Szybkie podsumowanie partii. Bardzo duży sandbox z wieloma małymi zasadami o których trzeba pamiętać, bo są bardzo ze sobą powiązane. Mnóstwo możliwości punktowania i dróg rozwoju.
Na minus na pewno wytłumaczenie tej gry. CO2 tłumaczył mi się z przyjemnością. Tutaj musiałem skakać z kwiatka na kwiatek i sporo zasad odpowiadać w trakcie. Ciężko też zagrać bez tłumaczenia wszystkiego, bo gracz nie wie, co tak naprawdę może robić.
Dopiero w połowie gry zalapalismy, co i jak się z czym klei. Gra, w którą płynnie będzie się grało dopiero za 3-4 razem.
Po raz pierwszy wstrzymuje się z oceną. Kompletnie nie wiem co powiedzieć. Z jednej strony widzę ogromny potencjał na świetne komba, sporo ścieżek rozwoju i regrywalnosc przy ograniu. Z drugiej jest tyle małych zasad że gra się średnio płynnie i skupianie się na tych zasadach powoduje, że mniej mogę się skupić na planowaniu strategii. Wstrzymuje się z osądem
Liczyłem na zauroczenie od pierwszego wejrzenia. Na razie tego nie ma. Mam nadzieję, że natłok możliwości nie spowoduje odbiór przyjemności z gry.