Neuroshima Hex - pytanie o zasady
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
Witam, mam pewne wątpliwości co do działania skopera.
1. Wg najnowszego FAQ: "Zeskoperowany Moduł odwraca swoje działanie, daje pozytywne cechy jednostkom właściciela Skopera oraz jego sojusznikom, a negatywne jego przeciwnikom"
oraz dalej:
"Czy Skoper oddziałuje na moduły negatywne (każące przeciwników)?" odp: "Nie."
Skoro skoper nie działa na negatywne moduły to o jakich negatywnych cechach mowa w pkt. 1? Czy tu chodzi o to, że brak bonusu to ta negatywna cecha?
2. Moduły negatywne - to ogólnie rzecz biorąc te moduły z czerwonymi elementami, np. paraliż, strefa, dywersant?
3. Czy zeskoperowany moduł przeciwnika natychmiast przestaje dawać bonusy przeciwnikowi, czy też do tego modułu musi być podłączona nasza dowolna jednostka? Zakładam, że nie musi być podłączona, ale chcę się upewnić.
4. Co się dzieje po zeskoperowaniu wyrzutni stalowej sieci?
5. Czy na zeskoperowany moduł można użyć żetonu odepchnięcia albo ruchu?
1. Wg najnowszego FAQ: "Zeskoperowany Moduł odwraca swoje działanie, daje pozytywne cechy jednostkom właściciela Skopera oraz jego sojusznikom, a negatywne jego przeciwnikom"
oraz dalej:
"Czy Skoper oddziałuje na moduły negatywne (każące przeciwników)?" odp: "Nie."
Skoro skoper nie działa na negatywne moduły to o jakich negatywnych cechach mowa w pkt. 1? Czy tu chodzi o to, że brak bonusu to ta negatywna cecha?
2. Moduły negatywne - to ogólnie rzecz biorąc te moduły z czerwonymi elementami, np. paraliż, strefa, dywersant?
3. Czy zeskoperowany moduł przeciwnika natychmiast przestaje dawać bonusy przeciwnikowi, czy też do tego modułu musi być podłączona nasza dowolna jednostka? Zakładam, że nie musi być podłączona, ale chcę się upewnić.
4. Co się dzieje po zeskoperowaniu wyrzutni stalowej sieci?
5. Czy na zeskoperowany moduł można użyć żetonu odepchnięcia albo ruchu?
- GrzeL
- Administrator
- Posty: 1143
- Rejestracja: 24 paź 2011, 15:13
- Lokalizacja: okolica Warszawy
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 61 times
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
Polecam korzystanie z wersji PDF, to ona jest główną wersją.kołcz pisze: ↑14 paź 2018, 00:58 Witam, mam pewne wątpliwości co do działania skopera.
1. Wg najnowszego FAQ: "Zeskoperowany Moduł odwraca swoje działanie, daje pozytywne cechy jednostkom właściciela Skopera oraz jego sojusznikom, a negatywne jego przeciwnikom"
oraz dalej:
"Czy Skoper oddziałuje na moduły negatywne (każące przeciwników)?" odp: "Nie."
Skoro skoper nie działa na negatywne moduły to o jakich negatywnych cechach mowa w pkt. 1? Czy tu chodzi o to, że brak bonusu to ta negatywna cecha?
2. Moduły negatywne - to ogólnie rzecz biorąc te moduły z czerwonymi elementami, np. paraliż, strefa, dywersant?
3. Czy zeskoperowany moduł przeciwnika natychmiast przestaje dawać bonusy przeciwnikowi, czy też do tego modułu musi być podłączona nasza dowolna jednostka? Zakładam, że nie musi być podłączona, ale chcę się upewnić.
4. Co się dzieje po zeskoperowaniu wyrzutni stalowej sieci?
5. Czy na zeskoperowany moduł można użyć żetonu odepchnięcia albo ruchu?
Wersja on-line została już poprawiona.
W najnowszej wersji został zmieniony opis działania Skopera, aby wyjaśniał pewne wątpliwości, które mieli niektórzy gracze. Powinien on teraz wyjaśnić powyższe wątpliwości.
-
- Posty: 437
- Rejestracja: 18 lis 2018, 22:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 162 times
- Been thanked: 117 times
Neuroshima Hex - moloch cecha specjalna sztabu
Czesc,
Mam pytanie, na które nie mogłem znaleźć odpowiedzi w instrukcji. Czy zwiększenie siły strzału w molochu dotyczy jedynie jednostek strzelających czy wszystkich jednostek? Jeśli wszystkich to w którym kierunku jest strzał? Analogicznie z Hegemonią. Wydawałoby mi się na początku, że jednie tych które już strzelają, ale jak spojrzalem na stronę neuroshimahex.pl to tam znajduję taką informacje "Cecha specjalna Sztabu: +1 do siły strzału dla wszystkich własnych sąsiednich jednostek." i zaczynam się lekko gubić.
Z góry dzięki za wyjaśnienie!
Pzdr,
Artur
Mam pytanie, na które nie mogłem znaleźć odpowiedzi w instrukcji. Czy zwiększenie siły strzału w molochu dotyczy jedynie jednostek strzelających czy wszystkich jednostek? Jeśli wszystkich to w którym kierunku jest strzał? Analogicznie z Hegemonią. Wydawałoby mi się na początku, że jednie tych które już strzelają, ale jak spojrzalem na stronę neuroshimahex.pl to tam znajduję taką informacje "Cecha specjalna Sztabu: +1 do siły strzału dla wszystkich własnych sąsiednich jednostek." i zaczynam się lekko gubić.
Z góry dzięki za wyjaśnienie!
Pzdr,
Artur
Re: Neuroshima Hex - moloch cecha specjalna sztabu
Zwiększenie siły strzeleckiej wpływa tylko na jednostki które już taki rodzaj ataku posiadają.
Zwróć tylko uwagę, że Działo Gaussa, ma w opisie wyraźnie napisane, że nie można zwiększyć siły jego strzału.
Zwróć tylko uwagę, że Działo Gaussa, ma w opisie wyraźnie napisane, że nie można zwiększyć siły jego strzału.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 06 gru 2018, 18:55
- Been thanked: 2 times
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
Jeżeli wszczep Mephisto zostanie aktywowany (np kolec), a po jakimś czasie przeciwnik zasieciuje ten wszczep, to czy to powoduje dezaktywacje wszczepu (usunięcie kolca) ?
- dicer
- Posty: 765
- Rejestracja: 11 sty 2014, 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 8 times
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
A czytałeś w ogóle instrukcję do Mephista? Bo tam jest to wyraźnie opisane.Kowalskyyy pisze:Jeżeli wszczep Mephisto zostanie aktywowany (np kolec), a po jakimś czasie przeciwnik zasieciuje ten wszczep, to czy to powoduje dezaktywacje wszczepu (usunięcie kolca) ?
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 06 gru 2018, 18:55
- Been thanked: 2 times
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
Oczywiście, że czytałem. Tak jak zapewne każdy kto tu coś napisał. Zapewne przez to, że kupiłem wszystkie dodatki na raz to niektóre zasady mi umknęły.
Tylko wszczep kolca jest wyjaśniony (zdejmowany przez sieć). Inkubator działa tak samo? Czy zdejmujemy znacznik tylko po bitwie?
Tylko wszczep kolca jest wyjaśniony (zdejmowany przez sieć). Inkubator działa tak samo? Czy zdejmujemy znacznik tylko po bitwie?
- dicer
- Posty: 765
- Rejestracja: 11 sty 2014, 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 8 times
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
W pytaniu odniosłeś się przede wszystkim do Kolca, a akurat ten przypadek jest dokładnie opisany w instrukcji, stąd moje zdziwienie.Kowalskyyy pisze:Tylko wszczep kolca jest wyjaśniony (zdejmowany przez sieć). Inkubator działa tak samo? Czy zdejmujemy znacznik tylko po bitwie?
Co do Inkubatorów - jeśli Inkubator jest zasieciowany, to przestaje działać, ale znacznik na nim pozostaje aż do końca najbliższej bitwy.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 06 gru 2018, 18:55
- Been thanked: 2 times
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
dziękidicer pisze: ↑19 gru 2018, 00:39W pytaniu odniosłeś się przede wszystkim do Kolca, a akurat ten przypadek jest dokładnie opisany w instrukcji, stąd moje zdziwienie.Kowalskyyy pisze:Tylko wszczep kolca jest wyjaśniony (zdejmowany przez sieć). Inkubator działa tak samo? Czy zdejmujemy znacznik tylko po bitwie?
Co do Inkubatorów - jeśli Inkubator jest zasieciowany, to przestaje działać, ale znacznik na nim pozostaje aż do końca najbliższej bitwy.
- dicer
- Posty: 765
- Rejestracja: 11 sty 2014, 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 8 times
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
Przejęta jednostka jest traktowana jak pełnoprawna jednostka Vegas, więc również jest wspomagana przez moduły Vegas (dopóki leży na niej znacznik przejęcia).Tomzaq pisze:Czy przejęta przez Vegas jednostka przyłączona do własnych modułów jest przez te moduły wspomagana?
-
- Posty: 437
- Rejestracja: 18 lis 2018, 22:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 162 times
- Been thanked: 117 times
Neuroshima Hex - 5/6 graczy
Cześć,
W instrukcji do neruoshimy hex jest wspominane ze dodatkowy krąg hexów jest używany przede wszystkim dla 5/6 graczy. Czy ktoś ma może jakieś przetestowane zasady na gry zespołowe (przede wszystkim niesymetryczne, bo przy symetrycznych to nie ma tutaj jakiejś wielkiej filozofii). Chodzi mi o to z iloma punktami życia powinny zaczynać sztaby aby zmapować grę 2 vs 1 na większą ilość graczy przy rozsądnych szansach na wygraną obu stron. Chętnie usłyszę o czymś co ktoś testował.
Pzdr,
Artur
W instrukcji do neruoshimy hex jest wspominane ze dodatkowy krąg hexów jest używany przede wszystkim dla 5/6 graczy. Czy ktoś ma może jakieś przetestowane zasady na gry zespołowe (przede wszystkim niesymetryczne, bo przy symetrycznych to nie ma tutaj jakiejś wielkiej filozofii). Chodzi mi o to z iloma punktami życia powinny zaczynać sztaby aby zmapować grę 2 vs 1 na większą ilość graczy przy rozsądnych szansach na wygraną obu stron. Chętnie usłyszę o czymś co ktoś testował.
Pzdr,
Artur
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 06 gru 2018, 18:55
- Been thanked: 2 times
Re: Neuroshima Hex - 5/6 graczy
Jeśli chodzi o granie 2 vs 1 to radzę po prostu wziąć dwie armie tej osobie która gra sama.rutra1992 pisze: ↑30 sty 2019, 22:23 Cześć,
W instrukcji do neruoshimy hex jest wspominane ze dodatkowy krąg hexów jest używany przede wszystkim dla 5/6 graczy. Czy ktoś ma może jakieś przetestowane zasady na gry zespołowe (przede wszystkim niesymetryczne, bo przy symetrycznych to nie ma tutaj jakiejś wielkiej filozofii). Chodzi mi o to z iloma punktami życia powinny zaczynać sztaby aby zmapować grę 2 vs 1 na większą ilość graczy przy rozsądnych szansach na wygraną obu stron. Chętnie usłyszę o czymś co ktoś testował.
Pzdr,
Artur
Ja od czasu do czasu gram na 4 osoby (2vs 2) z dodatkowym kręgiem. Niby nic, ale ten dodatkowy teren powoduję dłuższą grę

Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
Cześć, mam zagwozdke odnośnie pewnego elementu gry w trybie drużynowym. Czy mój sztab np. Borgo działa na sztab mojego sojunisznika, czyli zwiększa mu inicjatywę, jeśli oba sztaby stoją obok siebie? Albo czy sztab np hegemonii zwiększa siłę ciosu sojuszniczego sztabu? Generalnie czy sojusznicze sztaby działają na siebie nawzajem położone jeden obok drugiego?
- GrzeL
- Administrator
- Posty: 1143
- Rejestracja: 24 paź 2011, 15:13
- Lokalizacja: okolica Warszawy
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 61 times
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
ukz539 pisze: ↑02 mar 2019, 01:55 Cześć, mam zagwozdke odnośnie pewnego elementu gry w trybie drużynowym. Czy mój sztab np. Borgo działa na sztab mojego sojunisznika, czyli zwiększa mu inicjatywę, jeśli oba sztaby stoją obok siebie? Albo czy sztab np hegemonii zwiększa siłę ciosu sojuszniczego sztabu? Generalnie czy sojusznicze sztaby działają na siebie nawzajem położone jeden obok drugiego?
