Dla mnie to by było marnotrawstwo klimatu tego świata.gryAlibi pisze:A ja bym chętnie widziała coś w stylu cytadeli, gdzie podczas gry wymieniasz postaci zależnie od tego czego akurat potrzebujesz. Wprowadzić by trzeba było kilka osób ze świata Inkwizytora, dodać jakieś fajne umiejętności i wymiana postaci np. co kilka tur (podzielić grę można na miesiące i co 4 tury, czyli jedną porę roku następuje wymian postaci,)
Wysłane z mojego Lenovo A3500-F przy użyciu Tapatalka
Inkwizytor / Inquisitor (Krzysztof Wolicki)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Re: Odp: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)
Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)
Ja powiem szczerze że nie ważne jaki typ przyjmie ta gra, ale najważniejsze żeby klimat i humor charakterystyczny dla książek wylewał się z planszy
- Assaultmarine
- Posty: 188
- Rejestracja: 30 lis 2012, 21:55
- Lokalizacja: Warszawa/Marki
Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)
Fury of The Dracula bez "Tego Złego" tzn plansza gdzie nie do końca wiadomo co jest - sprytny system przesuwania żetonów po zakrytych kartach czy czymś tam i po sprawdzeniu odkrywamy karty pod żetonami (zasadzki, podpowiedzi - które można wymienić na podejrzenie kart, w końcu przedmioty itp - ważne żeby mógł się odpalać tylko jeden z każdego typu kart tzn 1 walka 1 podpowiedź 1 ekwipunek 1 lokacja itp w przypadku odkrycia większej ilości gracz decyduje; eventy rozpatrujemy w kolejności walka/lokacja/przemioty itd itp/ podpowiedź - po czym tasujemy karty z zakrytego stosu dodajemy nowe i korzystamy z możliwości na podpowiedzi). Akcje na planszy ułatwiałyby przygotowanie się do kolejnej konfrontacji z deckiem kart - po zdobyciu "iluś tam czegośtam " do pozostałej części należy wtasować karty głównego wątku po wykonaniu instrukcji na kilku z nich pojawiałaby się możliwość wykonania głównego zadania z wątku, który był wtasowany.
To tak na szybko
To tak na szybko
- frusciante
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 lut 2015, 09:00
Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)
+1kwiatosz pisze: Inny pomysł to niesymetryczna gra karciana, coś w stylu Android: Net Runner. Jeden z graczy to inkwizytor, a drugi to siły ciemności
Już przy przymiarkach do Achai miałem ciche nadzieje na jakąś karciankę, może teraz?
Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)
Pytanie do fanów serii Jacka Piekary.
Jakiś czas temu pytaliśmy fanów przez FB o specjalne zdolności postaci, jakie można znaleźć w książkach. Wychodzi na to, że mamy część magicznych i część po prostu wynikających z wyszkolenia czy predyspozycji fizycznych postaci. Jak macie sugestie to z chęcią je wysłuchamy. Poniżej ustalone na dzień dzisiejszy zdolności:
MORDIMER:
- podróż do Nieświata
- Żarliwa modlitwa - ochrony krąg
- Anioł stróż
- Gwizd – przegnanie psa
- Zastraszenie – okazanie narzędzi
KOSTUCH
- Bezbłędna pamięć
- Odczytanie historii miejsc - magiczna
- Zastraszenie – piękne oblicze po zdjęciu kaptura
Kto wie czy nie należałoby dodać zapachu jak u Paskudnego Starego Rona, który przez lata wykształcił sobie własną osobowość. Bywa, że podąża za właścicielem, ale często prowadzi swoje własne życie.
BLIŹNIACY:
- Magiczne przejście
- Niezwykła zręczność ( wspinaczka, strzelectwo, itp.)
