Monolith Arena (Michał Oracz)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Furan
- Posty: 1540
- Rejestracja: 21 mar 2008, 16:41
- Lokalizacja: Warszawa, Wola
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 204 times
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
Czy ja jestem dziwny, czy grafiki (pomijam paskudny projekt żetonów, ale nie mogę na nie patrzeć od wersji 3.0, widocznie nie znam się na pięknie) nie wyglądają trochę jak... Neuroshima w wersji fantasy? Zbroje przypominające zespawane fragmenty blachy ze śmietników? Metalowe nakolanniki wszyte w spodenki? Paskudne generyczne fantasy, błe (wiem, że było wiadomo wcześniej, ale i można to zrobić estetycznej, już Tash Kalar jest urokliwszy (demoniszczo-piekliszczo-łosiocoś z czaszkozwisem ze strony 32 niszczy system )).
Kolorowanie ikonek inicjatywy... oczopląs w pierwszym momencie. Może przy dobrym kontraście druku ma to sens. I teraz mi smutno...
Kolorowanie ikonek inicjatywy... oczopląs w pierwszym momencie. Może przy dobrym kontraście druku ma to sens. I teraz mi smutno...
jakiCHś - w tym wyrazie jest CH! || lepiej nie używa'ć apostrof'ów w ogóle, niż używa'ć ich w nadmiar'ze!
(S) Die Burgen von Burgund
(S) Die Burgen von Burgund
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
Swoją drogą, ciekawe jak jest w końcu z tą kompatybilnością z Neuroshimą, skoro żetony do Monolith Arena są dużo większe?
Co do samej gry, na razie mnie nie przekonuje, zmiana z "monolitem" nie jest wystarczającą nowelką, żeby mnie wciągnąć w ten klimat, a sama Neuroshima i tak dostarcza mi dość wrażeń.
Co do samej gry, na razie mnie nie przekonuje, zmiana z "monolitem" nie jest wystarczającą nowelką, żeby mnie wciągnąć w ten klimat, a sama Neuroshima i tak dostarcza mi dość wrażeń.
- Portal Games
- Posty: 1363
- Rejestracja: 01 lis 2012, 12:26
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 303 times
- Kontakt:
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
Premiera gry: 24 października 2018!
Pradawne Monolity, starsze od najstarszych kronik i pieśni. Święte kamienie, które zawsze są głodne krwi Czempionów toczących na nich swe potyczki.
Gdy tylko na niebie pojawia się krwawa kometa, we wszystkich krainach świata najlepsi Czempioni gromadzą się na arenach, by wziąć udział w śmiertelnych igrzyskach. Kimkolwiek byś nie był, jak odległy, egzotyczny czy nieznany nie byłby twój lud, masz prawo przybyć ze swoją drużyną i rzucić wyzwanie Czempionom areny.
Zwyciężaj ku chwale swojej, twoich władców i bogów, ku chwale mocy Monolitu - lub ustąp miejsca lepszym od siebie.
Monolith Arena to szybka, taktyczna gra fantasy dla 2-4 graczy, której tematem są potyczki na arenie pomiędzy Czempionami różnych frakcji. Zadaniem graczy jest atak na Sztandar frakcji przeciwnika. Zaprojektowana została przez Michała Oracza, twórcę Neuroshimy HEX!, This War Of Mine i Cry Havoc.
Dowiedz się o grze więcej na oficjalnej stronie gry: monolitharena.com/pl
Zamów grę Monolith Arena w przedsprzedaży już teraz i zgarnij wyjątkową matę z unikatową ilustracją! portalgames.pl/sklep/pl/monolith-arena-503.p.html
Pradawne Monolity, starsze od najstarszych kronik i pieśni. Święte kamienie, które zawsze są głodne krwi Czempionów toczących na nich swe potyczki.
Gdy tylko na niebie pojawia się krwawa kometa, we wszystkich krainach świata najlepsi Czempioni gromadzą się na arenach, by wziąć udział w śmiertelnych igrzyskach. Kimkolwiek byś nie był, jak odległy, egzotyczny czy nieznany nie byłby twój lud, masz prawo przybyć ze swoją drużyną i rzucić wyzwanie Czempionom areny.
Zwyciężaj ku chwale swojej, twoich władców i bogów, ku chwale mocy Monolitu - lub ustąp miejsca lepszym od siebie.
Monolith Arena to szybka, taktyczna gra fantasy dla 2-4 graczy, której tematem są potyczki na arenie pomiędzy Czempionami różnych frakcji. Zadaniem graczy jest atak na Sztandar frakcji przeciwnika. Zaprojektowana została przez Michała Oracza, twórcę Neuroshimy HEX!, This War Of Mine i Cry Havoc.
Dowiedz się o grze więcej na oficjalnej stronie gry: monolitharena.com/pl
Zamów grę Monolith Arena w przedsprzedaży już teraz i zgarnij wyjątkową matę z unikatową ilustracją! portalgames.pl/sklep/pl/monolith-arena-503.p.html
- maciejo
- Posty: 3363
- Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
- Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
- Has thanked: 116 times
- Been thanked: 131 times
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
Ja też spasuje,miałem brać w ciemno.
Niestety syn ze mną do tego nie siądzie a córka też już wyrosła z landrynkowych barw.
Chyba MA w zamierzeniu ma trafić do graczy o innych wymaganiach
Szkoda,miałem wielkie oczekiwania co do tej gry.
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2018, 15:50 przez maciejo, łącznie zmieniany 1 raz.
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
A mnie ciekawi jedno... czytając instrukcję (czy to pl czy eng) w spisie żetonów jest jednostka smoczy jeździec, i jako jedną ze zdolności w opisie ma 'wytrzymałość', a niestety na żetonie nie ma wcale ikony tarczki. No i pytanie, gdzie jest błąd?
- raphaell7
- Posty: 774
- Rejestracja: 17 kwie 2014, 01:23
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 144 times
- Been thanked: 83 times
- Kontakt:
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
Błąd jest w instrukcji [źródło]
(S)przedam, (K)upię, Wishlista (BGG)
Rabaty: 3Trolle 7%, Mepel 5%, Rebel 5%, Planszostrefa 5%, Portal Games 4%, GryGrora 3%
Rabaty: 3Trolle 7%, Mepel 5%, Rebel 5%, Planszostrefa 5%, Portal Games 4%, GryGrora 3%
- gath
- Posty: 208
- Rejestracja: 08 cze 2006, 21:47
- Lokalizacja: Białystok
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 10 times
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
Niestety, Monolith Arenie mówię zdecydowane NIE. Czekam na kolejne armie do Hexa (kolekcjonersko). Może chociaż dodatek do Robinsona okaże się coś wart.
- Muad'Dib
- Posty: 1561
- Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 63 times
- Been thanked: 106 times
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
Gra ewidentnie poszła śladami NH 3.0 i ma się spodobać w USA Tam jest największa sprzedaż i pod tamtego gracza przygotowano szatę graficzną.
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
- GrzeL
- Administrator
- Posty: 1140
- Rejestracja: 24 paź 2011, 15:13
- Lokalizacja: okolica Warszawy
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 56 times
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
Kompatybilność miała być na poziomie zasad, ale tego też w pełni nie ma i nie mam tu na myśli trybu drużynowego, który działa zupełnie inaczej, ale np. działania Jadu (zarówno w zarażaniu, jak i zadawaniu późniejszych obrażeń).
- polwac
- Posty: 2575
- Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 1170 times
- Been thanked: 461 times
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
Ok, mamy tutaj Neuroshima Hex 4.0. Niezłe rozczarowanie.
https://www.youtube.com/watch?v=uHv2OUXy7ZM
https://www.youtube.com/watch?v=uHv2OUXy7ZM
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
Dzięki za link ja szczerze przekonałem się do zakupu. Do NH przymierzałem się od dawna, ale widzę, że zainwestuje w MApolwac pisze: ↑11 paź 2018, 20:52 Ok, mamy tutaj Neuroshima Hex 4.0. Niezłe rozczarowanie.
https://www.youtube.com/watch?v=uHv2OUXy7ZM
- Grellenort
- Posty: 361
- Rejestracja: 29 wrz 2018, 22:53
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 100 times
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
Ja też zostanę przy Neuroshimie. Uwielbiam system, ale nie aż tak żeby kupić dwa razy tę samą grę Zagaduję, że od teraz uwaga wydawcy skupi się całkowicie na nowej serii, ale to nic; do neuro wydano już tyle, że wystarczy na długo. Szczególnie jeśli doliczyć armie fanowskie. Niemniej nowemu projektowi kibicuję, niech znajdzie miejsce pod strzechami tych, których klimat post apo mocno uwierał.
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
Ja jak zobaczyłem krasnoludy to się napaliłem. To faktycznie praktycznie to samo co Hex, ale dla krasnali kiedyś tam kupię.
Ciekawe czy teraz sceny turniejowe pójdą równolegle czy Neuro będzie wygaszana.
Ciekawe czy teraz sceny turniejowe pójdą równolegle czy Neuro będzie wygaszana.
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
Czyli ten Hit na który tyle się czekało to reskin N.Hex ? nie no super ...
Horror w Arkham LCG na FB https://www.facebook.com/groups/1656455741348152/
Horror w Arkham LCG na Discord https://discord.gg/AEbARQx
Horror w Arkham LCG na Discord https://discord.gg/AEbARQx
- mauserem
- Posty: 1817
- Rejestracja: 26 lis 2014, 09:37
- Has thanked: 253 times
- Been thanked: 165 times
- Kontakt:
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
Z własnego podwórka wiem, że klimat postapo z NH bywa skutecznie odstręczający dla wielu graczy.
Końmi nie jestem w stanie zaciągnąć do tego żony.
A fantasy setting jest bardziej strawny i jestem przekonany, że do tej wersji hexa siądziemy nie raz.
Ta sama strategia wydawnicza sprawdziła się przy Imperial Settlers - nie widzę powodu dla którego miałaby nie zadziałać ponownie.
A dla tych, którzy lubią klimaty oryginalnej NH pewnie Portal "wysmaży" za jakiś czas Ultimate Master Set - tak jak było z 51 st.
I dobrze - dla każdego coś miłego.
Końmi nie jestem w stanie zaciągnąć do tego żony.
A fantasy setting jest bardziej strawny i jestem przekonany, że do tej wersji hexa siądziemy nie raz.
Ta sama strategia wydawnicza sprawdziła się przy Imperial Settlers - nie widzę powodu dla którego miałaby nie zadziałać ponownie.
A dla tych, którzy lubią klimaty oryginalnej NH pewnie Portal "wysmaży" za jakiś czas Ultimate Master Set - tak jak było z 51 st.
I dobrze - dla każdego coś miłego.