Poniższe zdanie jest prawdziwe tylko dla podstawki, ale na potrzeby tego pytania udziela prawidłowej odpowiedzi.Instrukcja s. 14 pisze:Bonusy wynikające z Modułów i Sztabów działają także na jednostki sojusznika.
Prawidłowy zapis brzmi:Instrukcja s. 7 pisze:Są 3 rodzaje Żetonów Planszy (nazywanych również jednostkami): Sztaby, Wojownicy i Moduły.
Wyróżniamy dwa podstawowe rodzaje Żetonów Planszy: Żetony Podłoża oraz Żetony Jednostek.
Wyróżniamy pięć rodzajów jednostek: Sztaby, Obiekty, Wojowników, Moduły oraz Wszczepy.
Systematyka żetonów – ze względu na rodzaj żetonu
- Natychmiastowe
- Planszy
- Podłoża
- Jednostki
- Sztaby
- Wojownicy
- Moduły
- Wszczepy
- Obiekty
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
Dzięki wielkie za pomoc
Mam jeszcze jedno pytanie, chociaż bardziej chodzi o upewnienie. W trybie 2vs2 na samym początku trzeci i czwarty zawodnik dociaga trzy żetony w swojej pierwszej turze. Rozumiem że w tym przypadku obaj mogą zagrać te trzy żetony na planszę od razu, a dopiero po właściwym rozpoczęciu gry wszyscy zawodnicy dociagaja do trzech żetownow i mogą zagrać dwa, jeden odrzucając czyż nie?

- GrzeL
- Administrator
- Posty: 1143
- Rejestracja: 24 paź 2011, 15:13
- Lokalizacja: okolica Warszawy
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 61 times
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
Instrukcja tego nie precyzuje, ale powinno być:ukz539 pisze: ↑02 mar 2019, 11:58 Mam jeszcze jedno pytanie, chociaż bardziej chodzi o upewnienie. W trybie 2vs2 na samym początku trzeci i czwarty zawodnik dociaga trzy żetony w swojej pierwszej turze. Rozumiem że w tym przypadku obaj mogą zagrać te trzy żetony na planszę od razu, a dopiero po właściwym rozpoczęciu gry wszyscy zawodnicy dociagaja do trzech żetownow i mogą zagrać dwa, jeden odrzucając czyż nie?
W pierwszej turze: pierwszy gracz dobiera 1 żeton, drugi gracz 2 żetony, a każdy następny 3 żetony (z których jeden musi odrzucić). Druga i kolejne tury przebiegają zgodnie z normalnymi zasadami.
-
- Posty: 158
- Rejestracja: 07 sty 2019, 07:55
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 2 times
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
Mam pytanie: biodroid podpięty do dwóch matek powinien atakować w inicjatywie 4, 3 i 2, ale jedna z matek ginie w 3 inicjatywie. Ja rozumiem to tak, że mogę sobie wybrać, że matka ginąca w 3 inicjatywie zdąży wydać rozkaz i ta druga wyda rozkaz w 2. Inicjatywie, kolega ma wątpliwości.


-
- Posty: 23
- Rejestracja: 06 gru 2018, 18:55
- Been thanked: 2 times
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
https://drive.google.com/file/d/1hXC5uv ... uWeByaDZn8
Na stronie 3 w zasadach ogólnych/inicjatywa-matka napisali "W przypadku utraty jednego z bonusów traktuje się, że został stracony ten co działa później"
Na stronie 3 w zasadach ogólnych/inicjatywa-matka napisali "W przypadku utraty jednego z bonusów traktuje się, że został stracony ten co działa później"
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
Pytanie dotyczące Posterunku:
W instrukcji jest literalnie napisane, że sztab posterunku (analogicznie moduły matka itd.) sprawia, że jednostki mogą POWTÓRZYĆ swój atak w inicjatywie o jeden niższej. Traktując to zgodnie z zasadami językowymi, nie można powtórzyć czegoś co nie istniało; co sprawia, że jeżeli jednostka (dajmy na to komandos) będzie zasieciowana w pierwotnej inicjatywie (3) to mimo podpięcia do matki/sztabu posterunku i bycia odsieciowaną w trakcie trwania swojej normalnej inicjatywy (3) nie może ataku „powtórzyć” (w turze 2), bo nie wykonała go.
Analogicznie w drugą stronę – czy jeżeli mam podpiętego oficera do takiego komandosa w inicjatywie trzeciej, ale w trzeciej inicjatywie on zginął, to czy wówczas POWTÓRZONY atak nie powinien zostać i tak potraktowany jako taki sam jak w pierwotnej inicjatywie.
Szczególnie ciekawa jest sprawa pierwsza, zakładam, że zgodnie z intencją autora było dodanie dodatkowego segmentu inicjatywy, jednakże jest to zdecydowanie błędnie zapisane.
W instrukcji jest literalnie napisane, że sztab posterunku (analogicznie moduły matka itd.) sprawia, że jednostki mogą POWTÓRZYĆ swój atak w inicjatywie o jeden niższej. Traktując to zgodnie z zasadami językowymi, nie można powtórzyć czegoś co nie istniało; co sprawia, że jeżeli jednostka (dajmy na to komandos) będzie zasieciowana w pierwotnej inicjatywie (3) to mimo podpięcia do matki/sztabu posterunku i bycia odsieciowaną w trakcie trwania swojej normalnej inicjatywy (3) nie może ataku „powtórzyć” (w turze 2), bo nie wykonała go.
Analogicznie w drugą stronę – czy jeżeli mam podpiętego oficera do takiego komandosa w inicjatywie trzeciej, ale w trzeciej inicjatywie on zginął, to czy wówczas POWTÓRZONY atak nie powinien zostać i tak potraktowany jako taki sam jak w pierwotnej inicjatywie.
Szczególnie ciekawa jest sprawa pierwsza, zakładam, że zgodnie z intencją autora było dodanie dodatkowego segmentu inicjatywy, jednakże jest to zdecydowanie błędnie zapisane.
- GrzeL
- Administrator
- Posty: 1143
- Rejestracja: 24 paź 2011, 15:13
- Lokalizacja: okolica Warszawy
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 61 times
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
aislinnek pisze: ↑10 kwie 2020, 21:10 Pytanie dotyczące Posterunku:
W instrukcji jest literalnie napisane, że sztab posterunku (analogicznie moduły matka itd.) sprawia, że jednostki mogą POWTÓRZYĆ swój atak w inicjatywie o jeden niższej. Traktując to zgodnie z zasadami językowymi, nie można powtórzyć czegoś co nie istniało; co sprawia, że jeżeli jednostka (dajmy na to komandos) będzie zasieciowana w pierwotnej inicjatywie (3) to mimo podpięcia do matki/sztabu posterunku i bycia odsieciowaną w trakcie trwania swojej normalnej inicjatywy (3) nie może ataku „powtórzyć” (w turze 2), bo nie wykonała go.
Analogicznie w drugą stronę – czy jeżeli mam podpiętego oficera do takiego komandosa w inicjatywie trzeciej, ale w trzeciej inicjatywie on zginął, to czy wówczas POWTÓRZONY atak nie powinien zostać i tak potraktowany jako taki sam jak w pierwotnej inicjatywie.
Szczególnie ciekawa jest sprawa pierwsza, zakładam, że zgodnie z intencją autora było dodanie dodatkowego segmentu inicjatywy, jednakże jest to zdecydowanie błędnie zapisane.
Dodaje sojuszniczym jednostkom dodatkową Inicjatywę, o wartości o jeden niższej od obecnie najwyższej Inicjatywy danej jednostki, po której następuje wartość Inicjatywy, której nie posiada dana jednostka, jeśli taka istnieje.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
Zadam jeszcze bardziej fundamentalne pytanie - czy 2 matki działają w taki sposób, że po prostu dodają kolejną inicjatywę? Czyli w tym przypadku 3, 2, 1? Bo żeton matki działa w następujący sposób:
"Połączona z Matką jednostka wykonuje jeszcze raz swój atak w inicjatywie o 1 niższej. Jeżeli SAMA Z SIEBIE wykonuje 2 ataki, wtedy dodatkowy nastąpi w trzecim, kolejnym segmencie inicjatywy."