- Istoty magiczne
Jakiś czas temu pytaliśmy fanów przez FB o specjalne zdolności postaci, jakie można znaleźć w książkach. Wychodzi na to, że mamy część magicznych i część po prostu wynikających z wyszkolenia czy predyspozycji fizycznych postaci. Jak macie sugestie to z chęcią je wysłuchamy. Poniżej ustalone na dzień dzisiejszy zdolności:
MORDIMER:
- podróż do Nieświata
- Żarliwa modlitwa - ochrony krąg
- Anioł stróż
- Gwizd – przegnanie psa
- Zastraszenie – okazanie narzędzi
KOSTUCH
- Bezbłędna pamięć
- Odczytanie historii miejsc - magiczna
- Zastraszenie – piękne oblicze po zdjęciu kaptura
Kto wie czy nie należałoby dodać zapachu jak u Paskudnego Starego Rona, który przez lata wykształcił sobie własną osobowość. Bywa, że podąża za właścicielem, ale często prowadzi swoje własne życie.
BLIŹNIACY:
- Magiczne przejście
- Niezwykła zręczność ( wspinaczka, strzelectwo, itp.)
- Istoty magiczne
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 23 lis 2015, 17:01
- Lokalizacja: Wołów k/Wrocławia
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)
Bardzo ciekawe byłoby także dorzucenie wad poszczególnych postaci, np bliźniacy: niepohamowana chuć, Mordimer: "Wasz uniżony sługa" arogancja itp. Dużo tego można z książek wywnioskować.
Może nie do końca specjalne umiejętności, ale w zależności od stylu gry, można na sprawę spojrzeć troszkę inaczej, jeśli dla przykładu będzie to gra kooperacyjna, jest możliwość użycia cech charakterystycznych dla danych postaci jako ich wady/zalety. Kostuch bardzo lojalny względem Mordimera, może otrzymywać profity za współdziałanie z nim. Bliźniacy z niepohamowaną chucią, mają problem z wykonywaniem akcji względem pięknych kobiet itd
Może nie do końca specjalne umiejętności, ale w zależności od stylu gry, można na sprawę spojrzeć troszkę inaczej, jeśli dla przykładu będzie to gra kooperacyjna, jest możliwość użycia cech charakterystycznych dla danych postaci jako ich wady/zalety. Kostuch bardzo lojalny względem Mordimera, może otrzymywać profity za współdziałanie z nim. Bliźniacy z niepohamowaną chucią, mają problem z wykonywaniem akcji względem pięknych kobiet itd
Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)
Czekam i czekam....
Oby było miodne
Dawajcie znać częściej z postępu w pracach nad grą... Kilka lat to trochę długo na informacje
Już myślałem że projekt umarł
Trzymam kciuki za udaną produkcję bo wyzwanie stoi ogromne przed Wami...
Ale patrząc na Achaję czy Pana Lodowego Ogrodu oraz czas pracy nad grą myślę że ogarniecie temat wzorowo
Dajcie info jak prace idą, na kiedy planujecie wydanie gry, coś o autorze, już nie pisze o mechanice na to przyjdzie czas
I jeszcze jedna sugestia
Grafika Mordimera na waszym FB nie trafia do mnie...
Ja zawsze wyobrażałem sobie Inkwizytora Madderina jako księdza lub mnicha w habicie i czarnym płaszczu z mieczem przy pasie. Niskiego wzrostu z blizna na twarzy i ewentualnie z buklakiem wina w ręku lub ściskającego drewniany krucyfiks zawieszony na grubym rzemieniu na jego karku, lub z zapaloną pochodnią w dłoni. Ale to mój subiektywny odbiór postaci w trakcie lektury. Dziwnie mi się patrzy na Inkwizytora w stroju przypominającym giermka...
Oby było miodne
Dawajcie znać częściej z postępu w pracach nad grą... Kilka lat to trochę długo na informacje
Już myślałem że projekt umarł
Trzymam kciuki za udaną produkcję bo wyzwanie stoi ogromne przed Wami...
