Będą dostępne gdy poziom dobrobytu Gloomhaven wejdzie na drugi poziom. Daleko nam do tego. Nie zapomnijmy jutro poczęstować się każdy po perku jako nagroda za wejście postaci na drugi poziom, a ci którzy mają po 6 ptaszków też po perku. Czyli Scoundrel wybiera jutro aż 2 perki.
Idą ciężkie scenariusze i aby je udźwignąć trzeba:
1. Grać efektywnie, maksymalnie wykorzystać bonusy postaci. Scoundrel pokaż wreszcie pełną moc! Pozostali pomagajcie mu.
2. Być może wydać złoto na modły i wtasować karty 2x.
3. Dobrze wykorzystać kukły, mamy je dwie. One nie tylko biorą obrażenia ale mogą biegać po komnatach ściągając na siebie pościg potworów. Potwory mogą za nimi bezmyślnie biegać tracąc swoje rundy nie zadając nam obrażeń.
4. Wykorzystywać pułapki (push/pull) oraz tworzyć "korki". Potwory poruszają się bezmyślnie i można umiejętnie je blokować w wąskich gardłach. W rundzie nie można dopuszczać aby więcej niż 4 potwory zadawały nam obrażenia (będzie izba gdzie nas 4 a ich jest 9). Reszta musi być za daleko lub stać w korku blokując się nawzajem.
5. Stosować taktykę partyzancką: "ATAK-ODSKOK". Nasze postacie są bardziej mobilne niż potwory które chodzą powoli. Można to wykorzystać bawiąc się w "kotka i myszkę" jak partyzanci. Uderzasz i uciekasz aby nie zebrać obrażeń. Potwory mają nas gonić tracąc swoje rundy.
Może macie więcej pomysłów?