I pytanie co tutaj oznacza "SAMA Z SIEBIE". Wydaje mi się, że to zdanie tyczy się jednostek, które mają na swoim żetonie 2 różne inicjatywy, np. Szturmowiec z Molocha, Stalowy Bokser z Nowego Jorku, lub Twister ze Smarta.
Ostatnio miałem podobną sytuację i po wnikliwej analizie zasad rozpatrzyliśmy to w taki sposób, że (w tym przypadku) Biodroid SAM Z SIEBIE atakuje tylko w inicjatywie 3 (4 z podpiętym Zwiadowcą). Podpięcie do Matki sprawia, że może zaatakować również w inicjatywie 2 (3 z podpiętym Zwiadowcą). Podpięcie do drugiej Matki również daje mu możliwość ataku w inicjatywie 2 (3 z podpiętym Zwiadowcą), czyli nic nowego się nie dzieje. Zniszczenie jednej z Matek nic w tym przypadku nie zmienia.
Chociaż nie jestem pewien na 100% to wydaje mi się, że tak to powinno działać, żeby nie było możliwości właśnie takiej sytuacji jaka wystąpiła. Chętnie wysłucham jeśli ktoś wie lepiej.
"Połączona z Matką jednostka wykonuje jeszcze raz swój atak w inicjatywie o 1 niższej. Jeżeli SAMA Z SIEBIE wykonuje 2 ataki, wtedy dodatkowy nastąpi w trzecim, kolejnym segmencie inicjatywy."
I pytanie co tutaj oznacza "SAMA Z SIEBIE". Wydaje mi się, że to zdanie tyczy się jednostek, które mają na swoim żetonie 2 różne inicjatywy, np. Szturmowiec z Molocha, Stalowy Bokser z Nowego Jorku, lub Twister ze Smarta.
Ostatnio miałem podobną sytuację i po wnikliwej analizie zasad rozpatrzyliśmy to w taki sposób, że (w tym przypadku) Biodroid SAM Z SIEBIE atakuje tylko w inicjatywie 3 (4 z podpiętym Zwiadowcą). Podpięcie do Matki sprawia, że może zaatakować również w inicjatywie 2 (3 z podpiętym Zwiadowcą). Podpięcie do drugiej Matki również daje mu możliwość ataku w inicjatywie 2 (3 z podpiętym Zwiadowcą), czyli nic nowego się nie dzieje. Zniszczenie jednej z Matek nic w tym przypadku nie zmienia.
Chociaż nie jestem pewien na 100% to wydaje mi się, że tak to powinno działać, żeby nie było możliwości właśnie takiej sytuacji jaka wystąpiła. Chętnie wysłucham jeśli ktoś wie lepiej.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
Dopiero zobaczyłem post z linkiem do FAQ, także o ile jest to oficjalne rozszerzenie instrukcji, to sposób rozpatrzenia tej sytuacji, który opisałem powyżej jest niepoprawny.
W takim razie zgodnie z tą wiedzą, odpowiedź na pytanie:
W takim razie zgodnie z tą wiedzą, odpowiedź na pytanie:
Ginie ta co miała zadziałać później, czyli ta odpowiedzialna za atak w inicjatywie nr 2. Biodroid zaatakuje więc tylko w inicjatywie 4 i 3.flamaster444 pisze: ↑22 mar 2019, 15:47 Mam pytanie: biodroid podpięty do dwóch matek powinien atakować w inicjatywie 4, 3 i 2, ale jedna z matek ginie w 3 inicjatywie. Ja rozumiem to tak, że mogę sobie wybrać, że matka ginąca w 3 inicjatywie zdąży wydać rozkaz i ta druga wyda rozkaz w 2. Inicjatywie, kolega ma wątpliwości.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
GrzeL, skąd pochodzi cytat który dodałeś? (dot. matki, posterunku)
W instruckji nie mogę go znaleźć, podobnie w FAQ.
W instruckji nie mogę go znaleźć, podobnie w FAQ.
- GrzeL
- Administrator
- Posty: 1143
- Rejestracja: 24 paź 2011, 15:13
- Lokalizacja: okolica Warszawy
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 61 times