Ale patrząc na Achaję czy Pana Lodowego Ogrodu oraz czas pracy nad grą myślę że ogarniecie temat wzorowo
Dajcie info jak prace idą, na kiedy planujecie wydanie gry, coś o autorze, już nie pisze o mechanice na to przyjdzie czas
I jeszcze jedna sugestia
Grafika Mordimera na waszym FB nie trafia do mnie...
Ja zawsze wyobrażałem sobie Inkwizytora Madderina jako księdza lub mnicha w habicie i czarnym płaszczu z mieczem przy pasie. Niskiego wzrostu z blizna na twarzy i ewentualnie z buklakiem wina w ręku lub ściskającego drewniany krucyfiks zawieszony na grubym rzemieniu na jego karku, lub z zapaloną pochodnią w dłoni. Ale to mój subiektywny odbiór postaci w trakcie lektury. Dziwnie mi się patrzy na Inkwizytora w stroju przypominającym giermka...
Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)
Głęboka analiza całego cyklu Inkwizytorskiego Jacka Piekary nadal trwa. Cały czas mamy obawy o to, jakimi postaciami będziecie grać.
1. Mordimer, Kostuch, Pierwszy oraz Drugi – najbardziej klasyczne, lecz najbardziej problematyczne gdyż Mordimer miał wielką władzę a pozostałe postacie są drugoplanowe i pełnią rolę pomocników.
2. Mordimer i inni inkwizytorzy np. z lokalnego oddziału Świętego Oficjum – układ równoważny, jeżeli chodzi o uprawnienia( pozostaje kwestia biskupiej licencji). W tym wariancie Kostuch i Bliźniacy mogą występować, jako opcja pomocników dla Mordimera ( jeżeli go stać lub jeżeli są dostępni w mieście)
Ogólnie w grze będzie chodziło o przeprowadzenie śledztwa, do którego możemy dedykować konkretne postacie. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby nawet ktoś grał łowcą czarownic(w ukryciu) z Palatynatu, jeżeli śledztwo jest prowadzony przy granicy z Palatynatem. Dodatkowa mechanika będzie pozwalała na wybór przez graczy ukrytych celów do realizacji, które pozwolą na szybszy rozwój postaci w trakcie śledztwa – dla przykładu ktoś może grać Inkwizytorem wewnętrznego kręgu, o czym nie wiedza inni i będzie miał na celu realizacje planów wewnętrznego kręgu oprócz głównego wątku śledztwa.
Jesteśmy ciekawi, jaki wy macie pomysł i odczucia. Czy dobrze bawilibyście się grając przykładowo Bliźniakami, którzy muszą pomagać Mordimerowi mając związane ręce w postaci lojalności względem jego osoby oraz władzy, jaką ma dzięki instytucji, do jakiej należy.
Czekamy na wasze głosy, które pozwolą nam przygotować scenariusze śledztw.
1. Mordimer, Kostuch, Pierwszy oraz Drugi – najbardziej klasyczne, lecz najbardziej problematyczne gdyż Mordimer miał wielką władzę a pozostałe postacie są drugoplanowe i pełnią rolę pomocników.
2. Mordimer i inni inkwizytorzy np. z lokalnego oddziału Świętego Oficjum – układ równoważny, jeżeli chodzi o uprawnienia( pozostaje kwestia biskupiej licencji). W tym wariancie Kostuch i Bliźniacy mogą występować, jako opcja pomocników dla Mordimera ( jeżeli go stać lub jeżeli są dostępni w mieście)
Ogólnie w grze będzie chodziło o przeprowadzenie śledztwa, do którego możemy dedykować konkretne postacie. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby nawet ktoś grał łowcą czarownic(w ukryciu) z Palatynatu, jeżeli śledztwo jest prowadzony przy granicy z Palatynatem. Dodatkowa mechanika będzie pozwalała na wybór przez graczy ukrytych celów do realizacji, które pozwolą na szybszy rozwój postaci w trakcie śledztwa – dla przykładu ktoś może grać Inkwizytorem wewnętrznego kręgu, o czym nie wiedza inni i będzie miał na celu realizacje planów wewnętrznego kręgu oprócz głównego wątku śledztwa.
