Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dzięki za 2 partie Neom.
Chyba graliśmy źle Modular Plant - że produkuje dowolne processed good (za każdym razem może inne) a wygląda, że trzeba zdecydować się na surowiec w momencie wystawienia i później już go się nie zmienia.
Czy przypadkiem zwycięzca partii nie śrubował sobie tym wyniku?
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
-- "We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Odpowiedź na pierwsze pytanie: tak może być, sprawdzę w instrukcji.
Odpowiedź na drugie: gdyby budynek działał inaczej grałbym inaczej (zwłaszcza że wystawiłem go w pierwszej rundzie). Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. Nawet nie wiem, czy taka wersja jest lepsza - pozwala budować mniej budynków surowcowych ale też nie daje punktów i pieniędzy z handlu.
W drugiej partii z kolei pioma sobie maksował wynik tym budynkiem.
Kompletnie nie rozumiem, że mógłby być gorszy w wersji że ma wirtaulny, zmieniający się surowiec.
[może i grałbyś inaczej ale w tej wersji co graliście kafel daje tak ogromną korzyść, że zawsze by się go zagrało na wirtualny surowiec i z niego intensywnie korzystało]
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
-- "We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
jax pisze: ↑19 gru 2018, 16:19
W drugiej partii z kolei pioma sobie maksował wynik tym budynkiem.
Kompletnie nie rozumiem, że mógłby być gorszy w wersji że ma wirtaulny, zmieniający się surowiec.
[może i grałbyś inaczej ale w tej wersji co graliście kafel daje tak ogromną korzyść, że zawsze by się go zagrało na wirtualny surowiec i z niego intensywnie korzystało]
Z tego co pamiętam, to ten budynek daje surowiec drugiej klasy. Surowce pierwszej klasy kupowałem, korzystałem z surowców drugiej klasy. Nie pamiętam tylko czy z jednego czy z większej ilości.
Ostatnio zmieniony 20 gru 2018, 22:58 przez pioma10, łącznie zmieniany 1 raz.
pioma10 pisze: ↑20 gru 2018, 13:59
Z tego co pamiętam, to ten budynek daje surowiec drugiej klasy.
Wiem, że drugiej klasy.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
-- "We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Widzę, że już co najmniej 2 egzemplarze Newtona krążą po W-wie.
Może ktoś chce jutro przynieść?
Bardzo chętnie zagram.
Godzinowo się dostosuję.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
-- "We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
staszek pisze: ↑06 sty 2019, 22:37
Grałem - raczej Ci się Jacku nie spodoba
Wiem, że suchar i mechaniczna, ale nie przesądzajmy. Carpe Diem np. jest cudowne
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
-- "We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Ciekawa kwestia wyszła w AoS - ile płaci korzystający z bonusowego 'passa' - i wygrywający aukcję gracz - jednak instrukcja nie precyzuje tego jednoznacznie. Nadal wydaje mi się, że płaci tyle ile licytował (czyli nie najwięcej ze wszystkich graczy).
Pewnie jest to gdzieś w FAQ...
Przepraszam za wybuch - nie będę się tu rozpisywał, pewnie więcej na ten temat pojawi się (kiedyś) na bgg.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
-- "We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
jax pisze: ↑08 sty 2019, 01:29
Ciekawa kwestia wyszła w AoS - ile płaci korzystający z bonusowego 'passa' - i wygrywający aukcję gracz - jednak instrukcja nie precyzuje tego jednoznacznie. Nadal wydaje mi się, że płaci tyle ile licytował (czyli nie najwięcej ze wszystkich graczy).
Poczytałem trochę. Z informacji o tym, że nie trzeba przebijać samego siebie wynika (nieco nie wprost), że żeby wygrać licytację, trzeba wylicytować najwięcej. To znaczy: kiedy dochodzi kolejka do gracza, który aktualnie ma najwyższą ofertę może on ją po prostu utrzymać w mocy bez podbijania, więc niemożliwa jest sytuacja żeby turn order wygrał licytację. W sumie cieszę się że w końcu to sprawdziłem.
Nieco inne są koszty przebudów (złożona płytka i zmiana ilości wyjazdów z miast kosztują 3), koszta skrzyżowań w zależności od terenu to już w ogóle patologia ale w 90% gier w ogóle nie zdarzy się taka sytuacja.
W poniedziałek agent J-23 znowu nadawał.
Jednak tym razem dobrał sobie do zespołu żółtodziobów robiących kardynalne błędy - ukoronowaniem ich działalności 'wywiadowczej' był desperacki atak bagnetem Jacka na Brunnera w otwarty dzień na ulicy w celu wymuszenia dowodów (wow ) i śmiały rajd Ingi kanałami do siedziby Gestapo, gdzie udawała sprzątaczkę (chyba) i starała się wyniuchać pilnie strzeżone sekrety, względnie zwinąć jakiś cenny przedmiot. Ale oboje polskich agentów było już od dawna na celowniku SS i po tych wybrykach zostało natychmiast aresztowanych a osamotniony Kloss musiał zawiesić działalność. Choć odgrażał się, że jeszcze 'powróci'.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
-- "We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Jak frekwencja dzisiaj? Bede o 17 z Norenberc, Alhambrą i drobnicą.
✓Mam|☢Mogę zagrać|✌Udane transakcje:100+ na forum, 6 na FB Hejtowałem Kaskadię przed tym, jak się opamiętaliście. ;) Sprzedam: dobre gry @Dział Handlu | Kupię: Tokaido: Rozdroża i inne @Kupię
100P |> Moje top☯
Kolejny udany poniedziałek i gry na stolikach:
Tudor (vel 'odcięte dłonie z pierścieniami'), Strasbourg, Russian Railroads - mapa USA ('ostatni raz tłumaczę za ciebie gre, ktora przynosisz'), Ships, Norenberc i Root. To chyba całe menu. Dość sycące
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
-- "We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
staszek pisze: ↑05 lut 2019, 18:28
Daliście radę jeszcze w ten Norenberc ?
Bo Ships to prawie 5 godzin graliście...
Oczywiście.
A w Ships pojedynek umysłów na najwyższym poziomie, to i czas dłuższy. To nie szachy błyskawiczne
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
-- "We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Cin pisze: ↑25 lut 2019, 09:53
Info z Facebooka - dziś Paradox zamknięty, remont
Akurat dobrze sie składa, bo planowałem nie być
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
-- "We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw