![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A zasoby również dzieli się dla zbalansowania rozgrywki, tak by ilość broni, pancerzy, dóbr itd. była rozłożona w talii równomiernie.
Możesz jak najbardziej aktywować zdolność innymi żetonami.
Nie, te scenariusze rozgrywasz w trybie kooperacji. Jeżeli grasz według standardowych zasad pvp, to powinieneś grać w wersje scenariuszy z podstawki.
Też mnie zdziwiły zmiany w tym scenariuszu, dzięki mechanice zombie już w podstawce wydawał się całkiem dobrym pomysłem na kooperację. Zrobili dodatek kooperacyjny i wywalili zombiaki na śmietnikimrowai pisze: ↑23 gru 2018, 15:36 a) weźmy scenariusz z zombiakami [...] Zombiaki mogą się plenić - przeszkadzają nam okupując miasta i miasteczka, ale w zasadzie można je omijać? Czy ja znów czegoś nie rozumiem. Wersja tego scenariusz z podstawki była jakaś taka bardziej zgodna z duchem mojej wyobraźni - tępimy sługusów by na końcu zająć się szefem... a tu taka zmiana?
Ponieważ gracze w tym scenariuszu współpracują, to łatwiej im się dozbroić, więc by to zbalansować jest mniej czasu. W mojej grupie nawet grając pvp nigdy nie czekamy do końca drugiego aktu, zdarzały się nawet zwycięstwa w połowie drugiego aktu.
Tak, każdy się przesunie i za każdego musisz przeszukać. Także musisz za każdego wydać 2 akcje by je pokonać, czyli 2 zombie kosztują 4 akcje.
Jeżeli każdy robi to w swojej turze, to tak. Jeżeli chodzi Ci o dowolną kolejność akcji bohaterów w drużynie, to nie.imrowai pisze: ↑23 gru 2018, 15:36 3. granie w druznie - czy dobrze rozumiem,ze jeden gracz może robić za odpowiedzialnego za ruch ( jego kości odpowiadają za porusznie całej druzyny) i np przewozi on ją między punktami zdarzeń, a drugi gracz po wejściu na zdarzenie używa swoich akcji do eksploracji i interakcji wynikających z kart?
Zgadza się.imrowai pisze: ↑23 gru 2018, 15:36 4. Walka w coopie - nie mogę znaleźć info ale walka w drużynie przeciw wrogom jest dopuszona jedynie przeciwko smokowi, a tam i tak walczy się z jego rożnymi aspektami? jedyne udogodnienie w walce drużynowej wynika jedynie z kart umiejętności i bez nich w zasadzie nie ma to sensu?
Każdy gracz walczy z innym aspektem Margatha. Na początku walki należy losowo dobrać [ikona ludzików] plansz walki i wybrać jednego bohatera, aby walczył z każdą cechą, korzystając z planszy walki, odpowiadających jej żetonów i tego arkusza.
Zawsze walczy TYLKO gracz, który aktualnie wykonuje turę. Pozostałe postacie w drużynie nie walczą, także jak gracz walczący zginie, to walka się kończy natychmiast. Niektóre umiejętności drużynowe mogą zmieniać te zasady i inne postacie mogą mieć wpływ na walkę.
Jest sens, jeżeli nie czujesz się na siłach ich w całości pokonać, a chcesz ich spowolnić lub przekierować na inny cel. Wyzerowanie bandy spowoduje, że w jednej turze się nie poruszą. Zgodnie z zasadami gdy banda nie posiada żadnych znaczników, to zamiast ruchu otrzymuje 1 znacznik.imrowai pisze: ↑22 lut 2019, 21:08 2. Czy jest sens zabijać wszystkie oddziały na bandzie - w sytuacji gdy je wyzeruje to banda nie ma celu ataku i od razu trzeba jej dodać co najmniej jeden. czy na karcie scenariusza nie ma błędu i czy banda z zerowym ilościom oddziałów nie powinna móc atakować świątyń, a tym samy wszystkie inne cele powinny mieć wymagane o 1 mniej oddział? A może Czegoś tu nie ogarniam?
a ja dodam, że umiejętności drużynowych można również używać w czasie walki z wrogiem- niby nie walczysz "drużynowo" ale członkowie Twojej drużyny niejako "wspierają" Cię w walce.Kartalon pisze: ↑26 maja 2019, 13:49 2) Zdolności grupowe - rozumiem, że można wspólnie się na nie zrzucić i niezależnie kto z członków drużyny w niej jest korzystać tzn. zrzucały się 3 osoby a w drużynie są teraz 2? Czy zdolności do walki przydają się do walki tylko z bosami? Bo normalnie chyba nie można walczyć w grupie? Jakoś nikt tych zdolności nie chciał i głównie je odrzucaliśmy.