Jesteśmy ciekawi, jaki wy macie pomysł i odczucia. Czy dobrze bawilibyście się grając przykładowo Bliźniakami, którzy muszą pomagać Mordimerowi mając związane ręce w postaci lojalności względem jego osoby oraz władzy, jaką ma dzięki instytucji, do jakiej należy.
Czekamy na wasze głosy, które pozwolą nam przygotować scenariusze śledztw.
Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)
No brzmi ciekawie...
Jak dla mnie super sprawa, że prace nad grą są prowadzone i nie mogę się doczekać odfoliowania swojego egzemplarza...
A to czy będę grał Mordimmerem, Kostuchem czy Bliźniakiem myślę że będzie ok bo to wpływa tylko na plus dla gry, że macie zamiar dać do wyboru różne postacie i ich umiejętności.
Na chwilę obecną nie jestem w stanie powiedzieć kim bym chciał być i jaką umiejętność posiadać.
Myślę że fani cyklu Inkwizytorskiego docenią ogrom pracy jaki wkładacie w ten projekt i będą się świetnie bawić grając i Mordimerem i Kostuchem...
Odnośnie pierwszego wariantu można potraktować rozgrywkę jako kooperację w celu rozwiązania śledztwa
Drugi wariant to z kolei rywalizacja o to kto śledztwo rozwiąże pierwszy i zdobędzie przychylność biskupa...
A może upchnąć oba warianty
Wiem wiem nie realne...
Czy jeden czy drugi, sprawi bardzo dużo "fanu"
Dajcie znać na co się zdecydowaliście
Kurde znów zaczynam czytać przygody Inkwizytora przez Was
Jak dla mnie super sprawa, że prace nad grą są prowadzone i nie mogę się doczekać odfoliowania swojego egzemplarza...
A to czy będę grał Mordimmerem, Kostuchem czy Bliźniakiem myślę że będzie ok bo to wpływa tylko na plus dla gry, że macie zamiar dać do wyboru różne postacie i ich umiejętności.
Na chwilę obecną nie jestem w stanie powiedzieć kim bym chciał być i jaką umiejętność posiadać.
Myślę że fani cyklu Inkwizytorskiego docenią ogrom pracy jaki wkładacie w ten projekt i będą się świetnie bawić grając i Mordimerem i Kostuchem...
Odnośnie pierwszego wariantu można potraktować rozgrywkę jako kooperację w celu rozwiązania śledztwa
Drugi wariant to z kolei rywalizacja o to kto śledztwo rozwiąże pierwszy i zdobędzie przychylność biskupa...
A może upchnąć oba warianty
Wiem wiem nie realne...
Czy jeden czy drugi, sprawi bardzo dużo "fanu"
Dajcie znać na co się zdecydowaliście
Kurde znów zaczynam czytać przygody Inkwizytora przez Was
- ozy
- Posty: 3283
- Rejestracja: 13 mar 2006, 18:25
- Lokalizacja: Opole
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 74 times
Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)
Ja za opcją 2gą. Jest kilka postaci jakie można by wykorzystać obok Mordimera dla bohaterów graczy. Szpieg z Palatynatu, Mag z Persji, Inkwizytor z Wewnętrznego Kręgu, Heinz Ritter jeśli chcesz mieć postać typu Jaskra. Wtedy spokojnie Szpieg i Mag mogą być postaciami kobiecymi, dla dodania kolorytu, a mieści się to w fabule książek.
Farewell, leave the shore to an ocean wide and untamed
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
- japanczyk
- Moderator
- Posty: 11194
- Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3394 times
- Been thanked: 3312 times
Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)
Ta gra w ogóle żyje?
