princes of the Renaissance. Może się uda.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
-- "We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Rodzina Malatesta z Rimini okazała się najbardziej wojownicza wygrywając aż 9 wojen między państwami-miastami włoskimi i to zapewniło jej zwycięstwo.
Niestety moi Baglioni z Perugii wykazali się zbytnim kunktatorstwem pod koniec i mimo swoich rozległych wpływów nie odcięli Malatestom dostępu do wojen, co skazało ich na drugie miejsce.
Gonzagowie z Mantui nie włączyli się do walki o zwycięstwo, ale na ich czele stał nowy dziedzic, nie zaznajomiony jeszcze z tajnikami renesansowych intryg, więc to go tłumaczy
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
-- "We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Czy w piątek ktoś chętny by zorganizować jakąś rozgrywkę grupową w ameritrasza lub grę historyczną - przykładowo mam kompletnego BattlestaraPL z prawie 50 postaciami lub Clash of Culture lub parę innych bym jeszcze wymienił?