Wrzuciliście kilka postów na bgg, zachęcaliście do głosowania na "najbardziej oczekiwana gre 2019" kiedy nie ma na jej temat zadnych informacji i.... nic, cisza
A miała Kickstartować w styczniu
Wrzuciliście kilka postów na bgg, zachęcaliście do głosowania na "najbardziej oczekiwana gre 2019" kiedy nie ma na jej temat zadnych informacji i.... nic, cisza
A miała Kickstartować w styczniu
Sprzedam: (S) Redukcja kolekcji! 100+ tytulow: Pagan i inne
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
- Muad'Dib
- Posty: 1563
- Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 66 times
- Been thanked: 107 times
Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)
Niestety słabo to wyszło. Był szum na BGG, dużo polubień, zdjęcia w czołówce BGG a potem cisza. Kampania powinna była wystartować dosłownie zaraz potem. I nic naprawdę lubię gry RedImp ale marketingowo nic się nie uczą
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
Re: Ja, inkwizytor(tytuł roboczy)
Naprawdę nie wiemy skąd ta informacja, że KS miał ruszyć w Styczniu. Nic takiego nie ogłaszaliśmy.
- kaimada
- Posty: 1135
- Rejestracja: 06 sty 2007, 13:58
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 131 times
Re: Inkwizytor / Inquisitor (Krzysztof Wolicki)
A skąd Ci takie coś wpadło do głowy?Antioch Seleucyda pisze: ↑31 sty 2019, 18:54 Mamy za was grę zrobić, wy tylko wydacie i zgarniecie hajsiwo ?
- Antioch Seleucyda
- Posty: 137
- Rejestracja: 24 maja 2013, 09:30
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 1 time
Re: Inkwizytor / Inquisitor (Krzysztof Wolicki)
Stąd ze dwa lata po.rzuceniu informacji o grze padają na.forum pytania o rzeczy podstawowe.
https://monitor-historyczny.pl/ - blog o książkach historycznych oraz wojennych grach historycznych.
- Deem
- Posty: 1222
- Rejestracja: 23 mar 2005, 01:50
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 403 times
- Been thanked: 270 times
Re: Inkwizytor / Inquisitor (Krzysztof Wolicki)
Ale spojrzałeś na daty powyższych postów?Antioch Seleucyda pisze: ↑31 sty 2019, 23:40 Stąd ze dwa lata po.rzuceniu informacji o grze padają na.forum pytania o rzeczy podstawowe.
Immanentnie abstrahując od transcendentalnych dywagacji, w kierunku pejoratywnych aczkolwiek konstruktywnych rekapitulacji, dochodzimy do konkluzji, że ewenement jest ewidentnym paradoksem.
Re: Inkwizytor / Inquisitor (Krzysztof Wolicki)
Panowie napiszcie coś o tym co się aktualnie dzieje w temacie danej gry. Na jakim jesteście etapie w tworzeniu gry, czy może jednak pomysł umarł bo cisza w eterze. Napiszcie jakie macie plany z powyższym tytułem.
Ja oczekuję z niecierpliwością
Pozdrawiam
Ja oczekuję z niecierpliwością
Pozdrawiam
- Antioch Seleucyda
- Posty: 137
- Rejestracja: 24 maja 2013, 09:30
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 1 time
Re: Inkwizytor / Inquisitor (Krzysztof Wolicki)
Aaaa, mój błąd, sory. Cztery lata po poinformowaniu o rozpoczęciu prac nad grą, nie dwa jak błędnie napisałem.Deem pisze: ↑31 sty 2019, 23:49Ale spojrzałeś na daty powyższych postów?Antioch Seleucyda pisze: ↑31 sty 2019, 23:40 Stąd ze dwa lata po.rzuceniu informacji o grze padają na.forum pytania o rzeczy podstawowe.
https://monitor-historyczny.pl/ - blog o książkach historycznych oraz wojennych grach historycznych.
- Muad'Dib
- Posty: 1563
- Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 66 times
- Been thanked: 107 times
Re: Inkwizytor / Inquisitor (Krzysztof Wolicki)
Najwięcej informacji wrzucono na FB, nie tutaj Jak będę miał wolną chwilę tu postaram się tutaj przekleić co tam podano, choć też za dużo nie ma.
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
- kaimada
- Posty: 1135
- Rejestracja: 06 sty 2007, 13:58
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 131 times
Re: Inkwizytor / Inquisitor (Krzysztof Wolicki)
A może wytłumaczysz o co ci chodzi? Masz problem z tym, że wydawnictwo zapytało graczy o to co woleliby zobaczyć w grze, czy o to że ktoś może na grze zarobić?Antioch Seleucyda pisze: ↑01 lut 2019, 08:28Aaaa, mój błąd, sory. Cztery lata po poinformowaniu o rozpoczęciu prac nad grą, nie dwa jak błędnie napisałem.Deem pisze: ↑31 sty 2019, 23:49Ale spojrzałeś na daty powyższych postów?Antioch Seleucyda pisze: ↑31 sty 2019, 23:40 Stąd ze dwa lata po.rzuceniu informacji o grze padają na.forum pytania o rzeczy podstawowe.
- Antioch Seleucyda
- Posty: 137
- Rejestracja: 24 maja 2013, 09:30
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 1 time
Re: Inkwizytor / Inquisitor (Krzysztof Wolicki)
Wydawało mi się że jasno wyraziłem swoje myśli, ale spróbuje jeszcze raz. Kompromitująco w moich oczach wyglądają pytania wydawcy o podstawy gry, jaka ona ma być, po kilku latach pracy nad tą grą. To kto w końcu robi grę, ja, czy autor ?
Idea zarobienia przez kogoś pieniędzy nie jest mi obmierzła, sam czasem zarabiam aby kupić chleb czy karty, ale jeśli chce mieć grę przez siebie zrobioną to ją robię sam i nie widzę powodu by płacić jakiemuś wydawnictwu za grę którą sam mu wymyśliłem i którą on sprzedaje innym.
Idea zarobienia przez kogoś pieniędzy nie jest mi obmierzła, sam czasem zarabiam aby kupić chleb czy karty, ale jeśli chce mieć grę przez siebie zrobioną to ją robię sam i nie widzę powodu by płacić jakiemuś wydawnictwu za grę którą sam mu wymyśliłem i którą on sprzedaje innym.
https://monitor-historyczny.pl/ - blog o książkach historycznych oraz wojennych grach historycznych.
- Muad'Dib
- Posty: 1563
- Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 66 times
- Been thanked: 107 times
Re: Inkwizytor / Inquisitor (Krzysztof Wolicki)
Czy Ty w ogóle patrzysz na daty postów? Oni pytali o takie rzeczy kilka lat temu.Antioch Seleucyda pisze: ↑02 lut 2019, 17:34 Wydawało mi się że jasno wyraziłem swoje myśli, ale spróbuje jeszcze raz. Kompromitująco w moich oczach wyglądają pytania wydawcy o podstawy gry, jaka ona ma być, po kilku latach pracy nad tą grą. (...)
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
Re: Inkwizytor / Inquisitor (Krzysztof Wolicki)
straszne, ze autor chce zrobic gre dla graczy dlatego pyta ich o opinie co by chcieli w takiej grze miec.
jak on smial pytac o zdanie tych co chcieli by ta gre kupic.
jak on smial pytac o zdanie tych co chcieli by ta gre kupic.
- japanczyk
- Moderator
- Posty: 11194
- Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3394 times
- Been thanked: 3312 times
Re: Inkwizytor / Inquisitor (Krzysztof Wolicki)
Sprzedam: (S) Redukcja kolekcji! 100+ tytulow: Pagan i inne
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
- Muad'Dib
- Posty: 1563
- Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 66 times
- Been thanked: 107 times
Re: Inkwizytor / Inquisitor (Krzysztof Wolicki)
To mogło by znaczyć, że crowdfunding tuż tuż, RedImp zazwyczaj miał na Essen pierwsze kopie swoich gier.
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.